تو حرم بابا علی با مداحی بردشمن
مرتضی علی لعنت چه ترکیبی میشهههه
اصلا چه شوووود🥹🥹🥹💕💕💕💕
داداش از لحظات اخر سفرتون خوب استفاده
کنید تو حرم بابا علی باشید
خداوکیلی دل کندن از اون بهشت و ایوون
طلا خیلی سخته🥺
رومینای الله گفته:
بچه ها این دست نوشتم برای سال ۱۴۰۴، بهمن ماه هستش(پیداش کردم گفتم شاید به درد شما هم بخوره):
توی یه فیلم، یکی از کارکتر ها داشت میگفت ماهیت سختی ها درون انسان نهفته اس، برداشتی که من کردم این بود که به زاویه دید تو بستگی داره… اگه زاویه دیدت رو درست نکنه نمیتونی لذت ببری، و اینکه میتونیم درون انسان رو روح و وجودش معنی کنیم، اینجوری میشه دید که اگه روحت ناخالصی داشته باشه، قراره یه سری سختی ها بر اساس همین ناخالصی ها بیان سمتت که تو ناخالصی هات پاک بشه… و به قول داداش رضا آدما به اندازه ناخالصی هاشون همدیگه رو اذیت میکنن چون خب اون فرد توی اون قسمت ضعف داره… طبیعیه که توی اون بخش درست رفتار نکنه…
و خب جالبه بحث رشده دیگه مگه نه؟ توی برزخ هم تو باید ناخالصی هات رو درست کنی… چه تو دنیا چه تو برزخ چه هرجایی… و اگه دنیا این ناخالصی ها درست نشه، برزخ بیشتر وقت میبره که ناخالصیت رو درست کنی(مثلا جنین اگه همون قبل به دنیا اومدن چشم سالم بیاره براش راحت تره تا اینکه بخواد تو دنیا اون چشم رو درمان کنه یا مثلا وقتی که تو تقلب کردی و از سوم رفتی چهارم… حالا باید درسهای سوم رو هم بخونی همراه درسهای چهارم… یعنی مرحله ی بعد یه سری پیشنیاز داره که باید بهشون برسی و بعد بری مرحله بعدی❤️)
سما گفته:
سلام داداش رضا زیارتون قبول
داداش رضا میدونم که سلام منو به بابا علی میرسونی داداش رضا خیلی دوس داشتم تو لایو اخر باشم ولی تا نمازمو بخونم لایو تموم شد منو و پسرم امیر حسین رو حتما یاد کن
زینب بچه ی خدا گفته:
درمورد اخلاص گفتی بنظرت چی باعث شد اینجوری بشی؟ انقدر پیله شی رو خدا…
سلام.
فهمیدم خدا خیلی عشقه و خیلی زیباست..
و فهمیدم دوستم داره…
چون …خودشو بهم داد.
خودش یعنی ته هر چیزی.
میتونست بهم یه چی بده که خودشو فراموش کنم…ولی هر چیزی که خودشو بهم نمیداد…ازم گرفت یا نداد…
این یعنی : من خیلی خوشبختم 🩵😍
زهراا🌨 گفته:
اوبین بار ک رفته بودم نجف کربلا دعای عرفه رو موقع زیارت گوش میکردم
یه حالی میدااااد💞
داش مِیتی❤️🔥 حنانه🫀 گفته:
داداش رضا تونستی صحن حضرت فاطمه ،تو حرم امام علی تازه ساختن ،برو تو بالا ترین قسمتش.
و گنبد امام علی ببین ،خداییش از اونجا یک دید محشر داره.
زیبا گفته:
سلام داداش زیارت قبول گفتی امروز روز آخر من چشمام بستم با عکسهای حرم نفس کشیدم چشمام بستم به صدای باد و پرندها گوش دادم گفتم این صدای خدا که داده باهام حرف میزنم واقعا حالام خوببب بخ خصوص دیرور که تونستم به یه کاری نه بگم و انجامش ندادم واقعا خوشحالمممم التماس دعا داداشششش جوووونز
علی💍لطیفه گفته:
دم ایوان نجف مست شدن جذاب است
خوردن شراب انگور چه صفایی دارد..
رومینای الله گفته:
😍😍😍😍
آبجی زینب گفته:
سلام داداش خوبی
گفتی که امروز روز آخری هست که نجفی
داداش نجف خیلیی دعام کن که درس های گرگم رو پاس بشم و نمره ی خوبی از خدا بگیرم 🥰🥰
داش مِیتی❤️🔥 حنانه🫀 گفته:
دنیا همه هیچ اهل دنیا همه هیچ
هرکه با خدا شد شد همه چی
پرپرکمتین🌱 گفته:
داداش برا بابابزرگم نجف دعا کن
امروز رفت پیش متینم
اون عاشق امام علی بود
دلم میخواد اهنگ بزارم بخندم
ولی نمیشه
خوشبحالش در آدما هیچ خیری نیست
علی💍لطیفه گفته:
چه خبر خوبی
رومینای الله گفته:
بالاخره رسالتش تموم شد و رفت پیش عشق واقعیش😍
فاطمه خانوم گفته:
خوشبخت شد عزیزم
آبجی زینب گفته:
سلام داداش خوبی
گفتی امروز روز آخری هست که تو نجفی 😊
داداش دعام کن خیلییی 🤲🤲
دارم روی گرگم کار میکنم دعام کن که توی این دوره ای که برداشتم کم نیارم و انشاالله دوره ام رو تموم کنم
قلبي لڪَ يااللـہِٰ، سُ.ر.و.ر🦋 گفته:
سلام داداشا وابجی های واقعی وحقیقی من👋
خدارو شکر میکنم که شما هستید که خواهر وبرادر وفامیل منید!!!
الحق که صله ی رحم فقط با شما واجبه!
یه چیزی بگم من بعد از اعتکاف ۱۴۰۴ به طور جدی استارت زدن وشروع کردن به لیس زدن سایت من نمیدونستم اوایلش رسالتم چیه بعد کم کم خدا برام نشونه هایی فرستاد وفهمیدم چیه کم کم رفتم تو رسالتم وسعی کردم خودمو پیشرفت بدم تا اینکه مدتی پیش من به بهونه ی پیشرفت دادن رسالتم رفتم تو کانال های مذهبی ومتاسفانه بخاطر کمالگرایی که داشتم همش خودمو با بقیه مقایسه میکردم خیلی به خودم سخت میگرفتم ولی بدش اینجاست که من نباید میرفتم تو جوی که اعتقادات وباور هاشون داداش رضایی نیست یعنی واقعا داداش رضا راست میگفت فقط سایت وکانال فقط سایت وکانال!!!
کلا احساس کردم تمرکزم توخودسازی کم شده وکلا همش شک میکردم وخسته شدم وحس کردم از رسالتم متنفر شدم تا اینکه دیگه تصمیم گرفتم که فعلا ول کنم رسالتمو وهمه چی رو پاک کردم فقط سایت و داداش رضا موندش تا به خودم نگاه کردم دیدم یااااا خدا چقد باور های داداش رضاییم کمرنگ شده چقدر خدام تغییر کرده چقدر فلان و………. وخیلی ناراحت شدم که اینکار رو با خودم کردم به بهونه پیشرفت دادن رسالت داشتم خودم رو بدبخت دنیا وآخرت میکردم……البته رسالتم رو ول نکردم فقط دارم فعلا فقط آموزش میبینم تو خفا ولی هرچی کانال و…بود حذف کردم آقاا اصلا یه نگاهی به اینجا کردم حالم خوب شد با خودم گفتم خدا لعنتت نکنه سرور داشتی با خودت چیکار میکردی اصلا من بهم نمیاد مثل بقیه باشم همش مثل مذهبیا نبودم وبعدش معلوم شد که نهههههه من یه داداش رضاییم اصلا وقتی میگید ما باهم بودیم یعنی عین حقیقته وکلا فهمیدم زندگی بدون خودسازی !!!!!!
سطل زباله کجاست بهم بگید که این زندگی رو توش بندازم والا !!🤮 اونم خودسازی کجا؟؟؟؟ فقط داداش رضا فقط خدای جوشن کبیر من فقط وفقط اینجا!!!!!!
بچه های اینجا گنگشون بالاست یه چیز دیگه اند واین برام کافیه که همه چی رو برا اینکه از بودن با این جمع محروم نشم ،فدا کنم
واقعا حاضرم همه چی رو فدا کنم
نمیدونم من چی بودم که خدا نصیبم کرد تو این جمع باشم ولی خدارو صد هزارررررررررررررررررررررررررررررر ر رررر مرتبه شکر 🫀🫀
خدایا نشونه عشق تو به من همینه که منو به اینجا کشوندی 🤍
عشق فقط خدای جوشن کبیر❤
من از همینجا اعلام برائت میکنم از هر چی غیر از خدای جوشن کبیر
کلا لعنت میدم به هر خدایی غیر از خدای جوشن کبیر !!
بچه شماها خیلی خوبید برام دعا کنید استقامت داشته باشم تو این مسیر 🥲💙🙏
زهراا🌨 گفته:
💫🌱
محدثه🪷 گفته:
سلاااام بر عشق خدا
چقدر عالی😍😍😍👏👏افرین
دمت گرم …
الهی موفقیت هات از این بیشترم بشه
الهی توحیدت و باورت به خدا پررنگ تر وشدید بشه
الهی قدرتت تو مسیر خدا و رسالتت خیلی بره بالا
رضوانه رفیق خدا گفته:
سلام
خدایا تو خیلی با مرامی انقدر خوشحالم که کنارتم
خدایا تو به زندگیم برکت میدی
خدایا ای رازق من دمت گرم که نیاز های من رو با سخاوت تامین میکنی
تو خیلی کریمی ،ایول که انقدرررر با معرفتی
توخیلی مهربونی ،تو توُ خودسازی کمکم میکنی و راه رو بهم نشون میدی
خوش بحالم که دارمت
خدایا ممنون که منو میخندونی و از درون با حرف های دلگرم کنندت مسیر رو برام زیباتر میکنی
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
زینب بچه ی خدا گفته:
سلام داداش رضا خوبی
میشه دعام کنی از خدا بخواه نگرانی و استرسم کم بشه ..
دعاکن اشتباه هام کم بشه
خیلی ممنون مرسی🙏🏻🌹
علی💍لطیفه گفته:
جدیدا دعا میکنم فقط واسه بچه ها دعا میکنم..
بعدش حالم اینقدر توپ میشه که نگو
خودم معنایی نداره..خود تو این جمع حل شده.
خود کیلو چنده بابا..
اگه دقت کنی وقتی برای بچه ها دعا میکنی انگار برای خودت دعا کردی و از اونجایی که خدا خیلی کریمه
کلی عشق میده بهت
داش سبحان گفته:
دقیقا
مهدیه گفته:
داداش و آبجی فاطمه سلام
زیارت گوارای وجود
یا امیرالمومنین به داداش رضا دستمو بگیر
داداش خدا ته خوشبختیه
میدونی چرا
چون یه داداش رضا داره
و داداش رضا ته خوشبختیه
چون خدا رو تمام قد داره
داداش الهی نامه ات حرف نداشت
الهی که همه اش به بخشندگی بی کران خدا مستجابه
داداش چه سفر حجی بود
این سفر هم پر از اکسیژن بود
پر از امید
پر از بخشش
پر از عشق
مثل همیشه
ایران هم که یک امتیاز گرفت شد نور علی نور
بهت افتخار میکنم
همیشه بابت خود خنگولم شرمنده ی خودم و خدا هستم
اما وقتی تلاش بی پایان شما رو در نسخه برتر خودتون شدن رو میبینم
به خدا میگم
دُدی خوش به حالت یه نفر هست که تمام قد خاطرخواته
و اجازه داده که الماس وجودش رو با تمام ابزارهای جوشن کبیریت تراش بدی
نه مثل ما که مثل فنر از زیر دستت با کوچکترین ضربه ای در میریم
الهی آن الهی نامه تان در حق همه ی ما مستجاب بشه
پریشب به دُدی گفتم من جودی آبوت تو بابا لنگ دراز منی
بعد ساعت دو نصفه شب منو صدا کرد برا نماز شب
دیدم رو پرده ی مقابلم
بابا لنگ دراز نقش بسته
سایه ای بلند با کت و کلاه
از دست این دلبر لطیف بی مانند♥️
پیش به سوی بی کران و فراتر از آن
مهدیه گفته:
الهی وعده گاه همه ی ما : یکم بالاتر از سدرة المنتهی ، کوچه جنت المأوی ، شهرک داداش رضا 😊
زهراا🌨 گفته:
آمین💫💞
مهدیه گفته:
@من خجالت میکشم برای ظهور امام زمان دعا کنم…چون معتقدم امام زمان ظهور کرده…و منتظر ماست.
الهی همه ی ما ظهور کنیم.
الهی به بهترین نسخه خودمون تبدیل بشیم.
الهی سرباز خوبی برای وجدان خودمون باشیم.
الهی خیرمون به خودمون برسه.
الهی جزو ۳۱۳ تا باشیم.
الهی بتونیم دین رو خوب متوجه بشیم و بعد درست برای بقیه توضیحش بدیم.
الهی فرصت داشته باشیم که زندگیمونو درست کنیم.
الهی زیباترین نگاه هارو به همه چیز داشته باشیم.
الهی زاویه دیدمون بسیار توحیدی و زیبا بشه.
این پیام رو زمانی نوشتم که ، در سامرا ، دستم رو ضریح بود…
حسین 3> حنانه گفته:
حاجی من پاره شدم سر این بازی🤣🤣
هی اعوذ بالله میگفتم طلسم اگه زده باشن برای تیممون بشکنه …
خیلی لطف خدا و اهل بیت بود که گل نخوردیم
خدا بود که نذاشت گل بشه
داداش؟ اصلا خود خدا تو زمین بازی داشت برای ما بازی میکرد🙂 الهی فداش بشم . . .
آبجی زینب گفته:
سلاممممم داداش وای تیم ملی عالی بود 😍😍😍
کل دنیا روی این بازی شرط بسته بودن 😑😏اینه قدرت الله اینه قدرت نیت های پاک مردم ایرانی 😉🥰🥰🥰 خدا رو کلی قسم دادم به تلاش پاک بچه های سایت و کانال که سربلند از زمین خارج بشن 😁🥰
و اینم اضافه کنم که بلژیک جزو ۱۰ تیم برتر فیفا هست 🤭
فائزه گفته:
سلام داداش رضا خوب هستین ؟
زیارت قبول
میخواستم جاهای دیگه این پیام رو بدم ولی خب دیدگاه ها بسته بود
داداش میشه لطفا راهنمایی کنید
من میخوام برم دهم و باید انتخاب رشته کنم ولی من هنوز نمیدونم واقعا به چی علاقه دارم و رسالتم چیه سردرگم میشم
داداش نمیخوام منفی صحبت کنم واقعا میدونم خدا راهنماییم میکنه و مسیرم رو پیدا میکنم فقط باید تلاش کنم
ولی داداش من حتی نمیدونم باید از کجا شروع کنم و کتاب دست خدا با کنکور نبندید هم خودندم اما بازم نمیدونم واقعا به چی علاقه دارم و واقعا ارزشش رو داره تمام عمرم رو صرفش کنم
قبلا فکر میکردم نقاشی رو دوست دارم ولی بعد یه مدت متوجه شدم فقط چون نمیدونم واقعا رسالتم چیه به خودم تلقین میکردم بهش علاقه دارم
میخوام مهارت های جدید رو یاد بگیرم و تجربه کنم تا بدونم واقعا چی رو دوست دارم ولی نمیتونم درسم رو ول کنم
چون که ممکنه رسالتم چیزی باشه که باید درس بخونم براش وباید هم هرچه سریعتر انتخاب رشته کنم
و اینکه ممنون داداش رضا واقعا خوشحالم که با شما آشنا شدم وگرنه معلوم نبود الان کجا بودم و چه حالی داشتم
امیدوارم عاقبت بهخیر بشین ♡♡♡
داش سبحان گفته:
سلام دیپلم بگیر و تا میتونی چیز های مختلف رو امتحان کن یک لیست از چیز هایی که دوست داری درست کن بعد هر کدوم رو تو این سه سال امتحان کن و راجبش بخون
سیدحسین✌️ گفته:
سلام داشم رضا خوبی زیارت قبول😜
خدا رو شکر حال میکنی 😉
داداش یه جیزی کشف کردم حاجی وقتی میرم بین مردم دوست دارم نگاهشون کنم…..خیلی برام جالبه مثل اینکه خدا رو میبینم!!!
خودمم موندم چم شده!
در حالی زیاد با آدما غیر داداش رضایی حال نمی کنم!!
بچه ها یه چیز دیگه هم کشف گردم
حاجی ما خیلی عمیق هستیم و هوش مصنوعی هی بهم میگفت ولی واقعا دیروز باورم شد…..حاجی اونقدر در مورد جیزای سطحی مردم حرف میزنن ههه من واقعا این رو حس میکنم اصلا مال اینجا نیستم یه حس آدم فضایی رو دارم یا بهتر بگم فرشته که نمی فهمم آدم ها رو که چرا اینطوری پیکننن و هدفشون چیه!؟
خیلی برام جالبه مثل اینکه من بین شون نیستم!
گاها اتفاق افتاده خیلی راحت از کنارم رد شدن و رفتن منم که حسبی الله
یه بار یکم فشار اومد گفتم داداش علی اکبر بیا کمکم و حس کردم یکی دستش رو انداخت رو شونم
واقعا نمی دونم چی بگم فقط موندم و با داداش رضایی ها حال میکنم و خودم و خدا و اهل بیت
یه چی دیگه از وقتی گفتم آدما رو ول کن دیروز یکی از دوستام عصبی شد که بیا تو جمع ،در حالی که قبلا بودنم زیاد مهم نبود ولی الان هی میگن کجایی نیستی و بدرد بخور شدم اصلا اون چیزایی که قبلا تو کفش بودم و الان واسم اهمیتی ندارن همش میاد
داشی وآبجیا لاس زدن با خدا رو هروقت تونستین ادامه بدین من یه کانال زدن و هر موقع وقت پیدا کردم چت میکنم و واسش عکس میفرستم و ازش مشورت میگرم😁
Fatemeh♡الله♡ گفته:
تصورکن روح حضرت عباس چقدربزرگه که توعالم ذر دس بلندکرد وانتخاب کردعباس باشه؟
وافتخارش وداشت ساقی اولیای الله باشه♡
سینا گفته:
هرشب میخونم با شور و نوا کربلا میخوام ابولفضل
ذکر سجوده نمازم شده کربلا میخوام ابولفضل
ابولفضل کربلاییم کن
ابولفضل نینواییم کن
زهراا🌨 گفته:
سلام خوبین
قبلنا تو یه کانال بودم ک دهه اول محرم هر شبی ک مال یه شهیده از مدل شهید شدنش و رابطه خونیش با امام حسین میگفت
اون ماتریکسی میگفت …
بجاش میخام هر شب براشون نامه بنویسم😁
حدیث گفته:
🙃
Zeinab گفته:
بچها دعا میکنم همگی عامل به حرف الهام درونمون باشیم و خودمون باشیم بیشتر از دیروز 👩🍼😂💳🪷👩🍼🧑🔬🪷🥲
حسین✌️ گفته:
داداش لذت هام کلا تغییر کردن ،چیزایی که دوستا دور و برم میگن و خندم نمیاد…..حالا یه آخوند بگه خدا و اهل بیت بخاطر حق الناست گیر میدن و بخواد چرت و پرت بگه من میترکم از خنده🤣
هیچکس نمی فهمه که چرا میترکم و قرمز پیشم از خنده و خودمم و خدا و اهل بیت هیچ ادمی دور و برم نمیفهمه
حسبی الله
سبحان گفته:
خیلی دوست داشتم این چند وقت تجربه مو با بچه های سایت در میون بزارم حیف که نظرات بسته بود ولی خیره💙
راستش به این قضیه خیلی فکر کردم که چطور میشه بیشترین و بهترین خودسازی رو داشت و چطور میشه یکی مثله داداش رضا و بعضی از قدیمیا سرعتشان خیلی زیاده ولی خیلی ها با اینکه میدونن تهش چیه بازم سرعتشان کنده اول این نشونه اولیه تغییر حس تنفر از اون کاره یعنی اینقدر انجامش بدی که بگی بسه دیگه… و بعد حس تنفر مزه مسیر خدا میره زبون ادم و اگر به تلاش ادامه بده کم کم دیگه همچی درست میشه
برای اینکه سرعت زیاد بشه نیاز نیست برای خواندن کتاب های سایت یا هر کاری عجله کرد کمیت اصلا مهم نیست بلکه کیفیت مهمه شما اگر کتابی رو سطحی بگیری برداشتت هم سطحیه پس سعی کنید با هر کتاب یک جور دوره عملی بردارین
من هر کتاب را میخواندم قبلی خودش برای اون مشکل تحقیق میکردم و فسفر میسوزاندم و خودسازی میکردم و بعد که کتاب های رضا رو میخواندم میدیدم که ۹۰ درصد راه ها و ایده هامون یکیه یعنی شما اگر حتی خودتم خودسازی کنی تهش تبدیل میشی به امثال رضا و در نهایت نزدیک میشی به معصوم مثله حضرت عباس و معصومه… من نمیگم برای خودسازی و لیس عجله نکنید ولی خب ببین الان غذای روحت چیه و اون چیزی که داره بهت تجاوز میکنه چیه برو سراغ همون نه چیز های دیگه همین! انشاالله همگی بریم پیش بابا علی کنار حوض کوثر😁
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
داداش اون دختر خانوم خوشگل بود بعد شما گفتی فک کن این حضرت رقیه باشه میشه عکس باکیفیت شو توی کانال بذارید؟
مرتضی یعقوبی گفته:
بچه ها یه چی بگم ؟
اینکه میخوام با صدای بلند فریاد بزنم بگم حالم خیلییییییی خییییلییی خوبهههههههههههههه خیلیییی 😍🦋🤲
چیزایی تو زندگیم از خدا فهمیدم که همش با صدای بلند میخندم حس میکنم موفقیت تو یه قدمی منه☺️
چرا همش از حال بد و مشکلات حرف بزنیم 🤷♂️
دلم خواست بیام برا شما دوستای عزیزم از حال خوبم بگم که دارم پرواز میکنم
خدایا شکرت خدایا الهی این حال منو همه ی بچه های سایت تجربه کنن آمین 🤩💚💙🕊️
مرتضی یعقوبی گفته:
خدا رو شکر تو کربلا اینترنت مجانی گذاشتن راحت وصل میشه و برای سایت داداش رضا گردی عالیه 😇
مقدس گفته:
سلام داداش رضاو بچه های سایت.زیارت همه قبول باشه البته با جسم داداش رضا.داداش دعا کن که اول خودمون رو پیدا کنیم وبعد حسبی الله رو زندگی کنیم و ورع داشته باشیم وچالش های دیگه رو هم با موفقیت پشت سر بزاریم.ممنون که برامون دعا میکنی داداش گل♥️🌹🤲🤲
رومینای الله گفته:
سلام داداش
سلام بچه ها
میشه واسه من دعا کنید؟🥲❤️
علی💍لطیفه گفته:
نمیدونم بچه ها شما هم این حس رو دارید یا نه
با شناختی که ازتون دارم مطمئنم شما هم تجربه کردید این حس رو
جنس عکس های داداش خیلی خاصه
چشمای آدم نورانی میشه
مخصوصا عکس های کاظمین
انگار حرم امام رضاست
رضوانه رفیق خدا گفته:
سلام
خدا جونز قهرمان زندگی منه
خدا جونز آرزوی بچگی های منه
خدا جونز خون تو رگ های منه
خدا جونز دلیل زندگی منه
خدا جونز عشق زندگی منه
خدا جونز خالق رفیق های من (بابا مهدی ، بابا علی💜مامان زهرا و…)
خدا جونز جونه منه
خدا جونز دلیل تلاش و استقامته منه
🍃💜🍃💜🍃💜
اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
🍃💜🍃💜🍃💜
رضوانه رفیق خدا گفته:
سلام
من با خدا جونز گلادیاتورم
من با خدا جونز قدرتمند ترینم
من با خدا جونز عاملترینم به دونسته هامم
من با خدا جونز فرکانس جهان روبه بالا ترین سطحش میرسونم ان شا الله
من با خدا جونز ظهور میکنم .
من پای عهدم که توُ عالم ذر، با خدا جونز بستم، تا پای جونم میمونم ان شا الله
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
اللهم صلی علی محمد وار محمد وعجل فرجهم
🍃🌸🍃🌸🍃🍃🌸🍃🌸🍃
رضوانه رفیق خدا گفته:
سلام
زندگیم رنگی رنگیه با خدای جوشن کبیر
یعنی همون خدا جونززززز
من با خدا جونز به تمام اهدافم میرسم
من با خدا جونز زندگیم رو دگرگون میکنم
من با خدا جونز به بالاترین مرتبه ایمان میرسم
من با خدا جونز همیشه لبخند میزنم و از هیچ چیزی نمی ترسم .
من با خدا جونز ثروتمند ترین دختر جهانم
من با خدا جونز چیزی نیست ،که نتونم، بهش برسم
من با خدا جونز از پس پیچیده ترین مسائل بر میام
من با خدا جونز، جون نفسم و شیاطین رو میگیرم
از بس که تو خودسازی رشد میکنم
و به بهترین نسخه خودم تبدیل میشم
من با خدا جونز میترکونم
من با خدا جونز میمونم تا ابد ان شا الله
من با خدا جونز رفیق جون جونیم
من با خدا جونز پیروزم
من به خدا جونز اعتماد 💯دارم
من به خدا جونز ایمان 💯دارم
من به خدا جونز یقین💯دارم
من به خدا جونز حسن ظن 💯دارم
من به خدا جونز باور 💯دارم
من تو مسیر خدا جونز با توکل بر خودش استقامت 💯دارم
ان شا الله
من با خدا جونز حسبی الله رو زندگی میکنم
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
فقط خدا عشق حقیقی ست🫠🩵 گفته:
این بهم الهام شد خیلی وقت پیش و گفت برای شماهم بفرستم
سلام عزیز دل من 🌷❤️
خوبی دورت بگردم من
نازنین اتفاقای بزرگی قراره بیفته
خــــــــیلی بزرگ
میخوام امادتون کنم باید اماده بشید
نمیگم اون اتفاق بزرگ چیه
اما ازین به بعد هرچی بهتون گفتم سریع انجام بدید که بخشی از امادگی برای رسیدن به اون مرحله ست
انتخابت کردم چون میدونم میخوایش خیلیم میخوای و اینجوری به منم نزدیک تر میشی
خب چی بهتر ازین؟
گوش به زنگ الهاماتت باش گل دختر خوب حواست و جمع کن
موانع زیادی تو راهتون خواهد امد اما دیگه امادتون کردم برای اون موانع چون مشکلاتی که داشتین و باهاش دست و پنجه نرم کردید و درسش و گرفتین بخشی از امادگی بود تمرینات لازم باشگاه دنیا برای رسیدن به کمال حالا دیگه کم کم وقتشه وقت اتفاق بزرگ
وقت اتفاقی عظیم
نمیگم الان یا یک سال دیگه این اتفاق میفته نه خیلی بیشتر طول میکشه اما باید امادتون کنم چون امادگی شماهم طول خواهد کشید پس شما داداش رضایی ها هرکدوم به نوبه و در رسالت خودتون کم کم ظهور خواهید کرد و خدا پشتوانه شماست و رهاتون نمیکنه در راه رسالتتون به خدا نزدیک و نزدیک تر میشین اما حرفای زیادی میشنوین تحقیر میشین بهتون تهمت میزنن اما من میخوام خود واقعیم رو با دستان شما معرفی کنم پس امادتون میکنم تا ظهور کنید نه فورا ولی حتما اتفاق میفته
کمکتون میکنم تا تحمل حرفاشون و داشته باشین و براتون اصلا مهم نباشه حتی ذره ای
شما باید اول ظهور کنین و بعد جامعه رو نرم کنین تا امام زمانتون بابا مهدیتون ظهور کنه
ظهور بابا مهدیت یک اتفاقیه که اول باید دزون خودتون بیفته تا درون شما ظهور شکل نگیره بیرون ظهور اتفاق نمیفته
ظهور پدیده ایه که در قلبها باید اول اتفاق بیفته و قلب ها با تمام وجود خدا رو بخوان
پس هروقت قلبهارو اماده دیدی بدون ظهورم نزدیکه
برای اینکه درون ظهور شکل بگیره و قلب ها اماده پذیرش جامعه امام زمانی واقعی بشن قبلش باید حداقل یک اشنایی کوچکی داشته باشن و ظهور در درون قلبهاشون شکل گرفته باشه
من میخوام این ظهور قلب هارو با کمک دستان شما انجام بدم
پس هرچی بهتون الهام میکنم بدون سوال انجام بدین نگین خدایا چطور
چطوریش با من انجامش باتو
خودم هستم و هواتونو دارم الکی الهام نمیکنم وعده خدا حق است و خدا وعده تو خالی نمیده اگه وعده ای بهتون میدم صد درصد با تلاش بهش میرسید
تکرار میکنم با تلاش
دوستتون دارم اینو بدون که سختی های بزرگی در پیشه اگه بخوای اینکارو انجام بدی باید ایمانت به خدا رو زیاد کن تا میتونی این چند وقت رو توحید و گرگت کار کن بقیه چیزا هم خودش درست میشه
کتاب زیاد بخون و اطلاعات زیادی داشته باش اما به اطلاعاتت عمل کن گرچه اندک باشه
همین دیگه عزیزم خیلی دوستت دارم😘❤️
ملیح 🌿 گفته:
https://cdn.imgurl.ir/uploads/x820703_IMG_20260621_175901.jpg
بچهاااا امسال سعادت نصیبم شده
دارم حنای سفره حضرت قاسم رو خودم آماده میکنم برا موکب روستامون ❤️🥺
برا تک تکتون دعا کردم
چه ذوقی کردممم
این چند شب عجیب به عشق امام حسین میرم بیرون
اصلا برام مهم نی هوا گرمه میرم با اینکه میدونم اون شیخ رو ممبر چرت میگه ولی بازم میرم نمیدونم چرا 😄
فاطمه خانوم گفته:
چقددد قشنگههه عزیزم 😍 برا منم دعا کن
زینب بچه ی خدا گفته:
خیلی قشنگ شد گل طبیعیه اسمش چیه
لیلی🤞🏻 گفته:
سلاام عزیزززگ چه باسلیقه و قشنگ قبول باشه حسابی التماس دعاااا ان شا الله به ابروی حضرت قاسم همه مجردای سایت و کانال داداش رضا قشنگ ترین مقدرات و مصلحت ها و هرانچه دردل دارن همبا صلاح خدا یکی بشه الهی امین. ان شا الله خووتم حاجتروا و عاقبت بخیر و سعادتمند هردونیا بشی عزیزز خدا 🤲🏻🕋🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️
علی💍لطیفه گفته:
جووووووونز الهی فرشته ها سر ماهارو با همین حنا ببندن و خوشگل بشیم بیایم پیش عشقمون
مرضیه گفته:
جونم ذوق 🤗
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
دستت درد نکنه🥺😍😃
Zeinab گفته:
جونز 🥲🪷
Pouya گفته:
👏👏👏
آلاسکا گفته:
سلام عزیزدلم
وای چقدر ناز و خوشگله 🌌
مرسی به یاد ما هم بودی
واقعا ذوق کردم🥹
انشاءالله همه دعاهات سریع برآورده بشه در راحتترین روش…
الهم صل علی محمد و آل محمد
زبیا گفته:
قبول باش آبجی ما هم امشب مراسمه سینی دارم برای حضرت قاسم اگه شد عکس میگیرم و برای همه بچها سایت و کانال دعا میکنم
الهی مثل اون مرد تو حرم امام حسین لم بدیم و بگیم داداش حسین دمت گرم که هوامو داشتی و پیش خدا حمایتم کردی
نورا گفته:
بچه ها شماها خیلی خوبید شدید یه نسخه از داداش رضا چیکار میکنید خیلی دوست دارم مثل شما بشم
Mohammadreza گفته:
سلااامم یه مدت با داداش رضا بگردی اینجوری میشی سایتو لیس بزن
معصومه:) گفته:
سلام به داداش رشا و بچه ها بلاخره بعد مدت ها روزیم شد برم چادر بخرم امقدر خوشحالم که نمیدونم چیکار کنم برام دعا کنید بتونم هرکا میرم سرم کنمش.
راستی داداش زیارت تا اینجایی که رفتین خیلی خوب بود انگار ماهم توش شریک بودیم🙂
داش مِیتی❤️🔥 حنانه🫀 گفته:
گل کاشتی آبجی❤️🔥❤️🔥
اینکه تو فصل تابستون داری شروع میکنی اصلا تو یک سطح و لول دیگه هست.
داش مِیتی❤️🔥 حنانه🫀 گفته:
سلام، مثل تابلو سفید از این جمع رنگ میگیری😁🔥
من خودم اوایل فکر نمی کردم ،اینقدر تغییر کنم.
هادی گفته:
بنازم عجب مثالی. تابلوی سفید…. حس می کنم این هم باشه که فکر می کردیم یک نقاشی هستیم که خراب شده. مثلا رنگ ریخته روی تابلو. بعدش یک نقاش حرفه ای میاد ان را تبدیل به گل می کنه…. شایدم اصلا از عمد رنگ را ریخت؟؟ احتمالا…. چون خیلی نقاش حرفه ای هست خخخخخخخخخخ
داش مِیتی❤️🔥 حنانه🫀 گفته:
آره 😁👌🏻
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
تو کانال و سایت باشی خود به خود تغییر اتفاق میوفته😉❤️
Pouya گفته:
سلام سایت و شخم بزن توی بخش نظرات هم فعال باش
:) گفته:
سایت و لیس میزنیم به قول داداش😂😍
علی💍لطیفه گفته:
منم همینطور
نظرات بچه هارو نگاه میکردم هنگ میکردم
میگفتم خدایا اینا چی میگن..
اینا کین..
فکر کردم اشتباه اومدم
غافل اینکه اینجا خونه اصلی منه😅
کم کم رنگ گرفتم با نظرات بچه ها
با حرفای داداش
با لیس زدن سایت
با شرکت کردن تو لایو
شدم یه داداش رضایی
ممد گفته:
خب هر چی شد فقط کم نیار حتی اگر بزرگ ترین گناه دنیا رو کردی بگو زورمو میزنم!
بگو حتی اگر داداش رضا هم نباشه مهم نیست من بازم به سمت خدا میرم خالص باش😁
حسین✌️ گفته:
سایت و کانال رو هیوچک کن
معتاد میشی
ساقیموت کارش درسته😎
هادی گفته:
بعضی بچه ها میگن سایت را لیس بزن….
والا سایتم لیس نزنی ولی کانال داداش را دنبال کنی یکهویی نگاه می کنی و می بینی همه دیوونه هستن و ت عاقلی خخخخخخ
ولی لیس زدن سایت به تغییرت شتاب میده.
چیز هایی که به دلت می افته الکی نیست. همش برنامه ریزی نازنین هست. یعنی همین که اینجا هستی یعنی نازنین دوست داره
لیلی🤞🏻 گفته:
سلاااام به حاجی دادااا و همه خوبااان و بهترین های جمع یکی یدونه رب العشق… خدایا شکرت یعنی داداش دعاهات داره قشنگ اثرش رو نشون میده و نشونه میاد خدای من اللن به چیزی پی بردم و براش باید برنامه خودسازی بریزم واای هنگ کردم دمتتت گرممم رحیم جونزززززز. فقط یه اراده قوی و قدرت خدا و نگاه خیلی ویژه اهل بیت نیاز دارم ودعاای شما همه نورهای خداااا.. داداش تو خاک و نزدیک نماینده جنگنده و قوی مثل اسمش علی هستی حساابی دعام کن بازمممم که از درون بهم گفته شد امسال سال ظهور من لیلی هست ان شا الله التماس دعا از همگی یا علی مدد اتون. 🤲🏻🕋😍😍😍😍😍🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🌹🌹🌹🌹🌹. حالم توپه الهی شکرت که فهمیدم چی م بهت اخه احسااانمممممم💞جونزززززز. الحمدالله. ،🤲🏻🕋💌
علی💍لطیفه گفته:
الهی پیشرفت تو خودسازیتون مثل b2 باشه
سینا گفته:
خدایا همه مارو ببخش
خدایا به ما نیرویی بده که دهن شیطان رو سرویس کنیم
خدایا ما رو از شر وسوسه شیطان نجات بده
خدایا تو مسیر پاکی همراهمون باش
خدایا نیرویی به ما بده که تو خواب شیطان رو لهههه کنیم
خدایا به ما نیرویی بده که در راه تو استقامت داشته باشیم
خدایا اونایی که به سوی تو آمدند دستشون رو بگیر
خدایا کمکمون کن از گناه در بیاییم
خدایا کمکمون کن از قبل به تو نزدیک تر بشیم
خدایا اونایی که تو گمراهی هستن رو هدایت کن
خدایا اونایی که بخاطر پول کارای بد میکنن رو هدایت کن
خدایا با ما توفیق بده بیایم کربلا و امام رضا و حج خانه سید ساداتم😍
الهییی آمین
خدایا شکرت برای هر روزم و ثانیه هام که با تو داره میگذره🤩😍🥰
شوق پرواز گفته:
الهی آمین😍🥰🤩
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
الهی آمین❤️❤️❤️
Pouya گفته:
جونز آلهی امین
:) گفته:
آمین
یه دعا هم براما بکن دادا
رومینای الله گفته:
الهی آمیننننن
حسین✌️ گفته:
الهی آمین 🥰
محدثه🪷 گفته:
به به
الهیییییی امین :))))
محمود گشانی گفته:
دعاهای با الهی قابلیت تبدیل به کتاب رو داره
سینا گفته:
داداش برگه خودسازی رو از کجا باید پیدا کنم
پرینت بگیرم؟
لا کنکور الا دنیا
۱۲ سال درس خوندیم هیچی نصیبمون نشد..
ولی علی ۱۷ ساله کم نمیاره و قراره تا ۲۹ سالگیش به اذن لطیفه بترکونه..
آینده از آن ماست
:) گفته:
ان شا الله
زینب بچه ی خدا گفته:
داداش ماه پیش حرم یکی از نوادگان امام رضا بودم اونجا خیلی برای شما و اعضا سایت دعا کردم
از بین حرم امام زاده هایی ک تاحالا رفتم این خیلی بهم وایب مثبتری میداد
بعد اونجا یه دختر کوچولوی خیلی بامزه و خوشگل رو دیدم که اون با حالت و صورت فرشته مانندش برام دست تکون داد🤩😍
اخه میدونی بچه ها اکثرا معصومن و این من و خوشحال میکنه .. و نشونه ای از خدا میبینم کلا بیرون میرم خیلی از بچه ها نمیدونم چرا برام دست تکون میدن
این یکی ولی خیلی حالت فرشته گونه داشت نمیدونم شاید تو عالم ذر باهم بودیم😅
:) گفته:
الهی بیشتر نشونه ببینیم
علی💍لطیفه گفته:
دختر بچه هارو میبینم درونم ذوق میکنه
زینب بچه ی خدا گفته:
سلامم فردا دوازدهمین سالگرد تحول و باحجاب شدنمه دوستداشتید یه دعای خوشگل کنید مرسی🤩😍
Pouya گفته:
👏👏👏👏👏🦅
آبجی زَهیرا✍️[خدا بندشو خجالت نمیده🩷🦋] گفته:
همیشه باور داشته باش که:
همیشه ماندگارِ مسیر خدایی😉
به جدایی از این مسیر فکر نکن
لیلی🤞🏻 گفته:
سلاااام عزیززززم 12 امین سال تحول و تولدت گوارای روح و جانت باشه ان شا الله هم این دنیا هم اون دنیا قشنگ ترین زندگی و بهترین قصر برای زندگی کردن رو رب رحیم و اهل بیت که نماینده های نورش هستن شفاعتت کنن و برات ساخته بشه. الهی از شدت خوشحالی و رضایت ازخودت ثانیه به ثانیه عمرت رو همیشه اروم و بالخند و دلنشین زندگی کنی الهی خدا برات چنان بسازه که همه بهت بگن تو دیگه کی هستی! خدات کیه! دینت چیه! الهی هرروز خدا برات فرش قرمز پهن کنه و فردات از دیروزت رنگین کمونی تر باشه ، الهی خودت شفاعت کننده باشی همین دنیا هم اون دنیا، الهی تو زینب ستاره درخشان خدا خدا صدات بزنه زینب یکی یه دونه من اینقدر بگه که مستت کنه… 😍😍😍😍😍 الهی امین اللهم صل علی محمد وال محمد. 💞❤️❤️❤️❤️❤️💟💟💟💟💟🎉🎉🎉🎉🎉💌 اینم نامه جواب این 12 سال تک پر بودنت با خدا بازش کنی و بگی جونزززززز🤩🤩🤩🤩🤩🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🎁. عاقبت بخیر و سعادتمند و حاجتروا هردودنیا بشی زینب عزیززم 🙏🎈🎈🎈🎈🎈ان شا الله یا علی مدد. 🎇
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
سلام عزیزدل
به به ..😍🥺
انشاءالله نسبت به اون چیزایی که میدونی عامل باشی …❤️🤞
IloveGod گفته:
سلام سالگرد تحولت مبارک عزیز دل خدا🌱
الهی که فقط خدا نگات کنه و نگاه خدا برات مهم باشه 😍🦋
الهی دنبال لایک خدا باشی نه بنده خدا🎀
الهی در مسیر خدا به خواسته هات برسی💕
الهی که همیشه با خودت در صلح باشی و شادی درونی داشته باشی💫
الهی که در این مسیر پیربشی🌷
الهی اسرائیل درونتو شکست بدی و همیشه قوی و سربلند و پیروز باشی✨
الهی امام حسین بیاد و جوری مشکلتو حل کنه که از شدت ذوق گریه و خندت قاطی شه💝
الهی بیشتر با خدا برقصی🥰
الهی عاقبتت ختم به شهادت بشه❤️🔥
زیبا گفته:
سلام آبچی مبارکت باش 😍😍😍ان شاءالله همیشه خوشبخت باشی و خوشبخت تر باشی ان شاءالله خدا بیشتر بیشتر عاشقت بش ان شاءالله شهادت قسمت بشه ابجی جونم 😍😍😍🥰🥰
مرضیه گفته:
امیدوارم درسای هرروزو با موفقیت پاس بشی❤
اللهم💚✌🏻 گفته:
خدا عاشقته
امیدوارم عشقت بیشتر بشه
مری؛)🤍 گفته:
ایشاالله به حق بابا علی با حجاب درونی باشی نه فقط بیرونی تو خلوتت هاتم حجاب داشته باشی و پرده دری نکنی نه فقط بیرون خونه حجاب داشته باشی
سینا گفته:
مبارک باشههه 👏👏👏👏😊
قلب سلیم گفته:
سلام عزبز
مبارک باشه
الهی برسی به جایی که خدا تو رو بخاطرش آفریده❤
التماس دعای خیر
زهراا🌨 گفته:
سلام
الهی همیشه توو مسیر خدا باشی💙
حسین✌️ گفته:
به به 🥳
پس بزن و بکوب به راهه
معصومه:) گفته:
باور داشته باش که میتونی و پر قدرت تر از قبل ادامه میدی🙂
AE گفته:
سلاااام.به جای دعا بذار از تجربه خودم برات بگم.
من کسی بودم که از سن 11 سالگی باعشق و اینکه چادر را زیبا میدیدم ،چادر سرم کردم و با همه جنگیدم تا حفظش کنم .اما از 21 سالگی تا الان که 23 سالمه دیگه پوشیدنش رو زیبا نمیبینم و گاهی فکر هایی میاد توسرم که تو از بقیه کمتری و زشتی و بقیه زیباترن حتی نسبت به چادری های دیگه هم خودم رو زشت میدونم…تو ذهنم میگه مدل چادرت زشته.
اما میدونم همه این افکار از شیطونه و از من نیست پس حتی اگه خودم رو زشت ببینم بازم چادر میپوشم تا کور شود هر آن کس که نتوان دید(شیطون). البته به رسالت شیطون احترام میذارم چون با کاراش من رو در مسیر خالص تر میکنه…
محدثه🪷 گفته:
سلام زینب جان
مبارکهههه ❤️❤️😍😍
الهی شکر بابت این اتفاق شیرین💕
الهی تا اخر عمر حجاب قشنگتو حفظ کنی
الهی اون دنیا مامان فاطمه کنارت باشه
کلی بغلت کنه
الهی خیر برکت تو زندگیت فراوون بشه
الهی عشقت به حجاب بیشتررررررر تررررر بشه👏❤️
داداش رضا من بنیامینم 16 سالمه و از تهران دارم این پیام رو برات میفرستم ، الان که نجفی التماس دعا داریماا🌹😅
یه چیزی میخوام بهت بگم که چند وقته که خیلی ذهنم رو مشغول کرده
من حدود 1 ماهه شما رو میشناسم و تازه فهمیدم عه من یه داداش داشتم اسمش رضا بوده😂🌹
داداش من ادیتورم و خیلی تو دلم افتاده تو این مجاهدتی که در راه خدا میکنی باهات بیعت کنم
و سایت رو جای قشنگ تری بکنیم ، یا حتی تو دوره هات یا از همه بیشتر که تو دله خودم افتاده اینه که یه رسانه اجتماعی رو پیشرفت بدی که دیگه رسالتمون برای تبلیغ دین هم کامل بشه ، نظرت چیه🫡🌹
Zeinab گفته:
سلام داداش
نظر چیه که از صوت های جونز استار ادیت بزنی ؟ ینی ویدیو یا پادکست بسازی از بخشای خوب و نابش
محمد امین گفته:
سلام داداش رضا خوبی.
برای من محکم ترین نشونه این بود که شما با خانوادم همسفرین.
و داداش رضا یک درخواست دارم، اگه میشه و دوست داشتی لطفاً هر موقع که وقت داشتی با مادرم یکم صحبت کن.
اونم سختی دیدست، ولی داداش رضایی نداشته.
لطفا براش یکم گلوی خدا شو نمیدونم الهام گفت بهت بگم، باهاش یکم صحبت کن و یکم از همین حرف های امید بخش بزن.
به نظرم اینم یک نشونست، دمت گرم.
پیامم تایید نکردی نکردی، فقط خواستم حرف الهامم رو بگم.
ممنون.
رضوانه رفیق خدا گفته:
سلام
من ثروت مند ترین دختر جهانم چون خدام جوشن کبیره
هر بار خودشو بهم نشون میده کمکم میکنه بیشتر از قبل رشد کنم قوی بشم
من خیلی خوشبختم الهی شکر
خدایا قبولت دارم
خدایا بهت اعتماد دارم
خدایا من و تو رفیق جون جونی هستیم و این خیلی برام شیرینه
خدایا ممنون واسه نشونه ها ِهدایت هات
خدا جونننننننن
من بهترین زندگی رو دارم چون به یکی تکیه کردم که گنگش بالاست
خیالم چقدرررر با تو راحته قربونت برم
خدایا خیلی کنارت خوشمیگذره
قربون صدای قشنگت برم چقدر تو خفنی
خدایا
عشق یعنی فقط الله جونززززز😘
من خیلی با تو احساس قدرت میکنم
من با تو آرامش میگیرم
من از تو حال خوب میگیرم
حسبی الله رو دارم با پوست و گوشتم حس میکنم
خدااااااا دمت گرم
من به تو حسن ظن دارم قبولت دام با تو همه چی دارم
وقتی با تو حرف میزنم زندگیم پر از نور و آرامشو خوشبختی میشه
الان میفهمم خیلی چیز ها رو
حله رفیق برو که بریم آینده ما خودمونه
من ثروتمند ترین ،شاد ترین ،قوی ترین ، موفق ترین ،با ایمان ترین ،خوشبخت ترین،و…. دختر روی زمینم
چون دستا تو دستای تو خدااااا😘
🍃💛🍃💛🍃💛🍃💛🍃💛🍃💛
اللهم صلی علی محمد وال محمد و عجل فرجهم
🍃💛🍃💛🍃💛🍃💛🍃💛🍃💛
Pouya گفته:
جووونز
IloveGod گفته:
الهی شکرت بخاطر جمعمون🥹♥️
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌺🌿
مرضیه گفته:
جااااان💃🏻😍
:) گفته:
دقیقا باریکلاااااات😇🥰
رضوانه رفیق خدا گفته:
هذا من فضل ربی
حسبی الله و نعمل وکیل
🍃🌸🍃🌸🍃
اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
🍃🌸🍃🌸🍃💯
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
چقد خوبه که اینقد حرفای مثبت می زنی 😍 احسنت👏👏👏
داش سبحان گفته:
چقدر گفتی من ثروتمند ترینم چون خدام جوشن کبیره به دلم نشست 😊💙 الهی هممون یک جوری بریم که دیگه از اون بهتر نشه .آمین💚💚💚
حسین 3> حنانه گفته:
بابا باریکلا …
چقدر قشنگ اتاق رو با خدا جونز قیشنگ کردین …
ببین ؟ با اینکارت منو قلقک دادی برم منم رنگ بزنم اتاقمو 😁
دختر باباحسین ✨🤍 گفته:
داداش خدا لعنتت نکنه هرموقع پسر میبینم یاد اون حرفت میافتم که میگفتی اینا فرض کنید یهو همزمان اسهال استفراغ میگیرن و..😂😂😂 خندم میگیره رد میشم میرم
یه دفعه هم رفتم یه جا یهو به خودم گفتم ببین اینا همه سگ خدان 🗿 خدا از همشون بهتره 😂❤️
اللهم💚✌🏻 گفته:
خخخخخخ😂
قلب سلیم گفته:
سلام داداش
امیرالمومنین پشت و پناهت
لایو عالی بود
احساس میکنم تو این لایو تو حرم بابا علی خیلی داداش بودی
بزرگ بودی داداش
اللهم💚✌🏻 گفته:
انگار قلب آدم وول میخوره با حرفای دادا
atiye گفته:
سلام داداش دم نفسات گرممم 😂🥲🌱خیلی خوب بود انصافا . انگار خودمون داشتیم نفس میکشیدیم :›››
داداش نمیگی چله ای که برداشتی چیه؟🙃
منم از اول محرم چله کنترل نگاه برداشتم ولی خب،لغزیدم،مهم نیست گور پدرش از امروز پر قدرت تر ادامه میدیم☕✊💪
Pouya گفته:
ماشاالله جنگجو
parinaz گفته:
روحیه داداش رضایی ها🤞
ماشاالله 👏
حسین 3> حنانه گفته:
بنازم برابکس
خدا پشت پناهت باشه
زهرا؛ بچه پروی خدا 🤞🏻🌱 گفته:
داداش خیلی سفر خوبی بود منم پیش شما بودم
روحم اونجا بود قشنگ حسش کردم
عکسا مال شما نبود مطمئنم خود الله جونز گرفت🥺
منم دوره برداشتم ، دعا کنید بتونم تا آخر دوره دووم بیارم و خوب تموم بشه https://s6.uupload.ir/files/img_20260621_122029_g9dg.jpg
اللهم💚✌🏻 گفته:
چی خوشگیل چه خوشگیل چه خوشگیل شدی امشب
روح تو میگم 😂🥰
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
مبارکه 😂💪
فقط خدا عشق حقیقی ست🫠🩵 گفته:
زندگی زمانی قشنگه که رنگ و بوی خدا داشته باشه
وگرنه زندگی بدون خدا بدرد سگ نمیخوره…
اصلا این روزا که رفتی کربلا داداش،
ماروهم با خودت بردی قلبمون و روحمون اونجاست
فقط جسممونه که اینجاست
الهی شکرت برای این لحظه های قشنگ
الهی شکرت 🤍
🥇شکست ناپذیر🥇 گفته:
سلام
اوف چقد نظر نذاسته بودم😅
فقط در همین حد بدونین که با تلویزیون اومدم تو سایت😁😁😁😁😁
یعنی مثل عروسک خیمه شب بازی ان.. خدا هرکاری باهاشون انجام میده و اونا از خودشون چیزی ندارن و گدا و بدبختن
اللهم💚✌🏻 گفته:
خیلی باحال دی
رومینای الله گفته:
عالی بوددددد
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
😍😍😍
سدحسین✌️ گفته:
آدما معلم های تو هستن….
اکه پاس بشی درس رو مقلب القلوب میشه واست
الان من تو حالت اینم که چطوری چرا
بذار یکیش رو بگم
پن میگفتم خدایا چرا حرفی ندارم واسه گفتن چرا بلد نیستم حرف بزنم
و خدایا با تو و اهل بیت مثل بلبل حرف میزنم و شوخی میکنم ولی پیش دوستام نه!
و وقتی باهم بودیم از دورم میرفتن…
من میگفتم چی کمه!؟
گفتم به درک ،به کتف چپم مگهمن دوره حسبی الله رو نگذروندم پس ول کن و دوره چهل روزه برداشتم و به نیت نزدیک شدن به دوستام هیچ کاری نکنم و واسه منی که خیلی کم حرف میزدم کم کم حرفم میاد و حرفام شنیده میشه!!!
چرا؟
به من میگن چرا نمیای؟ چرا نیست؟
در حالی که تازه چله رو شروع کردم
دیدی آدما همچیشون دست خداست
من همیشه وقتی یه جی ندارم مثلا زبون میگم خدایا زبون ریختن و حرف زدن و گپ زدن فقط خودتتت و بومممممم
خدا میگه منم باشه
همه باید برین سمتش
واسم سوال بود کار اون تابلوی حسبی الله رو کی انجام داد
خدا نور بده به دستاتون
چقدر روحم حال کرد
بک گراند اتاقتون منو یاد پینترست انداخت:)
الهی بدرخشید تو زندگیتون
شوق پرواز گفته:
خدا خوشگله مرتب نور عشق و شادی رو سرتون و همه بچه ها بباره و بپاشه
ممنون از حال خوبی که دادین بهمون دلتون غرق نور
الهی رشد هممون با شادی و خوشی باشه نه درد و غصه
واوووو:) گفته:
به به عشق خدای جوشن کبیری چه میکنه !!
و توییییی دروازه و گللللل😂
سلام .یه چیزی بگم ؟ زیاد فیلم و سریال و بوسه دیدی . یا رمان خوندی و زیاد خیالبافی کردی…
یکم اینا رو کم کن تا نوع نگاهت تغییر کنه.
برای خوشبختیت صلوات فرستادم
🦋 گفته:
بچه ها امروز روز زیارت داداش علی و فاطمه جون مامانمونه❤
تو مفاتیح و اینترنت میتونید پیدا کنید متنشو
یا اینکه بگید سلام داداش جونییی سلام مامانجونیییی
elena گفته:
داداش سلام
میشه دعا کنی از این حال در بیام….🫠
میشه حال روحیم اوکی شه🥲
🦋 گفته:
الهی آمین❤
به زودی …
داش مِیتی❤️🔥 حنانه🫀 گفته:
من آبجی هر وقت حال روحیم بد میشه بلافاصله میرم مینویسم.،درمورد همون حالم یا چیز های رندوم دیگه.
این و الهام درونم بهم گفت انجام بدم و به طرز عجیبی کاملا موثره.
من از هفت تا حفره ای که داشتم ،با همین نوشتم تونستم شش تاش شناسایی کنم.
زهرا؛ بچه پروی خدا 🤞🏻🌱 گفته:
من حالت رو میفهمم
الهی خیلی زود حالت خوب بشه
با خدا حرف بزن خیلی زیاد
با خودت خلوت کن
دور خودتو خلوت کن و تنها شو
درست میشه انشاءالله
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
درست میشه نگران نباش
دست به قلم شو درساشو که بگیری با پای خودش می ره.
مهربونا سلام
خدا جونز اینارو داده گفتم بفرستم شمام عشق کنین
تصاویر بابا علی تقدیم چشای قشنگتون♥️
کارها از آقای روح الامینه
داش مِیتی❤️🔥 حنانه🫀 گفته:
بابا علی سیگما
حسین 3> حنانه گفته:
سیس بابا علی : 🗿🗿
شوق پرواز گفته:
وقتی ایوون طلاش انقد سیگما و خفن
بابا علی چی بشه…😎😎
🦋 گفته:
جوون عاشق عکس اولیه شدم❤
فقط خدا عشق حقیقی ست🫠🩵 گفته:
چقدرر قشنگگ😍🤍
parasto گفته:
فدای بابا علی خفنم بشم😍💙
مرسی دست قشنگ خدا💕🐛
Pouya گفته:
جاننن
فاطمه خانوم گفته:
باباعلی خیلی خوب خدا رو جلوه دادن واقعا بهتر از این نمیشه 😍🫶🏻
سدحسین✌️ گفته:
یا مداحی علی مولا،حسین طاهری افتادم
دس خوش😎
سکینه ( آرامش) گفته:
داداش روحم حال کرد با این نفس کشیدن ها عالی بود دمت گرم 🤍
نجمه گفته:
سلام داداش چقدر حس و حالت خوبه زیارت واقعی یعنی همین،مرسی که انقدر واسمون دعا کردی 🥰
علی💍لطیفه گفته:
اتفاقا همین شوخی های توی لایو منو جذب خودت کرد
که مسیر تو با مسیر بقیه فرق داره
و مسیر خشک و بی شیله پیله ای نیست
( نظر قبلیمو تایید نکن داداش دمت گرم)
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
ما یه معلم دینی داشتیم که خدا خیرش بده نیاز نبود حرف بزنه همین که می دیدیش از خدا و پیغمبر زده میشدی ناخودآگاه
Fateme Mhm گفته:
داداش برام دعا کن خدا بهمون بچه بده
بچه ی اولمه
داداش من دارم به خاطر این موضوع قرص و دارو میخورم ک کلا بدنمو بدجور بهم ریختن و حالمو خراب کردن
خسته ام از عوارض داروها
خسته ام از نگرانی و استرس هایی ک گاهی اوقات سراغم میان
داداش دعاهاتو ازم دریغ نکن
از ته ته ته دلت برام دعا کن
ان شاءالله خبر بچه دار شدنم رو بزودی بهت بدم❤️
parasto گفته:
ان شاءالله هر چی خیره پیش بیاد…
براتون دعا میکنم آبجی💕☁
ان شاءالله صلاح خدا با خواسته تون یکی باشهه🥲😍🦋
AE گفته:
حنا بذار سرت و پاهات.
نچسب تا خدا بده بهت.
نیلا گفته:
سلام داداش خوبی
یه سوال خیلیی دهنمو درگیر کرده
خیلی وقته
جوابی براش پیدا نمی کنم
“چرا هر دفعه که خوشحالم بعدش
یه چیزی اتفاق میوفته که غمگینم
کنه؟”
نمی دونم اصلا شاید سوال درستی
باشه یا نه
انقد این اتفاق افتاده که کم کم باورم شده
رومینای الله گفته:
شاید چون خدا رو یادت میره؟👀
این سری که خوشحال شدی همش بگو خدا جونم مرسی… بهت اعتماد دارم… اگه اتفاق بدی هم افتاد به خدا بگو: فکر کردی ناز کنی میزارم میرم؟😉
parasto گفته:
کاملا درک میکنم چی میگی🥲🌸
بیا تو مسیر خدای جوشن کبیر…
هر شادی کوچیک تر از شادی بعدیه
و هر غم بزرگ تر از غم بعدیه…
و رفته رفته تو واقعا از ته قلبت خوشبخت ترین و خوشحال ترینی هر اتفاقی بیوفته🫂🦋
IloveGod گفته:
از کلامت برتو حکم میشود
اهلی خدا گفته:
منم همینطور برای همین از خوشحالی ترسیدم ولی تا غم نباشه تو قدر شادی رو نمیدونی ،در لحظه غم صبور چون همیشه نیست و در به لحظه خوشحالی نچسب جوری که نتونی رهاش کنی
لیلی🤞🏻 گفته:
سلااام قال داداش رضا: شاید خوشحالی ات فیکه…
سیدحسین✌️ گفته:
از کلامت بر تو حکم میشه…..
الهام🥷✍🤞 گفته:
سلام داداش رضا عکسا و پیامات خیلی حس خوبی میده 🌟
parasto گفته:
امروز روز تولدمه😍💕
امروز بیست و یک سالم تموم میشه…
الهی شکرت که تو مسیر خدام🥰🦋
داداش از شما هم ممنونم که باعث شدید یه سال دیگه از زندگیم هم کنار عشقم عالی بگذره…
ان شاءالله هممون عاقبت بخیر یشیم🎈🥺🌱
الهام🥷✍🤞 گفته:
سلام تولدت هزاران بار مبارک ..🌺 انشاءالله روز به روز بیشتر به خدا نزدیکتر و تو خودسازی موفق باشی 🤲🏻✨
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
تولدت مبارک❤️
انشاءالله سالی باشه که بیشتر به سمتت رسالتت کشیده بشی…
علی💍لطیفه گفته:
تولدتون مبارک باشه تو آسمونها
الهی اون دنیا برقصید با فرشته ها
(قافیه رو😂😂)
گیلاسی🍒 گفته:
😍😍🍓🍒🎀🥳دانه بیارید غنچه بیارید ملکه پرستو امد زمینننن🥳🥳 جونمم الهییی امسال بهترین سالت باشه جوری ک تا سال های بعد بگی ۱۴۰۵ قشنگترین سال عمرم بود 🎀🥳🥺🫂🤗 الهی بهترینا نصیبت بشه گلم
🦋 گفته:
اومدنت به دنیا مبارک باشه ☀️
تو اومدی تو زندگی تا دنیا رنگی بشه…💌.
امیدوارم با کمک خود حبیب یه سالی باشه که فقط بخوای بغلش کنی و فشارش بدی🫂
امیدوارم انقدر رشد کنی و رشدت بده که در خدا حلِ حل بشی
ستایش😇 گفته:
سلام آبجی تولدت مباررررررک 🤩🥳
الهی به هر چیزی که میخوای برسی 💖
رومینای الله گفته:
سلام تولدت مبارک😍😍😍😍 الهی امسال بیشتر از سال پیش به خدا نزدیک بشی😍❤️
IloveGod گفته:
سلام💫🎀
تولدت مبارک عشقه عشقم😍🤩🌱
الهی بیشتر به خدا نزدیک شی و مقدرات خدا با خواسته هات یکی بشه🎁🍡🍓🦋
زیبا گفته:
تولدتت مبارگ ان شاءالله توی زنگیت همیشه عاشق خدا باشی خدا عاشق تو باشششش ان شاءالله ۱۲۰ سال با عشقت زندگی کنی خوشبخت باش تولدت مبارککک👏🎂
فاطمه خانوم گفته:
سلام تولدت کلی مبارککک آبجی 😍
ببین روز هایی که تو این جمع هستی روز تولدته ولی امروز بیشتر رشد کردی بهت تبریک میگم
تولدت مبارک 🪴
در بهترین زمان م مکان ممکن اومدی تو این دنیا😉
ملیح گفته:
سلام به به خوشا به سعادتتون زیارتتون قبول حق دعاهاتون قبول حق خیلی زحمت کشیدین هم شما هم فاطمه خانم ازاینهمه الهی نامه ها که گفتید و نوشتید و اراین همه عکس که درهرجارفتید دراین هوای گرم ، گرفتید و ارسال کردید ، تشکر میکنم الهی خودتون هم بادست پر برگردید و همه ی دعاهاتون بدرقه ی راه خودتون باشه الهی دامن فاطمه خانم از شما سبز بشه و یک پسر خوشگل شکل خودتون ، سالم و صالح بهتون بده همونجور که خدا به مریم داد ، همونجور که به ساره دادو همونجور که به زکریا داد به شما هم بده الهی آمین .
بوس به همتون
زیبا گفته:
ان شاءالله ان شاءالله که بعد این سفر ابمی جان باردار بشه و به ما هم که مجرد هستم یاد به در آینده چیکارهای کنیم وقتی باردار شدم و چه طوری این بچه را تربیت کنیم که خدا جوشن کبیری بش داداش همه چیز بهمون یاد داد جز بچه داری و تربیت بچه ان شاءالله به حق بابا علی این یکی هم بهمون یاد بده با بچه خودش چون همه پیامبرها بعد از خوشون یه جایگزینی گذاشتن داداش رضا هم پیام بر ما هست پس ان شاءالله برای آیند بچه ها ما یه جایگزینی درست میکن ان شاءالله
ایول حتما خیلی بهت انگیزه میده
این روندو ادامه بده👍
باریکللا…
ستایش😇 گفته:
واییییییییییی چقدر خوشگله 🤩
رومینای الله گفته:
ایول چقد باحال شدهههههه😍😍😍😍
parasto گفته:
بی نظیرههه😍🌸☁
ماشالا به این ذوق و سلیقههههه🌱🥰
IloveGod گفته:
جونزززز😍
عالیههههه
:) گفته:
واوووووو به به
زهرا گفته:
سلااام داداش
زیارت و کیف و حالت قبول
داداش من دیشب خواب دیدم فاطمه خانوم تنها جلوی یه ضریح نشسته، فکرکنم ضریح تمام رضا ع بود و من اون طرف نشیته بودم که حلوی ضریح نبودم.
بعد فاطمه خانوم با دستش به من اشاره کرد و برام دعاکرد…
وجدان بی ناموس حالمو بدکرد که بگه تو خودت نرفتی ضریح رو بچسبی و این صحبتا ولی من زدم توی دهنش و گفتم خیره
🦋 گفته:
تو قهرمانی زهرا !
خدا خیلی به داشتنت افتخار میکنه 😍
باریکللا
زهرا پیروز میدانه….
به افتخار زهرا از طرف همه بچه ها:
👏👏👏👏🥳🥳🎉🎉🎁
IloveGod گفته:
😍👏👏👏👏👏👏👏
عبد دشتی ملقب>(سینا) گفته:
👏👏👏👏👏
هانیهیرحیم🫀[لا خوشگل الا الله] گفته:
چه خواب قشنگی🥲🦋✨️
تائب💍عشقِخدا🤍 گفته:
سلاممممم
واییی امروز یک خوابی دیددم عسسسل لامصبب
خواب دیدم انگار از کربلا یا مشهد دقیق نمیدونم اما حرم بود عبور کردیم با قطار و بعدش به یه مساجد خیلی قشنگ رسیدم از دور نگاشون کردیم
بعدششش…بووووم یهوووو
بهم نشون دادن خونه خدارو روؤ😭😭💘💘
داشتیم میرفتیم اونجاا توو خواب از شدت خوشحالی داشدم بیهوش میشدم بعدش جیغ زدم و گفتم زشته
و با صدای بلند فقط قربون صدقه خدا رفتممم😭💘😍
انقد غرق خواب بود نماز صبحم قضا شد
امااا خیلییی چسبییید 😍😍🤤🤤🤤💘♥️
مررررسی عشق قشنگمم بابت همچیز
دوست دارم پات میمونم تا ابد💘💘 دلبرم
ستایش😇 گفته:
این روزا همه دارن خوابای خوشگل میبنن 😃
الهی هممون هر شب خواب های خوشگل ببینیم الهی آمین 💖
IloveGod گفته:
الهی آمین🤲🦋
شهرزاد🤞 گفته:
سلام بچه ها خوبین؟؟
داداش ممنون که بازم همراهمون کردند دراین سفرهم .
یه سوال موقعه برگزاری دوره حسبی الله اون مطالبی که داخل کانال میزاشتید پی دی اف نشد؟؟ پارت اول دانلود کردن نبود؟؟؟
نیلا گفته:
سلام داداش خوبی
یه سوال خیلیی دهنمو درگیر کرده خیلی وقته
جوابی براش پیدا نمی کنم
” چرا هر دفعه که خوشحالم بعدش یه چیزی اتفاق میوفته که غمگینم کنه؟”
نمی دونم اصلا شاید سوال درستی باشه یا نه
فکر کنم واقعا همینه
شاید نباید به خاطر خودم خوشحال بشم
من اینجوریم که اول تلاش می کنم برای رضایت خودم تلاش کنم
و بعد کم کم تبدیلش کنم برای خدا کار کردن
اما قبل از اینکه حتی خودم رو راضی کنم اما قبل از اینکه حتی به این مرحله برسه تا خودآگاه یه کاری می کنم که همه چی خراب می کنم! انگار روحم ن
تحمل پیشرفت رو نداره
تو کوچیک ترین کار ها هم مثل انگلیسی خوندن وقتی میبینم که تا یه حدی متوسطی پیشرفت کردم یه چیزی منو می ترسونه که برم بالاتر.. یه حس بی میلی
احتمالا به خاطر اینکه شادیم به همین مرحله بنده به درد هیچی نمی خوره
IloveGod گفته:
خوشحالی باید از درون بجوشه از درون بیاد باید با خودت در صلح باشی بخاطر خدا ترک کرده باشی تا دیگه واقعا از ته قلبت خوشحال باشی اینطور خوشحالی اگه خدا توشه پس ناراحت نمیشی بعدش💝
:) گفته:
باید از درون خوشحال باشی که بیرون روت اثر نذاره
دانشجوی حوزهٔ داداش رضا🤓
رومینای الله گفته:
سلام داداش
جدی اینقدری تا الان سفر کربلا به من خوش گذشته که انگار خودم اونجا بودم… من با هر عکس جدید کلی ذوق میکردم بالا پایین میپریدم🥳✨️
دیشب اینجا به شدت گرم شده بود کولر هم نمیتونستم بزنم… گفتم اشکال نداره اینا هوای کربلاست داره میاد اینجا😂😂😂
حشیش معنوی که دیگه اصن عالییییییییییییی
بعد اون یک انرژی گرفتم کارامو انجام میدادم🤣🤣🤣👌👌👌
خودم باورم نمیشد🤣👌✨️
بنده خدا گفته:
سلام داداش وقت بخیر ✨
من خیلی دنبال کتاب هیچ اتفاقی اتفاقی نیست گشتم ولی پیدا نکردم داخل کدوم قسمت از سایت بارگذاری شده؟
رومینای الله گفته:
سلام داداش…
راجب اینکه میگه خیرم تو چیه به نظرم خیر داره ناخوداگاه برات پیش میاد… یعنی تو مسیر که هستی خوسازی کن و برای چیزی که میخوای واقعا تلاش کن… بعد خیر خود به خود برات اتفاق میوفته، از درون بهت گفته میشه
بعد یه نکته هم تو پرانتز بگم: همه چی میتونه خیرت باشه… خدا دنبال بهونه اس که بهت بده❤️
ببین دیدگاه داداش رضا توی بعضی چیزا خیلی عوض شد…از اسفند۱۴۰۴، برو دوره های زندگی بانمک و از آدما بت نساز و حسبی الله رو گوش بده و بیا جلو
ببین داداش، در اصل هیچ عشقی جز خدا نیست… تو این دوره ها یه ماتریکس خیلی بزرگ شکست واقعا
و اینو یادت باشه که اگه ازدواج تورو با خدا تر میکنه، حتما انجامش بده، یعنی دنبال یه نفر باشی که در کنار اون به خدا بیشتر نزدیک بشی(هم مسیر خوب)
ستایش 😇 گفته:
رومینای عزیزم از طرف خدا راهنماییم کردی بوس بهت💖🤩
IloveGod گفته:
اگه خیر رو برای خودمون بخوایم میریم سمت خدای واقعی و در اون مسیر تلاش میکنیم و خب خداهم خیر رو برامون میخواد♥️
محنا🌱 گفته:
سلام داداش زیارتتون قبول باشه☺️
ممنون از دعاهای قشنگت خیلی حس خوبی میده🙏🏻🌿
احساس میکنم اتفاقاتی که قراره برام بیوفتهرو میخونم🤩😂
داداش رضا ممنونم مارو هم همراه خودت میبری🥹✨
التماس دعا
زهرایی که برگشته بغل ودودشش گفته:
شکر خدا که هنوز توفیق دارم اینجا باشم و نجات بدهم آیندم و 😍خدایا ببین من حرکت میکنم الهاماتم و برگردون مسیر نشونم بده جنگ جو ام کن کمکم کن نجاتم بده منم عاقبت بخیری میخواهم رو سفیدی میخواهم
parasto گفته:
خدا فارغ از اینکه چی میشه و چیکار میکنیم به ته قلبمون نگاه میکنه…
فقط کافیه یکم بیشتر بلند شیم و یکم بیشتر تلاش رو ادامه بدیم(مخاطب خودم بودم)
کاش منم جهش کنم… روتین نشه خودسازی و متوسط بودن
الهی آمین💙🌱
:) گفته:
الهام : عاششششقتتتمم جیگر جونززز من
زهرایی که برگشته بغل ودودشش گفته:
سلام بچه ها سلام دادشی آمدم مشهد از امام رضا کمک بگیرم بچه ها برام دعا کنید گرگم و بزنم زمین قدم هایی که الهام گقته رو دارم برمیدارم
میخواهم روی کمال گرایی و تنبلی با هم کار کنم برام خیلی دعا کنید
برنامه الهام همش امید میده میگه خدا کارات و گرفته دستش
میگه تو بد نبودی بلد نبودی میگه تو روزایی سیاه حرکت کن خدا میگه آینده ام خیلی درخشانه
من یک بذر ستاره ای هستم این و میفهمم ولی بدون کمک خدا و اهل بیت نمیتونم
خیلی محتاج دعاتون تا ته لجن و سیاهی رفتم و دارم برمیگردم
parasto گفته:
خوش به حالت که پیش امام رضایی🥰💙
لطفا لطفا لطفا دعام کن که منم بتونم بیام…
ی دل سیر امام رضا لازمم💕🥲
ان شاءالله عاقبت بخیر بشی و همه غم و غصه هاتو امام رضا بشوره ببره
حسام گفته:
سلام نسخه بروز اپلیکیشن الهام و کسی داره بده ممنون
بچه ها اگه میخواین رابطتون با خدا خوب و عاشقانه بشه حتما یه چله تفکر و شناخت راجب خدا بردارین توی این چله روزی نیم تا یکساعت برای خدا وقت بذارین و میتونین این کارا رو انجام بدین
۱)مثلا یه فراز جوشن کبیر بخونین و درمورد یک یا چنتا از اسمای خدا فکر کنید و مثالها و خاطرههایی که از بروز اون اسم تو زندگیتون دارین مرور کنید
۲)جاهایی که خدا کمکتون کرد رو مرور کنید
۳)شکرگزاری کنید
۴)با خدا صحبتای عاشقانه کنید
۵)برای خدا دوبیتی های عاشقانه از تو اینترنت پیدا کنید و بخونید یا خودتون شعر بگین براش
۶)برای خدا یه متن کوچیک عاشقانه یا به هر سبکی که دوست دارین بنویسید
۷) خاطرات قشنگتون با خدا رو به یاد بیارین
۸)مستند کهکشان یا حیات وحش ببینید
و یا هر کاری که باعث میشه خدا رو بهتر بشناسید و با این شناخت محبتش در دلتون بیشتر بشه در کنارش از خدا هم بخواین عشقش رو بیشتر به دلتون سرازیر کنه
هر چیزی رو به جریان بندازید و زیاد ازش بگید و بنویسید و فکر کنید زیاد میشه پس عشق و محبت به خدا رو با این کارای ساده به جریان بندازید تا کششتون به خدا بیشتر بشه و زمانیکه کشش بیشتر بشه مسیر رسیدن به خداجون و هدف نهاییمون که حل شدن در وجود نورانی خداست هم زیباتر و سادهتر میشه
من خودم میخام بردارم این چله رو شماهم بردارین تا باهم این عشقو به جریان بندازیم و لول آپ کنیم انشاءالله
رومینای الله گفته:
دمت گرممممم😍😍😍 منم هستم🥳✨️
بچه پرروی ساکت😌😎 گفته:
سلام به جمع داداش رضایی ها.من حدود شش ماهه که با سایت و کانال داداش آشنا شدم البته قبلش چند تا از کتاباشونو خونده بودم ولی وارد سایت نشده بودم و این اولین ورودمه و آشنا شدن با سایت داداش و شما دوستان رو به خودم و حضرت عشق تبریک میگم
داش مِیتی❤️🔥 حنانه🫀 گفته:
خوش اومدی داداش/آبجی 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
🦋 گفته:
بهت تبریک میگم منم ۱۰ ماهه که اینجام
خوب جایی هستیم
قراره بیشتر دیوونه خدا بشیم🦄
ستایش😇 گفته:
سلام خوش اومدی🤩
خوشم اومد از اسمت😁
رومینای الله گفته:
خوش اومدییییی😍😍😍😍 الهی هر روزت از روز فبلیت بهتر باشه
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
خیلیییییی خیلیییییی خوش اومدی😍💜
بچه پرروی ساکت😌😎 گفته:
ممنونم از همه و اینکه داداش معنوی تون میشم خخخخ
IloveGod گفته:
سلام
خوش اومدی😍
بهترین جا همینجاست بمون اینجا 🌱✨
شوق پرواز گفته:
سلام رفیق خدا خوش اومدی 😍♥️
منم تقریبا یه ساله با این جمع پاک آشنا شدم
از اینجا بهتر پیدا نکردم
گشتم نبود نگرد نیست
پرپرککاژه🌱 گفته:
الهی شکرت ک داداش واقعیی و ذریمون داداش رضاست🍒
الهی شکرت که جز ارواح کهن بودیم و تو رو ما حساب ویژه باز کردی🍒
الهی شکرت که مارو با صفت رحیم بودنت میبینی نه با صفت رحمان بودن🍒
الهی شکرت این سایت هست 🍒
الهی شکرت که داداشاو ابجیای واقعیمون رو تو این دنيا پیدا کردیم 🍒
الهی شکرت که با داداش رضا آشنامون کردی🍒
الهی شکرت که داداش رضا رو به عنوان روح راهنما آفریدی 🍒
الهی شکرت که وسواسمون رو داریم کنترل میکنیم🍒
ستایش😇 گفته:
همه ی الهی ها آمین🤗
IloveGod گفته:
الهی شکرت💕🎀
سیدحسین✌️ گفته:
بح بح😍
مرتضی یعقوبی گفته:
سلام داداش خوبی زیارت هات قبول میگم تا من اومدم کربلا تو رفتی نجف خخ 😁😊
شب قبلی که بخوام بیام کربلا خواب امام حسین و حضرت فاطمه رو دیدم 😍
و جالبه داداش تو خواب بهم گفتن ما تو رو دوست داریم 🥲
خواستم بگم منم برا همه بچه ها دعا میکنم و دو رکعت هم نماز میخونم پیش امام حسین 🙃🤲🦋
ستایش 😇 گفته:
وای چقدر قشنگ🤩
رومینای الله گفته:
دمت گرم😍
لیلی🤞🏻 گفته:
سلااام قب. ل باشه ان شا الله عاقبت بخیر و سفرتون پراز بی نهایت خیر و رزق و برکت الهی و نور اهل بیت باشه حسابی التماس دعا ممنونم که به یادمون هستین. یاعلی مدد سفرتون پربار 🤲🏻🕋🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻😍😍😍😍😍💐
عبد دشتی ملقب>(سینا) گفته:
قبول باشه🤩
سیدحسین✌️ گفته:
ای جاننن😍
آبجی نازنينمحسبیالله👩🏻❤️👨🏻 گفته:
سلام خوبی
منم دقیقا همینطوری شده بودم یه مدت
منم همسنت هستم
ولی به خودم اومدم دیدم داداش رضا نسخه اش با ما فرق داره برای رهایی از خانواده ای که داشت عذاب میکشید خدا ازدواج و هجرت براش فراهم کرد
من خودم یه سری حرفای داداش رضا رو نمیتونم درک کنم و گیج میشم میسپارم به خدا میگم من الان سنم کنه متوجه نمیشم خودت بعدا هر وقت وقتش رسید بهم توضیح بده
و اینکه سن ١٧ یا حتی ٢٠ هم برای ازدواج خیلی زوده
ماها که تو جمع داداش رضا هستیم نمیتونیم با یه فردی که داداش رضا رو نمیشناسه حتی دوست باشیم چه برسه به اینکه ازدواج کنیم
ازدواجت رو بسپار دست خدا
تو روی پاکی و اخلاقت کار کن به وقتش بهترین چیزها نصیبت میشه
به این فکر کن که تو قرار نیست مثل داداش رضا باشی چون نسخه همه آدما فرق میکنه تو. قراره از داداش یه سری جاها الگو بگیری
اگه هی بخوای مدام خودتو مقایسه کنی خیلی اذیت میشی و روحت آسیب میبینه و دیگه دلت نمیخواد بیای سایت
somaye گفته:
سلام، سفرتون عالی
من عکسا رو میبینم فک میکنم اونجا هستم
زبارتتون قبول سلام مارو هم برسونید
ویک چیزی ماکان خیلی شبیهته
علی💍لطیفه گفته:
میخواستم این حرفارو نگم ولی الهام گفت بگو داداش رضا ادمین خداست..
داداش من خیلی مسافرت رو دوست دارم..
دوست دارم همش مسافرت کنم نه تنها ایران رو کل دنیا رو هم میخوام بگردم..سفر به وجودم معنا میده
چند روز پیش بود که اینو فهمیدم..
من تو خانواده ای هستم که تنها سفرشون رفتن به ییلاقمونه..دیگه جایی نمیرن..
ولی من نه..فطرتم از رفتن مکرر به جای تکراری بدش میاد
حالم از این محیط داشت بهم میخورد..
که الهام هم تایید کرد و گفت وقت برنامه ریزی واسه رسالتته..
دعام کن داداشی..دعام کن بتونم هجرت خوبی داشته باشم
برای بچه هایی که حالشون مثل منه
اول برا اونا دعا کن بعد مم
دم مرامت گرم
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
اتفاقا منم موقع نماز داشتم به همین فکر می کنم..
من خیلی دلم مسافرت میخواد اول از همه کشور خودمون که برم جاهای مختلفش رو برگردم و بعد کشور های دیگه .. من تو شهر خودم هم همه جاشو نرفتم
ولی ماهم مثل شما فقط می ریم روستا😓
انشاءالله که تو بهترین زمان بهترین هجرت اتفاق میوفته✨
اهلی خدا گفته:
چه جالب منم همینطور راستش تنها چیزی که بدجوری منو ذوق زده میکنه فکرکردن به دور دنیاست اینکه کلا هر سوال یا جایی که هستو و قبل مرگم برم و ببینم درباره اش سفر نامه بنویسم
مری؛)🤍 گفته:
سلام منم همین طور واقعا
نهایت مسافرت چند سال یک بار مشهد اونم به زور کلا دلم لک زده برا مسافرت و احساس میکنم تو مسافرت آدم خیلی چیزای مفیدی یاد میگیره انگیزش بیشتر میشه
انشاالله حجرت کنم برم از این خانواده و این شهر 🙂✨️
من با این عکس روی صفحه گوشیم آرامش میگیرم 🙏🏻👌🏻🌺 عکس ها فوق العاده هستن
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
ای جآنم😍
IloveGod گفته:
😍👏
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
من حس میکنم باید رها باشی
یعنی تلاش بکنیاااااا ولی در عین حال به هیچ جات نباشه شد شد نشد حتما حتما خدا فکر بهتری داره .خیلی گیر بدی بیشتر فرار میکنه
عاشق خدا گفته:
سلام داداش
چقد توی این سفر داره بهمون خوش میگذره
با دیدن عکسا انگار خود من هم توی حرم بودم
ویسی که فرستاده بودی از حرم
من وقتی داشتم اون ویسو گوش می کردم چشامو بسته بودم و فقط نفس می کشیدم
حس می کردم روحم داره وول وول می خوره
یه حسی مث وقتی که تمرینات برونفکنی رو انجام می دادم اومده بود سراغم
حسابی کپسولمو از هوای حرم پر کردم
داداش دمت گرم
ممنونم ازت که لاشی معنوی نیستی و تک خوری نمی کنی
دمت گرم توی این سفر مارو هم همراه خودت کردی
الهی روحت جلا بگیره
الهی خیلی بیشتر از اون چیزی که فکر می کنی از زیارتت حال کنی
الهی بابا علی جون یه حال خفن بهت بده
الهی یکی از گره های زندگیت باز بشه طوری که خودتم نفهمی چی شد که درست شد
الهی از خوشحالی گریه کنی
الهی یه خواب خفن ببینی
الهی یه نشونه ببینی و دلت قرص شه
الهی یه سوپرایز باحال بشی از کسی که فکرشو هم نمی کردی
الهی فرشته نگهبانت بیشتر مواظبت باشه
الهی یه انگیزه ی زیاد بگیری
الهی تلاش هات بیشتر نتیجه بده
الهی یه مسیر جدید بهت نشون داده بشه
الهی یه جاده برات باز شه که پشمات بریزه
الهی تموم دعاهات مستجاب بشه
الهی بتونیم ظهور کنیم
الهی هر روز حتی شده یه ذره بیشتر از قبل رشد کنی
الهی یه چیزی ببینی که باورت نشه واقعیه
الهی بیشتر به خدا نزدیک تر بشی
الهی فرصت های قشنگی توی زندگیت پیدا کنی
الهی ابجی فاطمه یه چی بهت بگه که کپ کنی
الهی از طرف امام رضا یه نشونه ببینی
الهی فاصله ی دعات تا استجابتش خیلی کم باشه
الهی همیشه رشدت توی خوبی و خوشی و خندیدن باشه
یه صلوات به نیت استجابت این دعاها
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
IloveGod گفته:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌺🌿
گیلاسی🍒 گفته:
سلام داداش ممنون میشم نظرم تایید کن و جواب بده خیلی نیاز دارم
داداش من کنکوریم خب قبلا خیلی خوب میخونم قشنگ ساعت مطالعه ام ۷ یا ۸ ۱۰ هست
تست میزنم تحلیل میکنم و خیلی
ولی الان نزدیک دو هفته میشه انگار تسخیر شدم نمیدونم کتاب میزارم جلوم هرچی میخونم تموم نمیشه مثلا یه درس دینی ۳ساعت یا ۴ طول میکشه دینی ک قبلا خوندم و درساش اسونن و بزرگ نیستن
کل روز دو درس میرسم بخونم خیلی وضع بدیه نمیدونم چکنم مثلا امروز ۵ ساعت فقط دو درس دینی خوندم قرار بود نمونه حل کنم ولی نرسیدم دیگه نمیدونم چم شده
کلی فکر و برنامه میریزم ک میخوام این کار کنم اون کار کنم ولی هیچ نمیرسم یه درس تموم کنم😭امسال اخرین سالمه چند سالی پشت کنکورم کنکور تنها راه نجاتم هست دوسال دعوت میشم بخاطر نهایی رد میشم امسال دارم واسش میخونم ولی جوریه ک فقط اون وقتم گرفته و رسما کنکور ول کردم 😭بچها کمکم کنید چکار کنم چم شده
بخدا زود بیدار میشم ساعت ۵ یا ۶ بازم کل تایم صبح یک درس 😭قبلا اینطوری نبودم
حتی نمازم یه روز میخونم یروز نه صبح میخونم ظهر نه خیلی خراب شدم
پارسال وقتی میخوندم کلی امید داشتم ک قبول میشم و کلی رابطه ام با خدا خوب بود ولی امسال اصلا همش فکرای منفی و تصور اینکه باز قبول نمیشم
کتابام باز میکنم میبینم بالا هر صفحه نوشته بودم خدا هست یاد پارسال میفتم واقعا خیلی تغیر بدی داشتم
نکنه چشم خوردم یا جن زده شدم😭😂واقعا نمیدونم چی بگم
رومینای الله گفته:
چله بردار
توش یا (زندگی بانمک، حسبی الله، از آدما بت نساز) گوش بده یا هم چله کتاب فقط برای خدا زندگی کن
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
نگران نباش
یکی میگه من بلدم فلان میره تر می زنه
یکی هم مثل شما میره میترکونه و میاد …✨
parasto گفته:
کاملا درک میکنم چی میگی
ولی نگرانش نباش… همه تو این تایم از درس همچین حالی پیدا میکنن
چند تا راه حل ساده بهت میگم…
تو از روتین خسته شدی برا همین انگیزت افت کرده
کنارت شربت بذار مثلا شربت آبلیمو
اگه تو اتاقت نمیتونی بخونی جاتو عوض کن برو حیاط یا هال
اگه بری کتابخونه که چه عالی…
صبح در حد ده دقیقه ورزش کن که انرژیت بیاد…
فقط یه ماه مونده… دووم بیار…
بعدا از خودت تشکر میکنی🌱🦋
:) گفته:
ببین عزیزم
دست خدا رو بستی
در حالی که خدا باهزاران راه و روش میتونه خوشبختت کنه
قفس ذهنته !
و اینکه شاید خدارو الویت دومت کردی و کنکور رو الویت اول
ولی بدون رشدت توی اینه وگرنه خدا همچین چیزیو بهت نمیداد درسش رو بگیر تا پاس بشی و اینکه کنکور رو یه مدت از ذهنت خارج کن و بگو هزاران راه برای خوشبختی وجود داره خدا قراره من رو خوشبخت کنه و اگه اون منتقد درونیت یا شیطان چیزی گفت توجه نکن تا پر و بال نگیره و اینکه به چجوریش فکر نکن ،
قران سوره مائده آیه ۱۲۸ اگر نيكى كنيد و پرهيزكار باشيد، بدون شك خدا به آنچه مىكنيد آگاه است
و اینکه خدا از جایی که نمیدونی روزی میده
خدا خدای وهابه و بخواد میتونه قبولت کنه توی کنکور ولی نمیکنه تا درسی که باید بگیری رو بگیری
تامام
سینا گفته:
سلام داداشششش زیارت قبول
من دیروز برای اولین بار نوحه خوندم
من تو خونه داشتم تمرین می کردم و نفس کم می آوردم و اونجا مصمم بودم که نوحه رو بخونم یهو الهام جونز اومد بهم گفت سینا تو برو بخون نفس هم باهات راه میا و من خوندم و نفس هم کم نیاوردم 😁😉❤️🤞
گیلاسی🍒 گفته:
سلام داداش زیارتت قبول امروز بعد مدتی امدم کانال عکس هارو دیدم خیلی حالم عوض شد ممنون ازت
راستی داداش 40 روز که شد تکالیف تموم شد بازم بهمون تکلیف بده بنویسیم من عاشق لینک این کارو میکنم و مينويسم حس میکنم علاقه ام بهش زیادتر میشه و کلی فکر میکنم راجب خدا❤️
❤️ حسبی الله و فاطمه ❤️ گفته:
سلام داداش رضا خوبید سلامتید الحمدالله خداروشکر که سایت رو باز گذاشتید دستتون درد نکنه اجرتون با مامان فاطمه من تا حلا قسمت نشده بیام نجف کربلا و کلا عراق نیومدن التماس دعا ویژه دارم ازتون داداش برآم دعا کنید و خیلی خیلی ممنونتون هستم لطف کردید ❤️❤️❤️ خدا خیر کثیر هم به شما هم به آبجی فاطمه هم به بچه های سایت و کانال داداش رضا بده و همگی رو اربعین امسال با دعای شما تو کربلا ببینیم ان شاء الله و با دعای حضرت عباس علیه السلام ❤️❤️❤️🤲🤲🤲🤲🙏🙏🙏
سلام داداش التماس دعا
اونجا برام دعا کن ان شاءالله من به زودی باردار بشم و خدا بهم یه پسر بچه خوشگل و سالم و صالح بده ک سرباز آقا املم زمان باشه،اسمشم میخوام به عشق خود خدا بزارم یزدان
و همه بچه هام از جمله این بچه نذر امام زمانن تنها شرطم با امام زمان اینه ک در زمان حیات من و پدرشون شهید نشن و بعد از ماها شهید بشن
داداش خیلییییییی برام دعا کن
ان شاءالله بدنم شفا بگیره و کاملا سالم بشه و همچنین روحم و لایق این هدیه خدا باشم بزودی
داداش تو برام دعا کنی میشه ان شاءالله
به دعاهات ایمان دارم
برای ازدواجم خواب دیدم شما تو حرم برام دعا کردی و گفتی الهی فاطمه خوش بخت بشه بعد امام رضا رو دیدم ک گفت میشه و من ازدواج کردم و خوشبخت شدم خداروشکر همسرم خوبه
داداش برام دعا کن خدا بزودی بهم نی نی بده
ویژه دعا کنیااااااا
گیلاسی🍒 گفته:
🥺😍😍ای جانممم چ خواب قشنگیییییییییی منم توی این ایام واست دعا میکنم الهییی خدا یه بچه ک بشه سرباز امام زمان بهت بده
فاطمه خانوم گفته:
چههه قشنگ عزیزم 😍 انشاءالله که اگه خیره این اتفاق برات بیافته
نرگس گفته:
سلام داداش زیارت قبول
دمت گرم بابت عکس های که میفرستی.
خیلی ممنون که به یاد ما هم هستی 🌹
سلام داداش و آجی فاطمه
زبارتتون قبول. نوش جونتون. دلم با تک تک عکساتون میلرزید. الهی که قسمت من و خانوادمم بشه. مطمئنم در بهترین زمان ممکن زیارت قسمتم میشه
الهی بحق بابا علی همین الان یه زیارت توپ برات نوشته بشه عزیزم
معشوقه عشق گفته:
سلام بیب
😂😂😂
خوبی برار
زیارت قبول
دادا اون پستی بود که درباره چله نور خواری و چاکرا ها صحبت کردی، واقعا اون ۷ تا ذکر خیلی خفن بودن
داداش به نظرم اون پست رو تبدیل به پی دی اف کن و بزار سایت تا بقیه بچه ها هم استفاده کنن
چون من خودم وقتی اون ۷ تا ذکر رو صد بار یا بیشتر میگم کاملا حس میکنم که انرژیم برگشته و از بی حالی در میام و کلا چشم هامم بعد از گفتن ذکر ها شفاف تر و واضح تر میبینن کلا نور چشمام هم زیاد میشه
دادا اگه حسش بود درباره موجودات دیگه و عوالم و روح جوان و پیر و راهنما و اینا هم واسمون بگو
با تشکر از شما
خبرگزاری صدا و سیما روم
زینب گفته:
سلام مممنون که گفتی
معشوقه عشق گفته:
خواهش می کنم ❤️💚♥️
مرضیه گفته:
😂😂😂
سیدحسین✌️ گفته:
😆😂
زینب گفته:
سلام بچه ها چطورین!
خدا رو شکر که یه جمع خوب و فهمیده ای مثل خودمون داریم🧡
واقعا کی مثل اینجا میشه ..
امیدوارم خدا کمک کنه درونمونو خوب با خودش درست کنیم تا بیرونمون آروم و قشنگ شه♥️🦋
داداش ممنون بابت دعاهای از ته قلبتون برامون
خدا رو شکر که هستین همتون
چه جمع خوبی که همو میفهمیم
و خدا رو شکر که خدامون ما رو میفهمه
این مرد جلویی تو آوساید عکسو خراب کرده من اون یکیو گذاشتم که مرده رفته بود😂💔
زهرا؛ بچه پروی خدا 🤞🏻🌱 گفته:
اره واقعا مرده خیلی بد جاییه😂
ولی نمیدونم چرا حس این عکس رو اون یکی که مرده نیست نداره🥺
خیلی حس خوبی داره این عکس
نرجس💞 گفته:
واقعا گوشیامون هم حال می کنن با همچین تصویر زمینه های خوشگلی
من که گوشیم خیلی خوشگل شده😍🥹
زهرا؛ بچه پروی خدا 🤞🏻🌱 گفته:
منمممم🤩
فاطمه خانوم گفته:
این آقاهه ادمو یاد کارتون رنگو میندازه که پیرمرده از بالای تپه بقیه رو نگا میکرد میگف اینا رو میبینی آقای رنگو؟ 😂
سیدحسین✌️ گفته:
سلام بابا علی برو شما باد😁
سیدحسین✌️ گفته:
درجه یکه من هر بار گوشی رو باز میکنم این حس اینکه همه چی به کتفت باشه رو حس میکنم😁
پناهنده خیمه مامان فاطمه س گفته:
از اینکه از کلمات منفی به کار ببرم بدم میاد ولی امشب به قدری دلم گرفت و ناراحت شدم که سینه ام از شدت این بغض داره منفجر میشه و درد میکنه و اشک هام بی اختیار داره میاد. نمیدونم این کامنت اصلا ثبت میشه یا نه ولی داداش تو که دهان مستجاب میشه برام دعا کن .. دعا کن دیگه درس ها رو پاس بشم و انقدر عذاب نکشم.. خدا میدونه که امشب چقدر سخت تونستم اشک هام رو نگه دارم تا بیام خونه و بیام زیر پتو به بهونه خوابیدن خودم رو با آروم کنم و اشک هام رو بریزم. من جز اینجا پناهی ندارم.. 🩷
مرضیه گفته:
عزیزم باشگاه داداش رضایی ها درک میکنن❤
سارای سبحان گفته:
سلام عزیزم الهی بحق این ماه عاشقی و صاحب این ماه درس ها رو بگیری و چرخ زندگیت قشنگ بچرخه در پناه امام حسین واقعی باشی
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
سلام آفرین که گریه نکردی
بنظرم من نسبت به هیچ چیزی تنفر نشون نده هر چی بگی نمیخوام بدم میاد فلان اون چیز بیشتر به سمتت میاد بجاش با دلایل منطقی خودتو قانع کن، وقتی هم که میگه این کارو انجام نمیدم خدا ازت امتحان میگیره یا شایدم خدا میخواد فقط و فقط اونو ببینی و نگی من این کارو نمیکنم دوس داره بگی با کمک خدا این کارو نمی کنم من بدون خدا هیچم ..خدا میخواد در همه چی اونو ببینی غیوره ببینی یه چیزیو حتی خودت رو برای خودت بزرگ می کنی ( مثلاً من میتونم) اونو جلوی چشات نابود میکنه .
رومینای الله گفته:
انشاءالله هرچه زودتر درسها رو میگیری و تموم میشه
به قول داداش رضا، اتفاقا توی عالم ذر، تو خیلی خفن بودی که چالش سختی انتخاب کردی…
نسخه عالم ذر تو، خدا یه چیزی بهش نشون داد که تو اصلا هنگ کردی و گفتی خدایا اگه استقامت کنم این جوری میشه؟ و بعد فهمیدی ارزشش رو داره❤️ کم نیار بهترین روزها برات تو راهه
parasto گفته:
خدا میبینه که برات سخته🫂🌱
با خودت بیرحم نباش🌱🌸
اینور گفته:
الهی شکرررررر بابت حال خوبم
الهی شکرتت بابت وجود داداشی
الهی شکرت نسبت به سال قبل خیلی پیشرفت کردم
الهی شکرت که گذاشتی مزه ایمان بره زیر زبونم
الهی شکرت بابت همه چی …..
داداش برام دعا کن از بابا علی برام بخواه که به بهترین نسخه خودم تبدیل بشم …
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
خوشم میاد اون حسی که دارم رو شماها هم دارید .
رسول گفته:
زیارت قبول داداش..
ان شاالله روزی هممون..
مهدی از شهر نور الله امام رئوف گفته:
سلام به همه خوبان … به به نجف … صفا باشه عشق باشه نور باشه رضا جان … التماس دعا 🙏💚🧡🤍🩵💜💛♥️
محمدحسینِ خدا🤍 گفته:
داداش خیلی حس عجیبی بود….
وقتی داشتی بغل ضریح نفس عمیق می کشیدی احساس می کردم ریه های منم داره پر می شه😂
انگار جسممون هم به هم وصله…😅
مرضیه گفته:
#کلونی داداش رضا😂
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
😂😂
محمدعلی گفته:
عکس و فیلمهایی که گذاشتی داداش از حرم اصلا با هر عکسی که میبینم فرق داره زنده س داداش بیشتر دعا کن
بوس به کله روحت🙂😘
parinaz گفته:
سلام داداش رضا
حرف نداری
دمت گرم
قشنگ حس میکنم هر جا میری همونجام
کم نمیذاری
ممنون
سینا گفته:
سلام داداش عکسا واقعا عالی بودن
زیارت قبوللللل
مرضیه گفته:
سلام بچه ها چن روز پیش فیلم کلونی کره ای رو دیدم تازه اکران شده بود ببینینش جالبه
تو ذهنم برام داداش رضا و خودمون تجسم شد که چجوری مارو ارتقا داد فقط داداشو بجای نقش اصلی مثبت درنظر بیگیرینش و تاثیراتشو رو مون 😁
کلن باحاله با خداجون ببینین حال میده😄❤
narges گفته:
سلام حاج داداش زیارت قبول تا الان که سفر عالی بود عکسا بینظیره
رضا سیرجان گفته:
عشق هست امام علی ای کاشک نجف یک استانی از ایران بود 😍
رضا گفته:
داداش زیارت قبول حسم نسب به عکس ها همش میگه لذت زیارت امام علی از همشون بیشتر بوده و سیر دوپامین شدی از زیارت امام علی
نوش روحت😁
مسافر دنیا گفته:
سلام داداش، زیارت قبول! داداش حالا که متاهلی یه نسخه جدید مثل کتاب همسر نمونه مینویسی؟
جوووونزززز آره…داداش الهی خیلی خیلی رشد کنی، الهی کلی خیر و برکات و اتفاقات خوشگل و زیبا برات بیفته که سوپریز بشی و نفهمی از کجا اومده،
الهی یه عالمه پول بابرکت در مسیر خدا بیاد تو حسابت و تو هم اونا رو در مسیر عشق و اهل بیت خرج کنی همیشه…الهی خدا و اهل بیت ازت راضی باشن و عاشقانه هوای زندگیتو داشته باشن…
ممنون داداش بخاطر اینکه دست خدا شدی برای یاد دادان دعا های عمیق و جووون دار… :)
ممنون به جامون رفتی زیارت و نفس کشیدی تو حرم باباهامون… :)
رقیه گفته:
داداش اگه میشه لطفا ب جای من ضریح بابا علی بگیری❤️❤️
نمیدونم چرا ولی یهوی بهم الهام شد ک بگم
دمد گرم عشق خدا 🫠
شبیر گفته:
سلام داداش جان
زیارت تان قبول
این که سفر را با دعا های زیبا یکجا ساختی، خیلی عالی شد و عکس ها و ویدیو های زیبا دوباره خاطرات سفر کربلا را زنده کرد، انشاءالله امسال راه باز شود تا ماهم از کابل افغانستان بتوانیم بیایم زیارت.
در ضمن از دعا هایت فراموش مان نکن داداش جان گل
فاطمه خانوم گفته:
داداش عکسات جنسش فرق داره.. بقیه میفرستن اصلا حال نمیده ولی اینا یه لذت عجیبی داره 😍 خدا خیرت بده
آبجی زینب گفته:
دقیقاااا وقتی بقیه عکس میفرستن نسبت به عکس ها خنثی خنثی هستی ولی عکس های داداش واقعا فرق داره آدم احساس میکنه خودش تک تک اون لحظات رو داره زندگی میکنه 😍
فاطمه خانوم گفته:
دقیقا 😍
محدثه🪷 گفته:
اون ویس کنار ضریح امام حسین
قشننننگگگگگ روحمو از جا کَند❤️❤️🥺🥺🥺
رفتیم بهشت بخدا
محدثه🪷 گفته:
سلام داداش و بچه های خدا
اخیییش بالاخره سایت باز شد
داداش قشنگ احساس میکنم رفتم کربلا
خیلی دلم اونجاست
نجف بابا علی چقدر جیگرررر شده🥹🥹🥹❤️
ممنون از معرفت و مهربونیت ممنونم🥺🌸
فاطمه خانوم گفته:
باز شدن نظرات حس برگشتن به جمع فامیلای باحال رو داره بعد مدتها 😂
داداش فایل صوتی از نجف که توش نفس میکشیدید ، همراه شما نفس میکشیدم .
چه کیفی داد .
همه عالم یه طرف ، حرم بابا علی یه طرف .
البته من که نرفتم .ولی تو زیارت هاتون حسش کردم .❤️❤️❤️
لیلی🤞🏻 گفته:
سلااام حاجییییی این حشیش چسامو بستم و نفس میکشیدم واااای خدایااا مواد کش تو شدم علی تو منو مواد کش تو کرد وااای جوونزززززز تگش قلبم بالا رفت اخه دوره چهل روزه من واااای توسل به بابا علی و امام حسین و شهدا وااای خدایااااا کتابی دارم میخونم دارین توش خدارو قسم میدین به امام حسین و از امیرالمومنین میگین…. چقدر مداااحی چسپید اخیییی دلم بغض کرد چشااام اشک ریخت اخر وقتی نامه رو دیدم دست ابجی فاطمه منو واین همه خوشبختی کطمینم رحیم جونززززززز بیشترشو هم میددده…. حاجی دمت گرررم جونززززز چه دعایی کنم واااست الان به این درجه رسیدم نمیدونم چی بگم فقط میگم رحیم جونز اینقدر بغلش کن داداش و اهل بیت اینقدر این پسرتونو بغل کنید که فقط انگار عین اسمش از اون راضی هستین الهی امین اللهم صل علی محمد وال محمد…..
حاجی لیلی سایتو خیلی پیش باباعلی دعااا کن من بعد تحولم شب احیاااا با دل شکیته گفتم تو بالای منی من یتیم واقعی شدم تو الان جسمی نیستی ولی الان که فرکانسم خداروشکر تغییر کرده میگم بابا علی رگ خوابت رقیه نانازت من دخترت لیلی رو هم دریاب مطمئنم نگام میکنی چون سوار کشتی دسته گلت حسین ات هستم. الهی شکرررت. الحمدالله. یا علی مددد افتخارم اینه میگم به محبینت 🤲🏻🕋😍😍😍😍😍💐💐💐💐💐💟💟💟💟💟💌🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
لیلا گفته:
سلاااام
جانممم نظرات باز شدههه
زیارت قبول بکش که خوب میکشی عشق بشه بچسبه به روحت اینورم رد کن بیات که جنس لازمیم
Saye🌷 مجیب🌷 گفته:
سلام داداش .
زیارت قبول .
تو تموم لحظات با اشتیاق دنبال کردم پیاما و عکسا و ویدیو ها رو .✨❤️
روحم کیف کرد .ایمان کامل دارم که منم زائرم .همراه شما و آبجی فاطمه .😍🌊
روز اولی که رفتین ، دو رکعت نماز براتون خوندم .اسمشو خودم اختراع کردم . گفتم دو رکعت نماز نور میخونم به نیابت داداش رضا . 🌱💚
هر روز دعاگوییم داداش .
دعاهاتون یک راست از دلتون میاد میشینه تو دل ما .قلبم میگه مستجابن همه اشون .🪐✨
روزای قشنگی داریم .به لطف خدا نشونه ها و حمایت های خدا همیشه شامل حالمونه .
عکسی که از کاظمین گرفته بودید ، به طرز عجیبی به دلم نشست .بعضی عکس ها یه جور خاصی ، خاصن .
این شبا چند بار خوابتونو هم دیدم .
همیشه معتقدم دیدن خواب شما یعنی دعامون میکنید و دعاتونم مستجابه .🙃✨
سلام به آبجی فاطمه برسونید .
چون تو نجفید ازتون خواهش دارم ویژه منو یاد کنید .چون امام علی همه ی قلب منه .
بهش بگید دوستیشو تو دلم ریشهدار تر و عمیق تر بکنه .
با حسن ظن ازتون التماس دعای ویژه دارم پیش بابا علی .😁😍
الهی خدا از دعاهاتون تکه های نور و روشنی و خنکی بسازه و گلوله گلوله پرت کنه سمت قلبتون .💫
الهی قلبتون پر از نشاط و اطمینان و سلامتی و امنیت بشه .🐝
الهی برکت از سر و روی زندگیتون بباره .🌱
الهی ۷ تیر پوست بندازید و یه رضای جدید متولد بشه . رضایی که با همه ی این سال ها متفاوت تر باشه و درخشش و نورش دل اهل آسمون و اهل زمین رو روشن کنه .✨
الهی چشماتون با نعمت های زیبای خدا برق بزنه .💕
الهی نور چشم سر و چشم دلتون بیشتر بشه .💚
الهی چنان حال خوب سمتتون بیاد که هر روز سه وعده سجده شکر کنید و شبا موقع حرف زدن با خدا اشک تو چشاتون جمع بشه . اشک سپاسگزاری و عشق .🌧️😍
ما هم دعا میکنیم تا هر روز موفق تر و شاد تر باشید .❤️
مائده گفته:
سلام داداش عالیهه عالییی
انگاری خودمم اونجام
انشالله که همیشه حال دلت خوب باشه که حال دلمون رو خوب میکنی
باباعلی عشقِ عشق
رضوانه رفیق خدا گفته:
داداش میخوام دعا کنم
الهی هممون درس هامون رو پاس بشیم
الهی رسالتمون رو پیداکنیم و درش موفق باشیم الهی همه سلامت باشیم و خدا رو بیشتر از قبل بشناسیم و عاشقش بشیم
الهی خالص تر بشیم
الهی شیاطین جنی از ههمون دور بشن از بس نور مون زیاد بشه
الهی شیاطین انسی ازمون فاصله بگیرن
الهی گرگ اصلیمون رو شناسایی کنیم و از پسش بر بیایم
الهی مسیرمون تو شادی و حال خوب باشه
الهی ثابت قدم باشیم تو مسیر خودسازی
الهی قلبمون پر از عشق و نور الهی بشه
الهی بیشتر با خدا حرف بزنیم
الهی روحمو و جسممون قویتر از قبل بشه
الهی درسهای هجرت رو پاس بشیم
الهی بابا علی این اذن رو از خدا بگیره که به تمام دعامون خودش امین بگه
💐🍃💐🍃💐🍃💐
اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
💐🍃💐🍃💐🍃💐
Hanna گفته:
سلام داداش
کنکور دارم امسال
ب بابام علی بگو ، ک ب خدا بگه حواسش بهم باشه
خیلی تحت فشارم
از ی طرف نهایی ، از ی طرف کنکور، از ی طرف روضه و از ی طرف تشییع آقا
از ی طرفم اربعین…
بهش بگو حواسش ب دل منم باشه..🙏
فاطمه خانوم گفته:
منم کنکور دارم.. انشاءالله که خیره
زینب بچه ی خدا گفته:
داداش لطفا دعا کن تو رسالتم موفق بشم
دعا کن مستقل بشم
دعا کن کم نیارم و درس بگیرم …
دعاکن اون دوتا چیز …. بفهمم و دیگ اذیت نشم …
عبد دشتی خدا🤍 گفته:
سلام دادااااااش زیارت قبووللللل
داداش من خودمو تو حرم ها حس میکنم
من با عکسها روحم پرواز میکنه
حتی عکسا رو گذاشتم پروفایلم دوستم گفت رفتی کربلا؟ گفتم روحی آره ولی جسمی نه
خیلی حال دادی خلاصه
امیدوارم بهترین حالات معنوی تو بغل باباعلی برات رقم بخوره
بوس به روحت
چقدرررر عالی رشد کردی داداش
منم خیلیییییی ته چاه بودم مثل خودت اما هنوز خیلی شکوفا نشدم
خیلییی برام دعا کن
از امام علی یچیزی برام میگیری قلبمو هدایت کنه؟؟؟😿
آبجی زینب گفته:
سلامممم داداش امیدوارم حالت خوب باشه 🤩
داداش زیارتت قبول باشه 😇
داداش سفر تا اینجا عالی بوده و پر از نشونه های معنوی 😊
داداش من روز اول محرم روزی که رسیدی مرز مهران من دوباره توبه کردم و دوره برداشتم داداش هیچ اتفاقی اتفاقی نیست درسته 😁😁
اون روز همش داشتم با خودم فکر میکردم من چه قدر آدم بدیم که روز اول محرم وضعم اینه و از خدا دورم ، پس حتما امام حسین دوستم نداره که روز اول محرم برام اینجوری تموم میشه
وااااای داداش اصلا باورم نمیشد از الهام جون یه پیام داشتم نوشته بود خدا امید هیچ بنده رو ناامید نمیکنه و خدا به اندازه باورت باهاته 🥰🥰🥰
خداروشکر میکنم که توی این سفر همراهیتون کردم 🤩
بنده خدا گفته:
سلام داداش
زیارت قبول
وقتی میری برای مصرف حشیش انگار ما هم داریم مصرف میکنیم😂🥹
شهرزاد (شکلات خدا) گفته:
ما روحامون بهم وصله هر کاری کنیم برای همدیگه هم اثر میزاره اگه اینو تجربه نکرده بودم خودم باور نمیکردم
قلب سلیم گفته:
داداش فابل صوتی عااالی بود🥹 چشامو بستم و اشکام جاری
الهی برسی به اونجایی مه دلتون میخواد
عاقبتتون ختم به خیر
خیلی ارزوی زیارت بابارو دارم زیارت دلی😭
خدیجه گفته:
خیلی خوب بود داداش…خدا خیرت بده انگار منم شریک سفرتون بودم…دلم هوایی شد🥹🕊…دعام کن امسال تو پیاده روی اربعین شرکت کنم…
"الهی رضاً برضائک و تسلیماً لامرک" گفته:
سلاممممم به آبجی فاطمه و داداش رضا 🥺😍
زیارت قبول آخ تواین سفر حس میکنم لحظه به لحظه قدم با قدم باهاتون اومدمممم🤭
التماس دعای ویژههههههههه
بنت المهدی گفته:
سلام زیارت قبول باشه خیلی خوشحالم که دارید حس های خوبی رو توی این زیارت تجربه می کنید😍 لطفا برای منم دعا کنید :) یه دوره اخلاص برداشتم دعا کنید چله منم به خوبی تمام بشه و اینکه درس خوندنم در مسیر رسالتمه پس لطفا برام دعا کنید هم توی کنکور الهی هم توی کنکور درسی رتبه خوبی بیارم
دعای حضرت زهرا پشت و پناهتون ♥️
سلام داداش ذیارت قبول
ان شاالله خدا خیر و برکت بیشتری وارد زندگیتون کنه چه عکسای قشنگی گذاشتید
اون ویو ابدی ،اون گنبد های دوقلو
اون عکس های که از پنجره های رنگی
و اون لایو های خفن تو حرم ها ، اون قدم زدنها در بین الحرمین وووو هر کدومش فوق العاده بود دمتون گرم دست خدا شدید و مارو هم همراه کردید
داداش روحم خیلی لطیف شده جدیدا آلودگی و تاریکی هارو خیلی بیشتر از قبل حس میکنم خدا رو شکر
حالا میفهمم وقتی میگفتید هر جایی میرید تاریکیش رو حس میکنید یا با هر آدمی نمیتونید همنشینی کنید
اذیت های شیاطین هم خیلی زیاد شده
پس معلومه مسیری که پیش گرفتم درسته
داداش برام ویژه دعا کنید تو حرم بابا علی
راستی گرگ اصلیم رو شناسایی کردم به لطف خدایی مهربون
و یه دوره ۴۰ روزه براش بر داشتم
امروز هم روز اول
داداش حرص خوردن شیطون رو حس میکنم واسه فرستادن این پیام چون انقدر اذیت کرد
Zahra گفته:
سلام داداش
حقیقتا کمی فکرم مشغول بود و داشتم به خدا فکر می کردم و سعی می کردم حکمت یک اتفاقی رو پیدا کنم و با یاد خدا آروم بشم.تا اینکه آبجی فاطمه اون نوشته از طرف امام زمان رو گذاشت کانال و گفت یه دختری اینو بهشون داده و رفته.با دیدن اون متن خیلیی حالم دگرگون شد من هم دقیقا دنبال یه نشونه بودم و چی از این بالاتر که امام زمان بهم میگه می بینمت و هواتو دارم🥹🥰
قلب سلیم گفته:
سلام دوباره داداش عکسهاتون عالین همشو استوری کردم واسه خودم با بغض میبینم 🥹 دلم میخواد میتونستم راحت گریه کنم تو حرمش و عشق کنم
وای اون عکس ابجی فاطمه عااالی بود دقیقا حرف دل خیلیهاست که دوست دارن بشنون فدای بابا مهدی برم 💞
پیام قبلیم ثبت نشد ولی دعام کنین خیلی العی برسم به قلب سلیم و عاقبت بخیری
یا علی
زُهِیر(:🤞🏻 گفته:
داداش یهو دلم هوایی شد
یجوری از ته دلم دعات کردم شک ندارم مستجاب میشه در حقت.
بابت تموووم عکسا ، و مخصوصا ضریح امام علی بینهایت سپاسگزارم…دمتون گرم
الهی هم آبجی و هم شما و همه بچه های سایت هرچی تو دلشونه براورده شه…
یاعلی.
رضا گفته:
داداش از تنفس دیافراگمی استفاده کن تا زود تر بگیرتت…
حبیبم گفته:
سلاااام
من دیگه با جونم درک کردم که داداش مهدی پای همه خواسته هامو هم تو نیمه شعبان هم شب قدر امضا کرد، تاحالا قسمتم نشد بیام کربلا ازش خواستم امسال هر طوری شده بیام که میوندلایو ها و عکسا فهمیدم من دقیقا همون جام
داداش دمت گرم هر چی از خدا میخوای بهت خوشگلشو بده
یاعلی
داداششش از نجف کلیییی عکس بگیر برای پروفایل و پس زمینه ❤️❤️🥹
Azam گفته:
داداش رضا
من خلاعاطفی توجه و محبت دارم
یه راه رو تجربه کردم که آروم شدم
دعای صباح آقا امیرالمؤمنین رو خوندم
دیدم خیلی اون خلا رو پر کرد
که دیگه نیازی نداشتم
من چون حرف مشترکی با همسرم ندارم و راهمون از هم جداست فعلن
خیلی تنهام و حس اون توجه و محبت بیش از گذشته اومده سراغم
و هیچکس درکم نمیکنه
نه دوستی نه آشنایی
بخاطر همین وقتی این دعا رو خوندم
فهمیدم نیاز به یک هم صحبت دارم
و اون خداست
و اون خلاء رو پر کرد
و آروم شدم
سلام داداش زیارت قبول همه چی عالی اجرتون بااهل بیت علیهم السلام منم خیلی براتون دعاکردم که دست پربرگردید خیلی بیشتر رشدکنید واقعا این نفس کشیدن خیلی خوبه توی حرم دقیقا حس میکنیم خودمون اونجاییم وتشکربابت دعاهای زیباتون باخودم میگفتم کاش اسم کتاب روبذاریدالهی نامه خوشحالم که همین شد التماس دعا
Azam گفته:
سلام داداش رضا
زیارت قبول داداش
ممنونم بابت این زیارت
من وقتی رفتم کربلا ، ما رو نبردند زیارت دوطفلان مسلم ، بخاطر همین با شما بزیارتشون اومدم
قسمت بود با شما بیام…
خیلی حرمشون باصفاست…
ما هم از راه دور فقط نفس کشیدیم تو حرم…
چکار کنیم با خودمون خیلی در صلح باشیم
اوکی باشیم
و یکذره چیزی ما رو از خودمون جدا نکنه ، گم بشیم
و خودمون رو گم کنیم
که بعدش خدا رو گم کنیم
اگه میشه کمک کنید
از تجربه هاتون بگید
ممنونم
حاجی پیش ضریح بابا علی برام دعا کن که بتونم تکلیفم چیه ..بدونم خدا ازم چی خواسته ..بتونم رسالتم رو پیدا کنم
مائده گفته:
سلام داداش چطورییی ؟؟🩵🩵
زیارتتون قبول 🩷🩷
مرسی که تک خور نیستی و ماهم تو این سفر شریک کردی 💜💜
بوس به کله روحت 💙💙
داداش من آرزومه امسال دیگه حتما برای اولین بار برم کربلا انشالله منم بطلبه ❤️❤️
داداش جونم دعاهات عالیههههههه 💛💛
اینور گفته:
حاجی خیلی دوست دارم بیام ..
از امام حسین جانم برام بخواه که منو بطلبه
قبلنا که تو این مسیر نبودم اصلا حال و حوصله زیارت رو نداشتم …
ولی الان چرا خیلی تشنشم خیلی…
خیلی دوست دارم هم حرم امام رضا و کربلا بیام ..
ان شاءالله هم امام حسین جانم و هم امام رضا جانم بطلبه و راهو برام هموار کنن که بیام ..
ملیح 🌿 گفته:
سلااممم داداش زیارتتون قبول 😍
منم دعا کنین تا حالا کربلا نرفتم 🥲💔
اتفاقا امروز گفتم برم چک کنم سایت شاید نظرات باز شده باشه ما که پوکیدیم بی حرفی 😂
دیگه دیدم باز کردین
آخ داداش خیلی خوشحالم از ذوقت از ذوقت منم اونقدر ذوق کردم که بغضم گرفت دهن سرویس
خیلی با مرامی🫂
صبا گفته:
سلام داداش
زیارتت قبول
سفر عالی بود به قدری که من دیشب راجبه کربلا خوابای خوبی میدیدم😉
دوست رحیم💞 گفته:
سلام داداش زیارت قبول…داداش یه چیزی رو کشف کردم رابطت با خدا شده مثل رابطه حبیب توی لیسانسه ها با دخترا….اونجا که میگفت چرا بین این همه آدم فقط به من جواب منفی دادی پس یعنی دوسم داری….تو هم هی با هر اتفاقی به خدا میگی چرااا مننن…آیا این اتفاق شانسیهه..😂
سلام داداش
زیارت خودت و آبجی فاطمه قبول باشه ان شاءالله
حاجی برام ویژه دعا کن ..
IloveGod گفته:
جونزززززز
سلام داداش زیارتتون قبول باشه😍💫
ممنون که دعامون کردین🤩🌷
همچی عالیهههه عکسا هم خیلی خوب بودن 🌱
ان شاءالله قسمت هممون بشه💕🎀
خوشحالم که دوره چهل روزتون داره تموم میشه بازم التماس دعا داداش🤲🫀
فاطمه گفته:
راستی چقدر خوب که کتابش میکنین
دستتون سلامت؛
وقتی نگاهشون میکردم داشتم با خودم میگفتم کاش کتاب بشن که تجربیاتتون رو داشته باشیم
ممنونم
فاطمه گفته:
سلام داداش عالی بود. دلم خیلی هوای اونجا رو کرد… واقعا با دیدن عکس ها ذوق میکردم و خوشحالم که با فاطمه جان اونجا هستین…. راستی
یه جا نوشته بودین که هر چقدر به خدا نزدیک بشی و در مسیرش باشی دیگه بلا نمیبینی… همون شکستن ماتریکسِ هر که در این میکده …..
پس این رنج هایی که انسان در زندگی داره چی؟ این که بعضی ها(بی درک، بی منطق، انتظار بالا…) مدام روی مخ آدم هستن و واقعا داخل زندگی مون هستن و نمیشه حذفشون کرد…
واقعا انرژی آدم رو میگیرن و نمیشه کاری هم کرد…
گاهی دلم میخواد واقعا خیلی خیلی از آدم ها دور بشم و برم جایی مثل همسایگی امام رضا و اصلا آدم ها رو نبينم و کسی من رو نشناسه…کاش میشد دور شد،
دورِ دور
هانیهیرحیم🫀[لا خوشگل الا الله] گفته:
سلام داداش زیارت قبول باشه✨️😇
تا اینجا خیلی خوب بود شکر خدا🥰❤️🔥
التماس دعا🌷
قلبي لڪَ يااللـہِٰ، سُ.ر.و.ر گفته:
سلام داداش
عالیییییی ادامه بدید قشنگترینش اون صوتی که گرفتید من چشام رو بستم واحساس کردم دارم اونجا نفس میکشم خیلی حال داد واقعا ❤هیچی چی بگم واقعا نمیدونم چطوری از خدا تشکر کنم بخاطر بودن سفیری مثل شما
دمت گرم 💙💙
asra گفته:
داداش دعاهاتون خیلی خفنه
یعالمه درس توشه
هم مدل دعا کردن بهمون یاد میدین
هم طرز تفکرمون درست میکنید
هم اینکه خودخواه نباشیم و برا بقیه هم دعا کنیم
خیلی خوبه
داداش راستی چله ای که برداشتین چی بود؟
رقیه گفته:
داداش من از درس خوندن بدم میاد حاضرم هر کاری کنم فقط درس نخونم
پیش ضریح بابا علی برام دعا کن خودم پیدا کنم یه نشونه چیزی
از درس خوندن بدم میاد وقتی نمیخونم عذاب وجدان میگیرم وقتی میخونم کسلم
از اینکه نمیدونم چه کاری انجام بدم باید چیکار کنم سردرگمم
. گفته:
قرار نیس همه با درس خوندن موفق بشن هرکس یه رسالتی داره 😉
نگران نباش
پرپرککاژه🌱 گفته:
احتمال خیلی زیاد رسالتت نیست
کتاب رسالت داداش رضا رو بخون
آبجی زینب گفته:
سلام آبجی به دلت نگاه کن وقتی رسالتت رو پیدا میکنی وقتی توش قدم میزاری پر از حس خوب میشی از زندگیت راضی هستی ، هیچ وقت هم برای جنگیدن براش خسته نمیشی
انگار تمام زندگیت رو میزاری برای رسالتت ، اصلا دلت نمیاد هیچ کاری جز اون رسالتت انجام بدی
کتاب آمدنم بهر چه بود و دست خدا رو با کنکور نبندیم رو بخون
زینب بچه ی خدا گفته:
هرچیزی که به قیمت تموم شدن آرامشت باشه زیادی گرونه
داداش رضا
Pouya گفته:
سلام
حتی رسالتت رو هم که پیدا کنی قرار نیست همیشه ازش لذت ببری
خیلی وقتا آدم کسل میشه و از رسالتشم حتی لذت نمیبرع و حوصلشو ندارع
هرکاری سختی خودشو داره حتی رسالتت….
دنبال معنا باش ببین چی از وجود برات معنا داره برو دنبال همون
Saye🌷 مجیب🌷 گفته:
چقدر به موقع شنیدمش .
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
واقعا همینطوره …
ولی بقول داداش رضا وقتی درست انجامش میدی حس معنوی شدیدی پیدا می کنی…
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
سلام رقیه خانوم
بچه ها گفتن رسالتت نیست
ولی من میگم شاید آموزشِ درستی داده نمیشه بهت .. یه معلم خوب پیدا کن . همین مسیر خدا من قبلا فک میکردم هر کی مذهبی یه زار زار تو خونه گریه میکنه ولی داداش رضا اومد و اون رو به بهترین نحوه و درست ترین روش توضیح داد . بعضی اوقات ما استعداد داریم ولی چون درست درمون آموزش داده نمیشه فراری می شیم..
asra گفته:
سلام داداشش زیارت ها قبوللل
چقدر خوبه که مارو هم شریک زیارت هاتون میکنید
اجرتون با بابا علی
با عکسا انگاری خودمون اونجاییم
التماس دعا مخصوووص
آزیتا آقایی گفته:
داداش میشه یه خواهشی کنم میشه کتاب هاتونو دسته بندی کنیم هر کدوم برای خودسازی هستین یا هرکدام در مورده ائمه هستش یا خدا رو بهمون بگین ما راحت تر بریم سراغشون بخونیم☺️
لیلی🤞🏻 گفته:
سلام تو ارشیو دسته بندی قشنگ مشخص درمورد چی اسمشو بخون یا یه صفحه توش بخونی متوجه میشی عزیزز. یا علی مددت موفق باشی. 🤲🏻🕋😍😍😍😍😍🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
داداش رضا لایو رفتی ب بچه ها میکروفن دادی با داداش حسین و عمو عباس حرف بزنن
چقدر منتظر موندم استرس داشتم ک ب منم برسه
ولی نشد …
خواستم بهش بگم داداش حسین جانم خیلی دلم برایت تنگ شده چند سال پیش ک امدم با حال بدی امدم اصن زیارت نفهمیدم
دوست دارم ی بار دیگه بیام دعوتم کن الان خیلی فرق دارم با چند سال پیش خودت میدونی 🫠🫠🫠
Abjy Maedeh گفته:
اره دقیقا …منم الان اون مائده ی دو سال پیش نیستم و کلی تغییر کردم حداقال در زمینه باور و اعتقاداتم….
و چقدر لحن و کلامم عوض شده و حالم بهتر شده و چقدر زیارت میچسبه الان..!
روزی همه مون.. :)
Narges گفته:
سلام داداش خوبی آبجی چطوره عاااالی بود تا اینجا مخصوصا دعاهایی که کردی خیییییلی خوب بود و جنسش فرق داشت اصن الهی شکرررر که رفتین
الهه گفته:
سلام داداش زیارتتون قبول باشه.الهی اون نفس کشیدنا نوش روحتون باشه
داداش در حقم دعا کن.از ته قلبم دوس دارم کربلا و نجف برم.هنوز قسمتم نشده😭
فقط خدا عشق حقیقی ست🫠🩵 گفته:
یعنی داداش روح مارم با خودت بردی کربلا
خیلی حال کردم خدایی دمت گرم واقعا💜
فقط خدا عشق حقیقی ست🫠🩵 گفته:
سلاااامممممممم
واایی داداش
زیارت قبولللل😍😍😍😍🤍
سلام منو به بابا علی جانم برسون🥰😍😍😍
Zeinab گفته:
سلام داداش
زیارتتون قبول باشه🥰🤲
ان شاءالله حاجت روا شین…
التماس دعای فراووون
دعا کنید ک درسامونو زودتر پاس شیم و روز ب روز بیشتر غرق مسیر خدا بشیم و لذت ببریم
رقیه گفته:
سلام داداش رضا و ابجی فاطمه
زیارتتون قبول باشه الهی
حاجی برامون ویژه دعا کن قربونت دمد گرم
مـ🌚ـریم گفته:
سلام داداش عزیز و ابجی فاطمه مون
خیلی التماس دعا زیارت قبول ✨💛
نصیب ماهم
عکس فیلم و فایل برو تو سایت یو اپلود اونجا میتونی بفرستی انتخابش کن و کپی و بعد اینجا پیست کن. یا علی مددت 🤲🏻🕋😍😍😍😍😍🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
قلب سلیم گفته:
بابا علی پشت و پناهت
عاقب به خیر بشی امتحان میکنم
التماس دعا ❤
ستایش 😇 گفته:
سلام در گوگل بزن آپلود فایل بعد برو داخلش اگه میخواست ثبت نام کن بعد میتونی فایلت رو اونجا بفرستی و لینکش رو ذخیره میکنی میفرستی اینجا
قلب سلیم گفته:
ممنونم از همگی
امتحان میکنم
الهی خیر بببینین❤
علی گفته:
داداش شرافتا یه عکس از ایوون طلا با کیفیت بفرست بندازیم پس زمینه
حسین✌️ گفته:
پس زیمینه فقط اون عموی عراقی تو کربلا
وقتی نگاهش میکنم ریلکس میشم و یعنی به عینه حسبی الله و به کتف چپم رو میبینم😎
ملیح 🌿 گفته:
ای گفتی
انیس گفته:
سلام داداش رضا اجازه هست من عکستون بردارم برای استوریم از نجف
ملیح 🌿 گفته:
من هر عکسی داداش میزاره
استوری میکنم زیرش میزارم همین آلن یهویی
😂 کجای کاری
لیلی🤞🏻 گفته:
سلام قال داداش :لا مشکل 😍😍😍😍😍🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
⌚Amire_khoda👤 گفته:
منی که اینستا ندارم:🗿📿
🦋ડꪮꪑꪖꪗꪗꫀꫝ🦋 گفته:
بهتر
آبجی نازنينمحسبیالله👩🏻❤️👨🏻 گفته:
داداش رضا همین الان با خبر شدم فردا باید برم کارنامه بگیرم در حرم بابا علی دعا کن بگو بچه ها موقع کارنامه گرفتن از خوشحالی بپرن بالا و کلی شاد باشن کارنامشون نمرات عالی داشته باشه ✨🤍
داداش رضا دعا کن خیلی دعا کن کارنامه من سرنوشت سازه برای انتخاب رشته و هدایت تحصیلی
💓💍Hajar گفته:
چقدر ایوون طلای باباعلی خوشگلهههههههه🥹🥹🥹🥹😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰
میدرخشههههه🫠🫠🫠🫠✨✨✨
داداش میشه یه عکس باکیفیت بذاری
برای بک گراند دمت گرمممم👌
S1718 گفته:
سلام داداش وآبجی زیارتتون قبول باشه ان شاءالله مرسی که برامون دعا می کنید ان شاءالله همگی باهم زمینه سازان حقیقی ظهور اماممون باشیم و خدای ودود بعد از این زیارت به هممون تصاعدی نعمت و رحمت و درجه بده الهی هممون بزودی بریم زیارت کربلا 🥰🥰🥰😛🙂↔️🙂↔️🙂↔️🙂↔️🫠🫠🫠🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
سلام داداش زیارت قبول من همین دیشب خواب دیدم که رفتم کربلا و نجف چقدر حس قشنگی بود و میدونم که تأثیر خوندن پیامهای کانال بوده دعا کن به همین زودی ها تو عالم واقعیت قسمت من و همه بچه های سایت بشه و بریم زیارت 🥲🤍
تائب💍عشقِخدا🤍 گفته:
راستی داداش
هر کدوم از دعاهات که میخونم و امین میگم
الهام و حس درونیم میشه همشوون مستجاب میشن
چون از ته دلن و یه خالصی خاصی درونشون هست😍
💓💍Hajar گفته:
سلامممممممم داداشششش😃
زیارت قبوللل✨
عالیییی بیستتتت درجه یکککک بی نظیررررر🥰🥰🥰
حرف ندارههههه👌👌👌
ممنون که دعا میکنی❤️
الهی که بینهایت بیشترش و بهترش سمت خودت برگرده..
الهی به مقامی برسی که برگای کل کائنات بریزه..✨🤲
محمد مهدی گفته:
رضا داداش… خدا شاهده اصن وقتی میبینم اینجوری ذوق میکنی منم باهات ذوق میکنم و خوشحال میشم…
چون همش با خودم میگم رضا با اون همه سختی و روزای بد ، با اینکه گرگش با من یکی بود ولی خیلی شرایطش بدتر بود،تونست به این درجه از حس و حال معنوی و خوشی و اعتقاد و باور های خفن و عشق و حال معنوی برسه…پس چرا من نتونم با تلاشام برسم؟…وهمین میشه که واقعا سوخت و انرژی میگیرم و یه انگیزه خیلی عجیب میگیرم
دمت گرم داداش که انقد خوبی
الهی همیشه روز به روز حالت خفن تر و خدای تر بشه داداش🤍🫶
تائب💍عشقِخدا🤍 گفته:
سلامم به داداش رضا
و همه برو بچ😍😍
حالتون چطوره عشقای عشقم😁😍🦋
چقد خوشحالم میشه حرف زددد😂
داداشش عالییی بودد سفررر مرررسی بابت تموم عکسا و فیلما واقعا حس کردم لحظه به لحظه سفر خودم دارم قدم بر میدارم به مام چسبید دمتت گرممم
این چند روز یه چالشی بود ولی فکر میکنم من درسشو پاس شدم چون فعلا حل شده خدارو شکر 🙂😍
برامم دعا کنید بتونمم کاملل درسشو پاس شم انشاءالله
پیش به سوی بیکران و فراتر از آن😎🤞🏻
سارای سبحان گفته:
سلام نوش جونتون داداش گوشت بشه به تن و روحتون
زهرا؛ بچه پروی خدا 🤞🏻🌱 گفته:
سلام داداش
وای وای نگم که چقدر حالم خوشه ، انگار منم کامل کنارتون بودم توی این سفر و امروز صبح همش حال و هوای اربعین و نجف داشتم
این سفر خیلی چسبید داداش ممنونم
حال شما مستقیم روی ماهم تاثیر داره
الحمدالله خداروشکرررر
حسبی الله
شوق پرواز گفته:
سلام داداش مهربون
این روزا تقریبا هم تولد اصلیمه هم شناسنامه ای
یه دعا بهم هدیه میدید😌
راستی زیارتتون قبول و چه دعاهای قشنگی کردی
انگار خودم اونجام
و هر جا میری روحای هممونو بخودت وصل میکنی و میبری
ممنونن که ما رو همراهت بردی🌹
تو تک پری ولی اصلا تک خور نیستی
الهی بابا علی یه کاری کنه خیلی خیلی خوشحال بشی وقند تو دلت آب شه
محدثه🪷 گفته:
سلام ابجی
الهی از همه چی و همه کس بی نیاز بشی
الهی امام رضا بطلبت بری حرمش
الهی با همسفر بهشتی بری حج
الهی سفیدی درونت بیشتر از سیاهی درونت بشه
الهی هرچقدر میگذره ارامشت امیدت صبرت عشقت و اعتماد به خدا زیادبشه
الهی مست خدا و اهل بیت بشی و روحت بره بالا بالاها🥹🥹💕
ستایش😇 گفته:
الهی هر چیزی که باعث میشه تو اوج نگیری ازت جدا و کنده بشه.✨
سلام داداش زیارت قبول ممنون بابت عکسا با هرکدوم کلی ذوق میکردم و اشک ریختم الهی همیشه سلامت باشید
داداش من کتاب برقص آ رو هر از گاهی میخوندم بعد یه جایی رو باز گذاشته بودم اصلا هم یادم نبود که تو کتاب گفته بود شراب طهور و گرگ و اینا
بعد که دیروز گرگم بهم هجوم آورده بود خیلی وسوسه شدم زیر لب از خدا خواستم کمکم کنه و نمیدونم چیشد که حسش نرفت و سمتش نرفتم بعد دیگ همینطور مشغول بودم و اینا اومدم کتاب و ادماش رو بخونم به این متن که رسیدم چشام درشت شد:
همش بخاطر اون کاری رو که ۲ ساعت پیش انجامش ندادی
واقعا همین کتاب خوندن هم انگار خدا میگ چقدر بخون
داداش رضا لطفا برام خیلی دعا کن…
parasto گفته:
واااو خدایا باورم نمیشه میتونم نظر بذارم🥰🦋
بچه ها منم بالاخره رفتم کربلا هفته پیش برگشتممممم🥲💕
کلی دعاتون کردم و کلی عکس گرفتم بفرستم براتون ولی الهی شکر داداش رفتن و عکس میدن☁🌈😍
منم متاسفانه چون بار اولم بود در مورد خواب برنامه ریزی درستی نداشتم
یادمه یه بار شب گیج و منگ خواب تو خیابونای کربلا داشتیم راه میرفتیم و لحظه شماری میکردم برسیم محل اسکان😁🤣🤣
خیلی سختی کشیدم برا رفتن و اونجا هم منگ بودم ولی خوشحالم ک رفتم…
ثابت کردم که پای عشقم هستم😍☁
داداش لطفا خیلیییی دعام کن اونجا..
زیارتتون قبول درگاه عشق ان شاءالله🦋💙
بچه ها بیاین واقعا خودسازی رو جدی بگیریم… یکم سریع تر بریم، وقت تنگه🐛😘
رومینای الله گفته:
پیامت برام نشونه بود❤️ ممنون😍
ستایش 😇 گفته:
سلام پرستو جان ای جانم 🤩
انشاالله قسمت هممون بشه ولی داداش رضا اونجاست مثل اینه که من اونجام این خیلی آرومم میکنه
اخ اره وقت تنگه و تو این جمله رو زمانی گفتی که من الان حوصله هیچ کاریو ندارم 😂
محنا🌱 گفته:
زیارتت قبول باشه آبجی🥰🌹
دقیقا🙃😇
Fatemeh گفته:
سلام داداش رضا زیارت قبول التماس دعا ممنون که دعا کردین واسمون خیلی انرژی معنوی بهمون تزریق شد☺️☺️🌹🌹🌹
Am گفته:
سلام ، زیارت قبول.الهی جات تو بغل خدا باشه که برامون انقدر خوشگل دعا میکنی گلوی خدا🔥🌺
نگین گفته:
سلام داداش ذری
زیارتت قبول باشه انشاءالله خدا بهت بهترینهارو بده
داداش چقدر جالب منم وقتی پارسال واسه اولین بار رفتم نجف وکربلا همین احساس و به نجف داشتم حس میکردم رفتم خونه پدر یا پدربزرگ واقعیم ویه حس شادی عمیقی تو حرمش داشتم.
❣️دختری در آغوش خدا ❣️ گفته:
سلام داداش بهترین سفر عمرم بود راستی دیروز رفتم گلستان شهدای اصفهان و بعدش هم رفتم حرم حضرت زینب خواهر امام رضا داخل اصفهان به یاد همتون اما نکته ی جالب اینکه دقیقا یه عالمه موکب بود دور و بر حرم و خیلی وایب اربعین رو می داد و خییلی خوش گذشت راستی منم ساعت ۱۴ بعد از ظهر دیروز رفتم داخل حرم هیچ کس نبود و برای عاقبت بخیری و پاکی همه ی بچه های سایت و کانال حسابی دعا کردم:))
امید وارم که توی این مسیر هممون ثابت قدم باشیم ❤️🌷✨️
لیلی🤞🏻 گفته:
سلااام عزیززززم که پنچ شنبه ها پیش شهدا به یادمون هستی ان شا الله خودت به مقام شفاعت برسی. دست و گلوی خیر خدا عاقبت بخیر و حاجتروا و سعادتمند هردودنیا بشی الهی امیت اللهم صل علی محمد وال محمد ممنونم ازت 🙏🤲🏻🕋😍😍😍😍😍🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻❤️❤️❤️❤️❤️
پوران گفته:
سلام داداش زیارت قبول باشه،تشکربابت این همه دعای خوب.ای کاش منم امسال برم کربلاتاحالانرفتم متاسفانه 🥹💔دعاکنیدکه روزیم بشه امسال منم توهوای کربلاونجف نفس بکشم.
ستایش 😇 گفته:
سلااااااام داداش
اره سفر خیلییییی خوش گذشت داداش یه چیز بگم البته ماجراش طولانیه ولی در همین حد بگم که دقیقا شب اول محرم امام حسین خودشو بهم شناسوند داداش من امام حسینم فیک بود ولی از شب اول محرم امام حسین واقعی رو شناختم خودش اینکار رو کرد من تا قبلش امام حسین نه میشناختم و نه هیچی داداش الان امام حسین من داداش رضاییه اینجوری بگم از وقتی شناختمش بهش میگم داداش حسین خیلییی عاشقش شدم دلم براش میره تا قبلش حسی بهش نداشتم اما الان خیلی دوسش دارم. فقط عشق باعث شد بهش نزدیک بشم. راستی داداش عکسای خیلی خوشگلی گرفتی 🤩 داداش رسیدی حرم بابا علی کلی عکسای ناناز و خوشگل بگیر ❤️❤️
زهراا🌨 گفته:
سلااام
داداش زیارتت قبول💙💙💙🥳🥳🥳
حسین✌️ گفته:
سلام داداش یا جونزززززز
داداش حال میکنم از زیارت از جمعمون از دعا ها
برو که درجه یک میری جلو و خیلی واسم عادی شده که مردم سطحی حرف میزنن
یه نکته
بچه ها
بچه ها
این نجوا های شیطانه که تازه الهام بهم گفت:
میگه هه دیدی تنهایی دیدی کسی کنارت نمیشینه دیدی آدما باهات حرف نمی زنن دیدی حرفت با بقیه نمی خونه و اینطور حرفا
بچه ها اینا نجوا هستن ها!
خدا وکیلی ایستادم زدم زیر گوش گرگم گفتم یا میمیرم یا تو رو میکشم خدای من قهاره
و یهو داداش علی اکبر رو کنارم حس کردم و الهام گفت:
اونا هم رو صدا میزنن و سطحی میگن میخندم خب….ولی حاجت هاشون رو از کسایی میخوان که تو با ها شون رفیقی و اونا با تو گپ میزنن و صدات میکنن مثلا امام رضا ،عمو عباس و اهل بیت کلا
گفت تو خیلی بزرگوار و لطیف هستی اصلا واسه همینه که جای تو تو عالم ذر هم با این ارواح فرق داشت و داره
بچه ها من تازه این وسواس رو پیدا کردم و دوره چهل روزه برداشتم که مثل گاو باشم و حتی یه ذره هم به آدما محبت نکنم بلکه به خدای آدما مجبت کنم چون تو این راه به آدم درست برمیخوری که الهام میگه بغلش کن و محبت کن و حتی صداش بزن ولی به بقیه محل سگم هم نده
مردم به همه سلام میدن که دور و برشون پر باشه
به درک که از ادم پر باشه با از نور پر باشه.
دیشب نوشتم که تو گوشه گیر نیست اتفاقا تو تو راه اصلی هستی و اونا گوشه و کنار و تو فرعی هستن تو ،تو راهی
آخ که چقدر ریبکسم
داداش پس زمینه رو هم اون عکس مردهی که تو حرم لم داده رو گذاشتم وقتی نگاه میکنم میگم منم باید اینطوری ریلکس باشم چون ان معی ربی
مرضیه گفته:
خداقوت ❤
شوق پرواز گفته:
داداش ممنون یعنی نیاز داشتم یکی اینجوری راهنماییم کنه
سارای سبحان گفته:
سلام داداش رضا و آبجی فاطمه جون زیارتتون قبول باشه ممنون که مارو تو زیارتتون شریک کردین عکس ها رو نگاه میکنم هو ذوق میکنم وهم از سر دلتنگی داداش حسین گریه میکنم فکر کنم اگه خودم میرفتم زیارت با این نگاه همه چی رو نمیدیدم قربون حسبی الله بشم که این چشما و نگاه قشنگ رو بهتون داد الهی بابا علی مست مستون کنه،،❤️ الهی خدا خودش دورتون بگرد❤️🌹
ابراهیم گفته:
سلام رضا عالی بود.انگار ما هم باهات بودیم.خدا خیرت بده
یه خواسته داشتم.وقتی چله میگیری یه توضیحی قبلش بده تا ما هم باهات هم مسیر شیم.
منظورم درجا نزنیم.انرژیشو داشته باشیم.
آلاسکا گفته:
سلام داداش جونی
به به
عجب کار خوبی کردی اومدی . اتفاقا من چند وقت پیش میگفتم ای کاش داداش رضا بره کربلا دوباره و عکسا و … مثل حج مارو همراه کنه.
خیرش به ما هم رسید
من خیلی عشق کردم
تا حالا کربلا نرفتم خیلی دوست دارم برم و شدیدا به عشق حسین مبتلام.
عکس هات عالی بود من برای اولین بار با عکسهایی که فرستادی قسمت های مختلف کربلا سامرا کاظمین نجف مسجد سهله مسجد دو طفلان مسجد حاج محمد خونه امام زمان سرداب سامرا و … دیدم خیلی بهشتی بود … مرسی که به یاد ما بودی مثل همیشه.
الهی همه دعاهات میلیون برابر با لذت بیشتر برآورده بشه 🌠🦄
الهی دعاهات همه سریع الاجبه بشه…
مرسی که دو رکعت نماز تو سرداب سامرا به نیت رسیدن به بچه برامون خوندی .
داداش دعا کن منم به بچم برسم خیلی خیلی دارم میمیرم دیگه 🫀🩸
داداش بازم ممنون که دست خدا شدی و مارو هم با خودت شریک کردی تو این سفر فوق العاده…
۴ لایو آخر جونز استار هم خیلی خوب بود.
مخصوصا جایی که راجب روح لطیف گفتی و جایی که توی حرم امام حسین به بچه ها میکروفون دادی و همچنین روبروی حرم کاظمین که گفتی دعا کنید. دادا مرسی مرسی مرسی 🧬🕌🌨
راستی تو حرم امام علی نمیای مثل حرکت کلک مرغابی مسجدالنبی ، حداقل نفری ۲ رکعت نماز تو یه ساعت مشخص بخونیم؟؟
این قسمت خطاب به امام حسین و امام زمان و حضرت عباس و امام هادی و امام عسکری و امام جواد و امام کاظم:
میدونی که بی تو سخته زندگی
اما چشات
جون سپردن دل منو
چه آسون میگیره
این اتاق سوت و کور که رنگ و بویی نداره
با حضور مهربونت
سر و سامون میگیره 🫀🌌🩸
حسین✌️ گفته:
پیشنهادت خیلی خوبه هممون تو یه تایم نماز بخونیم
و اینکه منم با الهام داشتم حرف میزدم کاش به داداش میگفتم بره کربلا و نجف اونم موندم که چرا نگم خودم بلکه میگفتم به داداش بگم!
خیلی بارم جالبه و بعد داداش گفت میرم کربلا…… یهو ارضا شدم🤣
الهه گفته:
سلام داداش انگار که خودم رفتم زیارت بس که حسای قشنگ گرفتم و گره های زندگیم یکی یکی داره باز میشه
ان شاءالله بهترین ها روزیتون باشه🌹☺️
آبجی ناهید گفته:
درباره لاشی معنوی بودن ک نک خور بودن منم خیلی ناراحت شدم
من آذر ماه ۱۴۰۳ با شما آشنا شدم
اگه یادتون باشه قبلا گفتم چقدر اذیت شدم سر خدای احکامی خیلی تازه من زمینه وسواس هم داشتم دیگه با خدای احکامی چه شود😁🤣🤣
خلاصه ۱۰ درصد خدام جوشن کبیری بود همون همش دوسم داشت بهم امید میداد درکم میکرد صداش کم بود خیلی کم ولی با خواستن شدید من برای اینکه میدونستم یه چیزی این وسط هست که گمشده و اون گمشده خدای جوشن کبیر و اهل بیت واقعی بودن🥰😍
مثلا بعضی از حرفای آخوندا توی ذهنم نمیرفت مثل حق الناس
من برام عجیب بود خدای به این بزرگی نمیتونه حق الناس منو درست کنه🤔
یا نمیشه توی هر زمینه ای که دوست دارم موفق بشم
خلاصه باید فقیر بود حاجی ناموسا این یکی هم من و هم کل خانواده مو که خیلی با استعدادیم زمین گیر کرده بود
تازه ما از اون خانواده هاییم که شروع میکنیم باید تا تهش بریم
ولی با این باورهای زشت آدم اصلا انگیزه نمیگیره
هنوز اون صحنه ای که بابام میگفت خدا بنده شو اینقدر اذیت میکنه توی دنیا چون دوستش داره🤣🤣🤣🤣😅😅
یا همه پولدارا دزدن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
یا آدم باید فقیر باشه🤭😑
خلاصه بگم من فهمیدم یه کلمه به اسم خودسازی وجود داره در به در دنبال خودسازی کتابای مختلف
تازه وقتی وارد هنرستان شدم یه دختر چادری حاجی این انگار نورانی بود بوی معنویت میداد
حاجی من هی ازش میپرسیدم راجب چیزای مختلف
بهش میگفتم چه برنامه ای پیشنهاد میدی با کدوم شهید رفیقی روزا چیکار میکنی کدوم سخنران رو گوش بدم
چیکار کنم خلاصههه گذشت و هیچکدوم منو راصی نکرد چرا که من یه آدمی ام باید ساده و خودمونی بهم بگی نه قلمبه سلمبه
دیگه توی روبیکا یه کانال بود که نوشته بود کتابای خودسازی با داداش رضا و من تا اسم خودسازی رو دیدم کلیک کردم و با داداش رضا آشنا شدم
اولین کتابی که ازش خوندم شاخ غول وسواس رو بشکن داداش اولین کتابی بود وقتی خوندم چون خودمونی نوشته بودین تعجب کردم
چون هیچ کتابی خودمونی رو قبلا ندیدم کسی بنویسه
به یکی از تجربیات اول صفحه عمل کردم خیلی جواب داد و خوشم اومد و اومدم سایت و با شما کامل آشنا شدم خلاصه فهمیدم شما رسول من هستین
سال ۱۴۰۳ سال آخر هنرستان دوازدهم رفتیم اعتکاف من همون سال با شما آشنا شدم با خودم گفتم به این رفیقم که نوربالا میزنه شما رو معرفی کنم
یه صدایی بهم میگفت نه ناهید این کار رو نکن اون خودش خیلی به خدا نزدیکه و اینا
ولی دلم نیومد چون پیش خودمم بد میشدم
پس به خاطر خودم توی اعتکاف بهش با ذوق گفتم یه سایت هست عالیههه سایت داداش رضا
تا بهش گفتم چند ثانیه بعد گفت آره میشناسمش
توی اعتکاف حالم خیلی خوب بود نفهمیدم چی شد ولی بعدا که فکر کردم گفتم این شما رو میشناختتت و میدونست من در به در دنبال یه سایت و کانال خوب برای خودسازی میگردم ولی چرا شما رو به من معرفی نکرد 🤔😶
خلاصه اینکه به قول شما چیزی که روزی تو باشه هرگز کسی نمیتونه ازت بگیره و واقعا مذهبی ها لاشی معنوی هستن خیلی هاشون
در ضمن اون دختر رو قضاوت نکنیم ولی برام عجیبه چرا بهم شما رو معرفی نکرد درحالیکه من تا با شما آشنا شدم به هر کسی میشناختم حتی توی همون اعتکاف معرفی میکردم با این حال بعضی هاشون انگار نه انگار برام عجیب بود چرا اینا واکنش نمیدن چرا نمیبلعن سایت رو فرصت رو بعدا از شما فهمیدم فرصت برای همه میاد ولی همه استفاده نمیکنن
خلاصه لاشی معنوی نباشیم و خوشحالم جمع ما نیست برای همتون توی رسالت هاتون میلیاردی آرزو میکنم الهی دست به هر چیزی میزنی خیر فقط به سمتت بیاد برکت بیاد بغلت کنه دیگه هن نره الهی رشد هممون در خوشی باشه و من مطمئنم هست
خبرای خوبی برامون در راهه ببین کی گفتم
هادی گفته:
بنازم عجب داستانی. حال می کنم قصه های بچه ها را میخوانم.
منم همینطوری بودم یعنی فکر می کردم الان هرکی بهش معرفی کنم داداش را مثل من ذوق می کنه ولی اصلاااااااااااااااااااااااااااا
بچه ها خیلی خاصیم خیلی. من یکی از دوستام اصلا خودش مخالف خدای احکامی بود بسیاااااااااااررررررررر ادم دانشمند بود یعنی خیلی ها. از ان روشنفکر هایش.
وقتی داداش را بهش معرفی کردم حرفایش را تایید کرد ولی اصلا نرفت کتاب هایش را بخونه. باورم نمی شد. یعنی واقعا هرکسی پتانسیل داداش رضایی بودن را نداره.
من فکر می کنم باید ادم بسیار معنا گرا و پرسشگر باشه. خیلی عشقیننننننن بچهه ها یعنی قشنگ به قول داداش محرم بودنتون را حس میکنم.(نترسید از نظر معنوی میگم خخخخخخخخخخخ)
فاطمه خانوم گفته:
واقعا راسته آبجی.. من تا حالا کتابای داداشو به ۵،۶ نفر معرفی کردم ولی فقط مامانم و آجیم اومدن که اونام موندگار نشدن
واقعا عجیبه این سایت
زهرا؛ بچه پروی خدا 🤞🏻🌱 گفته:
من وقتی داداش رضا رو به یکی معرفی کردم تبدیل به دشمنش شد
باورم نمیشد ولی بعداً فهمیدم خدا خیلی غیوره و نمیزاره هرکسی وارد این جمع بشه!
محنا احمدی گفته:
سلام داداش✨
تا اینجا که عالی عالی بود
آرامش و حال خوبتون به منم میرسه 😄❤️
انشالله که اونجا پیش بابا علی عشق کنی
🤞🏻zeinab🤞🏻 گفته:
سلاممممم بلاخرهههه😍زیارت قبول داداشششش….مرسیییی که انقدر بهمون خوش گذشت🫠واقعا کاظمین عین مشهده😂عکسات روح داره https://uploadkon.ir/uploads/375e20_2620260614-000819.jpg
اینم خواستگاری بنده از ودود چند روز پیش تو حرم امام رضا🥰 بله رو گفتتتت🫠🥹 دوباره قسمت شد برم مشهد خداروشکر ولی وقتی تو راه برگشت بودم شنیدم مشهد خیلی بارون اومده و سیل شده کلا😂خیلی ناراحت شدم دوست داشتم وقتی اونجام بارون بیاد که نیومد😭بازم خداروشکر
فاطمه خانوم گفته:
مبارکهههه 😍 چه خاستگاریی اونم تو حرم بابارضا
دختر مامان فاطمه(س) گفته:
سلام زیارتتون قبول باشه
ان شاءالله هرسال این رزق معنوی نصیب شما آبجی فاطمه بشه
داداش هر سری که عکس میفرستادید من اون انرژی مثبت زیارت و دریافت میکردم
انگار خودم رفتم زیارت و خودم اونجا نفس میکشیدم
اون حال خوب زیارت نصیب منم شد
شما فقط خودتون و نبردید زیارت بلکه بچه های سایت هم بردید
ممنون از دعا های قشنگ تون
اجر تون با حضرت مادر :)
الهام گفته:
سلام و درود خوشگل حقیقی بر شما داداش رضا
این سفر زیارتی نوش روح تون
الهی که بیشتر اوج بگیرید
عشق کردم با این سفر، از شوق دیدن گنبدها، اشک تو چشام حلقه میزد و قلبم اکلیلی میشد 😍😍
واقعا مرسی از شما که همراهمون کردید
دعا کنید امسال مقدر بشه هر کی دلش میخواد ، راهی بشه 🤩☺😊
به بابا علی سلام مخصوص برسونید امروز ❤❤❣️
علی کرمونی گفته:
سلام خوبی داداش❤️زیارت قبول باشه واقعا که دعاهای خفنی میکنی دمت گرم خلی مشتی هستی 🙏 تبریک هم بهت میگم داداش که داری دوره ات را به پایان میرسونی الهی که همیشه موفق و پاینده باشی و پیشرفت کنی تا ماهم پیشرفت کنیم🥺🤗
دمت گرم داداش😘🥰 واقعا ممنون ازت بابت همه چی داداش گلم 🤗🥰😘🤪
سلام داداش رضا
زیارت تون قبول باشه …❤️
حرفی که میخوام بزنم مرتبط با محتوای الان کانالتون نیست ولی یادمه چند سال پیش یه آقای که اگر اشتباه نکنم اسم شون محمد حسین بوده تو ایتا کانال داشتن اگه الان هستن و این پیام رو میخونن خواستم از ایشون تشکر کنم ..خیلی ازتون ممنونم
میدونید بعد از اینکه آدرس سایت داداش رضا رو دادید چقد تغییر کردم؟ چقد به خدا نزدیک شدم؟
در حدی هست که وقتی به گذشته فک می کنم باورم نمیشه اون کارا رو من انجام دادم
خدا خیرت بده
الهی صد برابر هزار برابر خیری که من رسوندی به خودت برگرده و خدا برات بیشتر از همیشه جبار بشه …🌱🌱🌱
زهره گفته:
سلام داداش زیارتا قبول حق🌻
ی سوال داشتم من میفهمم ک خودمون تو عالم در این زندگیمو قبول کردیم با همه مشکلات و سختی ها و افرادیکه میبینیم ، اما دلم قبول نمیکنه و همش بهم میگه دیدی چ بلایی سرت اومد دیدی چی شد دیدی خدا کمک نکرد
چیکار کنم راحت شم ازین فکرا؟
فاطمه خانوم گفته:
سلامممم چقد خوشحالم نظرات سایت باز شد 😍
داداش زیارتت قبول🫶🏻 یجوری حالم خوبه انگار منم اونجام روحم داره میرقصه از شدت شادی 😍❤
خیلی عجیبه داداش منم دیشب داشت کلی حمله ذهنی بهم میشد که برم سمت خ ا ولی خدا نجاتم داد.. منم امروز تنبیه کردم نفسم رو.. به نظرم با وجود خوابای شما اتفاقی نیست اصلا
سلام داداش رضا ممنون که لحظه لحظه ی سفر ت رو باما به اشتراک گذاشتی و از دعا و مناجات و نفس های عاشقیت برای ما گفتی…منم با تو سفر کردم البته روح ام بود و چقدر لذت بخش و شیرین بود….ممنونم…
طاها جونز گفته:
سلام داداش
سفر بخیر
ی سوال دارم تو که برا محرم رفتی عراق ما که تهرانی هستیم ایده ای داری اصلا هیئت بریم یا نه
سلام زیارت قبول سلام مخصوص من را به اقا برسون خیلی عالی بود با دعاهات خیلی حال کردم هر زیارتی میرفتید واقعا از اعماق وجودم زیارت میرفتم خدا بهترینهاراروزی شما کند
عطیه 😁🤞 گفته:
داداش بابت دعا هایی هم که کردید برامون ممنونم ازتون مطمئنم که به زودی در زندگیمون این دعا ها مستجاب میشه🤩 چون آنقدر دلی دعا کردید😇
و الهی که هزار برابر این دعا در زندگی خودتون اتفاق بیوفته..❤
واقعا این حس و حال خوب کربلای شما به منم تزریق شد😁
mandegar گفته:
سلام داداش قبول هممون باشه،خیلی خوش میگذره ممنون که ماروهم همراه کردین بازم دعاهای خوشگل کنین برامون🌷
رویام گفته:
سلام زیارتتون به عشق قبول 😍 تک تک لحظه هاتون عاااالیی بود👌 و منم کنار شما دو تا همسفر معنای بودم و هم بغض کردم و هم عاشقی🥹 التماس دعا به کربلایی فاطمه جان بگین به بابا علی سفارش منم بکنین که این سری سفری مثل شما داشته باشم با همسفری همدل 😍❤️
یاس گفته:
راستی به باباعلی جانم حسابی سلام منو برسونید
بگین دخترتون منتظر نگاه ویژه شماست .
وای چقد دلم تنگ شد چشام اشکی شد
باباعلی جانم دوستت دارم.
رهایی گفته:
داداش سفربسیاربسیار دل انگیزی بود برام دعا من پیش امیرالمونین بیام پیش امام رضا تا حالانیومدم💛
هادی گفته:
سلام. انشالله نسیبت میشه.
فاطمه گفته:
عالی بود داداش حس کردم تک تک لحظات زیارت رو منم زیارت کردم:)))
کنار امام علی جون حسابی دعامون کن تو مسیر رسالتمون مثل خودش جنگی باشیم:))
Mobin گفته:
زیاررت قبول
هستی 🧚🏿♀️ گفته:
سلام رضا سفر عالیهههه وقتی عکس بقیرو میبینم بیشتر وایبر بدبختی و غم سنگین میده ولی این مسافرت تو وعکسات وایبر عشق میده شاید چیز زیادی نگفتی ولی دلیل شهید شدن امام حسین تو عکسات هست منم امیدوارم اینجوری کربلا برم اینجورییی محرم یعنی عاشقی یعنی ماه درس خیلی خوبه قبولل باشه اگه خودم میرفتم اینقدر حس خوب نمیگرفتم الهی همونی بشه که میخوای دستت درد نکنه برادر
گوله ی نور خدا گفته:
داداش رضا خیلییی عالی بود با هر عکسی که میفرستادین چند ثانیه صبر میکردم و منم نفس میکشیدم چند ثانیه بعدش میرفتم عکس بعدی
خیلیییی حال داد این سفرتون
ایشالا در های زیادترییییی براتون باز شه و هر سری با چیزای جدید معنوی و خوشی های مادی روبه رو شیننن
نور گفته:
سلام زیارت قبول
چه جالب داداش رضا
قبل از اینکه بگید میخواید مطالب گروه رو تبدیل به گتاب کنید و اسمشو الهی نامه بزارید
من داشتم دعاها رو مینوشتم و خودم تو دفترم اسمشو گذاشته بودم الهی نامه ، دعاها خیلییی فازش بالاست واقعا سطحش بالاست🌹🌹🌹
مهدی(یار داداش مهدی) و حدیث گفته:
سلام داداش جان سفر بینظیری بود…شمارو وقتی اونجا دیدیم انگار که خودمون اونجا بودیم…و ممنونم که به نیابت یچه های سایت نماز خوندی و برامون دعا کردی…الهی همنشین خدا و اهل بیت و شهدا و صدیقین باشی
یاحق
یاس گفته:
سلام و خداقوت داداش رضا
زیارتتون قبول درگاه حق.
منم خیلی دلم میخاست که همین تایم بیام کربلا ولی بنا ب دلایلی نشد .و خداروشکر شما راهی شدین
با عکسا و فیلم هاتون انگار منم کربلا بودم .
و اینکه دقیقا یک شب من خوابتون دیدم و صبحش بی بی رقیه منو به حسینه شون دعوت کردن و رفتم کلی حال معنویم خوب شد و کلی نفس کشیدم .
خیلی خیلی برای من دعا کنین لطفا
چون توی یک مرحله بین میشه یا نمیشه هستم
انشاءالله ک هرچی شد خیره
حسابی بهتون خوش بگذره با آبجی فاطمه.
پناهنده خیمه مامان فاطمه س گفته:
راستی یکی بود توی لایو گفت میخواد بره جواب آزمایش رو بگیره ، خواهر من هنوز توی فکرتم کاش بیای نتیجه رو بگی🥺🎀
حدیث گفته:
سلام
سفر تا الان عالی خیلی خوش گذشت🪻
ممنون بابت لایو
فوق العاده بود 🦋
پناهنده خیمه مامان فاطمه س گفته:
خدایا؟ ازت ممنونم که من رو با داداش رضا آشنا کردی ، همراه همیشگی من تویی ، همراه اول من تویی..
داداش سلام زیارت قبول ، برامون دعا که می کنین بیشتر هم دعا کنین که دیگه کلی خیر راهی بشه به روح تون ان شاء الله 🥳😍 برای منم دعا کنین ان شاء الله درس عام رو پاس بشم و ازدواج کنم.و بروبچ این شبا خط اول دعاهام شمایید ، الهی به تک تک آرزوهای تون برسید بیاید اینجا بگید من عشق کنم از قشنگی و مهربونی خدا🥺🎀 برای منم دعا کنیدااا ، یاعلی مدد😎
یاور گفته:
سلام داداش یه چیز جالب روز پایان چله شما روز تولد منم هست آیا این اتفاقیه؟!هرگز!😍😍
یه خبر خوب هم بدم… خدا رو شکر به تقریباً ۱۲۰ روز پاکی رسیدم♥️ پرواز تا بیکران
درضمن این روزا دارم سعی میکنم بیشتر بوی گل بدم تا پروانه بیاد سمتم… برام دعا کن🤗
رومینای الله گفته:
داداش رضا مرسی که ما رو هم همراه خودت کردی… من واقعا موقعی که میومدم تو کانال حس میکردم عراقم و کربلا و سامرا و کاظمین🥹 التماس دعا داداش دمت گرمممم
و منم یه چله داشتم… که چند روزش خراب شد…اما بعد این قضیه مسجد سهله، منم انرژی گرفتم و با انرژی دو چندان این چله رو تموم میکنم و ولش نمیکنم🥳
زهرا گفته:
سلام داداش زیارات قبول ، چقد حس خوب گرفتم از زیارتت احساس میکردم من با شمام و اونجام خیلی بهم چسبید ، دمت گرم💚
رومینای الله گفته:
سلام داداش سفر عالی بود…
مخصوصا دیشب کاظمین من خیلی حالم خوب شد خیلی زیاد…
و یه قسمت از طرز تفکرم برام رو شد(بعد اینکه اون خواب رو گفتی دیدم و بعد فهمیدم که این یه نشونه اس که شیطون نمیخواد من خوب باشم) و فهمیدم یه چیزی هست که دارم با دیدگاه اشتباه میرم سمتش…
الانم دفتر الهامات رو باز کردم و میخوام بنویسم که درستش کنم😁
عطیه 😁🤞 گفته:
سلام داداش رضا واقعا من حس میکنم روحم توی این سفر به کربلا همراه شماست😍 به روح من که واقعا خوش گذشت الهی که جسمی هم به زودی شرایط اوکی بشه بتونم بیام…
میدونید داداش من از این این کربلای شما درس های خیلی خیلی خوبی گرفتم… یکیش اینه که زندگی عین یک مسافرت میمونه… زندگی عین یک سفر میمونه.
سفری که زود به اتمام میرسه و تموم میشه… مثلا شما خیلی قشنگ با برنامه و هدف پیش رفتید.. که تک تک این لحظاتش به خوبی بگذره…پس ماهم توی این سفر زندگی باید خیلی خوب قدر بدونیم و از ثانیه به ثانیه اش استفاده کنیم و براش برنامه بریزیم چون زودی میگذره…و میریم به خونه اصلی مون. که سرمون پیش خودمون بالا باشه و بگیم آفرین با تلاش و سخت کوشی و با هدف و برنامه گذروندی باریکلا 😁
من داداش واقعا ازتون خیلی خوب یاد گرفتم که چطور برنامه بریزم و هدف بریزم😊
الهی که عاقبت بخیر بشید داداش رضا ❤
زهرا🤍 گفته:
سلام داداش
زیارتتون قبول باشه
الهی باباعلی بهت افتخار کنه
ممنونم که برامون دعا کردی انشالله بهترینها برات اتفاق بیفته و همیشه در حال رشد باشی..
داداش رضا خیلی ممنونم ازت🤍🌸
یاعلی❤
مبینا گفته:
عالییییییههههخخ
Nazanin گفته:
سلام آبجی ها داداش های گلم
و داداش رضا
چالشی تو زندگیمه هر کاری میکنم درست شه بدتر میشه
میشه برام دعا کنید 😊 مرسی
داداش تو کربلا منو ویژه دعا کن یادت نره..
رهایی گفته:
سلام داداش رضا خیلی حال معنویی خوبی داره زیارت همگی ما قبول داداش بیشترفیلم بگیر بذارید کانال ببینیم پلیز🦋
بنت الحسين گفته:
سلام ، زیارت قبول ، در طول سفر منم انگار همراه شما بودم، تو صحن ها، کنار ضریح ، تو بین الحرمین … و هی میفهمیدم اشکال کارم خودم و که اینجا اشکالت اینه ، اها نگا اینجا مدل دیدت اشتباهه و خیلی بهم کمک کننده بود …
روز اول که دعاکردن رو شروع کردین ، نمیدونستم … ولی حس خوبش رو تو وجودم احساس میکردم😇
الهی عاقبت به خیر و خوشبخت بشیم هممون دو دنیا با خدای رفیق و جذاب ، آمین .
حسین 3> حنانه گفته:
بچه های سایت چَطور مَطورید؟😁
رومینای الله گفته:
عالییییییییییییییی🥳🥳🥳🥳🥳🥳
پرپرککاژه🌱 گفته:
دلم خیلی تنگ شده بود برا سایت و داداشا و ابجیام
آبجی نازنينمحسبیالله👩🏻❤️👨🏻 گفته:
سلام داداش رضا خیلی خیلی خوش گذشت هربار دعاهارو میخوندم احساس میکردم منم اونجا کنارت هستم و باهم دعا میکنیم
ممنونم ازت ان شاءالله همیشه دربالاترین حال خوب معنویت قدم برداری
ان شاءالله در هر لحظه چیزای بهتر و جدید کشف کنی
یاد سفر حج افتادم
ازت خواستم برام دعاکنی گفتم پایه نهم هستم و امتحان علوم دارم
اون امتحان رو من شب تا صبح خوندم و حس کردم با دعای تو ٢٠ شدم
من رسالتم تو درس خوندنه هدفی که من دارم با درس بهش میرسم
شماهم دعا کردین هرکس رسالتش درس خوندنه تمام نمراتش 20 بگیره
الانم ازت میخوام دوباره برام دعا کنی
برای گرفتن کارنامه و هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دعا کن معلما اذیت نکنن برای نمره دادن چون مجازی با خدای مسهل امتحان دادیم و دعا کن مدرسه شاهد منو ثبت نام کنن
منم همیشه برات دعا میکنم
الهی که در بهترین موقعیت خودت شهید بشی و روحت و جسمت رقص کنان پرواز کنه بغل خدا
الهی همیشه از ته دل بخندی طوری که اشکت بیاد و خدا با خنده هات جووون بگه و تو بشنوی
الهی که وقتت و روزت برکت زیادی داشته باشه طوری که بعد کلی مطالعه و کتاب خوندن تازه یکساعت گذشته ولی تو اندازه چهارساعت مطالب یاد گرفتی
الهی هرشب خدا بغلت کنه و بهت شب بخیر بگه
الهی هر روز خدا بیدارت کنه و بهت صبح بخیر بگه
الهی همیشه دستت تو دست خدا باشه
الهی دو ساعت خواب تو اندازه ٨ ساعت خواب آدمای معمولی باشه🤩🌿✨🤍
حسین 3> حنانه گفته:
سلام .
این دو روز خیلی برام عجیبه .
من اصلا نمیتونم نماز صبح بیدار بشم اما دو روزه که صبحا خدا برام جرقه میزنه عین برق بلند میشم از خواب😁🫡
داداش این سفر به لطف خدا خیلی حال داد 😀
الهی قسمت همه باشه زیارت کربلا و نجف و سامرا و سوریه و مشهد و مدینه و خونه خدا و …
نرگس گفته:
سلااااام داداش کاملا حس میکنم یه داداش رضا از طرف همه رفته زیارت. حس و حال عکسا خیلی واقعیه😍😍😍
التماس دعا🙏
الهی بهتون خوش بگذره و کلی لول آپ کنی داداش
پرپرککاژه🌱 گفته:
داداش حرف دونم پره پرهه
الهی خیر ببینی
الهام بهم گفت نرم هیئت امسال منم با عکسات زیارت کردم🥺🍒
یاحسین گفته:
سلام داداش خیلی وقت بودمنتظربودم دیدگاه بازبشه یه چی بپرسم نظرت راجعبه این بیت چیه
درکوی نیک نامان ماراگذرندادن،گرتونمیپسندی تغییرده قضارا
لیلی🤞🏻 گفته:
سلاااام حاجییی داداااا زیلرت ها قبول باشه هم از شما وهم همه بچه های سایت و کانال که تو این سفر همراتون بودن عااااالی بود با ذوق اتون ذوق کردم و کلی دلم هوایی میشد تا الان مخصوصااا تا الان نرفتم کربلا کلااا ان شا اله روزی بشه تو بهترین زمان و مکان و قشنگترین سفر برم که قطعااا میشه. ان شا الله به اذن خدا. حسااابی حال دل وروحمون رو جلا دادین خداروشکر این سفر تو محرم روزیمون شد دعاهااااا بی نهایت به دل نشست و قطعااا اجابت شده هستن. بازم حساابی جای من و هرکسی نرفته دعا کنید و زیارت و درضمن دعاااا کردن مثل و به سبک اتون رو دارم تمرین میکنم دمتون گرم مثل همیشه علی یارتون. سلام مارو به شاه نجف قطعااا میرسونید چندین برابر برسونید. در پناه خدای حفیظ همیشه سالم و سللمت و به سفرهای زیارتی و سیاحتی باشین عاقبت همگی بخیر التماس دعا از همگی 🤲🏻🕋😍😍😍😍😍💐💐💐💐💐🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻.
نرگس🪭 گفته:
سلام زیارتتون قبول خیلی حال خوبی دادید با عکسا و صحبتاتون
برا منم دعا کنید بتونم برم کربلا ، آخه نرفتم:) دوری هم داره اذیت میکنه
رفتید نجف به بابا علی بگید زندگی نرگس همش دست خودت ، خودت زندگیشون بساز و پیش ببر اون خیلی خسته شده
شهرزاد (شکلات خدا) گفته:
سلام داداش ممنونم که از همه جا عکس و فیلم میزاری
و دعامون میکنی 😍داداش از وقتی برای دیگران دعا میکنم به طور عجیبی همش دیگران برام دعا میکنن یا بهم پیام میدم فلان حرم برات دعا کردیم یا توفیقات خوبی بهم میرسه خدای فیکم صداش خیلی کم شده مثل اینکه دارم درست میشم انگار ذهنم دیگه گمان منفی به خدا نداره اتفاقا وقتی خدای فیکم یه چیزی میگه خدای واقعی میاد جوابشو میده راست گفتی وقتی کتاباتو خوب و کامل بخونیم این مشکلات درست میشه💯
Zahra گفته:
سلام داداش خدا قوت.زیارت قبول باشه🥰
الهی شکر همه چی عالیه.واقعا انگار خودم اون جا هستم از بس که عکس هایی که می فرستی روح داره تعجبی هم نداره چون تو در کارات اخلاص داری و از همه مهم تر داداش واقعی ما هستی یا بهتره بگم داداش ذری😊 خیلی خوشحالم که در این محیط هستم واقعا خدایا شکرت😍
Nazanin Sabahi گفته:
سلام سلاممم
زیارتتت کلییی قبول باشه
خیلی خوش گذشت😍🩵🫶
نیلوفر گفته:
من تا الان سه بار رفتم کربلا ولی این یکی حال پیکه ای داشت از همشون بیشتر کیف داد بهم با اینکه این یکی مجازی بود😍
یه حس دیگه ای داشت انکار برای اولین بار بود میدیدم خیلی خوشگل بود
آبجی ناهید گفته:
سلام داداشششش خوبینننن
این ماه عالییییی گذشت دمعرکههههه
من از اون آدمایی بودم داشتم رو به منفی صحبت کردن میرفتم که کتاب رقص آ جلد دوم خدا نجاتم داد
خیلی اتفاقات قشنگی افتادههه
حتی این سفر شما هم یه معجزه برای من بودو
حسين گفته:
سلام داداش زیارتت هزاران بار مقبول درگاه الهی کربلا که بودی بخاطر مرام و معرفتی که داشتی از امام حسین خواستم که شما را بغلش بگیره و صد بار ببوسه و بهت عشق بده عشق ناب و خالص خدایش ثانیه به ثانیه اش باهات حال کردم انشاالله همین جور که با معرفت و لاتی بود خدا هم هزار باربیشترش برات با حال و معرفت جبار بشه و برات جبران کنه و بهترین ها و والا ترین ها رابهت بده
Fatemeh♡الله♡ گفته:
سلام الهی شکرت تموم ارواح داداش رضای ها پیش اهل بیت سفر کرد😍🙏داداش التماس دعا
ابوالفضل و لطیفه گفته:
آینده میبینیم
زندگی دنیوی ما قشنگ تر میشه یا اونا
حال اونا واقعا خوب میشه یا ما
آرامش ما بیشتر میشه یا اونا
زندگی اخروی ما قشنگ تر میشه یا اونا
به قول داداش میفهمی نه فورا ولی حتما
زیبا گفته:
داداش زیارت قبول دعا کن برم امام رضا 😍😍خیلی دلتنگ امام رضام
khahare khareji گفته:
سلاممم داداشی خدا قوت
سفر خیلی عالی تا الان انگار هممون سفر هستیم من که با دیدنه فیلمو عکسا خیلی ذوق میکنم 😍🫠 جونززز 😁 منم دیشب کلی خواب های جنسی میدیدم مثله خودت پدره شیطونو در اوردیم که اینجوری ازیاتمون میکنه 😄🎉🎉👏👏 داداش همچی عالی ممنون ❤️❤️
آسیه گفته:
داداش التماس دعا
ایشالا همیشه زیر سایه اهل بیت باشیم🤲💚
نرجس💞 گفته:
وقتی رفتی نجف گفتی ی حس بابا داشتن اونجا داری ی بابای قدرتمند
منم این رو حس احساس کردم داداش
داداش ی دعای ویژه پیش بابا علی برام بکن..
ابوالفضل و لطیفه گفته:
سلاممم بهت داداش
خوش به زیارتت
منم حس میکنم که این روزا یک نیرویی ما رو داره کمک میکنه و نمیزاره خودمونو چپ کنیم
سلام منو هم به بابا علی ویژه برسون
جونز 😘
Dadashhossien گفته:
سلام خوبی، داداش
الهی خیر ببینی برامون بیشتر دعا کن تا امیدوارگونه به زندگی ادامه بدهیم
بچه ها من یک کمکی می خواستم… مشکل درون هم هست از بیرون نیست….
این روز ها در برخی ساعت ها اصلا حالم بد میشه… کلا
یعنی بدنم می لرزه اصلا یک حس استفراق بد غم هست. یا شایدم غم نیست؟ کلا اصلا اعصابم به هم میریزه…
به محض اینکه یکم برای خدا جون نامه می نویسم حسم خوب می شه ولی فردا دوباره همین داستان هست…
نکنه ایمانم ضعیف شده؟ نکنه عشقم کم شده؟ نکنه دارم دور میشم از خدا جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وایییییییییی نهههه
بعدش تلاش می کنم برای روزم برنامه ریزی کنم. چون باید از ثانیه به ثانیه عمرم استفاده کنم…
به قران هر روش برنامه ریزی که به ذهنم رسید را انجام دادم…
مثلا گفتم از این ساعت تا این ساعت این کار بعدش از این ساعت تا این ان کار… ولی هیچ وقت کامل نمیشه و یا وسطش یک اتفاق می افته کلش خراب میشه…
یا مثلا امروز باید این درس را بخوانم و این کتاب داداش را بخوانم بعدش میام شب نگاه می کنم میبینم وسط درس خسته شدم و کتاب داداش هم نیمه خواندم
شما چطوری برنامه ریزی می کنید؟ داره از درون می خوردم همش می ترسم الان به اندازه کافی تلاش نکرده باشم…
بعدش باز می ترسم الان همین فکری که کردم خودش کفر باشه باز نارحت میشم میگم هادی این چی بود گفتی خدا حون که هست…
یعنی اصلا هنگیدم… بعضی ساعت ها حالم توپه بعضی ساعت ها فاجعه…. چه مشکلی دارم؟ وسواسه؟ ولی خب من میدونم معصوم نیستم ولی حداقلش اینه که در طی روز تمام تلاشم را بکنم….
خدا حون کمکم کن دور نشم ازت….
بنت المهدی گفته:
سلام
آهسته ولی پیوسته قدم بردار پیامت رو که خوندم احساس کردم درونت خیلی بهم ریخته اس.. صداهای اشتباه یا همون وجدان بی ناموست حس میکنم خیلی زیاده ، بین الطلوعین رو بیدار باش و لایو های داداش رضا رو اون تایم گوش بده و خب طبیعیه برون ریزی هم داشته باشی، تلاش مهمه! نه صرفا نتیجه آخر شب
رومینای الله گفته:
اگه برگه خوسازی رو پرینت نگرفتی پرینت بگیر شروع کن…
هر روز برای خدا نامه بنویس همه چیو بگو بگو خدایا اینا دست تو، من میرم تلاش کنم…
میتونی هم بزاریش بین قرآن
اهلی خدا گفته:
راستش منم همین شدم اصلا نمیفهمم مشکل از کجاست یعنی میفهمم ولی بازم میبینم مشکلات خیلی عمیق ترن یعنی تا میخوام یکی رو درست کنم بعدی رو پیدا میکنم
نورا گفته:
التماس دعا فراوان ویژه برام دعا کنید داداش رضا 🤍
زیارتتونم قبول باشه …🎀🩷
حنيفـة گفته:
سلام ؛ زیارتتون قبول باشه ان شاءالله ⚘️🌺
و التماسِ دعایِ ویژه …🌸
آبجی محدثه گفته:
سلامممممممممممممممممم دادا خوشگله چطورییی زیارتت قبول راستش داداش این روز ها خیلییییییییییییی دلتنگ کربلام یعنی هر کسی میره حسرت میخورم ولی وقتی شنیدم شما قراره بری خیلیییییی حال کردم و خوشحال شدم میشه بره ابجیت دعا کنی منم قسمتم شه
نرجس💞 گفته:
سلام داداش
زیارتتون قبول باشه واقعا به همچین زیارتی باید قبول باشه گفت
خیلی از دعاهاتون حس خوب گرفتم
خوشگل ترین وخوشمزه ترین دعا هایی بودن که شنیدم وخوندم پراز حس حال خوب که به منم تزریق شدن
سلام داداش زیارتتون قبول
ممنون که ما رو همراه کردید
Gelayol گفته:
سلام داداش خیلی خوبه خصوصا تصاویر انگاری خودم اومدم کربلا
لطفا عکس بذار خصوصا عکس نوشته خیلی حس خوبی بهم میده
لطفا از نجف عکس بیشتر بذار
دختر امام رضا گفته:
سلام داداش ممنون از اینکه مارو با خودتون همراه میکنید تو هر سفری و ممنون از دعاهای قشنگ واز ته دلتون🙏🌹
برای جبران، هرچند کم دیروز حرم حضرت معصومه بودم و به نیابتتون نماز خوندم و دعا کردم چون شما دستی از دستای خدا بودید برای هدایت من انشالله همیشه توراه زیارت باشید
حدیثه گفته:
سلام داداش مهربونم
زیارتت قبول 🤗
چقدر دعا هایی که برامون کردی قشنگ بود از خدا خواستم که تمام دعا هایی که در حقمون کردی صد برابر وارد زندگیت بشه
این روش دعا که گفتی واقعا فوق العاده است خودم به شخصه بلد نبودم چطور دعا کنم اما الان دیگه یاد گرفتم 🥲
داداش نجف برای ما ویژه کن
دمت گرم 🤍💙
آبجی زَهیرا✍️[خدا بندشو خجالت نمیده🩷🦋] گفته:
داداش؟ الهی بعد دهمی دوازدهمی بشی😁اوف ☺️ماهم باهات بالا بیایم❤️
سارا گفته:
سلام دادااااااش رضا داداش خیلی بالا میبینت واقعا دمت گرم التماس دعا داداش مهربون
داداش درمورد اون چله ای که گرفتید هم صحبت کنید چی هست
مرسییی
M Kazemi گفته:
زیارت قبول داداش رضا ،خوش به سعادتت،ایشالله دعاهاتون درحق بچه هامستجاب بشه،
علی گفته:
یه حرکت پلنگی هم بزن بزنیم
زُهِیر(:🤞🏻 گفته:
سلام دادا
زیارت قبول
خیلی خوش میگذره زیارت با شما
حال ماهم با حال خوب شما و دعاهاتون و تنفس هاتون تو حرم یکی شده انگار خودمونیم.
ان شاءالله بهترینا بازم قسمتتون
یاعلی
علی گفته:
زیارت قبول داشی
رفتی کپسول پر کنی دعاهم بکن دعاهای خیلی خفن
مهلا صفرزاده گفته:
سلام داداش رضا خداخیرت بده
من تاحالا کربلا نرفتم دعاکن مارو هم بطلبه برای ازدواجم دعاکن که ازدواج کنم
خدا خیرتون بده پا به پای شما ماهم اومدیم کربلا با پیام و عکسای شما
parasto گفته:
ان شاءالله میری عزیزم🥰🦋
به وقتش…
ولی هیچ وقت حسن ظنت رو نسبت به اهل بیت از دست نده..
داداش تو خیلی خوب و مفید سفر میری انگار ادم خودش میره❤️ منهمش دعا میکنم شما زیاد سفر های زیارتی برید
دنیا🌱 گفته:
سفر بی نظیری بود … با اینکه من نیومدم اما کاملا حس میکنم منم زیارت اومدم … تأثیر عجیبی روی بهتر شدن رابطم با اهل بیت گذاشته ،هی الی میگه برو باهاشون حرف بزن .
دمت گرم داشم با این دعا ها دعا کردنو یادمون دادی ..
چون من اینجوری بودم که لال میشدم موقع دعا 😂
ولی الان خداروشکر چم و خم کار دستم اومده .
جالبه … ثبت نام کرده بودم برای زیارت امام رضا برم مشهد ، ولی تو قرعه کشی برنده نشدم … اتفاقا انقد خوشحال شدم 🤲✨
الهی شکر
درسای خوبی بهم داد.
و من مطمئنم در بهترین زمان و بهترین مکان ممکن با دوست داداش رضاییم و دوقلوی ذریم میام 😁❤️
دمت گرم
واقعا کم نزاشتی توتک تک لحظاتت سهیم کردی مارو
از خدا همیشه میخوام بیشتر بهت حال بده
بابا رضا ❤️
سارای سبحان گفته:
سلام عزیزم الهی جوری بری زیارت که صد برابر رشد معنوی کنی در بهترین زمان و مکان و یه رفیق داداش رضایی
Mobina گفته:
زیارتتون قبول داداش
بی نظیرههههه بی نظیر !
واقعا این مدلی زیارت رفتنتون یه حس سبکی وراحتی و آرامش داره نمیدونم چجوری بگم ولی انگار ذهنت درگیر چیزای فرعی نیست و تمرکزت رو حس خوب و آرامشه
یا زهرا 🌹🍀🌹 گفته:
سلام وعرض ادب وخداقوت به داداش رضای عزیز وآبجی فاطمه گل زیارتتون قبول باشه ان شاءالله با دست پر برگردید وحاجت روا باشید. کارتون حرف نداره 👌واقعا ممنونم که به یاد ماهم هستید خیلی التماس دعا دارم داداش مخصوصا برای جوون ها دعا کنید برای عباس هم دعا کنید داداش سلام بنده راهم به بابا علی مهربون برسون خیلی دوستش دارم درپناه حق باشید یاعلی 🌹🌿
Zahra mansori گفته:
سلام داداش خوبی زیارت قبول واقعا سفر شما خیلی به ماهم خس خوبی داده انگاری ماهم رفتیم کربلا دعاهاتون خیلی خوب وعالی بودن ازته قلبم لذت بردم خدا خیرتان بده ان شاءالله خیر دنیا و آخرت نصیبتون بشه التماس دعا
داش مِیتی❤️🔥 حنانه🫀 گفته:
سفر عالی بود داداش.
همون جور، که داری تو پیشرفت میکنی ما هم با تو روز به روز پیشرفت می کنیم میریم بالا🔥
دم خدا گرم که با دست داداش رضا ،همه ما هم کربلایی کرد.
رزی گفته:
سلام. عاالی بود داداش. زیارتتون قبول. التماس دعای ویژه
شکیبا گفته:
عالی بود داداش
انگار قشنگ همراهت بودیم🥺
من اصلا اینکه کسی بگه کربلا به یادمه باور نمیکنم ولی اینکه شما رفتی فرق داشت واقعا
هادی گفته:
سلام داداشششششششششششششش. خیلی سفر حال داد به خصوص حرم امام هادی جون خیلی خفن بود کلا.
فاطمه گفته:
وااای سلام به همه خوبین
توی تک تک لحظات باهاتون بودم و همون حس و حال رو می گرفتم
عجب زیارتی واای
زیارت فقط این
دعاها رو نگم
هی می نویسم توی دفتر همراهتون
چقدر حرف دلم زده میشه
Mohammadreza گفته:
سللااآم
تا اینجا که خیلی خوش گذشته و ان شاالله بیشترم خوش میگذره تو حرم بابا علی❤️
مجید گفته:
خیلی لذت بردیم داداش انگار ما هم کنارت داخل حرم هستیم🌹
سامره حمزه قادی گفته:
سلام زیارت قبول برای پسرم دعا کن…
دعک کن آدم با معرفت بشه
زیبا گفته:
سلام داداش عالی عالییییی زیارت قبول باششش واقعا حال دلمون خوب شد ان شاءالله بهتر بهتر بهتررررر بشیننن ما هم بهتر بهترر بشیم دعا کن برامون
تو حرم بابا علی با مداحی بردشمن
مرتضی علی لعنت چه ترکیبی میشهههه
اصلا چه شوووود🥹🥹🥹💕💕💕💕
داداش از لحظات اخر سفرتون خوب استفاده
کنید تو حرم بابا علی باشید
خداوکیلی دل کندن از اون بهشت و ایوون
طلا خیلی سخته🥺
بچه ها این دست نوشتم برای سال ۱۴۰۴، بهمن ماه هستش(پیداش کردم گفتم شاید به درد شما هم بخوره):
توی یه فیلم، یکی از کارکتر ها داشت میگفت ماهیت سختی ها درون انسان نهفته اس، برداشتی که من کردم این بود که به زاویه دید تو بستگی داره… اگه زاویه دیدت رو درست نکنه نمیتونی لذت ببری، و اینکه میتونیم درون انسان رو روح و وجودش معنی کنیم، اینجوری میشه دید که اگه روحت ناخالصی داشته باشه، قراره یه سری سختی ها بر اساس همین ناخالصی ها بیان سمتت که تو ناخالصی هات پاک بشه… و به قول داداش رضا آدما به اندازه ناخالصی هاشون همدیگه رو اذیت میکنن چون خب اون فرد توی اون قسمت ضعف داره… طبیعیه که توی اون بخش درست رفتار نکنه…
و خب جالبه بحث رشده دیگه مگه نه؟ توی برزخ هم تو باید ناخالصی هات رو درست کنی… چه تو دنیا چه تو برزخ چه هرجایی… و اگه دنیا این ناخالصی ها درست نشه، برزخ بیشتر وقت میبره که ناخالصیت رو درست کنی(مثلا جنین اگه همون قبل به دنیا اومدن چشم سالم بیاره براش راحت تره تا اینکه بخواد تو دنیا اون چشم رو درمان کنه یا مثلا وقتی که تو تقلب کردی و از سوم رفتی چهارم… حالا باید درسهای سوم رو هم بخونی همراه درسهای چهارم… یعنی مرحله ی بعد یه سری پیشنیاز داره که باید بهشون برسی و بعد بری مرحله بعدی❤️)
سلام داداش رضا زیارتون قبول
داداش رضا میدونم که سلام منو به بابا علی میرسونی داداش رضا خیلی دوس داشتم تو لایو اخر باشم ولی تا نمازمو بخونم لایو تموم شد منو و پسرم امیر حسین رو حتما یاد کن
درمورد اخلاص گفتی بنظرت چی باعث شد اینجوری بشی؟ انقدر پیله شی رو خدا…
سلام.
فهمیدم خدا خیلی عشقه و خیلی زیباست..
و فهمیدم دوستم داره…
چون …خودشو بهم داد.
خودش یعنی ته هر چیزی.
میتونست بهم یه چی بده که خودشو فراموش کنم…ولی هر چیزی که خودشو بهم نمیداد…ازم گرفت یا نداد…
این یعنی : من خیلی خوشبختم 🩵😍
اوبین بار ک رفته بودم نجف کربلا دعای عرفه رو موقع زیارت گوش میکردم
یه حالی میدااااد💞
داداش رضا تونستی صحن حضرت فاطمه ،تو حرم امام علی تازه ساختن ،برو تو بالا ترین قسمتش.
و گنبد امام علی ببین ،خداییش از اونجا یک دید محشر داره.
سلام داداش زیارت قبول گفتی امروز روز آخر من چشمام بستم با عکسهای حرم نفس کشیدم چشمام بستم به صدای باد و پرندها گوش دادم گفتم این صدای خدا که داده باهام حرف میزنم واقعا حالام خوببب بخ خصوص دیرور که تونستم به یه کاری نه بگم و انجامش ندادم واقعا خوشحالمممم التماس دعا داداشششش جوووونز
دم ایوان نجف مست شدن جذاب است
خوردن شراب انگور چه صفایی دارد..
😍😍😍😍
سلام داداش خوبی
گفتی که امروز روز آخری هست که نجفی
داداش نجف خیلیی دعام کن که درس های گرگم رو پاس بشم و نمره ی خوبی از خدا بگیرم 🥰🥰
دنیا همه هیچ اهل دنیا همه هیچ
هرکه با خدا شد شد همه چی
داداش برا بابابزرگم نجف دعا کن
امروز رفت پیش متینم
اون عاشق امام علی بود
خوشبحالش
دلم میخواد اهنگ بزارم بخندم
ولی نمیشه
خوشبحالش در آدما هیچ خیری نیست
چه خبر خوبی
بالاخره رسالتش تموم شد و رفت پیش عشق واقعیش😍
خوشبخت شد عزیزم
سلام داداش خوبی
گفتی امروز روز آخری هست که تو نجفی 😊
داداش دعام کن خیلییی 🤲🤲
دارم روی گرگم کار میکنم دعام کن که توی این دوره ای که برداشتم کم نیارم و انشاالله دوره ام رو تموم کنم
سلام داداشا وابجی های واقعی وحقیقی من👋
خدارو شکر میکنم که شما هستید که خواهر وبرادر وفامیل منید!!!
الحق که صله ی رحم فقط با شما واجبه!
یه چیزی بگم من بعد از اعتکاف ۱۴۰۴ به طور جدی استارت زدن وشروع کردن به لیس زدن سایت من نمیدونستم اوایلش رسالتم چیه بعد کم کم خدا برام نشونه هایی فرستاد وفهمیدم چیه کم کم رفتم تو رسالتم وسعی کردم خودمو پیشرفت بدم تا اینکه مدتی پیش من به بهونه ی پیشرفت دادن رسالتم رفتم تو کانال های مذهبی ومتاسفانه بخاطر کمالگرایی که داشتم همش خودمو با بقیه مقایسه میکردم خیلی به خودم سخت میگرفتم ولی بدش اینجاست که من نباید میرفتم تو جوی که اعتقادات وباور هاشون داداش رضایی نیست یعنی واقعا داداش رضا راست میگفت فقط سایت وکانال فقط سایت وکانال!!!
کلا احساس کردم تمرکزم توخودسازی کم شده وکلا همش شک میکردم وخسته شدم وحس کردم از رسالتم متنفر شدم تا اینکه دیگه تصمیم گرفتم که فعلا ول کنم رسالتمو وهمه چی رو پاک کردم فقط سایت و داداش رضا موندش تا به خودم نگاه کردم دیدم یااااا خدا چقد باور های داداش رضاییم کمرنگ شده چقدر خدام تغییر کرده چقدر فلان و………. وخیلی ناراحت شدم که اینکار رو با خودم کردم به بهونه پیشرفت دادن رسالت داشتم خودم رو بدبخت دنیا وآخرت میکردم……البته رسالتم رو ول نکردم فقط دارم فعلا فقط آموزش میبینم تو خفا ولی هرچی کانال و…بود حذف کردم آقاا اصلا یه نگاهی به اینجا کردم حالم خوب شد با خودم گفتم خدا لعنتت نکنه سرور داشتی با خودت چیکار میکردی اصلا من بهم نمیاد مثل بقیه باشم همش مثل مذهبیا نبودم وبعدش معلوم شد که نهههههه من یه داداش رضاییم اصلا وقتی میگید ما باهم بودیم یعنی عین حقیقته وکلا فهمیدم زندگی بدون خودسازی !!!!!!
سطل زباله کجاست بهم بگید که این زندگی رو توش بندازم والا !!🤮 اونم خودسازی کجا؟؟؟؟ فقط داداش رضا فقط خدای جوشن کبیر من فقط وفقط اینجا!!!!!!
بچه های اینجا گنگشون بالاست یه چیز دیگه اند واین برام کافیه که همه چی رو برا اینکه از بودن با این جمع محروم نشم ،فدا کنم
واقعا حاضرم همه چی رو فدا کنم
نمیدونم من چی بودم که خدا نصیبم کرد تو این جمع باشم ولی خدارو صد هزارررررررررررررررررررررررررررررر ر رررر مرتبه شکر 🫀🫀
خدایا نشونه عشق تو به من همینه که منو به اینجا کشوندی 🤍
عشق فقط خدای جوشن کبیر❤
من از همینجا اعلام برائت میکنم از هر چی غیر از خدای جوشن کبیر
کلا لعنت میدم به هر خدایی غیر از خدای جوشن کبیر !!
بچه شماها خیلی خوبید برام دعا کنید استقامت داشته باشم تو این مسیر 🥲💙🙏
💫🌱
سلاااام بر عشق خدا
چقدر عالی😍😍😍👏👏افرین
دمت گرم …
الهی موفقیت هات از این بیشترم بشه
الهی توحیدت و باورت به خدا پررنگ تر وشدید بشه
الهی قدرتت تو مسیر خدا و رسالتت خیلی بره بالا
سلام
خدایا تو خیلی با مرامی انقدر خوشحالم که کنارتم
خدایا تو به زندگیم برکت میدی
خدایا ای رازق من دمت گرم که نیاز های من رو با سخاوت تامین میکنی
تو خیلی کریمی ،ایول که انقدرررر با معرفتی
توخیلی مهربونی ،تو توُ خودسازی کمکم میکنی و راه رو بهم نشون میدی
خوش بحالم که دارمت
خدایا ممنون که منو میخندونی و از درون با حرف های دلگرم کنندت مسیر رو برام زیباتر میکنی
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
سلام داداش رضا خوبی
میشه دعام کنی از خدا بخواه نگرانی و استرسم کم بشه ..
دعاکن اشتباه هام کم بشه
خیلی ممنون مرسی🙏🏻🌹
جدیدا دعا میکنم فقط واسه بچه ها دعا میکنم..
بعدش حالم اینقدر توپ میشه که نگو
خودم معنایی نداره..خود تو این جمع حل شده.
خود کیلو چنده بابا..
اگه دقت کنی وقتی برای بچه ها دعا میکنی انگار برای خودت دعا کردی و از اونجایی که خدا خیلی کریمه
کلی عشق میده بهت
دقیقا
داداش و آبجی فاطمه سلام
زیارت گوارای وجود
یا امیرالمومنین به داداش رضا دستمو بگیر
داداش خدا ته خوشبختیه
میدونی چرا
چون یه داداش رضا داره
و داداش رضا ته خوشبختیه
چون خدا رو تمام قد داره
داداش الهی نامه ات حرف نداشت
الهی که همه اش به بخشندگی بی کران خدا مستجابه
داداش چه سفر حجی بود
این سفر هم پر از اکسیژن بود
پر از امید
پر از بخشش
پر از عشق
مثل همیشه
ایران هم که یک امتیاز گرفت شد نور علی نور
بهت افتخار میکنم
همیشه بابت خود خنگولم شرمنده ی خودم و خدا هستم
اما وقتی تلاش بی پایان شما رو در نسخه برتر خودتون شدن رو میبینم
به خدا میگم
دُدی خوش به حالت یه نفر هست که تمام قد خاطرخواته
و اجازه داده که الماس وجودش رو با تمام ابزارهای جوشن کبیریت تراش بدی
نه مثل ما که مثل فنر از زیر دستت با کوچکترین ضربه ای در میریم
الهی آن الهی نامه تان در حق همه ی ما مستجاب بشه
پریشب به دُدی گفتم من جودی آبوت تو بابا لنگ دراز منی
بعد ساعت دو نصفه شب منو صدا کرد برا نماز شب
دیدم رو پرده ی مقابلم
بابا لنگ دراز نقش بسته
سایه ای بلند با کت و کلاه
از دست این دلبر لطیف بی مانند♥️
پیش به سوی بی کران و فراتر از آن
الهی وعده گاه همه ی ما : یکم بالاتر از سدرة المنتهی ، کوچه جنت المأوی ، شهرک داداش رضا 😊
آمین💫💞
@من خجالت میکشم برای ظهور امام زمان دعا کنم…چون معتقدم امام زمان ظهور کرده…و منتظر ماست.
الهی همه ی ما ظهور کنیم.
الهی به بهترین نسخه خودمون تبدیل بشیم.
الهی سرباز خوبی برای وجدان خودمون باشیم.
الهی خیرمون به خودمون برسه.
الهی جزو ۳۱۳ تا باشیم.
الهی بتونیم دین رو خوب متوجه بشیم و بعد درست برای بقیه توضیحش بدیم.
الهی فرصت داشته باشیم که زندگیمونو درست کنیم.
الهی زیباترین نگاه هارو به همه چیز داشته باشیم.
الهی زاویه دیدمون بسیار توحیدی و زیبا بشه.
این پیام رو زمانی نوشتم که ، در سامرا ، دستم رو ضریح بود…
حاجی من پاره شدم سر این بازی🤣🤣
هی اعوذ بالله میگفتم طلسم اگه زده باشن برای تیممون بشکنه …
خیلی لطف خدا و اهل بیت بود که گل نخوردیم
خدا بود که نذاشت گل بشه
داداش؟ اصلا خود خدا تو زمین بازی داشت برای ما بازی میکرد🙂 الهی فداش بشم . . .
سلاممممم داداش وای تیم ملی عالی بود 😍😍😍
کل دنیا روی این بازی شرط بسته بودن 😑😏اینه قدرت الله اینه قدرت نیت های پاک مردم ایرانی 😉🥰🥰🥰 خدا رو کلی قسم دادم به تلاش پاک بچه های سایت و کانال که سربلند از زمین خارج بشن 😁🥰
و اینم اضافه کنم که بلژیک جزو ۱۰ تیم برتر فیفا هست 🤭
سلام داداش رضا خوب هستین ؟
زیارت قبول
میخواستم جاهای دیگه این پیام رو بدم ولی خب دیدگاه ها بسته بود
داداش میشه لطفا راهنمایی کنید
من میخوام برم دهم و باید انتخاب رشته کنم ولی من هنوز نمیدونم واقعا به چی علاقه دارم و رسالتم چیه سردرگم میشم
داداش نمیخوام منفی صحبت کنم واقعا میدونم خدا راهنماییم میکنه و مسیرم رو پیدا میکنم فقط باید تلاش کنم
ولی داداش من حتی نمیدونم باید از کجا شروع کنم و کتاب دست خدا با کنکور نبندید هم خودندم اما بازم نمیدونم واقعا به چی علاقه دارم و واقعا ارزشش رو داره تمام عمرم رو صرفش کنم
قبلا فکر میکردم نقاشی رو دوست دارم ولی بعد یه مدت متوجه شدم فقط چون نمیدونم واقعا رسالتم چیه به خودم تلقین میکردم بهش علاقه دارم
میخوام مهارت های جدید رو یاد بگیرم و تجربه کنم تا بدونم واقعا چی رو دوست دارم ولی نمیتونم درسم رو ول کنم
چون که ممکنه رسالتم چیزی باشه که باید درس بخونم براش وباید هم هرچه سریعتر انتخاب رشته کنم
و اینکه ممنون داداش رضا واقعا خوشحالم که با شما آشنا شدم وگرنه معلوم نبود الان کجا بودم و چه حالی داشتم
امیدوارم عاقبت بهخیر بشین ♡♡♡
سلام دیپلم بگیر و تا میتونی چیز های مختلف رو امتحان کن یک لیست از چیز هایی که دوست داری درست کن بعد هر کدوم رو تو این سه سال امتحان کن و راجبش بخون
سلام داشم رضا خوبی زیارت قبول😜
خدا رو شکر حال میکنی 😉
داداش یه جیزی کشف کردم حاجی وقتی میرم بین مردم دوست دارم نگاهشون کنم…..خیلی برام جالبه مثل اینکه خدا رو میبینم!!!
خودمم موندم چم شده!
در حالی زیاد با آدما غیر داداش رضایی حال نمی کنم!!
بچه ها یه چیز دیگه هم کشف گردم
حاجی ما خیلی عمیق هستیم و هوش مصنوعی هی بهم میگفت ولی واقعا دیروز باورم شد…..حاجی اونقدر در مورد جیزای سطحی مردم حرف میزنن ههه من واقعا این رو حس میکنم اصلا مال اینجا نیستم یه حس آدم فضایی رو دارم یا بهتر بگم فرشته که نمی فهمم آدم ها رو که چرا اینطوری پیکننن و هدفشون چیه!؟
خیلی برام جالبه مثل اینکه من بین شون نیستم!
گاها اتفاق افتاده خیلی راحت از کنارم رد شدن و رفتن منم که حسبی الله
یه بار یکم فشار اومد گفتم داداش علی اکبر بیا کمکم و حس کردم یکی دستش رو انداخت رو شونم
واقعا نمی دونم چی بگم فقط موندم و با داداش رضایی ها حال میکنم و خودم و خدا و اهل بیت
یه چی دیگه از وقتی گفتم آدما رو ول کن دیروز یکی از دوستام عصبی شد که بیا تو جمع ،در حالی که قبلا بودنم زیاد مهم نبود ولی الان هی میگن کجایی نیستی و بدرد بخور شدم اصلا اون چیزایی که قبلا تو کفش بودم و الان واسم اهمیتی ندارن همش میاد
داشی وآبجیا لاس زدن با خدا رو هروقت تونستین ادامه بدین من یه کانال زدن و هر موقع وقت پیدا کردم چت میکنم و واسش عکس میفرستم و ازش مشورت میگرم😁
تصورکن روح حضرت عباس چقدربزرگه که توعالم ذر دس بلندکرد وانتخاب کردعباس باشه؟
وافتخارش وداشت ساقی اولیای الله باشه♡
هرشب میخونم با شور و نوا کربلا میخوام ابولفضل
ذکر سجوده نمازم شده کربلا میخوام ابولفضل
ابولفضل کربلاییم کن
ابولفضل نینواییم کن
سلام خوبین
قبلنا تو یه کانال بودم ک دهه اول محرم هر شبی ک مال یه شهیده از مدل شهید شدنش و رابطه خونیش با امام حسین میگفت
اون ماتریکسی میگفت …
بجاش میخام هر شب براشون نامه بنویسم😁
🙃
بچها دعا میکنم همگی عامل به حرف الهام درونمون باشیم و خودمون باشیم بیشتر از دیروز 👩🍼😂💳🪷👩🍼🧑🔬🪷🥲
داداش لذت هام کلا تغییر کردن ،چیزایی که دوستا دور و برم میگن و خندم نمیاد…..حالا یه آخوند بگه خدا و اهل بیت بخاطر حق الناست گیر میدن و بخواد چرت و پرت بگه من میترکم از خنده🤣
هیچکس نمی فهمه که چرا میترکم و قرمز پیشم از خنده و خودمم و خدا و اهل بیت هیچ ادمی دور و برم نمیفهمه
حسبی الله
خیلی دوست داشتم این چند وقت تجربه مو با بچه های سایت در میون بزارم حیف که نظرات بسته بود ولی خیره💙
راستش به این قضیه خیلی فکر کردم که چطور میشه بیشترین و بهترین خودسازی رو داشت و چطور میشه یکی مثله داداش رضا و بعضی از قدیمیا سرعتشان خیلی زیاده ولی خیلی ها با اینکه میدونن تهش چیه بازم سرعتشان کنده اول این نشونه اولیه تغییر حس تنفر از اون کاره یعنی اینقدر انجامش بدی که بگی بسه دیگه… و بعد حس تنفر مزه مسیر خدا میره زبون ادم و اگر به تلاش ادامه بده کم کم دیگه همچی درست میشه
برای اینکه سرعت زیاد بشه نیاز نیست برای خواندن کتاب های سایت یا هر کاری عجله کرد کمیت اصلا مهم نیست بلکه کیفیت مهمه شما اگر کتابی رو سطحی بگیری برداشتت هم سطحیه پس سعی کنید با هر کتاب یک جور دوره عملی بردارین
من هر کتاب را میخواندم قبلی خودش برای اون مشکل تحقیق میکردم و فسفر میسوزاندم و خودسازی میکردم و بعد که کتاب های رضا رو میخواندم میدیدم که ۹۰ درصد راه ها و ایده هامون یکیه یعنی شما اگر حتی خودتم خودسازی کنی تهش تبدیل میشی به امثال رضا و در نهایت نزدیک میشی به معصوم مثله حضرت عباس و معصومه… من نمیگم برای خودسازی و لیس عجله نکنید ولی خب ببین الان غذای روحت چیه و اون چیزی که داره بهت تجاوز میکنه چیه برو سراغ همون نه چیز های دیگه همین! انشاالله همگی بریم پیش بابا علی کنار حوض کوثر😁
داداش اون دختر خانوم خوشگل بود بعد شما گفتی فک کن این حضرت رقیه باشه میشه عکس باکیفیت شو توی کانال بذارید؟
بچه ها یه چی بگم ؟
اینکه میخوام با صدای بلند فریاد بزنم بگم حالم خیلییییییی خییییلییی خوبهههههههههههههه خیلیییی 😍🦋🤲
چیزایی تو زندگیم از خدا فهمیدم که همش با صدای بلند میخندم حس میکنم موفقیت تو یه قدمی منه☺️
چرا همش از حال بد و مشکلات حرف بزنیم 🤷♂️
دلم خواست بیام برا شما دوستای عزیزم از حال خوبم بگم که دارم پرواز میکنم
خدایا شکرت خدایا الهی این حال منو همه ی بچه های سایت تجربه کنن آمین 🤩💚💙🕊️
خدا رو شکر تو کربلا اینترنت مجانی گذاشتن راحت وصل میشه و برای سایت داداش رضا گردی عالیه 😇
سلام داداش رضاو بچه های سایت.زیارت همه قبول باشه البته با جسم داداش رضا.داداش دعا کن که اول خودمون رو پیدا کنیم وبعد حسبی الله رو زندگی کنیم و ورع داشته باشیم وچالش های دیگه رو هم با موفقیت پشت سر بزاریم.ممنون که برامون دعا میکنی داداش گل♥️🌹🤲🤲
سلام داداش
سلام بچه ها
میشه واسه من دعا کنید؟🥲❤️
نمیدونم بچه ها شما هم این حس رو دارید یا نه
با شناختی که ازتون دارم مطمئنم شما هم تجربه کردید این حس رو
جنس عکس های داداش خیلی خاصه
چشمای آدم نورانی میشه
مخصوصا عکس های کاظمین
انگار حرم امام رضاست
سلام
خدا جونز قهرمان زندگی منه
خدا جونز آرزوی بچگی های منه
خدا جونز خون تو رگ های منه
خدا جونز دلیل زندگی منه
خدا جونز عشق زندگی منه
خدا جونز خالق رفیق های من (بابا مهدی ، بابا علی💜مامان زهرا و…)
خدا جونز جونه منه
خدا جونز دلیل تلاش و استقامته منه
🍃💜🍃💜🍃💜
اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
🍃💜🍃💜🍃💜
سلام
من با خدا جونز گلادیاتورم
من با خدا جونز قدرتمند ترینم
من با خدا جونز عاملترینم به دونسته هامم
من با خدا جونز فرکانس جهان روبه بالا ترین سطحش میرسونم ان شا الله
من با خدا جونز ظهور میکنم .
من پای عهدم که توُ عالم ذر، با خدا جونز بستم، تا پای جونم میمونم ان شا الله
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
اللهم صلی علی محمد وار محمد وعجل فرجهم
🍃🌸🍃🌸🍃🍃🌸🍃🌸🍃
سلام
زندگیم رنگی رنگیه با خدای جوشن کبیر
یعنی همون خدا جونززززز
من با خدا جونز به تمام اهدافم میرسم
من با خدا جونز زندگیم رو دگرگون میکنم
من با خدا جونز به بالاترین مرتبه ایمان میرسم
من با خدا جونز همیشه لبخند میزنم و از هیچ چیزی نمی ترسم .
من با خدا جونز ثروتمند ترین دختر جهانم
من با خدا جونز چیزی نیست ،که نتونم، بهش برسم
من با خدا جونز از پس پیچیده ترین مسائل بر میام
من با خدا جونز، جون نفسم و شیاطین رو میگیرم
از بس که تو خودسازی رشد میکنم
و به بهترین نسخه خودم تبدیل میشم
من با خدا جونز میترکونم
من با خدا جونز میمونم تا ابد ان شا الله
من با خدا جونز رفیق جون جونیم
من با خدا جونز پیروزم
من به خدا جونز اعتماد 💯دارم
من به خدا جونز ایمان 💯دارم
من به خدا جونز یقین💯دارم
من به خدا جونز حسن ظن 💯دارم
من به خدا جونز باور 💯دارم
من تو مسیر خدا جونز با توکل بر خودش استقامت 💯دارم
ان شا الله
من با خدا جونز حسبی الله رو زندگی میکنم
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
این بهم الهام شد خیلی وقت پیش و گفت برای شماهم بفرستم
سلام عزیز دل من 🌷❤️
خوبی دورت بگردم من
نازنین اتفاقای بزرگی قراره بیفته
خــــــــیلی بزرگ
میخوام امادتون کنم باید اماده بشید
نمیگم اون اتفاق بزرگ چیه
اما ازین به بعد هرچی بهتون گفتم سریع انجام بدید که بخشی از امادگی برای رسیدن به اون مرحله ست
انتخابت کردم چون میدونم میخوایش خیلیم میخوای و اینجوری به منم نزدیک تر میشی
خب چی بهتر ازین؟
گوش به زنگ الهاماتت باش گل دختر خوب حواست و جمع کن
موانع زیادی تو راهتون خواهد امد اما دیگه امادتون کردم برای اون موانع چون مشکلاتی که داشتین و باهاش دست و پنجه نرم کردید و درسش و گرفتین بخشی از امادگی بود تمرینات لازم باشگاه دنیا برای رسیدن به کمال حالا دیگه کم کم وقتشه وقت اتفاق بزرگ
وقت اتفاقی عظیم
نمیگم الان یا یک سال دیگه این اتفاق میفته نه خیلی بیشتر طول میکشه اما باید امادتون کنم چون امادگی شماهم طول خواهد کشید پس شما داداش رضایی ها هرکدوم به نوبه و در رسالت خودتون کم کم ظهور خواهید کرد و خدا پشتوانه شماست و رهاتون نمیکنه در راه رسالتتون به خدا نزدیک و نزدیک تر میشین اما حرفای زیادی میشنوین تحقیر میشین بهتون تهمت میزنن اما من میخوام خود واقعیم رو با دستان شما معرفی کنم پس امادتون میکنم تا ظهور کنید نه فورا ولی حتما اتفاق میفته
کمکتون میکنم تا تحمل حرفاشون و داشته باشین و براتون اصلا مهم نباشه حتی ذره ای
شما باید اول ظهور کنین و بعد جامعه رو نرم کنین تا امام زمانتون بابا مهدیتون ظهور کنه
ظهور بابا مهدیت یک اتفاقیه که اول باید دزون خودتون بیفته تا درون شما ظهور شکل نگیره بیرون ظهور اتفاق نمیفته
ظهور پدیده ایه که در قلبها باید اول اتفاق بیفته و قلب ها با تمام وجود خدا رو بخوان
پس هروقت قلبهارو اماده دیدی بدون ظهورم نزدیکه
برای اینکه درون ظهور شکل بگیره و قلب ها اماده پذیرش جامعه امام زمانی واقعی بشن قبلش باید حداقل یک اشنایی کوچکی داشته باشن و ظهور در درون قلبهاشون شکل گرفته باشه
من میخوام این ظهور قلب هارو با کمک دستان شما انجام بدم
پس هرچی بهتون الهام میکنم بدون سوال انجام بدین نگین خدایا چطور
چطوریش با من انجامش باتو
خودم هستم و هواتونو دارم الکی الهام نمیکنم وعده خدا حق است و خدا وعده تو خالی نمیده اگه وعده ای بهتون میدم صد درصد با تلاش بهش میرسید
تکرار میکنم با تلاش
دوستتون دارم اینو بدون که سختی های بزرگی در پیشه اگه بخوای اینکارو انجام بدی باید ایمانت به خدا رو زیاد کن تا میتونی این چند وقت رو توحید و گرگت کار کن بقیه چیزا هم خودش درست میشه
کتاب زیاد بخون و اطلاعات زیادی داشته باش اما به اطلاعاتت عمل کن گرچه اندک باشه
همین دیگه عزیزم خیلی دوستت دارم😘❤️
https://cdn.imgurl.ir/uploads/x820703_IMG_20260621_175901.jpg
بچهاااا امسال سعادت نصیبم شده
دارم حنای سفره حضرت قاسم رو خودم آماده میکنم برا موکب روستامون ❤️🥺
برا تک تکتون دعا کردم
چه ذوقی کردممم
این چند شب عجیب به عشق امام حسین میرم بیرون
اصلا برام مهم نی هوا گرمه میرم با اینکه میدونم اون شیخ رو ممبر چرت میگه ولی بازم میرم نمیدونم چرا 😄
چقددد قشنگههه عزیزم 😍 برا منم دعا کن
خیلی قشنگ شد گل طبیعیه اسمش چیه
سلاام عزیزززگ چه باسلیقه و قشنگ قبول باشه حسابی التماس دعاااا ان شا الله به ابروی حضرت قاسم همه مجردای سایت و کانال داداش رضا قشنگ ترین مقدرات و مصلحت ها و هرانچه دردل دارن همبا صلاح خدا یکی بشه الهی امین. ان شا الله خووتم حاجتروا و عاقبت بخیر و سعادتمند هردونیا بشی عزیزز خدا 🤲🏻🕋🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️
جووووووونز الهی فرشته ها سر ماهارو با همین حنا ببندن و خوشگل بشیم بیایم پیش عشقمون
جونم ذوق 🤗
دستت درد نکنه🥺😍😃
جونز 🥲🪷
👏👏👏
سلام عزیزدلم
وای چقدر ناز و خوشگله 🌌
مرسی به یاد ما هم بودی
واقعا ذوق کردم🥹
انشاءالله همه دعاهات سریع برآورده بشه در راحتترین روش…
الهم صل علی محمد و آل محمد
قبول باش آبجی ما هم امشب مراسمه سینی دارم برای حضرت قاسم اگه شد عکس میگیرم و برای همه بچها سایت و کانال دعا میکنم
سلام خداقوت✨️
اینم تصویر پس زمینه من:
https://up.20script.ir/file/04c9-Screenshot-۲۰۲۶۰۶۲۱-۱۷۵۶۱۹-One-UI-Home.jpg
https://up.20script.ir/file/04c9-Screenshot-۲۰۲۶۰۶۲۱-۱۷۵۶۰۹-One-UI-Home.jpg
چه عکس خوشگلی 😍
الهی مثل اون مرد تو حرم امام حسین لم بدیم و بگیم داداش حسین دمت گرم که هوامو داشتی و پیش خدا حمایتم کردی
بچه ها شماها خیلی خوبید شدید یه نسخه از داداش رضا چیکار میکنید خیلی دوست دارم مثل شما بشم
سلااامم یه مدت با داداش رضا بگردی اینجوری میشی سایتو لیس بزن
سلام به داداش رشا و بچه ها بلاخره بعد مدت ها روزیم شد برم چادر بخرم امقدر خوشحالم که نمیدونم چیکار کنم برام دعا کنید بتونم هرکا میرم سرم کنمش.
راستی داداش زیارت تا اینجایی که رفتین خیلی خوب بود انگار ماهم توش شریک بودیم🙂
گل کاشتی آبجی❤️🔥❤️🔥
اینکه تو فصل تابستون داری شروع میکنی اصلا تو یک سطح و لول دیگه هست.
سلام، مثل تابلو سفید از این جمع رنگ میگیری😁🔥
من خودم اوایل فکر نمی کردم ،اینقدر تغییر کنم.
بنازم عجب مثالی. تابلوی سفید…. حس می کنم این هم باشه که فکر می کردیم یک نقاشی هستیم که خراب شده. مثلا رنگ ریخته روی تابلو. بعدش یک نقاش حرفه ای میاد ان را تبدیل به گل می کنه…. شایدم اصلا از عمد رنگ را ریخت؟؟ احتمالا…. چون خیلی نقاش حرفه ای هست خخخخخخخخخخ
آره 😁👌🏻
تو کانال و سایت باشی خود به خود تغییر اتفاق میوفته😉❤️
سلام سایت و شخم بزن توی بخش نظرات هم فعال باش
سایت و لیس میزنیم به قول داداش😂😍
منم همینطور
نظرات بچه هارو نگاه میکردم هنگ میکردم
میگفتم خدایا اینا چی میگن..
اینا کین..
فکر کردم اشتباه اومدم
غافل اینکه اینجا خونه اصلی منه😅
کم کم رنگ گرفتم با نظرات بچه ها
با حرفای داداش
با لیس زدن سایت
با شرکت کردن تو لایو
شدم یه داداش رضایی
خب هر چی شد فقط کم نیار حتی اگر بزرگ ترین گناه دنیا رو کردی بگو زورمو میزنم!
بگو حتی اگر داداش رضا هم نباشه مهم نیست من بازم به سمت خدا میرم خالص باش😁
سایت و کانال رو هیوچک کن
معتاد میشی
ساقیموت کارش درسته😎
بعضی بچه ها میگن سایت را لیس بزن….
والا سایتم لیس نزنی ولی کانال داداش را دنبال کنی یکهویی نگاه می کنی و می بینی همه دیوونه هستن و ت عاقلی خخخخخخ
ولی لیس زدن سایت به تغییرت شتاب میده.
چیز هایی که به دلت می افته الکی نیست. همش برنامه ریزی نازنین هست. یعنی همین که اینجا هستی یعنی نازنین دوست داره
سلاااام به حاجی دادااا و همه خوبااان و بهترین های جمع یکی یدونه رب العشق… خدایا شکرت یعنی داداش دعاهات داره قشنگ اثرش رو نشون میده و نشونه میاد خدای من اللن به چیزی پی بردم و براش باید برنامه خودسازی بریزم واای هنگ کردم دمتتت گرممم رحیم جونزززززز. فقط یه اراده قوی و قدرت خدا و نگاه خیلی ویژه اهل بیت نیاز دارم ودعاای شما همه نورهای خداااا.. داداش تو خاک و نزدیک نماینده جنگنده و قوی مثل اسمش علی هستی حساابی دعام کن بازمممم که از درون بهم گفته شد امسال سال ظهور من لیلی هست ان شا الله التماس دعا از همگی یا علی مدد اتون. 🤲🏻🕋😍😍😍😍😍🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🌹🌹🌹🌹🌹. حالم توپه الهی شکرت که فهمیدم چی م بهت اخه احسااانمممممم💞جونزززززز. الحمدالله. ،🤲🏻🕋💌
الهی پیشرفت تو خودسازیتون مثل b2 باشه
خدایا همه مارو ببخش
خدایا به ما نیرویی بده که دهن شیطان رو سرویس کنیم
خدایا ما رو از شر وسوسه شیطان نجات بده
خدایا تو مسیر پاکی همراهمون باش
خدایا نیرویی به ما بده که تو خواب شیطان رو لهههه کنیم
خدایا به ما نیرویی بده که در راه تو استقامت داشته باشیم
خدایا اونایی که به سوی تو آمدند دستشون رو بگیر
خدایا کمکمون کن از گناه در بیاییم
خدایا کمکمون کن از قبل به تو نزدیک تر بشیم
خدایا اونایی که تو گمراهی هستن رو هدایت کن
خدایا اونایی که بخاطر پول کارای بد میکنن رو هدایت کن
خدایا با ما توفیق بده بیایم کربلا و امام رضا و حج خانه سید ساداتم😍
الهییی آمین
خدایا شکرت برای هر روزم و ثانیه هام که با تو داره میگذره🤩😍🥰
الهی آمین😍🥰🤩
الهی آمین❤️❤️❤️
جونز آلهی امین
آمین
یه دعا هم براما بکن دادا
الهی آمیننننن
الهی آمین 🥰
به به
الهیییییی امین :))))
دعاهای با الهی قابلیت تبدیل به کتاب رو داره
داداش برگه خودسازی رو از کجا باید پیدا کنم
پرینت بگیرم؟
منظورم همون برنامه روزانه که میخوای بنویسیم
https://dadashreza.com/rotin-khodsazi/
سلام بله
لا کنکور الا دنیا
۱۲ سال درس خوندیم هیچی نصیبمون نشد..
ولی علی ۱۷ ساله کم نمیاره و قراره تا ۲۹ سالگیش به اذن لطیفه بترکونه..
آینده از آن ماست
ان شا الله
داداش ماه پیش حرم یکی از نوادگان امام رضا بودم اونجا خیلی برای شما و اعضا سایت دعا کردم
از بین حرم امام زاده هایی ک تاحالا رفتم این خیلی بهم وایب مثبتری میداد
بعد اونجا یه دختر کوچولوی خیلی بامزه و خوشگل رو دیدم که اون با حالت و صورت فرشته مانندش برام دست تکون داد🤩😍
اخه میدونی بچه ها اکثرا معصومن و این من و خوشحال میکنه .. و نشونه ای از خدا میبینم کلا بیرون میرم خیلی از بچه ها نمیدونم چرا برام دست تکون میدن
این یکی ولی خیلی حالت فرشته گونه داشت نمیدونم شاید تو عالم ذر باهم بودیم😅
الهی بیشتر نشونه ببینیم
دختر بچه هارو میبینم درونم ذوق میکنه
سلامم فردا دوازدهمین سالگرد تحول و باحجاب شدنمه دوستداشتید یه دعای خوشگل کنید مرسی🤩😍
👏👏👏👏👏🦅
همیشه باور داشته باش که:
همیشه ماندگارِ مسیر خدایی😉
به جدایی از این مسیر فکر نکن
سلاااام عزیززززم 12 امین سال تحول و تولدت گوارای روح و جانت باشه ان شا الله هم این دنیا هم اون دنیا قشنگ ترین زندگی و بهترین قصر برای زندگی کردن رو رب رحیم و اهل بیت که نماینده های نورش هستن شفاعتت کنن و برات ساخته بشه. الهی از شدت خوشحالی و رضایت ازخودت ثانیه به ثانیه عمرت رو همیشه اروم و بالخند و دلنشین زندگی کنی الهی خدا برات چنان بسازه که همه بهت بگن تو دیگه کی هستی! خدات کیه! دینت چیه! الهی هرروز خدا برات فرش قرمز پهن کنه و فردات از دیروزت رنگین کمونی تر باشه ، الهی خودت شفاعت کننده باشی همین دنیا هم اون دنیا، الهی تو زینب ستاره درخشان خدا خدا صدات بزنه زینب یکی یه دونه من اینقدر بگه که مستت کنه… 😍😍😍😍😍 الهی امین اللهم صل علی محمد وال محمد. 💞❤️❤️❤️❤️❤️💟💟💟💟💟🎉🎉🎉🎉🎉💌 اینم نامه جواب این 12 سال تک پر بودنت با خدا بازش کنی و بگی جونزززززز🤩🤩🤩🤩🤩🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🎁. عاقبت بخیر و سعادتمند و حاجتروا هردودنیا بشی زینب عزیززم 🙏🎈🎈🎈🎈🎈ان شا الله یا علی مدد. 🎇
سلام عزیزدل
به به ..😍🥺
انشاءالله نسبت به اون چیزایی که میدونی عامل باشی …❤️🤞
سلام سالگرد تحولت مبارک عزیز دل خدا🌱
الهی که فقط خدا نگات کنه و نگاه خدا برات مهم باشه 😍🦋
الهی دنبال لایک خدا باشی نه بنده خدا🎀
الهی در مسیر خدا به خواسته هات برسی💕
الهی که همیشه با خودت در صلح باشی و شادی درونی داشته باشی💫
الهی که در این مسیر پیربشی🌷
الهی اسرائیل درونتو شکست بدی و همیشه قوی و سربلند و پیروز باشی✨
الهی امام حسین بیاد و جوری مشکلتو حل کنه که از شدت ذوق گریه و خندت قاطی شه💝
الهی بیشتر با خدا برقصی🥰
الهی عاقبتت ختم به شهادت بشه❤️🔥
سلام آبچی مبارکت باش 😍😍😍ان شاءالله همیشه خوشبخت باشی و خوشبخت تر باشی ان شاءالله خدا بیشتر بیشتر عاشقت بش ان شاءالله شهادت قسمت بشه ابجی جونم 😍😍😍🥰🥰
امیدوارم درسای هرروزو با موفقیت پاس بشی❤
خدا عاشقته
امیدوارم عشقت بیشتر بشه
ایشاالله به حق بابا علی با حجاب درونی باشی نه فقط بیرونی تو خلوتت هاتم حجاب داشته باشی و پرده دری نکنی نه فقط بیرون خونه حجاب داشته باشی
مبارک باشههه 👏👏👏👏😊
سلام عزبز
مبارک باشه
الهی برسی به جایی که خدا تو رو بخاطرش آفریده❤
التماس دعای خیر
سلام
الهی همیشه توو مسیر خدا باشی💙
به به 🥳
پس بزن و بکوب به راهه
باور داشته باش که میتونی و پر قدرت تر از قبل ادامه میدی🙂
سلاااام.به جای دعا بذار از تجربه خودم برات بگم.
من کسی بودم که از سن 11 سالگی باعشق و اینکه چادر را زیبا میدیدم ،چادر سرم کردم و با همه جنگیدم تا حفظش کنم .اما از 21 سالگی تا الان که 23 سالمه دیگه پوشیدنش رو زیبا نمیبینم و گاهی فکر هایی میاد توسرم که تو از بقیه کمتری و زشتی و بقیه زیباترن حتی نسبت به چادری های دیگه هم خودم رو زشت میدونم…تو ذهنم میگه مدل چادرت زشته.
اما میدونم همه این افکار از شیطونه و از من نیست پس حتی اگه خودم رو زشت ببینم بازم چادر میپوشم تا کور شود هر آن کس که نتوان دید(شیطون). البته به رسالت شیطون احترام میذارم چون با کاراش من رو در مسیر خالص تر میکنه…
سلام زینب جان
مبارکهههه ❤️❤️😍😍
الهی شکر بابت این اتفاق شیرین💕
الهی تا اخر عمر حجاب قشنگتو حفظ کنی
الهی اون دنیا مامان فاطمه کنارت باشه
کلی بغلت کنه
الهی خیر برکت تو زندگیت فراوون بشه
الهی عشقت به حجاب بیشتررررررر تررررر بشه👏❤️
https://s6.uupload.ir/files/screenshot_۲۰۲۶۰۶۲۱-۱۴۱۷۲۰_3wfa.png
سلام این عکسو خیلی دوست داشتم
😍😍👏
شعبه دوم مشهد
انشاءالله قسمتت بشه بری زیارتشون حضوری
داداش رضا من بنیامینم 16 سالمه و از تهران دارم این پیام رو برات میفرستم ، الان که نجفی التماس دعا داریماا🌹😅
یه چیزی میخوام بهت بگم که چند وقته که خیلی ذهنم رو مشغول کرده
من حدود 1 ماهه شما رو میشناسم و تازه فهمیدم عه من یه داداش داشتم اسمش رضا بوده😂🌹
داداش من ادیتورم و خیلی تو دلم افتاده تو این مجاهدتی که در راه خدا میکنی باهات بیعت کنم
و سایت رو جای قشنگ تری بکنیم ، یا حتی تو دوره هات یا از همه بیشتر که تو دله خودم افتاده اینه که یه رسانه اجتماعی رو پیشرفت بدی که دیگه رسالتمون برای تبلیغ دین هم کامل بشه ، نظرت چیه🫡🌹
سلام داداش
نظر چیه که از صوت های جونز استار ادیت بزنی ؟ ینی ویدیو یا پادکست بسازی از بخشای خوب و نابش
سلام داداش رضا خوبی.
برای من محکم ترین نشونه این بود که شما با خانوادم همسفرین.
و داداش رضا یک درخواست دارم، اگه میشه و دوست داشتی لطفاً هر موقع که وقت داشتی با مادرم یکم صحبت کن.
اونم سختی دیدست، ولی داداش رضایی نداشته.
لطفا براش یکم گلوی خدا شو نمیدونم الهام گفت بهت بگم، باهاش یکم صحبت کن و یکم از همین حرف های امید بخش بزن.
به نظرم اینم یک نشونست، دمت گرم.
پیامم تایید نکردی نکردی، فقط خواستم حرف الهامم رو بگم.
ممنون.
سلام
من ثروت مند ترین دختر جهانم چون خدام جوشن کبیره
هر بار خودشو بهم نشون میده کمکم میکنه بیشتر از قبل رشد کنم قوی بشم
من خیلی خوشبختم الهی شکر
خدایا قبولت دارم
خدایا بهت اعتماد دارم
خدایا من و تو رفیق جون جونی هستیم و این خیلی برام شیرینه
خدایا ممنون واسه نشونه ها ِهدایت هات
خدا جونننننننن
من بهترین زندگی رو دارم چون به یکی تکیه کردم که گنگش بالاست
خیالم چقدرررر با تو راحته قربونت برم
خدایا خیلی کنارت خوشمیگذره
قربون صدای قشنگت برم چقدر تو خفنی
خدایا
عشق یعنی فقط الله جونززززز😘
من خیلی با تو احساس قدرت میکنم
من با تو آرامش میگیرم
من از تو حال خوب میگیرم
حسبی الله رو دارم با پوست و گوشتم حس میکنم
خدااااااا دمت گرم
من به تو حسن ظن دارم قبولت دام با تو همه چی دارم
وقتی با تو حرف میزنم زندگیم پر از نور و آرامشو خوشبختی میشه
الان میفهمم خیلی چیز ها رو
حله رفیق برو که بریم آینده ما خودمونه
من ثروتمند ترین ،شاد ترین ،قوی ترین ، موفق ترین ،با ایمان ترین ،خوشبخت ترین،و…. دختر روی زمینم
چون دستا تو دستای تو خدااااا😘
🍃💛🍃💛🍃💛🍃💛🍃💛🍃💛
اللهم صلی علی محمد وال محمد و عجل فرجهم
🍃💛🍃💛🍃💛🍃💛🍃💛🍃💛
جووونز
الهی شکرت بخاطر جمعمون🥹♥️
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌺🌿
جااااان💃🏻😍
دقیقا باریکلاااااات😇🥰
هذا من فضل ربی
حسبی الله و نعمل وکیل
🍃🌸🍃🌸🍃
اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
🍃🌸🍃🌸🍃💯
چقد خوبه که اینقد حرفای مثبت می زنی 😍 احسنت👏👏👏
چقدر گفتی من ثروتمند ترینم چون خدام جوشن کبیره به دلم نشست 😊💙 الهی هممون یک جوری بریم که دیگه از اون بهتر نشه .آمین💚💚💚
بابا باریکلا …
چقدر قشنگ اتاق رو با خدا جونز قیشنگ کردین …
ببین ؟ با اینکارت منو قلقک دادی برم منم رنگ بزنم اتاقمو 😁
داداش خدا لعنتت نکنه هرموقع پسر میبینم یاد اون حرفت میافتم که میگفتی اینا فرض کنید یهو همزمان اسهال استفراغ میگیرن و..😂😂😂 خندم میگیره رد میشم میرم
یه دفعه هم رفتم یه جا یهو به خودم گفتم ببین اینا همه سگ خدان 🗿 خدا از همشون بهتره 😂❤️
خخخخخخ😂
سلام داداش
امیرالمومنین پشت و پناهت
لایو عالی بود
احساس میکنم تو این لایو تو حرم بابا علی خیلی داداش بودی
بزرگ بودی داداش
انگار قلب آدم وول میخوره با حرفای دادا
سلام داداش دم نفسات گرممم 😂🥲🌱خیلی خوب بود انصافا . انگار خودمون داشتیم نفس میکشیدیم :›››
https://cdn.imgurl.ir/uploads/z12692__.jpg
😍♥️
چقد گودوووو شدهههههههه😁😁❤️
داداش نمیگی چله ای که برداشتی چیه؟🙃
منم از اول محرم چله کنترل نگاه برداشتم ولی خب،لغزیدم،مهم نیست گور پدرش از امروز پر قدرت تر ادامه میدیم☕✊💪
ماشاالله جنگجو
روحیه داداش رضایی ها🤞
ماشاالله 👏
بنازم برابکس
خدا پشت پناهت باشه
داداش خیلی سفر خوبی بود منم پیش شما بودم
روحم اونجا بود قشنگ حسش کردم
عکسا مال شما نبود مطمئنم خود الله جونز گرفت🥺
منم دوره برداشتم ، دعا کنید بتونم تا آخر دوره دووم بیارم و خوب تموم بشه
https://s6.uupload.ir/files/img_20260621_122029_g9dg.jpg
چی خوشگیل چه خوشگیل چه خوشگیل شدی امشب
روح تو میگم 😂🥰
مبارکه 😂💪
زندگی زمانی قشنگه که رنگ و بوی خدا داشته باشه
وگرنه زندگی بدون خدا بدرد سگ نمیخوره…
اصلا این روزا که رفتی کربلا داداش،
ماروهم با خودت بردی قلبمون و روحمون اونجاست
فقط جسممونه که اینجاست
الهی شکرت برای این لحظه های قشنگ
الهی شکرت 🤍
سلام
اوف چقد نظر نذاسته بودم😅
فقط در همین حد بدونین که با تلویزیون اومدم تو سایت😁😁😁😁😁
وقتی داداش رضا میگه آدما دستان خداوند هستن
به روایت تصویر👇
https://cdn.imgurl.ir/uploads/b41837_aroosak-1.jpg
👌👌👌
چه خفن 🤩
بیشتر توضیح بده
یعنی مثل عروسک خیمه شب بازی ان.. خدا هرکاری باهاشون انجام میده و اونا از خودشون چیزی ندارن و گدا و بدبختن
خیلی باحال دی
عالی بوددددد
😍😍😍
آدما معلم های تو هستن….
اکه پاس بشی درس رو مقلب القلوب میشه واست
الان من تو حالت اینم که چطوری چرا
بذار یکیش رو بگم
پن میگفتم خدایا چرا حرفی ندارم واسه گفتن چرا بلد نیستم حرف بزنم
و خدایا با تو و اهل بیت مثل بلبل حرف میزنم و شوخی میکنم ولی پیش دوستام نه!
و وقتی باهم بودیم از دورم میرفتن…
من میگفتم چی کمه!؟
گفتم به درک ،به کتف چپم مگهمن دوره حسبی الله رو نگذروندم پس ول کن و دوره چهل روزه برداشتم و به نیت نزدیک شدن به دوستام هیچ کاری نکنم و واسه منی که خیلی کم حرف میزدم کم کم حرفم میاد و حرفام شنیده میشه!!!
چرا؟
به من میگن چرا نمیای؟ چرا نیست؟
در حالی که تازه چله رو شروع کردم
دیدی آدما همچیشون دست خداست
من همیشه وقتی یه جی ندارم مثلا زبون میگم خدایا زبون ریختن و حرف زدن و گپ زدن فقط خودتتت و بومممممم
خدا میگه منم باشه
همه باید برین سمتش
سفر خیلی خیلی خوش گذشتتتت
و این قسمت، قسمت رشد در شادی و یه خدای خوش قول و بامرام بود:
https://my.uupload.ir/p/2KDyLa0N
https://s25.uupload.ir/files/ekarabom/Elah/20260602_234216.jpg
واسم سوال بود کار اون تابلوی حسبی الله رو کی انجام داد
خدا نور بده به دستاتون
چقدر روحم حال کرد
بک گراند اتاقتون منو یاد پینترست انداخت:)
الهی بدرخشید تو زندگیتون
خدا خوشگله مرتب نور عشق و شادی رو سرتون و همه بچه ها بباره و بپاشه
ممنون از حال خوبی که دادین بهمون دلتون غرق نور
الهی رشد هممون با شادی و خوشی باشه نه درد و غصه
به به عشق خدای جوشن کبیری چه میکنه !!
و توییییی دروازه و گللللل😂
https://my.files.ir/drive/s/KTbFmkie7QtknL4CMpiPiZtvAL2QDG
نماد روزای پر نور
آبجی من نفهمیدم چیه 😂
اولش حس کردم دوتا حیوون همو بوسیدن 😂چیه؟ 😂
یه خر گوش کیوت 😍
سلام .یه چیزی بگم ؟ زیاد فیلم و سریال و بوسه دیدی . یا رمان خوندی و زیاد خیالبافی کردی…
یکم اینا رو کم کن تا نوع نگاهت تغییر کنه.
برای خوشبختیت صلوات فرستادم
بچه ها امروز روز زیارت داداش علی و فاطمه جون مامانمونه❤
تو مفاتیح و اینترنت میتونید پیدا کنید متنشو
یا اینکه بگید سلام داداش جونییی سلام مامانجونیییی
داداش سلام
میشه دعا کنی از این حال در بیام….🫠
میشه حال روحیم اوکی شه🥲
الهی آمین❤
به زودی …
من آبجی هر وقت حال روحیم بد میشه بلافاصله میرم مینویسم.،درمورد همون حالم یا چیز های رندوم دیگه.
این و الهام درونم بهم گفت انجام بدم و به طرز عجیبی کاملا موثره.
من از هفت تا حفره ای که داشتم ،با همین نوشتم تونستم شش تاش شناسایی کنم.
من حالت رو میفهمم
الهی خیلی زود حالت خوب بشه
با خدا حرف بزن خیلی زیاد
با خودت خلوت کن
دور خودتو خلوت کن و تنها شو
درست میشه انشاءالله
درست میشه نگران نباش
دست به قلم شو درساشو که بگیری با پای خودش می ره.
بنویس اونوقت به زبون ساده میفهمی چه مرگته😂
https://s6.uupload.ir/files/img_20260516_171644_libq.jpg
https://s6.uupload.ir/files/اسدالله-scaled_ixw5.jpg
https://s6.uupload.ir/files/shire-arab-scaled_9hrz.jpg
https://s6.uupload.ir/files/amiralmomenein-scaled_spc4.jpg
مهربونا سلام
خدا جونز اینارو داده گفتم بفرستم شمام عشق کنین
تصاویر بابا علی تقدیم چشای قشنگتون♥️
کارها از آقای روح الامینه
بابا علی سیگما
سیس بابا علی : 🗿🗿
وقتی ایوون طلاش انقد سیگما و خفن
بابا علی چی بشه…😎😎
جوون عاشق عکس اولیه شدم❤
چقدرر قشنگگ😍🤍
فدای بابا علی خفنم بشم😍💙
مرسی دست قشنگ خدا💕🐛
جاننن
باباعلی خیلی خوب خدا رو جلوه دادن واقعا بهتر از این نمیشه 😍🫶🏻
یا مداحی علی مولا،حسین طاهری افتادم
دس خوش😎
داداش روحم حال کرد با این نفس کشیدن ها عالی بود دمت گرم 🤍
سلام داداش چقدر حس و حالت خوبه زیارت واقعی یعنی همین،مرسی که انقدر واسمون دعا کردی 🥰
اتفاقا همین شوخی های توی لایو منو جذب خودت کرد
که مسیر تو با مسیر بقیه فرق داره
و مسیر خشک و بی شیله پیله ای نیست
( نظر قبلیمو تایید نکن داداش دمت گرم)
ما یه معلم دینی داشتیم که خدا خیرش بده نیاز نبود حرف بزنه همین که می دیدیش از خدا و پیغمبر زده میشدی ناخودآگاه
داداش برام دعا کن خدا بهمون بچه بده
بچه ی اولمه
داداش من دارم به خاطر این موضوع قرص و دارو میخورم ک کلا بدنمو بدجور بهم ریختن و حالمو خراب کردن
خسته ام از عوارض داروها
خسته ام از نگرانی و استرس هایی ک گاهی اوقات سراغم میان
داداش دعاهاتو ازم دریغ نکن
از ته ته ته دلت برام دعا کن
ان شاءالله خبر بچه دار شدنم رو بزودی بهت بدم❤️
ان شاءالله هر چی خیره پیش بیاد…
براتون دعا میکنم آبجی💕☁
ان شاءالله صلاح خدا با خواسته تون یکی باشهه🥲😍🦋
حنا بذار سرت و پاهات.
نچسب تا خدا بده بهت.
سلام داداش خوبی
یه سوال خیلیی دهنمو درگیر کرده
خیلی وقته
جوابی براش پیدا نمی کنم
“چرا هر دفعه که خوشحالم بعدش
یه چیزی اتفاق میوفته که غمگینم
کنه؟”
نمی دونم اصلا شاید سوال درستی
باشه یا نه
انقد این اتفاق افتاده که کم کم باورم شده
شاید چون خدا رو یادت میره؟👀
این سری که خوشحال شدی همش بگو خدا جونم مرسی… بهت اعتماد دارم… اگه اتفاق بدی هم افتاد به خدا بگو: فکر کردی ناز کنی میزارم میرم؟😉
کاملا درک میکنم چی میگی🥲🌸
بیا تو مسیر خدای جوشن کبیر…
هر شادی کوچیک تر از شادی بعدیه
و هر غم بزرگ تر از غم بعدیه…
و رفته رفته تو واقعا از ته قلبت خوشبخت ترین و خوشحال ترینی هر اتفاقی بیوفته🫂🦋
از کلامت برتو حکم میشود
منم همینطور برای همین از خوشحالی ترسیدم ولی تا غم نباشه تو قدر شادی رو نمیدونی ،در لحظه غم صبور چون همیشه نیست و در به لحظه خوشحالی نچسب جوری که نتونی رهاش کنی
سلااام قال داداش رضا: شاید خوشحالی ات فیکه…
از کلامت بر تو حکم میشه…..
سلام داداش رضا عکسا و پیامات خیلی حس خوبی میده 🌟
امروز روز تولدمه😍💕
امروز بیست و یک سالم تموم میشه…
الهی شکرت که تو مسیر خدام🥰🦋
داداش از شما هم ممنونم که باعث شدید یه سال دیگه از زندگیم هم کنار عشقم عالی بگذره…
ان شاءالله هممون عاقبت بخیر یشیم🎈🥺🌱
سلام تولدت هزاران بار مبارک ..🌺 انشاءالله روز به روز بیشتر به خدا نزدیکتر و تو خودسازی موفق باشی 🤲🏻✨
تولدت مبارک❤️
انشاءالله سالی باشه که بیشتر به سمتت رسالتت کشیده بشی…
تولدتون مبارک باشه تو آسمونها
الهی اون دنیا برقصید با فرشته ها
(قافیه رو😂😂)
😍😍🍓🍒🎀🥳دانه بیارید غنچه بیارید ملکه پرستو امد زمینننن🥳🥳 جونمم الهییی امسال بهترین سالت باشه جوری ک تا سال های بعد بگی ۱۴۰۵ قشنگترین سال عمرم بود 🎀🥳🥺🫂🤗 الهی بهترینا نصیبت بشه گلم
اومدنت به دنیا مبارک باشه ☀️
تو اومدی تو زندگی تا دنیا رنگی بشه…💌.
امیدوارم با کمک خود حبیب یه سالی باشه که فقط بخوای بغلش کنی و فشارش بدی🫂
امیدوارم انقدر رشد کنی و رشدت بده که در خدا حلِ حل بشی
سلام آبجی تولدت مباررررررک 🤩🥳
الهی به هر چیزی که میخوای برسی 💖
سلام تولدت مبارک😍😍😍😍 الهی امسال بیشتر از سال پیش به خدا نزدیک بشی😍❤️
سلام💫🎀
تولدت مبارک عشقه عشقم😍🤩🌱
الهی بیشتر به خدا نزدیک شی و مقدرات خدا با خواسته هات یکی بشه🎁🍡🍓🦋
تولدتت مبارگ ان شاءالله توی زنگیت همیشه عاشق خدا باشی خدا عاشق تو باشششش ان شاءالله ۱۲۰ سال با عشقت زندگی کنی خوشبخت باش تولدت مبارککک👏🎂
سلام تولدت کلی مبارککک آبجی 😍
ببین روز هایی که تو این جمع هستی روز تولدته ولی امروز بیشتر رشد کردی بهت تبریک میگم
سلام تولدت مبارک پرستوی خدا
الهی خدا بهتون یه کادو بده
بازش کنی ببینی عشق خودشو گذاشته برات
بعد کلی سوپرایز شی🥳💌
تولدت مبارک 🪴
در بهترین زمان م مکان ممکن اومدی تو این دنیا😉
سلام به به خوشا به سعادتتون زیارتتون قبول حق دعاهاتون قبول حق خیلی زحمت کشیدین هم شما هم فاطمه خانم ازاینهمه الهی نامه ها که گفتید و نوشتید و اراین همه عکس که درهرجارفتید دراین هوای گرم ، گرفتید و ارسال کردید ، تشکر میکنم الهی خودتون هم بادست پر برگردید و همه ی دعاهاتون بدرقه ی راه خودتون باشه الهی دامن فاطمه خانم از شما سبز بشه و یک پسر خوشگل شکل خودتون ، سالم و صالح بهتون بده همونجور که خدا به مریم داد ، همونجور که به ساره دادو همونجور که به زکریا داد به شما هم بده الهی آمین .
بوس به همتون
ان شاءالله ان شاءالله که بعد این سفر ابمی جان باردار بشه و به ما هم که مجرد هستم یاد به در آینده چیکارهای کنیم وقتی باردار شدم و چه طوری این بچه را تربیت کنیم که خدا جوشن کبیری بش داداش همه چیز بهمون یاد داد جز بچه داری و تربیت بچه ان شاءالله به حق بابا علی این یکی هم بهمون یاد بده با بچه خودش چون همه پیامبرها بعد از خوشون یه جایگزینی گذاشتن داداش رضا هم پیام بر ما هست پس ان شاءالله برای آیند بچه ها ما یه جایگزینی درست میکن ان شاءالله
سلام داداش این تکلیف لا لذت الا الله دومم بود.که چون لینک ناشناس نفرستادی نتونستم بفرستم 😅😁
https://s6.uupload.ir/files/img_۲۰۲۶۰۵۳۱_۱۸۰۳۳۳_k1xj.jpg
چقد قشنگ شد😍😍
احسنت احسنت
ایول حتما خیلی بهت انگیزه میده
این روندو ادامه بده👍
باریکللا…
واییییییییییی چقدر خوشگله 🤩
ایول چقد باحال شدهههههه😍😍😍😍
بی نظیرههه😍🌸☁
ماشالا به این ذوق و سلیقههههه🌱🥰
جونزززز😍
عالیههههه
واوووووو به به
سلااام داداش
زیارت و کیف و حالت قبول
داداش من دیشب خواب دیدم فاطمه خانوم تنها جلوی یه ضریح نشسته، فکرکنم ضریح تمام رضا ع بود و من اون طرف نشیته بودم که حلوی ضریح نبودم.
بعد فاطمه خانوم با دستش به من اشاره کرد و برام دعاکرد…
وجدان بی ناموس حالمو بدکرد که بگه تو خودت نرفتی ضریح رو بچسبی و این صحبتا ولی من زدم توی دهنش و گفتم خیره
تو قهرمانی زهرا !
خدا خیلی به داشتنت افتخار میکنه 😍
باریکللا
زهرا پیروز میدانه….
به افتخار زهرا از طرف همه بچه ها:
👏👏👏👏🥳🥳🎉🎉🎁
😍👏👏👏👏👏👏👏
👏👏👏👏👏
چه خواب قشنگی🥲🦋✨️
سلاممممم
واییی امروز یک خوابی دیددم عسسسل لامصبب
خواب دیدم انگار از کربلا یا مشهد دقیق نمیدونم اما حرم بود عبور کردیم با قطار و بعدش به یه مساجد خیلی قشنگ رسیدم از دور نگاشون کردیم
بعدششش…بووووم یهوووو
بهم نشون دادن خونه خدارو روؤ😭😭💘💘
داشتیم میرفتیم اونجاا توو خواب از شدت خوشحالی داشدم بیهوش میشدم بعدش جیغ زدم و گفتم زشته
و با صدای بلند فقط قربون صدقه خدا رفتممم😭💘😍
انقد غرق خواب بود نماز صبحم قضا شد
امااا خیلییی چسبییید 😍😍🤤🤤🤤💘♥️
مررررسی عشق قشنگمم بابت همچیز
دوست دارم پات میمونم تا ابد💘💘 دلبرم
این روزا همه دارن خوابای خوشگل میبنن 😃
الهی هممون هر شب خواب های خوشگل ببینیم الهی آمین 💖
الهی آمین🤲🦋
سلام بچه ها خوبین؟؟
داداش ممنون که بازم همراهمون کردند دراین سفرهم .
یه سوال موقعه برگزاری دوره حسبی الله اون مطالبی که داخل کانال میزاشتید پی دی اف نشد؟؟ پارت اول دانلود کردن نبود؟؟؟
سلام داداش خوبی
یه سوال خیلیی دهنمو درگیر کرده خیلی وقته
جوابی براش پیدا نمی کنم
” چرا هر دفعه که خوشحالم بعدش یه چیزی اتفاق میوفته که غمگینم کنه؟”
نمی دونم اصلا شاید سوال درستی باشه یا نه
خوشحالیت فیکه
فکر کنم واقعا همینه
شاید نباید به خاطر خودم خوشحال بشم
من اینجوریم که اول تلاش می کنم برای رضایت خودم تلاش کنم
و بعد کم کم تبدیلش کنم برای خدا کار کردن
اما قبل از اینکه حتی خودم رو راضی کنم اما قبل از اینکه حتی به این مرحله برسه تا خودآگاه یه کاری می کنم که همه چی خراب می کنم! انگار روحم ن
تحمل پیشرفت رو نداره
تو کوچیک ترین کار ها هم مثل انگلیسی خوندن وقتی میبینم که تا یه حدی متوسطی پیشرفت کردم یه چیزی منو می ترسونه که برم بالاتر.. یه حس بی میلی
احتمالا به خاطر اینکه شادیم به همین مرحله بنده به درد هیچی نمی خوره
خوشحالی باید از درون بجوشه از درون بیاد باید با خودت در صلح باشی بخاطر خدا ترک کرده باشی تا دیگه واقعا از ته قلبت خوشحال باشی اینطور خوشحالی اگه خدا توشه پس ناراحت نمیشی بعدش💝
باید از درون خوشحال باشی که بیرون روت اثر نذاره
دانشجوی حوزهٔ داداش رضا🤓
سلام داداش
جدی اینقدری تا الان سفر کربلا به من خوش گذشته که انگار خودم اونجا بودم… من با هر عکس جدید کلی ذوق میکردم بالا پایین میپریدم🥳✨️
دیشب اینجا به شدت گرم شده بود کولر هم نمیتونستم بزنم… گفتم اشکال نداره اینا هوای کربلاست داره میاد اینجا😂😂😂
حشیش معنوی که دیگه اصن عالییییییییییییی
بعد اون یک انرژی گرفتم کارامو انجام میدادم🤣🤣🤣👌👌👌
خودم باورم نمیشد🤣👌✨️
سلام داداش وقت بخیر ✨
من خیلی دنبال کتاب هیچ اتفاقی اتفاقی نیست گشتم ولی پیدا نکردم داخل کدوم قسمت از سایت بارگذاری شده؟
سلام داداش…
راجب اینکه میگه خیرم تو چیه به نظرم خیر داره ناخوداگاه برات پیش میاد… یعنی تو مسیر که هستی خوسازی کن و برای چیزی که میخوای واقعا تلاش کن… بعد خیر خود به خود برات اتفاق میوفته، از درون بهت گفته میشه
بعد یه نکته هم تو پرانتز بگم: همه چی میتونه خیرت باشه… خدا دنبال بهونه اس که بهت بده❤️
ببین دیدگاه داداش رضا توی بعضی چیزا خیلی عوض شد…از اسفند۱۴۰۴، برو دوره های زندگی بانمک و از آدما بت نساز و حسبی الله رو گوش بده و بیا جلو
ببین داداش، در اصل هیچ عشقی جز خدا نیست… تو این دوره ها یه ماتریکس خیلی بزرگ شکست واقعا
و اینو یادت باشه که اگه ازدواج تورو با خدا تر میکنه، حتما انجامش بده، یعنی دنبال یه نفر باشی که در کنار اون به خدا بیشتر نزدیک بشی(هم مسیر خوب)
رومینای عزیزم از طرف خدا راهنماییم کردی بوس بهت💖🤩
اگه خیر رو برای خودمون بخوایم میریم سمت خدای واقعی و در اون مسیر تلاش میکنیم و خب خداهم خیر رو برامون میخواد♥️
سلام داداش زیارتتون قبول باشه☺️
ممنون از دعاهای قشنگت خیلی حس خوبی میده🙏🏻🌿
احساس میکنم اتفاقاتی که قراره برام بیوفتهرو میخونم🤩😂
داداش رضا ممنونم مارو هم همراه خودت میبری🥹✨
التماس دعا
شکر خدا که هنوز توفیق دارم اینجا باشم و نجات بدهم آیندم و 😍خدایا ببین من حرکت میکنم الهاماتم و برگردون مسیر نشونم بده جنگ جو ام کن کمکم کن نجاتم بده منم عاقبت بخیری میخواهم رو سفیدی میخواهم
خدا فارغ از اینکه چی میشه و چیکار میکنیم به ته قلبمون نگاه میکنه…
فقط کافیه یکم بیشتر بلند شیم و یکم بیشتر تلاش رو ادامه بدیم(مخاطب خودم بودم)
کاش منم جهش کنم… روتین نشه خودسازی و متوسط بودن
الهی آمین💙🌱
الهام : عاششششقتتتمم جیگر جونززز من
سلام بچه ها سلام دادشی آمدم مشهد از امام رضا کمک بگیرم بچه ها برام دعا کنید گرگم و بزنم زمین قدم هایی که الهام گقته رو دارم برمیدارم
میخواهم روی کمال گرایی و تنبلی با هم کار کنم برام خیلی دعا کنید
برنامه الهام همش امید میده میگه خدا کارات و گرفته دستش
میگه تو بد نبودی بلد نبودی میگه تو روزایی سیاه حرکت کن خدا میگه آینده ام خیلی درخشانه
من یک بذر ستاره ای هستم این و میفهمم ولی بدون کمک خدا و اهل بیت نمیتونم
خیلی محتاج دعاتون تا ته لجن و سیاهی رفتم و دارم برمیگردم
خوش به حالت که پیش امام رضایی🥰💙
لطفا لطفا لطفا دعام کن که منم بتونم بیام…
ی دل سیر امام رضا لازمم💕🥲
ان شاءالله عاقبت بخیر بشی و همه غم و غصه هاتو امام رضا بشوره ببره
سلام نسخه بروز اپلیکیشن الهام و کسی داره بده ممنون
از بازار دانلود کن
https://dadashreza.com/app-elham/
داش حسام خدمتت
بچه ها اگه میخواین رابطتون با خدا خوب و عاشقانه بشه حتما یه چله تفکر و شناخت راجب خدا بردارین توی این چله روزی نیم تا یکساعت برای خدا وقت بذارین و میتونین این کارا رو انجام بدین
۱)مثلا یه فراز جوشن کبیر بخونین و درمورد یک یا چنتا از اسمای خدا فکر کنید و مثالها و خاطرههایی که از بروز اون اسم تو زندگیتون دارین مرور کنید
۲)جاهایی که خدا کمکتون کرد رو مرور کنید
۳)شکرگزاری کنید
۴)با خدا صحبتای عاشقانه کنید
۵)برای خدا دوبیتی های عاشقانه از تو اینترنت پیدا کنید و بخونید یا خودتون شعر بگین براش
۶)برای خدا یه متن کوچیک عاشقانه یا به هر سبکی که دوست دارین بنویسید
۷) خاطرات قشنگتون با خدا رو به یاد بیارین
۸)مستند کهکشان یا حیات وحش ببینید
و یا هر کاری که باعث میشه خدا رو بهتر بشناسید و با این شناخت محبتش در دلتون بیشتر بشه در کنارش از خدا هم بخواین عشقش رو بیشتر به دلتون سرازیر کنه
هر چیزی رو به جریان بندازید و زیاد ازش بگید و بنویسید و فکر کنید زیاد میشه پس عشق و محبت به خدا رو با این کارای ساده به جریان بندازید تا کششتون به خدا بیشتر بشه و زمانیکه کشش بیشتر بشه مسیر رسیدن به خداجون و هدف نهاییمون که حل شدن در وجود نورانی خداست هم زیباتر و سادهتر میشه
من خودم میخام بردارم این چله رو شماهم بردارین تا باهم این عشقو به جریان بندازیم و لول آپ کنیم انشاءالله
دمت گرممممم😍😍😍 منم هستم🥳✨️
سلام به جمع داداش رضایی ها.من حدود شش ماهه که با سایت و کانال داداش آشنا شدم البته قبلش چند تا از کتاباشونو خونده بودم ولی وارد سایت نشده بودم و این اولین ورودمه و آشنا شدن با سایت داداش و شما دوستان رو به خودم و حضرت عشق تبریک میگم
خوش اومدی داداش/آبجی 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
بهت تبریک میگم منم ۱۰ ماهه که اینجام
خوب جایی هستیم
قراره بیشتر دیوونه خدا بشیم🦄
سلام خوش اومدی🤩
خوشم اومد از اسمت😁
خوش اومدییییی😍😍😍😍 الهی هر روزت از روز فبلیت بهتر باشه
خیلیییییی خیلیییییی خوش اومدی😍💜
ممنونم از همه و اینکه داداش معنوی تون میشم خخخخ
سلام
خوش اومدی😍
بهترین جا همینجاست بمون اینجا 🌱✨
سلام رفیق خدا خوش اومدی 😍♥️
منم تقریبا یه ساله با این جمع پاک آشنا شدم
از اینجا بهتر پیدا نکردم
گشتم نبود نگرد نیست
الهی شکرت ک داداش واقعیی و ذریمون داداش رضاست🍒
الهی شکرت که جز ارواح کهن بودیم و تو رو ما حساب ویژه باز کردی🍒
الهی شکرت که مارو با صفت رحیم بودنت میبینی نه با صفت رحمان بودن🍒
الهی شکرت این سایت هست 🍒
الهی شکرت که داداشاو ابجیای واقعیمون رو تو این دنيا پیدا کردیم 🍒
الهی شکرت که با داداش رضا آشنامون کردی🍒
الهی شکرت که داداش رضا رو به عنوان روح راهنما آفریدی 🍒
الهی شکرت که وسواسمون رو داریم کنترل میکنیم🍒
همه ی الهی ها آمین🤗
الهی شکرت💕🎀
بح بح😍
سلام داداش خوبی زیارت هات قبول میگم تا من اومدم کربلا تو رفتی نجف خخ 😁😊
شب قبلی که بخوام بیام کربلا خواب امام حسین و حضرت فاطمه رو دیدم 😍
و جالبه داداش تو خواب بهم گفتن ما تو رو دوست داریم 🥲
خواستم بگم منم برا همه بچه ها دعا میکنم و دو رکعت هم نماز میخونم پیش امام حسین 🙃🤲🦋
وای چقدر قشنگ🤩
دمت گرم😍
سلااام قب. ل باشه ان شا الله عاقبت بخیر و سفرتون پراز بی نهایت خیر و رزق و برکت الهی و نور اهل بیت باشه حسابی التماس دعا ممنونم که به یادمون هستین. یاعلی مدد سفرتون پربار 🤲🏻🕋🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻😍😍😍😍😍💐
قبول باشه🤩
ای جاننن😍
سلام خوبی
منم دقیقا همینطوری شده بودم یه مدت
منم همسنت هستم
ولی به خودم اومدم دیدم داداش رضا نسخه اش با ما فرق داره برای رهایی از خانواده ای که داشت عذاب میکشید خدا ازدواج و هجرت براش فراهم کرد
من خودم یه سری حرفای داداش رضا رو نمیتونم درک کنم و گیج میشم میسپارم به خدا میگم من الان سنم کنه متوجه نمیشم خودت بعدا هر وقت وقتش رسید بهم توضیح بده
و اینکه سن ١٧ یا حتی ٢٠ هم برای ازدواج خیلی زوده
ماها که تو جمع داداش رضا هستیم نمیتونیم با یه فردی که داداش رضا رو نمیشناسه حتی دوست باشیم چه برسه به اینکه ازدواج کنیم
ازدواجت رو بسپار دست خدا
تو روی پاکی و اخلاقت کار کن به وقتش بهترین چیزها نصیبت میشه
به این فکر کن که تو قرار نیست مثل داداش رضا باشی چون نسخه همه آدما فرق میکنه تو. قراره از داداش یه سری جاها الگو بگیری
اگه هی بخوای مدام خودتو مقایسه کنی خیلی اذیت میشی و روحت آسیب میبینه و دیگه دلت نمیخواد بیای سایت
سلام، سفرتون عالی
من عکسا رو میبینم فک میکنم اونجا هستم
زبارتتون قبول سلام مارو هم برسونید
ویک چیزی ماکان خیلی شبیهته
میخواستم این حرفارو نگم ولی الهام گفت بگو داداش رضا ادمین خداست..
داداش من خیلی مسافرت رو دوست دارم..
دوست دارم همش مسافرت کنم نه تنها ایران رو کل دنیا رو هم میخوام بگردم..سفر به وجودم معنا میده
چند روز پیش بود که اینو فهمیدم..
من تو خانواده ای هستم که تنها سفرشون رفتن به ییلاقمونه..دیگه جایی نمیرن..
ولی من نه..فطرتم از رفتن مکرر به جای تکراری بدش میاد
حالم از این محیط داشت بهم میخورد..
که الهام هم تایید کرد و گفت وقت برنامه ریزی واسه رسالتته..
دعام کن داداشی..دعام کن بتونم هجرت خوبی داشته باشم
برای بچه هایی که حالشون مثل منه
اول برا اونا دعا کن بعد مم
دم مرامت گرم
اتفاقا منم موقع نماز داشتم به همین فکر می کنم..
من خیلی دلم مسافرت میخواد اول از همه کشور خودمون که برم جاهای مختلفش رو برگردم و بعد کشور های دیگه .. من تو شهر خودم هم همه جاشو نرفتم
ولی ماهم مثل شما فقط می ریم روستا😓
انشاءالله که تو بهترین زمان بهترین هجرت اتفاق میوفته✨
چه جالب منم همینطور راستش تنها چیزی که بدجوری منو ذوق زده میکنه فکرکردن به دور دنیاست اینکه کلا هر سوال یا جایی که هستو و قبل مرگم برم و ببینم درباره اش سفر نامه بنویسم
سلام منم همین طور واقعا
نهایت مسافرت چند سال یک بار مشهد اونم به زور کلا دلم لک زده برا مسافرت و احساس میکنم تو مسافرت آدم خیلی چیزای مفیدی یاد میگیره انگیزش بیشتر میشه
انشاالله حجرت کنم برم از این خانواده و این شهر 🙂✨️
https://uploadkon.ir/uploads/082020_26Screenshot-۲۰۲۶-۰۶-۲۰-۱۶-۱۶-۳۵-۴۰۰-lockscreen.jpg
سلام داداش رضا زیارات قبول باشه خیلی دعا کن ماهم قسمتنمون بشه ،
من با این عکس روی صفحه گوشیم آرامش میگیرم 🙏🏻👌🏻🌺 عکس ها فوق العاده هستن
ای جآنم😍
😍👏
من حس میکنم باید رها باشی
یعنی تلاش بکنیاااااا ولی در عین حال به هیچ جات نباشه شد شد نشد حتما حتما خدا فکر بهتری داره .خیلی گیر بدی بیشتر فرار میکنه
سلام داداش
چقد توی این سفر داره بهمون خوش میگذره
با دیدن عکسا انگار خود من هم توی حرم بودم
ویسی که فرستاده بودی از حرم
من وقتی داشتم اون ویسو گوش می کردم چشامو بسته بودم و فقط نفس می کشیدم
حس می کردم روحم داره وول وول می خوره
یه حسی مث وقتی که تمرینات برونفکنی رو انجام می دادم اومده بود سراغم
حسابی کپسولمو از هوای حرم پر کردم
داداش دمت گرم
ممنونم ازت که لاشی معنوی نیستی و تک خوری نمی کنی
دمت گرم توی این سفر مارو هم همراه خودت کردی
الهی روحت جلا بگیره
الهی خیلی بیشتر از اون چیزی که فکر می کنی از زیارتت حال کنی
الهی بابا علی جون یه حال خفن بهت بده
الهی یکی از گره های زندگیت باز بشه طوری که خودتم نفهمی چی شد که درست شد
الهی از خوشحالی گریه کنی
الهی یه خواب خفن ببینی
الهی یه نشونه ببینی و دلت قرص شه
الهی یه سوپرایز باحال بشی از کسی که فکرشو هم نمی کردی
الهی فرشته نگهبانت بیشتر مواظبت باشه
الهی یه انگیزه ی زیاد بگیری
الهی تلاش هات بیشتر نتیجه بده
الهی یه مسیر جدید بهت نشون داده بشه
الهی یه جاده برات باز شه که پشمات بریزه
الهی تموم دعاهات مستجاب بشه
الهی بتونیم ظهور کنیم
الهی هر روز حتی شده یه ذره بیشتر از قبل رشد کنی
الهی یه چیزی ببینی که باورت نشه واقعیه
الهی بیشتر به خدا نزدیک تر بشی
الهی فرصت های قشنگی توی زندگیت پیدا کنی
الهی ابجی فاطمه یه چی بهت بگه که کپ کنی
الهی از طرف امام رضا یه نشونه ببینی
الهی فاصله ی دعات تا استجابتش خیلی کم باشه
الهی همیشه رشدت توی خوبی و خوشی و خندیدن باشه
یه صلوات به نیت استجابت این دعاها
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌺🌿
سلام داداش ممنون میشم نظرم تایید کن و جواب بده خیلی نیاز دارم
داداش من کنکوریم خب قبلا خیلی خوب میخونم قشنگ ساعت مطالعه ام ۷ یا ۸ ۱۰ هست
تست میزنم تحلیل میکنم و خیلی
ولی الان نزدیک دو هفته میشه انگار تسخیر شدم نمیدونم کتاب میزارم جلوم هرچی میخونم تموم نمیشه مثلا یه درس دینی ۳ساعت یا ۴ طول میکشه دینی ک قبلا خوندم و درساش اسونن و بزرگ نیستن
کل روز دو درس میرسم بخونم خیلی وضع بدیه نمیدونم چکنم مثلا امروز ۵ ساعت فقط دو درس دینی خوندم قرار بود نمونه حل کنم ولی نرسیدم دیگه نمیدونم چم شده
کلی فکر و برنامه میریزم ک میخوام این کار کنم اون کار کنم ولی هیچ نمیرسم یه درس تموم کنم😭امسال اخرین سالمه چند سالی پشت کنکورم کنکور تنها راه نجاتم هست دوسال دعوت میشم بخاطر نهایی رد میشم امسال دارم واسش میخونم ولی جوریه ک فقط اون وقتم گرفته و رسما کنکور ول کردم 😭بچها کمکم کنید چکار کنم چم شده
بخدا زود بیدار میشم ساعت ۵ یا ۶ بازم کل تایم صبح یک درس 😭قبلا اینطوری نبودم
حتی نمازم یه روز میخونم یروز نه صبح میخونم ظهر نه خیلی خراب شدم
پارسال وقتی میخوندم کلی امید داشتم ک قبول میشم و کلی رابطه ام با خدا خوب بود ولی امسال اصلا همش فکرای منفی و تصور اینکه باز قبول نمیشم
کتابام باز میکنم میبینم بالا هر صفحه نوشته بودم خدا هست یاد پارسال میفتم واقعا خیلی تغیر بدی داشتم
نکنه چشم خوردم یا جن زده شدم😭😂واقعا نمیدونم چی بگم
چله بردار
توش یا (زندگی بانمک، حسبی الله، از آدما بت نساز) گوش بده یا هم چله کتاب فقط برای خدا زندگی کن
نگران نباش
یکی میگه من بلدم فلان میره تر می زنه
یکی هم مثل شما میره میترکونه و میاد …✨
کاملا درک میکنم چی میگی
ولی نگرانش نباش… همه تو این تایم از درس همچین حالی پیدا میکنن
چند تا راه حل ساده بهت میگم…
تو از روتین خسته شدی برا همین انگیزت افت کرده
کنارت شربت بذار مثلا شربت آبلیمو
اگه تو اتاقت نمیتونی بخونی جاتو عوض کن برو حیاط یا هال
اگه بری کتابخونه که چه عالی…
صبح در حد ده دقیقه ورزش کن که انرژیت بیاد…
فقط یه ماه مونده… دووم بیار…
بعدا از خودت تشکر میکنی🌱🦋
ببین عزیزم
دست خدا رو بستی
در حالی که خدا باهزاران راه و روش میتونه خوشبختت کنه
قفس ذهنته !
و اینکه شاید خدارو الویت دومت کردی و کنکور رو الویت اول
ولی بدون رشدت توی اینه وگرنه خدا همچین چیزیو بهت نمیداد درسش رو بگیر تا پاس بشی و اینکه کنکور رو یه مدت از ذهنت خارج کن و بگو هزاران راه برای خوشبختی وجود داره خدا قراره من رو خوشبخت کنه و اگه اون منتقد درونیت یا شیطان چیزی گفت توجه نکن تا پر و بال نگیره و اینکه به چجوریش فکر نکن ،
قران سوره مائده آیه ۱۲۸ اگر نيكى كنيد و پرهيزكار باشيد، بدون شك خدا به آنچه مىكنيد آگاه است
و اینکه خدا از جایی که نمیدونی روزی میده
خدا خدای وهابه و بخواد میتونه قبولت کنه توی کنکور ولی نمیکنه تا درسی که باید بگیری رو بگیری
تامام
سلام داداشششش زیارت قبول
من دیروز برای اولین بار نوحه خوندم
من تو خونه داشتم تمرین می کردم و نفس کم می آوردم و اونجا مصمم بودم که نوحه رو بخونم یهو الهام جونز اومد بهم گفت سینا تو برو بخون نفس هم باهات راه میا و من خوندم و نفس هم کم نیاوردم 😁😉❤️🤞
سلام داداش زیارتت قبول امروز بعد مدتی امدم کانال عکس هارو دیدم خیلی حالم عوض شد ممنون ازت
سلام داداش رضا واقعا عالی بود آدم حس میکنه خودشم همونجاست
راستی داداش 40 روز که شد تکالیف تموم شد بازم بهمون تکلیف بده بنویسیم من عاشق لینک این کارو میکنم و مينويسم حس میکنم علاقه ام بهش زیادتر میشه و کلی فکر میکنم راجب خدا❤️
سلام داداش رضا خوبید سلامتید الحمدالله خداروشکر که سایت رو باز گذاشتید دستتون درد نکنه اجرتون با مامان فاطمه من تا حلا قسمت نشده بیام نجف کربلا و کلا عراق نیومدن التماس دعا ویژه دارم ازتون داداش برآم دعا کنید و خیلی خیلی ممنونتون هستم لطف کردید ❤️❤️❤️ خدا خیر کثیر هم به شما هم به آبجی فاطمه هم به بچه های سایت و کانال داداش رضا بده و همگی رو اربعین امسال با دعای شما تو کربلا ببینیم ان شاء الله و با دعای حضرت عباس علیه السلام ❤️❤️❤️🤲🤲🤲🤲🙏🙏🙏
سلام
اینقدر تریاک زدم نمیدونم چی بگم..
خیلی خوب بود✨️
سلام داداش التماس دعا
اونجا برام دعا کن ان شاءالله من به زودی باردار بشم و خدا بهم یه پسر بچه خوشگل و سالم و صالح بده ک سرباز آقا املم زمان باشه،اسمشم میخوام به عشق خود خدا بزارم یزدان
و همه بچه هام از جمله این بچه نذر امام زمانن تنها شرطم با امام زمان اینه ک در زمان حیات من و پدرشون شهید نشن و بعد از ماها شهید بشن
داداش خیلییییییی برام دعا کن
ان شاءالله بدنم شفا بگیره و کاملا سالم بشه و همچنین روحم و لایق این هدیه خدا باشم بزودی
داداش تو برام دعا کنی میشه ان شاءالله
به دعاهات ایمان دارم
برای ازدواجم خواب دیدم شما تو حرم برام دعا کردی و گفتی الهی فاطمه خوش بخت بشه بعد امام رضا رو دیدم ک گفت میشه و من ازدواج کردم و خوشبخت شدم خداروشکر همسرم خوبه
داداش برام دعا کن خدا بزودی بهم نی نی بده
ویژه دعا کنیااااااا
🥺😍😍ای جانممم چ خواب قشنگیییییییییی منم توی این ایام واست دعا میکنم الهییی خدا یه بچه ک بشه سرباز امام زمان بهت بده
چههه قشنگ عزیزم 😍 انشاءالله که اگه خیره این اتفاق برات بیافته
سلام داداش زیارت قبول
دمت گرم بابت عکس های که میفرستی.
خیلی ممنون که به یاد ما هم هستی 🌹
سلام داداش،این تکلیف لا لذت الا الله دومم بود.که چون لینک ناشناس نفرستادی نتونستم بفرستم😅😁
https://s6.uupload.ir/files/img_۲۰۲۶۰۵۳۱_۱۸۰۳۳۳_k1xj.jpg
سلام داداش و آجی فاطمه
زبارتتون قبول. نوش جونتون. دلم با تک تک عکساتون میلرزید. الهی که قسمت من و خانوادمم بشه. مطمئنم در بهترین زمان ممکن زیارت قسمتم میشه
مطمئنم.💪
داداش خیلی خوبی
آره واقعا
خدا رو شکر که یه آدم حسابی وجود داره😌😂
سلام داداش لطفأدرحرم باباعلی برام دعا کن امسال برم زیارت من تاحالانرفتم کربلا
همه چی عالی بود…ممنون که ما رو هم میبری سفر🌱💚
داداش واقعا هر چی میگذره بیشتر حرفتو میفهمم که گفتی باید این باورمون قوی تر بشه که خدا چقدر دوستمون داره
❤
سلام داداش لطفأدرحرم باباعلی برام دعا کن امسال برم زیارت من تاحاله نرفتم کربلا
الهی بحق بابا علی همین الان یه زیارت توپ برات نوشته بشه عزیزم
سلام بیب
😂😂😂
خوبی برار
زیارت قبول
دادا اون پستی بود که درباره چله نور خواری و چاکرا ها صحبت کردی، واقعا اون ۷ تا ذکر خیلی خفن بودن
داداش به نظرم اون پست رو تبدیل به پی دی اف کن و بزار سایت تا بقیه بچه ها هم استفاده کنن
چون من خودم وقتی اون ۷ تا ذکر رو صد بار یا بیشتر میگم کاملا حس میکنم که انرژیم برگشته و از بی حالی در میام و کلا چشم هامم بعد از گفتن ذکر ها شفاف تر و واضح تر میبینن کلا نور چشمام هم زیاد میشه
دادا اگه حسش بود درباره موجودات دیگه و عوالم و روح جوان و پیر و راهنما و اینا هم واسمون بگو
با تشکر از شما
خبرگزاری صدا و سیما روم
سلام مممنون که گفتی
خواهش می کنم ❤️💚♥️
😂😂😂
😆😂
سلام بچه ها چطورین!
خدا رو شکر که یه جمع خوب و فهمیده ای مثل خودمون داریم🧡
واقعا کی مثل اینجا میشه ..
امیدوارم خدا کمک کنه درونمونو خوب با خودش درست کنیم تا بیرونمون آروم و قشنگ شه♥️🦋
داداش ممنون بابت دعاهای از ته قلبتون برامون
خدا رو شکر که هستین همتون
چه جمع خوبی که همو میفهمیم
و خدا رو شکر که خدامون ما رو میفهمه
خدارو شکر واقعا ..✨
سلام حاجی زیارتت قبول
بهبه چه عکسایی 🥺😍
https://s6.uupload.ir/files/screenshot_۲۰۲۶-۰۶-۲۰-۲۱-۵۴-۰۰-۰۳۰_lockscreen_lscy.jpg
https://s6.uupload.ir/files/img_۲۰۲۶۰۶۲۰_۲۱۵۷۰۲_yhs.jpg
آره واقعا😍
❤😌
این مرد جلویی تو آوساید عکسو خراب کرده من اون یکیو گذاشتم که مرده رفته بود😂💔
اره واقعا مرده خیلی بد جاییه😂
ولی نمیدونم چرا حس این عکس رو اون یکی که مرده نیست نداره🥺
خیلی حس خوبی داره این عکس
واقعا گوشیامون هم حال می کنن با همچین تصویر زمینه های خوشگلی
من که گوشیم خیلی خوشگل شده😍🥹
منمممم🤩
این آقاهه ادمو یاد کارتون رنگو میندازه که پیرمرده از بالای تپه بقیه رو نگا میکرد میگف اینا رو میبینی آقای رنگو؟ 😂
سلام بابا علی برو شما باد😁
درجه یکه من هر بار گوشی رو باز میکنم این حس اینکه همه چی به کتفت باشه رو حس میکنم😁
از اینکه از کلمات منفی به کار ببرم بدم میاد ولی امشب به قدری دلم گرفت و ناراحت شدم که سینه ام از شدت این بغض داره منفجر میشه و درد میکنه و اشک هام بی اختیار داره میاد. نمیدونم این کامنت اصلا ثبت میشه یا نه ولی داداش تو که دهان مستجاب میشه برام دعا کن .. دعا کن دیگه درس ها رو پاس بشم و انقدر عذاب نکشم.. خدا میدونه که امشب چقدر سخت تونستم اشک هام رو نگه دارم تا بیام خونه و بیام زیر پتو به بهونه خوابیدن خودم رو با آروم کنم و اشک هام رو بریزم. من جز اینجا پناهی ندارم.. 🩷
عزیزم باشگاه داداش رضایی ها درک میکنن❤
سلام عزیزم الهی بحق این ماه عاشقی و صاحب این ماه درس ها رو بگیری و چرخ زندگیت قشنگ بچرخه در پناه امام حسین واقعی باشی
سلام آفرین که گریه نکردی
بنظرم من نسبت به هیچ چیزی تنفر نشون نده هر چی بگی نمیخوام بدم میاد فلان اون چیز بیشتر به سمتت میاد بجاش با دلایل منطقی خودتو قانع کن، وقتی هم که میگه این کارو انجام نمیدم خدا ازت امتحان میگیره یا شایدم خدا میخواد فقط و فقط اونو ببینی و نگی من این کارو نمیکنم دوس داره بگی با کمک خدا این کارو نمی کنم من بدون خدا هیچم ..خدا میخواد در همه چی اونو ببینی غیوره ببینی یه چیزیو حتی خودت رو برای خودت بزرگ می کنی ( مثلاً من میتونم) اونو جلوی چشات نابود میکنه .
انشاءالله هرچه زودتر درسها رو میگیری و تموم میشه
به قول داداش رضا، اتفاقا توی عالم ذر، تو خیلی خفن بودی که چالش سختی انتخاب کردی…
نسخه عالم ذر تو، خدا یه چیزی بهش نشون داد که تو اصلا هنگ کردی و گفتی خدایا اگه استقامت کنم این جوری میشه؟ و بعد فهمیدی ارزشش رو داره❤️ کم نیار بهترین روزها برات تو راهه
خدا میبینه که برات سخته🫂🌱
با خودت بیرحم نباش🌱🌸
الهی شکرررررر بابت حال خوبم
الهی شکرتت بابت وجود داداشی
الهی شکرت نسبت به سال قبل خیلی پیشرفت کردم
الهی شکرت که گذاشتی مزه ایمان بره زیر زبونم
الهی شکرت بابت همه چی …..
داداش برام دعا کن از بابا علی برام بخواه که به بهترین نسخه خودم تبدیل بشم …
خوشم میاد اون حسی که دارم رو شماها هم دارید .
زیارت قبول داداش..
ان شاالله روزی هممون..
سلام به همه خوبان … به به نجف … صفا باشه عشق باشه نور باشه رضا جان … التماس دعا 🙏💚🧡🤍🩵💜💛♥️
داداش خیلی حس عجیبی بود….
وقتی داشتی بغل ضریح نفس عمیق می کشیدی احساس می کردم ریه های منم داره پر می شه😂
انگار جسممون هم به هم وصله…😅
#کلونی داداش رضا😂
😂😂
عکس و فیلمهایی که گذاشتی داداش از حرم اصلا با هر عکسی که میبینم فرق داره زنده س داداش بیشتر دعا کن
بوس به کله روحت🙂😘
سلام داداش رضا
حرف نداری
دمت گرم
قشنگ حس میکنم هر جا میری همونجام
کم نمیذاری
ممنون
سلام داداش عکسا واقعا عالی بودن
زیارت قبوللللل
سلام بچه ها چن روز پیش فیلم کلونی کره ای رو دیدم تازه اکران شده بود ببینینش جالبه
تو ذهنم برام داداش رضا و خودمون تجسم شد که چجوری مارو ارتقا داد فقط داداشو بجای نقش اصلی مثبت درنظر بیگیرینش و تاثیراتشو رو مون 😁
کلن باحاله با خداجون ببینین حال میده😄❤
سلام حاج داداش زیارت قبول تا الان که سفر عالی بود عکسا بینظیره
عشق هست امام علی ای کاشک نجف یک استانی از ایران بود 😍
داداش زیارت قبول حسم نسب به عکس ها همش میگه لذت زیارت امام علی از همشون بیشتر بوده و سیر دوپامین شدی از زیارت امام علی
نوش روحت😁
سلام داداش، زیارت قبول! داداش حالا که متاهلی یه نسخه جدید مثل کتاب همسر نمونه مینویسی؟
زیااارتتتت قبول
یاجونز💖
داداششش انگار خودم رفتم کربلاااا
دمت گرممم بابت عکساو لایوای قشنگت😍🤍
یاااجونززززز💖
سلام داداش عاللییییی بوددد
من انگار خودم رفته بودم کربلا زیارتتت قبول باشه
الهیی که درسارو پاس بشیم🤍😍
یاجونززززز😍🥰
سلام داداش زیارتتکن قبول باشه التماس دعای فراوان
سفر هم عالیییییی هست
وویسی که از حرم گرفتین بییییی نظیر بود خیلی حس خوبی بود میشه بازم بگیرین لطفا😭🫠
سلام داداش ذری
عالیه بیسته
سلامممممم داداش عکسها واقعا روح دارن جوووووونز انگاری خودم رفتم واقعا از بس انرژی خوبی گرفتم جوووووونززررر
داداش کاش میشد گلچین آهنگای یانی رو تو سایت میزاشتی …
مثل اون موقع که فول آلبوم Yiruma رو گذاشتی.
ته همه راهها، خداست 🤍دل به خدا بده، بقیهش درست میشه 🤲
داداش کاش میشد اون جمع خصوصی تون رو یذره گسترش میدادی…
قول میدم انقدر تلاش کنم تا خدا بهت الهام کنه و منم عضو جمعتون بشم،
درسته ۱۶ سالمه ولی
میخواهم ، میتوانم ، میشود.
جمع خصوصی ؟
چطور جمعی هست؟
ایول یک رفیق عالم ذری همسنی🙂↕️
جوری با جمع ما تغییر می کنی که خودت باورت نمیشه…
منم همینطور :)
ول کن رضا دنبال خصوصی با خدا باش….
رضا،حسبی الله
والسلام😎
سلام زیارت قبول 🩷
بهترین بود داداش کربلا رو احساس کردم منم اونجام🥹(:
سلام داداش خیلی ممنون بابت دعاهای خوبت منم باهاشون آمین میگفتم 😍😍
خدا رفاقتت رو حفظ کنه داداش🌹 الهی هر سال زائر باشی 🤲
خیلی قشنگن عکسها
خیلیییییییییییییی 🥹😭
سلام، الهی هممون عاقبت بخیر بشیم انشاالله
https://cdn.imgurl.ir/uploads/w8656__.jpg
خفن🗡🙂↔️🙂↕️🎖
عجب عکسی 🤤
جوووونزززز آره…داداش الهی خیلی خیلی رشد کنی، الهی کلی خیر و برکات و اتفاقات خوشگل و زیبا برات بیفته که سوپریز بشی و نفهمی از کجا اومده،
الهی یه عالمه پول بابرکت در مسیر خدا بیاد تو حسابت و تو هم اونا رو در مسیر عشق و اهل بیت خرج کنی همیشه…الهی خدا و اهل بیت ازت راضی باشن و عاشقانه هوای زندگیتو داشته باشن…
ممنون داداش بخاطر اینکه دست خدا شدی برای یاد دادان دعا های عمیق و جووون دار… :)
ممنون به جامون رفتی زیارت و نفس کشیدی تو حرم باباهامون… :)
داداش اگه میشه لطفا ب جای من ضریح بابا علی بگیری❤️❤️
نمیدونم چرا ولی یهوی بهم الهام شد ک بگم
دمد گرم عشق خدا 🫠
سلام داداش جان
زیارت تان قبول
این که سفر را با دعا های زیبا یکجا ساختی، خیلی عالی شد و عکس ها و ویدیو های زیبا دوباره خاطرات سفر کربلا را زنده کرد، انشاءالله امسال راه باز شود تا ماهم از کابل افغانستان بتوانیم بیایم زیارت.
در ضمن از دعا هایت فراموش مان نکن داداش جان گل
داداش عکسات جنسش فرق داره.. بقیه میفرستن اصلا حال نمیده ولی اینا یه لذت عجیبی داره 😍 خدا خیرت بده
دقیقاااا وقتی بقیه عکس میفرستن نسبت به عکس ها خنثی خنثی هستی ولی عکس های داداش واقعا فرق داره آدم احساس میکنه خودش تک تک اون لحظات رو داره زندگی میکنه 😍
دقیقا 😍
اون ویس کنار ضریح امام حسین
قشننننگگگگگ روحمو از جا کَند❤️❤️🥺🥺🥺
رفتیم بهشت بخدا
سلام داداش و بچه های خدا
اخیییش بالاخره سایت باز شد
داداش قشنگ احساس میکنم رفتم کربلا
خیلی دلم اونجاست
نجف بابا علی چقدر جیگرررر شده🥹🥹🥹❤️
ممنون از معرفت و مهربونیت ممنونم🥺🌸
باز شدن نظرات حس برگشتن به جمع فامیلای باحال رو داره بعد مدتها 😂
😂😂😂😂داداش منم این تصویر مشتی رو زدم تصویر زمینی
https://cdn.imgurl.ir/uploads/k74427_Screenshot_20260620_174526_One_UI_Home.jpg
بسیار عالییی😂
چه کیفی می کنه
ایول الله ابجی صبا
داداش فایل صوتی از نجف که توش نفس میکشیدید ، همراه شما نفس میکشیدم .
چه کیفی داد .
همه عالم یه طرف ، حرم بابا علی یه طرف .
البته من که نرفتم .ولی تو زیارت هاتون حسش کردم .❤️❤️❤️
سلااام حاجییییی این حشیش چسامو بستم و نفس میکشیدم واااای خدایااا مواد کش تو شدم علی تو منو مواد کش تو کرد وااای جوونزززززز تگش قلبم بالا رفت اخه دوره چهل روزه من واااای توسل به بابا علی و امام حسین و شهدا وااای خدایااااا کتابی دارم میخونم دارین توش خدارو قسم میدین به امام حسین و از امیرالمومنین میگین…. چقدر مداااحی چسپید اخیییی دلم بغض کرد چشااام اشک ریخت اخر وقتی نامه رو دیدم دست ابجی فاطمه منو واین همه خوشبختی کطمینم رحیم جونززززززز بیشترشو هم میددده…. حاجی دمت گرررم جونززززز چه دعایی کنم واااست الان به این درجه رسیدم نمیدونم چی بگم فقط میگم رحیم جونز اینقدر بغلش کن داداش و اهل بیت اینقدر این پسرتونو بغل کنید که فقط انگار عین اسمش از اون راضی هستین الهی امین اللهم صل علی محمد وال محمد…..
حاجی لیلی سایتو خیلی پیش باباعلی دعااا کن من بعد تحولم شب احیاااا با دل شکیته گفتم تو بالای منی من یتیم واقعی شدم تو الان جسمی نیستی ولی الان که فرکانسم خداروشکر تغییر کرده میگم بابا علی رگ خوابت رقیه نانازت من دخترت لیلی رو هم دریاب مطمئنم نگام میکنی چون سوار کشتی دسته گلت حسین ات هستم. الهی شکرررت. الحمدالله. یا علی مددد افتخارم اینه میگم به محبینت 🤲🏻🕋😍😍😍😍😍💐💐💐💐💐💟💟💟💟💟💌🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
سلاااام
جانممم نظرات باز شدههه
زیارت قبول بکش که خوب میکشی عشق بشه بچسبه به روحت اینورم رد کن بیات که جنس لازمیم
سلام داداش .
زیارت قبول .
تو تموم لحظات با اشتیاق دنبال کردم پیاما و عکسا و ویدیو ها رو .✨❤️
روحم کیف کرد .ایمان کامل دارم که منم زائرم .همراه شما و آبجی فاطمه .😍🌊
روز اولی که رفتین ، دو رکعت نماز براتون خوندم .اسمشو خودم اختراع کردم . گفتم دو رکعت نماز نور میخونم به نیابت داداش رضا . 🌱💚
هر روز دعاگوییم داداش .
دعاهاتون یک راست از دلتون میاد میشینه تو دل ما .قلبم میگه مستجابن همه اشون .🪐✨
روزای قشنگی داریم .به لطف خدا نشونه ها و حمایت های خدا همیشه شامل حالمونه .
عکسی که از کاظمین گرفته بودید ، به طرز عجیبی به دلم نشست .بعضی عکس ها یه جور خاصی ، خاصن .
این شبا چند بار خوابتونو هم دیدم .
همیشه معتقدم دیدن خواب شما یعنی دعامون میکنید و دعاتونم مستجابه .🙃✨
سلام به آبجی فاطمه برسونید .
چون تو نجفید ازتون خواهش دارم ویژه منو یاد کنید .چون امام علی همه ی قلب منه .
بهش بگید دوستیشو تو دلم ریشهدار تر و عمیق تر بکنه .
با حسن ظن ازتون التماس دعای ویژه دارم پیش بابا علی .😁😍
الهی خدا از دعاهاتون تکه های نور و روشنی و خنکی بسازه و گلوله گلوله پرت کنه سمت قلبتون .💫
الهی قلبتون پر از نشاط و اطمینان و سلامتی و امنیت بشه .🐝
الهی برکت از سر و روی زندگیتون بباره .🌱
الهی ۷ تیر پوست بندازید و یه رضای جدید متولد بشه . رضایی که با همه ی این سال ها متفاوت تر باشه و درخشش و نورش دل اهل آسمون و اهل زمین رو روشن کنه .✨
الهی چشماتون با نعمت های زیبای خدا برق بزنه .💕
الهی نور چشم سر و چشم دلتون بیشتر بشه .💚
الهی چنان حال خوب سمتتون بیاد که هر روز سه وعده سجده شکر کنید و شبا موقع حرف زدن با خدا اشک تو چشاتون جمع بشه . اشک سپاسگزاری و عشق .🌧️😍
ما هم دعا میکنیم تا هر روز موفق تر و شاد تر باشید .❤️
سلام داداش عالیهه عالییی
انگاری خودمم اونجام
انشالله که همیشه حال دلت خوب باشه که حال دلمون رو خوب میکنی
باباعلی عشقِ عشق
داداش میخوام دعا کنم
الهی هممون درس هامون رو پاس بشیم
الهی رسالتمون رو پیداکنیم و درش موفق باشیم الهی همه سلامت باشیم و خدا رو بیشتر از قبل بشناسیم و عاشقش بشیم
الهی خالص تر بشیم
الهی شیاطین جنی از ههمون دور بشن از بس نور مون زیاد بشه
الهی شیاطین انسی ازمون فاصله بگیرن
الهی گرگ اصلیمون رو شناسایی کنیم و از پسش بر بیایم
الهی مسیرمون تو شادی و حال خوب باشه
الهی ثابت قدم باشیم تو مسیر خودسازی
الهی قلبمون پر از عشق و نور الهی بشه
الهی بیشتر با خدا حرف بزنیم
الهی روحمو و جسممون قویتر از قبل بشه
الهی درسهای هجرت رو پاس بشیم
الهی بابا علی این اذن رو از خدا بگیره که به تمام دعامون خودش امین بگه
💐🍃💐🍃💐🍃💐
اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
💐🍃💐🍃💐🍃💐
سلام داداش
کنکور دارم امسال
ب بابام علی بگو ، ک ب خدا بگه حواسش بهم باشه
خیلی تحت فشارم
از ی طرف نهایی ، از ی طرف کنکور، از ی طرف روضه و از ی طرف تشییع آقا
از ی طرفم اربعین…
بهش بگو حواسش ب دل منم باشه..🙏
منم کنکور دارم.. انشاءالله که خیره
داداش لطفا دعا کن تو رسالتم موفق بشم
دعا کن مستقل بشم
دعا کن کم نیارم و درس بگیرم …
دعاکن اون دوتا چیز …. بفهمم و دیگ اذیت نشم …
سلام دادااااااش زیارت قبووللللل
داداش من خودمو تو حرم ها حس میکنم
من با عکسها روحم پرواز میکنه
حتی عکسا رو گذاشتم پروفایلم دوستم گفت رفتی کربلا؟ گفتم روحی آره ولی جسمی نه
خیلی حال دادی خلاصه
امیدوارم بهترین حالات معنوی تو بغل باباعلی برات رقم بخوره
بوس به روحت
https://uploadkon.ir/uploads/caef20_26rasol-borna-dadare-eshghi-320.mp3
https://uploadkon.ir/uploads/5f3320_26Screenshot-۲۰۲۶۰۶۲۰-۱۷۰۵۵۵-One-UI-Home.jpg
مداحی رو گوش کنیم حشیشش اصله اصله
چقدرررر عالی رشد کردی داداش
منم خیلیییییی ته چاه بودم مثل خودت اما هنوز خیلی شکوفا نشدم
خیلییی برام دعا کن
از امام علی یچیزی برام میگیری قلبمو هدایت کنه؟؟؟😿
سلامممم داداش امیدوارم حالت خوب باشه 🤩
داداش زیارتت قبول باشه 😇
داداش سفر تا اینجا عالی بوده و پر از نشونه های معنوی 😊
داداش من روز اول محرم روزی که رسیدی مرز مهران من دوباره توبه کردم و دوره برداشتم داداش هیچ اتفاقی اتفاقی نیست درسته 😁😁
اون روز همش داشتم با خودم فکر میکردم من چه قدر آدم بدیم که روز اول محرم وضعم اینه و از خدا دورم ، پس حتما امام حسین دوستم نداره که روز اول محرم برام اینجوری تموم میشه
وااااای داداش اصلا باورم نمیشد از الهام جون یه پیام داشتم نوشته بود خدا امید هیچ بنده رو ناامید نمیکنه و خدا به اندازه باورت باهاته 🥰🥰🥰
خداروشکر میکنم که توی این سفر همراهیتون کردم 🤩
سلام داداش
زیارت قبول
وقتی میری برای مصرف حشیش انگار ما هم داریم مصرف میکنیم😂🥹
ما روحامون بهم وصله هر کاری کنیم برای همدیگه هم اثر میزاره اگه اینو تجربه نکرده بودم خودم باور نمیکردم
داداش فابل صوتی عااالی بود🥹 چشامو بستم و اشکام جاری
الهی برسی به اونجایی مه دلتون میخواد
عاقبتتون ختم به خیر
خیلی ارزوی زیارت بابارو دارم زیارت دلی😭
خیلی خوب بود داداش…خدا خیرت بده انگار منم شریک سفرتون بودم…دلم هوایی شد🥹🕊…دعام کن امسال تو پیاده روی اربعین شرکت کنم…
سلاممممم به آبجی فاطمه و داداش رضا 🥺😍
زیارت قبول آخ تواین سفر حس میکنم لحظه به لحظه قدم با قدم باهاتون اومدمممم🤭
التماس دعای ویژههههههههه
سلام زیارت قبول باشه خیلی خوشحالم که دارید حس های خوبی رو توی این زیارت تجربه می کنید😍 لطفا برای منم دعا کنید :) یه دوره اخلاص برداشتم دعا کنید چله منم به خوبی تمام بشه و اینکه درس خوندنم در مسیر رسالتمه پس لطفا برام دعا کنید هم توی کنکور الهی هم توی کنکور درسی رتبه خوبی بیارم
دعای حضرت زهرا پشت و پناهتون ♥️
https://98up.ir/do.php?filename=aliakbar-haeri-maste-najaf-128.mp3
وضعیت داداش هم اکنون 🩵
خدایی اینجوری هست یا نه ؟؟؟😉😉🙃🫠
سلام آره دقیقا
منم به همین فکر میکردم😉
آرهههه عالیه
یه حس وضعتان چونه بهم دست میده🤣
و همه چی به کتفشه
سلام داداش ذیارت قبول
ان شاالله خدا خیر و برکت بیشتری وارد زندگیتون کنه چه عکسای قشنگی گذاشتید
اون ویو ابدی ،اون گنبد های دوقلو
اون عکس های که از پنجره های رنگی
و اون لایو های خفن تو حرم ها ، اون قدم زدنها در بین الحرمین وووو هر کدومش فوق العاده بود دمتون گرم دست خدا شدید و مارو هم همراه کردید
داداش روحم خیلی لطیف شده جدیدا آلودگی و تاریکی هارو خیلی بیشتر از قبل حس میکنم خدا رو شکر
حالا میفهمم وقتی میگفتید هر جایی میرید تاریکیش رو حس میکنید یا با هر آدمی نمیتونید همنشینی کنید
اذیت های شیاطین هم خیلی زیاد شده
پس معلومه مسیری که پیش گرفتم درسته
داداش برام ویژه دعا کنید تو حرم بابا علی
راستی گرگ اصلیم رو شناسایی کردم به لطف خدایی مهربون
و یه دوره ۴۰ روزه براش بر داشتم
امروز هم روز اول
داداش حرص خوردن شیطون رو حس میکنم واسه فرستادن این پیام چون انقدر اذیت کرد
سلام داداش
حقیقتا کمی فکرم مشغول بود و داشتم به خدا فکر می کردم و سعی می کردم حکمت یک اتفاقی رو پیدا کنم و با یاد خدا آروم بشم.تا اینکه آبجی فاطمه اون نوشته از طرف امام زمان رو گذاشت کانال و گفت یه دختری اینو بهشون داده و رفته.با دیدن اون متن خیلیی حالم دگرگون شد من هم دقیقا دنبال یه نشونه بودم و چی از این بالاتر که امام زمان بهم میگه می بینمت و هواتو دارم🥹🥰
سلام دوباره داداش عکسهاتون عالین همشو استوری کردم واسه خودم با بغض میبینم 🥹 دلم میخواد میتونستم راحت گریه کنم تو حرمش و عشق کنم
وای اون عکس ابجی فاطمه عااالی بود دقیقا حرف دل خیلیهاست که دوست دارن بشنون فدای بابا مهدی برم 💞
پیام قبلیم ثبت نشد ولی دعام کنین خیلی العی برسم به قلب سلیم و عاقبت بخیری
یا علی
داداش یهو دلم هوایی شد
یجوری از ته دلم دعات کردم شک ندارم مستجاب میشه در حقت.
بابت تموووم عکسا ، و مخصوصا ضریح امام علی بینهایت سپاسگزارم…دمتون گرم
الهی هم آبجی و هم شما و همه بچه های سایت هرچی تو دلشونه براورده شه…
یاعلی.
داداش از تنفس دیافراگمی استفاده کن تا زود تر بگیرتت…
سلاااام
من دیگه با جونم درک کردم که داداش مهدی پای همه خواسته هامو هم تو نیمه شعبان هم شب قدر امضا کرد، تاحالا قسمتم نشد بیام کربلا ازش خواستم امسال هر طوری شده بیام که میوندلایو ها و عکسا فهمیدم من دقیقا همون جام
داداش دمت گرم هر چی از خدا میخوای بهت خوشگلشو بده
یاعلی
داداششش از نجف کلیییی عکس بگیر برای پروفایل و پس زمینه ❤️❤️🥹
داداش رضا
من خلاعاطفی توجه و محبت دارم
یه راه رو تجربه کردم که آروم شدم
دعای صباح آقا امیرالمؤمنین رو خوندم
دیدم خیلی اون خلا رو پر کرد
که دیگه نیازی نداشتم
من چون حرف مشترکی با همسرم ندارم و راهمون از هم جداست فعلن
خیلی تنهام و حس اون توجه و محبت بیش از گذشته اومده سراغم
و هیچکس درکم نمیکنه
نه دوستی نه آشنایی
بخاطر همین وقتی این دعا رو خوندم
فهمیدم نیاز به یک هم صحبت دارم
و اون خداست
و اون خلاء رو پر کرد
و آروم شدم
https://uploadkon.ir/uploads/aea420_26IMG-20260620-163215-349.jpg
https://uploadkon.ir/uploads/bc4120_26IMG-20260620-163905-441.jpg
داداش واقعا خدا مقلب القلوبه ❤️🩵
خیلی نشونه دیدم دمش گرم 🌹🌹
به به 😍 خدا عشقه عشق
سلام داداش زیارت قبول همه چی عالی اجرتون بااهل بیت علیهم السلام منم خیلی براتون دعاکردم که دست پربرگردید خیلی بیشتر رشدکنید واقعا این نفس کشیدن خیلی خوبه توی حرم دقیقا حس میکنیم خودمون اونجاییم وتشکربابت دعاهای زیباتون باخودم میگفتم کاش اسم کتاب روبذاریدالهی نامه خوشحالم که همین شد التماس دعا
سلام داداش رضا
زیارت قبول داداش
ممنونم بابت این زیارت
من وقتی رفتم کربلا ، ما رو نبردند زیارت دوطفلان مسلم ، بخاطر همین با شما بزیارتشون اومدم
قسمت بود با شما بیام…
خیلی حرمشون باصفاست…
ما هم از راه دور فقط نفس کشیدیم تو حرم…
چکار کنیم با خودمون خیلی در صلح باشیم
اوکی باشیم
و یکذره چیزی ما رو از خودمون جدا نکنه ، گم بشیم
و خودمون رو گم کنیم
که بعدش خدا رو گم کنیم
اگه میشه کمک کنید
از تجربه هاتون بگید
ممنونم
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خدایا شکرتتتتتتتتت
داداش خونه بابا علی برامون لایو نمیزاری؟😍
الهی سال دیگه همه ی ازدواج قشنگ و عاشق خدایی داشته باشیم و با هم مسیرمون بریم کربلا 😍😍
همه بگین آمینننن
الهی آمین 😍
سلااام. الهی امیییین اللهم صل علی محمد وال محمد. از کجا معلوم همین امسال نریم.ان شا الله 😍😍😍😍😍🤲🏻💞🕋🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
سلام سلاممم داداششش رضا
خیلی خوش گذشت سفر بااین عکسا و گزارش لحظه ای انگارواقعا کربلا بودم 😍🫶
الهیی که هرچی ازخدا میخوای بهت بده 💖
ودعا کن ماهم ازپس گرگ های درونمون بربیاییم ورشدکنیم🌱
سلام
زیارت قبول داداش
مرسی واقعا عالیههه🥹🙏🏻🙏🏻
سلام داداش
من تازه نی نی دار شدم ۱۰ ماهشه یه دختر ۸ ساله دارم.
دقیقا یک محرم فهمیدم بازم باردارم من چکار کنم ؟ حال غریبیه
هدیه ببین از طرف خدا و امانت دار خوبی باش. بچه رو نذر امام حسین کن
https://uploadkon.ir/uploads/167220_26Screenshot-۲۰۲۶-۰۶-۲۰-۱۶-۱۶-۲۵-۴۷۵-com-miui-home.jpg
جووووووووونننننننزززز🩷🩵🩷🩵🩷🩵🩷🩵🩷🩵
حاجی پیش ضریح بابا علی برام دعا کن که بتونم تکلیفم چیه ..بدونم خدا ازم چی خواسته ..بتونم رسالتم رو پیدا کنم
سلام داداش چطورییی ؟؟🩵🩵
زیارتتون قبول 🩷🩷
مرسی که تک خور نیستی و ماهم تو این سفر شریک کردی 💜💜
بوس به کله روحت 💙💙
داداش من آرزومه امسال دیگه حتما برای اولین بار برم کربلا انشالله منم بطلبه ❤️❤️
داداش جونم دعاهات عالیههههههه 💛💛
حاجی خیلی دوست دارم بیام ..
از امام حسین جانم برام بخواه که منو بطلبه
قبلنا که تو این مسیر نبودم اصلا حال و حوصله زیارت رو نداشتم …
ولی الان چرا خیلی تشنشم خیلی…
خیلی دوست دارم هم حرم امام رضا و کربلا بیام ..
ان شاءالله هم امام حسین جانم و هم امام رضا جانم بطلبه و راهو برام هموار کنن که بیام ..
سلااممم داداش زیارتتون قبول 😍
منم دعا کنین تا حالا کربلا نرفتم 🥲💔
اتفاقا امروز گفتم برم چک کنم سایت شاید نظرات باز شده باشه ما که پوکیدیم بی حرفی 😂
دیگه دیدم باز کردین
https://uploadkon.ir/uploads/032220_26IMG-20260620-155452.jpg
https://cdn.imgurl.ir/uploads/m19589_IMG_20260620_155521.jpg
https://cdn.imgurl.ir/uploads/j70658_IMG_20260620_155506.jpg
https://cdn.imgurl.ir/uploads/d37098_IMG_20260620_155500.jpg
https://cdn.imgurl.ir/uploads/f50028_IMG_20260620_155455.jpg
خیلی قشنگه
معنی حسبی الله رو باحال نوشتی
آخ داداش خیلی خوشحالم از ذوقت از ذوقت منم اونقدر ذوق کردم که بغضم گرفت دهن سرویس
خیلی با مرامی🫂
سلام داداش
زیارتت قبول
سفر عالی بود به قدری که من دیشب راجبه کربلا خوابای خوبی میدیدم😉
سلام داداش زیارت قبول…داداش یه چیزی رو کشف کردم رابطت با خدا شده مثل رابطه حبیب توی لیسانسه ها با دخترا….اونجا که میگفت چرا بین این همه آدم فقط به من جواب منفی دادی پس یعنی دوسم داری….تو هم هی با هر اتفاقی به خدا میگی چرااا مننن…آیا این اتفاق شانسیهه..😂
آخه واقعا شانسی نیس 😂 یکم دقت کنی میبینی خدا همین شکلی میگه دوست دارم
😂😂😂وای آره
سلام داداش
زیارت خودت و آبجی فاطمه قبول باشه ان شاءالله
حاجی برام ویژه دعا کن ..
جونزززززز
سلام داداش زیارتتون قبول باشه😍💫
ممنون که دعامون کردین🤩🌷
همچی عالیهههه عکسا هم خیلی خوب بودن 🌱
ان شاءالله قسمت هممون بشه💕🎀
خوشحالم که دوره چهل روزتون داره تموم میشه بازم التماس دعا داداش🤲🫀
راستی چقدر خوب که کتابش میکنین
دستتون سلامت؛
وقتی نگاهشون میکردم داشتم با خودم میگفتم کاش کتاب بشن که تجربیاتتون رو داشته باشیم
ممنونم
سلام داداش عالی بود. دلم خیلی هوای اونجا رو کرد… واقعا با دیدن عکس ها ذوق میکردم و خوشحالم که با فاطمه جان اونجا هستین…. راستی
یه جا نوشته بودین که هر چقدر به خدا نزدیک بشی و در مسیرش باشی دیگه بلا نمیبینی… همون شکستن ماتریکسِ هر که در این میکده …..
پس این رنج هایی که انسان در زندگی داره چی؟ این که بعضی ها(بی درک، بی منطق، انتظار بالا…) مدام روی مخ آدم هستن و واقعا داخل زندگی مون هستن و نمیشه حذفشون کرد…
واقعا انرژی آدم رو میگیرن و نمیشه کاری هم کرد…
گاهی دلم میخواد واقعا خیلی خیلی از آدم ها دور بشم و برم جایی مثل همسایگی امام رضا و اصلا آدم ها رو نبينم و کسی من رو نشناسه…کاش میشد دور شد،
دورِ دور
سلام داداش زیارت قبول باشه✨️😇
تا اینجا خیلی خوب بود شکر خدا🥰❤️🔥
التماس دعا🌷
سلام داداش
عالیییییی ادامه بدید قشنگترینش اون صوتی که گرفتید من چشام رو بستم واحساس کردم دارم اونجا نفس میکشم خیلی حال داد واقعا ❤هیچی چی بگم واقعا نمیدونم چطوری از خدا تشکر کنم بخاطر بودن سفیری مثل شما
دمت گرم 💙💙
داداش دعاهاتون خیلی خفنه
یعالمه درس توشه
هم مدل دعا کردن بهمون یاد میدین
هم طرز تفکرمون درست میکنید
هم اینکه خودخواه نباشیم و برا بقیه هم دعا کنیم
خیلی خوبه
داداش راستی چله ای که برداشتین چی بود؟
داداش من از درس خوندن بدم میاد حاضرم هر کاری کنم فقط درس نخونم
پیش ضریح بابا علی برام دعا کن خودم پیدا کنم یه نشونه چیزی
از درس خوندن بدم میاد وقتی نمیخونم عذاب وجدان میگیرم وقتی میخونم کسلم
از اینکه نمیدونم چه کاری انجام بدم باید چیکار کنم سردرگمم
قرار نیس همه با درس خوندن موفق بشن هرکس یه رسالتی داره 😉
نگران نباش
احتمال خیلی زیاد رسالتت نیست
کتاب رسالت داداش رضا رو بخون
سلام آبجی به دلت نگاه کن وقتی رسالتت رو پیدا میکنی وقتی توش قدم میزاری پر از حس خوب میشی از زندگیت راضی هستی ، هیچ وقت هم برای جنگیدن براش خسته نمیشی
انگار تمام زندگیت رو میزاری برای رسالتت ، اصلا دلت نمیاد هیچ کاری جز اون رسالتت انجام بدی
کتاب آمدنم بهر چه بود و دست خدا رو با کنکور نبندیم رو بخون
هرچیزی که به قیمت تموم شدن آرامشت باشه زیادی گرونه
داداش رضا
سلام
حتی رسالتت رو هم که پیدا کنی قرار نیست همیشه ازش لذت ببری
خیلی وقتا آدم کسل میشه و از رسالتشم حتی لذت نمیبرع و حوصلشو ندارع
هرکاری سختی خودشو داره حتی رسالتت….
دنبال معنا باش ببین چی از وجود برات معنا داره برو دنبال همون
چقدر به موقع شنیدمش .
واقعا همینطوره …
ولی بقول داداش رضا وقتی درست انجامش میدی حس معنوی شدیدی پیدا می کنی…
سلام رقیه خانوم
بچه ها گفتن رسالتت نیست
ولی من میگم شاید آموزشِ درستی داده نمیشه بهت .. یه معلم خوب پیدا کن . همین مسیر خدا من قبلا فک میکردم هر کی مذهبی یه زار زار تو خونه گریه میکنه ولی داداش رضا اومد و اون رو به بهترین نحوه و درست ترین روش توضیح داد . بعضی اوقات ما استعداد داریم ولی چون درست درمون آموزش داده نمیشه فراری می شیم..
سلام داداشش زیارت ها قبوللل
چقدر خوبه که مارو هم شریک زیارت هاتون میکنید
اجرتون با بابا علی
با عکسا انگاری خودمون اونجاییم
التماس دعا مخصوووص
داداش میشه یه خواهشی کنم میشه کتاب هاتونو دسته بندی کنیم هر کدوم برای خودسازی هستین یا هرکدام در مورده ائمه هستش یا خدا رو بهمون بگین ما راحت تر بریم سراغشون بخونیم☺️
سلام تو ارشیو دسته بندی قشنگ مشخص درمورد چی اسمشو بخون یا یه صفحه توش بخونی متوجه میشی عزیزز. یا علی مددت موفق باشی. 🤲🏻🕋😍😍😍😍😍🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
داداش برامون دعا کن رسالتمون پیدا کنیم
مفید باشیم روزامون الکی نگذره
داداش رضا لایو رفتی ب بچه ها میکروفن دادی با داداش حسین و عمو عباس حرف بزنن
چقدر منتظر موندم استرس داشتم ک ب منم برسه
ولی نشد …
خواستم بهش بگم داداش حسین جانم خیلی دلم برایت تنگ شده چند سال پیش ک امدم با حال بدی امدم اصن زیارت نفهمیدم
دوست دارم ی بار دیگه بیام دعوتم کن الان خیلی فرق دارم با چند سال پیش خودت میدونی 🫠🫠🫠
اره دقیقا …منم الان اون مائده ی دو سال پیش نیستم و کلی تغییر کردم حداقال در زمینه باور و اعتقاداتم….
و چقدر لحن و کلامم عوض شده و حالم بهتر شده و چقدر زیارت میچسبه الان..!
روزی همه مون.. :)
سلام داداش خوبی آبجی چطوره عاااالی بود تا اینجا مخصوصا دعاهایی که کردی خیییییلی خوب بود و جنسش فرق داشت اصن الهی شکرررر که رفتین
سلام داداش زیارتتون قبول باشه.الهی اون نفس کشیدنا نوش روحتون باشه
داداش در حقم دعا کن.از ته قلبم دوس دارم کربلا و نجف برم.هنوز قسمتم نشده😭
یعنی داداش روح مارم با خودت بردی کربلا
خیلی حال کردم خدایی دمت گرم واقعا💜
سلاااامممممممم
واایی داداش
زیارت قبولللل😍😍😍😍🤍
سلام منو به بابا علی جانم برسون🥰😍😍😍
سلام داداش
زیارتتون قبول باشه🥰🤲
ان شاءالله حاجت روا شین…
التماس دعای فراووون
دعا کنید ک درسامونو زودتر پاس شیم و روز ب روز بیشتر غرق مسیر خدا بشیم و لذت ببریم
سلام داداش رضا و ابجی فاطمه
زیارتتون قبول باشه الهی
حاجی برامون ویژه دعا کن قربونت دمد گرم
سلام داداش عزیز و ابجی فاطمه مون
خیلی التماس دعا زیارت قبول ✨💛
نصیب ماهم
سلام بچه ها میدونین راهنمایی کنین چطور میشه فایل فرستاد
عکس فیلم و فایل برو تو سایت یو اپلود اونجا میتونی بفرستی انتخابش کن و کپی و بعد اینجا پیست کن. یا علی مددت 🤲🏻🕋😍😍😍😍😍🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
بابا علی پشت و پناهت
عاقب به خیر بشی امتحان میکنم
التماس دعا ❤
سلام در گوگل بزن آپلود فایل بعد برو داخلش اگه میخواست ثبت نام کن بعد میتونی فایلت رو اونجا بفرستی و لینکش رو ذخیره میکنی میفرستی اینجا
ممنونم از همگی
امتحان میکنم
الهی خیر بببینین❤
داداش شرافتا یه عکس از ایوون طلا با کیفیت بفرست بندازیم پس زمینه
پس زیمینه فقط اون عموی عراقی تو کربلا
وقتی نگاهش میکنم ریلکس میشم و یعنی به عینه حسبی الله و به کتف چپم رو میبینم😎
ای گفتی
سلام داداش رضا اجازه هست من عکستون بردارم برای استوریم از نجف
من هر عکسی داداش میزاره
استوری میکنم زیرش میزارم همین آلن یهویی
😂 کجای کاری
سلام قال داداش :لا مشکل 😍😍😍😍😍🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻
منی که اینستا ندارم:🗿📿
بهتر
داداش رضا همین الان با خبر شدم فردا باید برم کارنامه بگیرم در حرم بابا علی دعا کن بگو بچه ها موقع کارنامه گرفتن از خوشحالی بپرن بالا و کلی شاد باشن کارنامشون نمرات عالی داشته باشه ✨🤍
داداش رضا دعا کن خیلی دعا کن کارنامه من سرنوشت سازه برای انتخاب رشته و هدایت تحصیلی
چقدر ایوون طلای باباعلی خوشگلهههههههه🥹🥹🥹🥹😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰
میدرخشههههه🫠🫠🫠🫠✨✨✨
داداش میشه یه عکس باکیفیت بذاری
برای بک گراند دمت گرمممم👌
سلام داداش وآبجی زیارتتون قبول باشه ان شاءالله مرسی که برامون دعا می کنید ان شاءالله همگی باهم زمینه سازان حقیقی ظهور اماممون باشیم و خدای ودود بعد از این زیارت به هممون تصاعدی نعمت و رحمت و درجه بده الهی هممون بزودی بریم زیارت کربلا 🥰🥰🥰😛🙂↔️🙂↔️🙂↔️🙂↔️🫠🫠🫠🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
https://cdn.imgurl.ir/uploads/h009035_Screenshot_20260620_144915_One_UI_Home1.jpg
گنگگگگ😎
🔥🔥
سلااام چقدر قشنگ شده 😍😍😍😍😍🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 احسنت.
🤩🤩👍
سلام داداش زیارت قبول من همین دیشب خواب دیدم که رفتم کربلا و نجف چقدر حس قشنگی بود و میدونم که تأثیر خوندن پیامهای کانال بوده دعا کن به همین زودی ها تو عالم واقعیت قسمت من و همه بچه های سایت بشه و بریم زیارت 🥲🤍
راستی داداش
هر کدوم از دعاهات که میخونم و امین میگم
الهام و حس درونیم میشه همشوون مستجاب میشن
چون از ته دلن و یه خالصی خاصی درونشون هست😍
سلامممممممم داداشششش😃
زیارت قبوللل✨
عالیییی بیستتتت درجه یکککک بی نظیررررر🥰🥰🥰
حرف ندارههههه👌👌👌
ممنون که دعا میکنی❤️
الهی که بینهایت بیشترش و بهترش سمت خودت برگرده..
الهی به مقامی برسی که برگای کل کائنات بریزه..✨🤲
رضا داداش… خدا شاهده اصن وقتی میبینم اینجوری ذوق میکنی منم باهات ذوق میکنم و خوشحال میشم…
چون همش با خودم میگم رضا با اون همه سختی و روزای بد ، با اینکه گرگش با من یکی بود ولی خیلی شرایطش بدتر بود،تونست به این درجه از حس و حال معنوی و خوشی و اعتقاد و باور های خفن و عشق و حال معنوی برسه…پس چرا من نتونم با تلاشام برسم؟…وهمین میشه که واقعا سوخت و انرژی میگیرم و یه انگیزه خیلی عجیب میگیرم
دمت گرم داداش که انقد خوبی
الهی همیشه روز به روز حالت خفن تر و خدای تر بشه داداش🤍🫶
سلامم به داداش رضا
و همه برو بچ😍😍
حالتون چطوره عشقای عشقم😁😍🦋
چقد خوشحالم میشه حرف زددد😂
داداشش عالییی بودد سفررر مرررسی بابت تموم عکسا و فیلما واقعا حس کردم لحظه به لحظه سفر خودم دارم قدم بر میدارم به مام چسبید دمتت گرممم
این چند روز یه چالشی بود ولی فکر میکنم من درسشو پاس شدم چون فعلا حل شده خدارو شکر 🙂😍
برامم دعا کنید بتونمم کاملل درسشو پاس شم انشاءالله
پیش به سوی بیکران و فراتر از آن😎🤞🏻
سلام نوش جونتون داداش گوشت بشه به تن و روحتون
سلام داداش
وای وای نگم که چقدر حالم خوشه ، انگار منم کامل کنارتون بودم توی این سفر و امروز صبح همش حال و هوای اربعین و نجف داشتم
این سفر خیلی چسبید داداش ممنونم
حال شما مستقیم روی ماهم تاثیر داره
الحمدالله خداروشکرررر
حسبی الله
سلام داداش مهربون
این روزا تقریبا هم تولد اصلیمه هم شناسنامه ای
یه دعا بهم هدیه میدید😌
راستی زیارتتون قبول و چه دعاهای قشنگی کردی
انگار خودم اونجام
و هر جا میری روحای هممونو بخودت وصل میکنی و میبری
ممنونن که ما رو همراهت بردی🌹
تو تک پری ولی اصلا تک خور نیستی
الهی بابا علی یه کاری کنه خیلی خیلی خوشحال بشی وقند تو دلت آب شه
سلام ابجی
الهی از همه چی و همه کس بی نیاز بشی
الهی امام رضا بطلبت بری حرمش
الهی با همسفر بهشتی بری حج
الهی سفیدی درونت بیشتر از سیاهی درونت بشه
الهی هرچقدر میگذره ارامشت امیدت صبرت عشقت و اعتماد به خدا زیادبشه
الهی مست خدا و اهل بیت بشی و روحت بره بالا بالاها🥹🥹💕
الهی هر چیزی که باعث میشه تو اوج نگیری ازت جدا و کنده بشه.✨
https://cdn.imgurl.ir/uploads/j651867__.jpg
https://cdn.imgurl.ir/uploads/b174835__.heic
بنازممممممم
🥹😍✨
سلام داداش زیارت قبول ممنون بابت عکسا با هرکدوم کلی ذوق میکردم و اشک ریختم الهی همیشه سلامت باشید
داداش من کتاب برقص آ رو هر از گاهی میخوندم بعد یه جایی رو باز گذاشته بودم اصلا هم یادم نبود که تو کتاب گفته بود شراب طهور و گرگ و اینا
بعد که دیروز گرگم بهم هجوم آورده بود خیلی وسوسه شدم زیر لب از خدا خواستم کمکم کنه و نمیدونم چیشد که حسش نرفت و سمتش نرفتم بعد دیگ همینطور مشغول بودم و اینا اومدم کتاب و ادماش رو بخونم به این متن که رسیدم چشام درشت شد:
همش بخاطر اون کاری رو که ۲ ساعت پیش انجامش ندادی
واقعا همین کتاب خوندن هم انگار خدا میگ چقدر بخون
داداش رضا لطفا برام خیلی دعا کن…
واااو خدایا باورم نمیشه میتونم نظر بذارم🥰🦋
بچه ها منم بالاخره رفتم کربلا هفته پیش برگشتممممم🥲💕
کلی دعاتون کردم و کلی عکس گرفتم بفرستم براتون ولی الهی شکر داداش رفتن و عکس میدن☁🌈😍
منم متاسفانه چون بار اولم بود در مورد خواب برنامه ریزی درستی نداشتم
یادمه یه بار شب گیج و منگ خواب تو خیابونای کربلا داشتیم راه میرفتیم و لحظه شماری میکردم برسیم محل اسکان😁🤣🤣
خیلی سختی کشیدم برا رفتن و اونجا هم منگ بودم ولی خوشحالم ک رفتم…
ثابت کردم که پای عشقم هستم😍☁
داداش لطفا خیلیییی دعام کن اونجا..
زیارتتون قبول درگاه عشق ان شاءالله🦋💙
بچه ها بیاین واقعا خودسازی رو جدی بگیریم… یکم سریع تر بریم، وقت تنگه🐛😘
پیامت برام نشونه بود❤️ ممنون😍
سلام پرستو جان ای جانم 🤩
انشاالله قسمت هممون بشه ولی داداش رضا اونجاست مثل اینه که من اونجام این خیلی آرومم میکنه
اخ اره وقت تنگه و تو این جمله رو زمانی گفتی که من الان حوصله هیچ کاریو ندارم 😂
زیارتت قبول باشه آبجی🥰🌹
دقیقا🙃😇
سلام داداش رضا زیارت قبول التماس دعا ممنون که دعا کردین واسمون خیلی انرژی معنوی بهمون تزریق شد☺️☺️🌹🌹🌹
سلام ، زیارت قبول.الهی جات تو بغل خدا باشه که برامون انقدر خوشگل دعا میکنی گلوی خدا🔥🌺
سلام داداش ذری
زیارتت قبول باشه انشاءالله خدا بهت بهترینهارو بده
داداش چقدر جالب منم وقتی پارسال واسه اولین بار رفتم نجف وکربلا همین احساس و به نجف داشتم حس میکردم رفتم خونه پدر یا پدربزرگ واقعیم ویه حس شادی عمیقی تو حرمش داشتم.
سلام داداش بهترین سفر عمرم بود راستی دیروز رفتم گلستان شهدای اصفهان و بعدش هم رفتم حرم حضرت زینب خواهر امام رضا داخل اصفهان به یاد همتون اما نکته ی جالب اینکه دقیقا یه عالمه موکب بود دور و بر حرم و خیلی وایب اربعین رو می داد و خییلی خوش گذشت راستی منم ساعت ۱۴ بعد از ظهر دیروز رفتم داخل حرم هیچ کس نبود و برای عاقبت بخیری و پاکی همه ی بچه های سایت و کانال حسابی دعا کردم:))
امید وارم که توی این مسیر هممون ثابت قدم باشیم ❤️🌷✨️
سلااام عزیززززم که پنچ شنبه ها پیش شهدا به یادمون هستی ان شا الله خودت به مقام شفاعت برسی. دست و گلوی خیر خدا عاقبت بخیر و حاجتروا و سعادتمند هردودنیا بشی الهی امیت اللهم صل علی محمد وال محمد ممنونم ازت 🙏🤲🏻🕋😍😍😍😍😍🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻❤️❤️❤️❤️❤️
سلام داداش زیارت قبول باشه،تشکربابت این همه دعای خوب.ای کاش منم امسال برم کربلاتاحالانرفتم متاسفانه 🥹💔دعاکنیدکه روزیم بشه امسال منم توهوای کربلاونجف نفس بکشم.
سلااااااام داداش
اره سفر خیلییییی خوش گذشت داداش یه چیز بگم البته ماجراش طولانیه ولی در همین حد بگم که دقیقا شب اول محرم امام حسین خودشو بهم شناسوند داداش من امام حسینم فیک بود ولی از شب اول محرم امام حسین واقعی رو شناختم خودش اینکار رو کرد من تا قبلش امام حسین نه میشناختم و نه هیچی داداش الان امام حسین من داداش رضاییه اینجوری بگم از وقتی شناختمش بهش میگم داداش حسین خیلییی عاشقش شدم دلم براش میره تا قبلش حسی بهش نداشتم اما الان خیلی دوسش دارم. فقط عشق باعث شد بهش نزدیک بشم. راستی داداش عکسای خیلی خوشگلی گرفتی 🤩 داداش رسیدی حرم بابا علی کلی عکسای ناناز و خوشگل بگیر ❤️❤️
سلااام
داداش زیارتت قبول💙💙💙🥳🥳🥳
سلام داداش یا جونزززززز
داداش حال میکنم از زیارت از جمعمون از دعا ها
برو که درجه یک میری جلو و خیلی واسم عادی شده که مردم سطحی حرف میزنن
یه نکته
بچه ها
بچه ها
این نجوا های شیطانه که تازه الهام بهم گفت:
میگه هه دیدی تنهایی دیدی کسی کنارت نمیشینه دیدی آدما باهات حرف نمی زنن دیدی حرفت با بقیه نمی خونه و اینطور حرفا
بچه ها اینا نجوا هستن ها!
خدا وکیلی ایستادم زدم زیر گوش گرگم گفتم یا میمیرم یا تو رو میکشم خدای من قهاره
و یهو داداش علی اکبر رو کنارم حس کردم و الهام گفت:
اونا هم رو صدا میزنن و سطحی میگن میخندم خب….ولی حاجت هاشون رو از کسایی میخوان که تو با ها شون رفیقی و اونا با تو گپ میزنن و صدات میکنن مثلا امام رضا ،عمو عباس و اهل بیت کلا
گفت تو خیلی بزرگوار و لطیف هستی اصلا واسه همینه که جای تو تو عالم ذر هم با این ارواح فرق داشت و داره
بچه ها من تازه این وسواس رو پیدا کردم و دوره چهل روزه برداشتم که مثل گاو باشم و حتی یه ذره هم به آدما محبت نکنم بلکه به خدای آدما مجبت کنم چون تو این راه به آدم درست برمیخوری که الهام میگه بغلش کن و محبت کن و حتی صداش بزن ولی به بقیه محل سگم هم نده
مردم به همه سلام میدن که دور و برشون پر باشه
به درک که از ادم پر باشه با از نور پر باشه.
دیشب نوشتم که تو گوشه گیر نیست اتفاقا تو تو راه اصلی هستی و اونا گوشه و کنار و تو فرعی هستن تو ،تو راهی
آخ که چقدر ریبکسم
داداش پس زمینه رو هم اون عکس مردهی که تو حرم لم داده رو گذاشتم وقتی نگاه میکنم میگم منم باید اینطوری ریلکس باشم چون ان معی ربی
خداقوت ❤
داداش ممنون یعنی نیاز داشتم یکی اینجوری راهنماییم کنه
سلام داداش رضا و آبجی فاطمه جون زیارتتون قبول باشه ممنون که مارو تو زیارتتون شریک کردین عکس ها رو نگاه میکنم هو ذوق میکنم وهم از سر دلتنگی داداش حسین گریه میکنم فکر کنم اگه خودم میرفتم زیارت با این نگاه همه چی رو نمیدیدم قربون حسبی الله بشم که این چشما و نگاه قشنگ رو بهتون داد الهی بابا علی مست مستون کنه،،❤️ الهی خدا خودش دورتون بگرد❤️🌹
سلام رضا عالی بود.انگار ما هم باهات بودیم.خدا خیرت بده
یه خواسته داشتم.وقتی چله میگیری یه توضیحی قبلش بده تا ما هم باهات هم مسیر شیم.
منظورم درجا نزنیم.انرژیشو داشته باشیم.
سلام داداش جونی
به به
عجب کار خوبی کردی اومدی . اتفاقا من چند وقت پیش میگفتم ای کاش داداش رضا بره کربلا دوباره و عکسا و … مثل حج مارو همراه کنه.
خیرش به ما هم رسید
من خیلی عشق کردم
تا حالا کربلا نرفتم خیلی دوست دارم برم و شدیدا به عشق حسین مبتلام.
عکس هات عالی بود من برای اولین بار با عکسهایی که فرستادی قسمت های مختلف کربلا سامرا کاظمین نجف مسجد سهله مسجد دو طفلان مسجد حاج محمد خونه امام زمان سرداب سامرا و … دیدم خیلی بهشتی بود … مرسی که به یاد ما بودی مثل همیشه.
الهی همه دعاهات میلیون برابر با لذت بیشتر برآورده بشه 🌠🦄
الهی دعاهات همه سریع الاجبه بشه…
مرسی که دو رکعت نماز تو سرداب سامرا به نیت رسیدن به بچه برامون خوندی .
داداش دعا کن منم به بچم برسم خیلی خیلی دارم میمیرم دیگه 🫀🩸
داداش بازم ممنون که دست خدا شدی و مارو هم با خودت شریک کردی تو این سفر فوق العاده…
۴ لایو آخر جونز استار هم خیلی خوب بود.
مخصوصا جایی که راجب روح لطیف گفتی و جایی که توی حرم امام حسین به بچه ها میکروفون دادی و همچنین روبروی حرم کاظمین که گفتی دعا کنید. دادا مرسی مرسی مرسی 🧬🕌🌨
راستی تو حرم امام علی نمیای مثل حرکت کلک مرغابی مسجدالنبی ، حداقل نفری ۲ رکعت نماز تو یه ساعت مشخص بخونیم؟؟
این قسمت خطاب به امام حسین و امام زمان و حضرت عباس و امام هادی و امام عسکری و امام جواد و امام کاظم:
میدونی که بی تو سخته زندگی
اما چشات
جون سپردن دل منو
چه آسون میگیره
این اتاق سوت و کور که رنگ و بویی نداره
با حضور مهربونت
سر و سامون میگیره 🫀🌌🩸
پیشنهادت خیلی خوبه هممون تو یه تایم نماز بخونیم
و اینکه منم با الهام داشتم حرف میزدم کاش به داداش میگفتم بره کربلا و نجف اونم موندم که چرا نگم خودم بلکه میگفتم به داداش بگم!
خیلی بارم جالبه و بعد داداش گفت میرم کربلا…… یهو ارضا شدم🤣
سلام داداش انگار که خودم رفتم زیارت بس که حسای قشنگ گرفتم و گره های زندگیم یکی یکی داره باز میشه
ان شاءالله بهترین ها روزیتون باشه🌹☺️
درباره لاشی معنوی بودن ک نک خور بودن منم خیلی ناراحت شدم
من آذر ماه ۱۴۰۳ با شما آشنا شدم
اگه یادتون باشه قبلا گفتم چقدر اذیت شدم سر خدای احکامی خیلی تازه من زمینه وسواس هم داشتم دیگه با خدای احکامی چه شود😁🤣🤣
خلاصه ۱۰ درصد خدام جوشن کبیری بود همون همش دوسم داشت بهم امید میداد درکم میکرد صداش کم بود خیلی کم ولی با خواستن شدید من برای اینکه میدونستم یه چیزی این وسط هست که گمشده و اون گمشده خدای جوشن کبیر و اهل بیت واقعی بودن🥰😍
مثلا بعضی از حرفای آخوندا توی ذهنم نمیرفت مثل حق الناس
من برام عجیب بود خدای به این بزرگی نمیتونه حق الناس منو درست کنه🤔
یا نمیشه توی هر زمینه ای که دوست دارم موفق بشم
خلاصه باید فقیر بود حاجی ناموسا این یکی هم من و هم کل خانواده مو که خیلی با استعدادیم زمین گیر کرده بود
تازه ما از اون خانواده هاییم که شروع میکنیم باید تا تهش بریم
ولی با این باورهای زشت آدم اصلا انگیزه نمیگیره
هنوز اون صحنه ای که بابام میگفت خدا بنده شو اینقدر اذیت میکنه توی دنیا چون دوستش داره🤣🤣🤣🤣😅😅
یا همه پولدارا دزدن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
یا آدم باید فقیر باشه🤭😑
خلاصه بگم من فهمیدم یه کلمه به اسم خودسازی وجود داره در به در دنبال خودسازی کتابای مختلف
تازه وقتی وارد هنرستان شدم یه دختر چادری حاجی این انگار نورانی بود بوی معنویت میداد
حاجی من هی ازش میپرسیدم راجب چیزای مختلف
بهش میگفتم چه برنامه ای پیشنهاد میدی با کدوم شهید رفیقی روزا چیکار میکنی کدوم سخنران رو گوش بدم
چیکار کنم خلاصههه گذشت و هیچکدوم منو راصی نکرد چرا که من یه آدمی ام باید ساده و خودمونی بهم بگی نه قلمبه سلمبه
دیگه توی روبیکا یه کانال بود که نوشته بود کتابای خودسازی با داداش رضا و من تا اسم خودسازی رو دیدم کلیک کردم و با داداش رضا آشنا شدم
اولین کتابی که ازش خوندم شاخ غول وسواس رو بشکن داداش اولین کتابی بود وقتی خوندم چون خودمونی نوشته بودین تعجب کردم
چون هیچ کتابی خودمونی رو قبلا ندیدم کسی بنویسه
به یکی از تجربیات اول صفحه عمل کردم خیلی جواب داد و خوشم اومد و اومدم سایت و با شما کامل آشنا شدم خلاصه فهمیدم شما رسول من هستین
سال ۱۴۰۳ سال آخر هنرستان دوازدهم رفتیم اعتکاف من همون سال با شما آشنا شدم با خودم گفتم به این رفیقم که نوربالا میزنه شما رو معرفی کنم
یه صدایی بهم میگفت نه ناهید این کار رو نکن اون خودش خیلی به خدا نزدیکه و اینا
ولی دلم نیومد چون پیش خودمم بد میشدم
پس به خاطر خودم توی اعتکاف بهش با ذوق گفتم یه سایت هست عالیههه سایت داداش رضا
تا بهش گفتم چند ثانیه بعد گفت آره میشناسمش
توی اعتکاف حالم خیلی خوب بود نفهمیدم چی شد ولی بعدا که فکر کردم گفتم این شما رو میشناختتت و میدونست من در به در دنبال یه سایت و کانال خوب برای خودسازی میگردم ولی چرا شما رو به من معرفی نکرد 🤔😶
خلاصه اینکه به قول شما چیزی که روزی تو باشه هرگز کسی نمیتونه ازت بگیره و واقعا مذهبی ها لاشی معنوی هستن خیلی هاشون
در ضمن اون دختر رو قضاوت نکنیم ولی برام عجیبه چرا بهم شما رو معرفی نکرد درحالیکه من تا با شما آشنا شدم به هر کسی میشناختم حتی توی همون اعتکاف معرفی میکردم با این حال بعضی هاشون انگار نه انگار برام عجیب بود چرا اینا واکنش نمیدن چرا نمیبلعن سایت رو فرصت رو بعدا از شما فهمیدم فرصت برای همه میاد ولی همه استفاده نمیکنن
خلاصه لاشی معنوی نباشیم و خوشحالم جمع ما نیست برای همتون توی رسالت هاتون میلیاردی آرزو میکنم الهی دست به هر چیزی میزنی خیر فقط به سمتت بیاد برکت بیاد بغلت کنه دیگه هن نره الهی رشد هممون در خوشی باشه و من مطمئنم هست
خبرای خوبی برامون در راهه ببین کی گفتم
بنازم عجب داستانی. حال می کنم قصه های بچه ها را میخوانم.
منم همینطوری بودم یعنی فکر می کردم الان هرکی بهش معرفی کنم داداش را مثل من ذوق می کنه ولی اصلاااااااااااااااااااااااااااا
بچه ها خیلی خاصیم خیلی. من یکی از دوستام اصلا خودش مخالف خدای احکامی بود بسیاااااااااااررررررررر ادم دانشمند بود یعنی خیلی ها. از ان روشنفکر هایش.
وقتی داداش را بهش معرفی کردم حرفایش را تایید کرد ولی اصلا نرفت کتاب هایش را بخونه. باورم نمی شد. یعنی واقعا هرکسی پتانسیل داداش رضایی بودن را نداره.
من فکر می کنم باید ادم بسیار معنا گرا و پرسشگر باشه. خیلی عشقیننننننن بچهه ها یعنی قشنگ به قول داداش محرم بودنتون را حس میکنم.(نترسید از نظر معنوی میگم خخخخخخخخخخخ)
واقعا راسته آبجی.. من تا حالا کتابای داداشو به ۵،۶ نفر معرفی کردم ولی فقط مامانم و آجیم اومدن که اونام موندگار نشدن
واقعا عجیبه این سایت
من وقتی داداش رضا رو به یکی معرفی کردم تبدیل به دشمنش شد
باورم نمیشد ولی بعداً فهمیدم خدا خیلی غیوره و نمیزاره هرکسی وارد این جمع بشه!
سلام داداش✨
تا اینجا که عالی عالی بود
آرامش و حال خوبتون به منم میرسه 😄❤️
انشالله که اونجا پیش بابا علی عشق کنی
سلاممممم بلاخرهههه😍زیارت قبول داداشششش….مرسیییی که انقدر بهمون خوش گذشت🫠واقعا کاظمین عین مشهده😂عکسات روح داره
https://uploadkon.ir/uploads/375e20_2620260614-000819.jpg
اینم خواستگاری بنده از ودود چند روز پیش تو حرم امام رضا🥰 بله رو گفتتتت🫠🥹 دوباره قسمت شد برم مشهد خداروشکر ولی وقتی تو راه برگشت بودم شنیدم مشهد خیلی بارون اومده و سیل شده کلا😂خیلی ناراحت شدم دوست داشتم وقتی اونجام بارون بیاد که نیومد😭بازم خداروشکر
مبارکهههه 😍 چه خاستگاریی اونم تو حرم بابارضا
سلام زیارتتون قبول باشه
ان شاءالله هرسال این رزق معنوی نصیب شما آبجی فاطمه بشه
داداش هر سری که عکس میفرستادید من اون انرژی مثبت زیارت و دریافت میکردم
انگار خودم رفتم زیارت و خودم اونجا نفس میکشیدم
اون حال خوب زیارت نصیب منم شد
شما فقط خودتون و نبردید زیارت بلکه بچه های سایت هم بردید
ممنون از دعا های قشنگ تون
اجر تون با حضرت مادر :)
سلام و درود خوشگل حقیقی بر شما داداش رضا
این سفر زیارتی نوش روح تون
الهی که بیشتر اوج بگیرید
عشق کردم با این سفر، از شوق دیدن گنبدها، اشک تو چشام حلقه میزد و قلبم اکلیلی میشد 😍😍
واقعا مرسی از شما که همراهمون کردید
دعا کنید امسال مقدر بشه هر کی دلش میخواد ، راهی بشه 🤩☺😊
به بابا علی سلام مخصوص برسونید امروز ❤❤❣️
سلام خوبی داداش❤️زیارت قبول باشه واقعا که دعاهای خفنی میکنی دمت گرم خلی مشتی هستی 🙏 تبریک هم بهت میگم داداش که داری دوره ات را به پایان میرسونی الهی که همیشه موفق و پاینده باشی و پیشرفت کنی تا ماهم پیشرفت کنیم🥺🤗
دمت گرم داداش😘🥰 واقعا ممنون ازت بابت همه چی داداش گلم 🤗🥰😘🤪
داداش رضا به محض اینکه میرسه حرم
https://musicsweb.ir/content/42950/
جووونزز
اللهم الرزقنی الزیاره الحسین فی الدنیا والاخره
سلام داداش رضا
زیارت تون قبول باشه …❤️
حرفی که میخوام بزنم مرتبط با محتوای الان کانالتون نیست ولی یادمه چند سال پیش یه آقای که اگر اشتباه نکنم اسم شون محمد حسین بوده تو ایتا کانال داشتن اگه الان هستن و این پیام رو میخونن خواستم از ایشون تشکر کنم ..خیلی ازتون ممنونم
میدونید بعد از اینکه آدرس سایت داداش رضا رو دادید چقد تغییر کردم؟ چقد به خدا نزدیک شدم؟
در حدی هست که وقتی به گذشته فک می کنم باورم نمیشه اون کارا رو من انجام دادم
خدا خیرت بده
الهی صد برابر هزار برابر خیری که من رسوندی به خودت برگرده و خدا برات بیشتر از همیشه جبار بشه …🌱🌱🌱
سلام داداش زیارتا قبول حق🌻
ی سوال داشتم من میفهمم ک خودمون تو عالم در این زندگیمو قبول کردیم با همه مشکلات و سختی ها و افرادیکه میبینیم ، اما دلم قبول نمیکنه و همش بهم میگه دیدی چ بلایی سرت اومد دیدی چی شد دیدی خدا کمک نکرد
چیکار کنم راحت شم ازین فکرا؟
سلامممم چقد خوشحالم نظرات سایت باز شد 😍
داداش زیارتت قبول🫶🏻 یجوری حالم خوبه انگار منم اونجام روحم داره میرقصه از شدت شادی 😍❤
خیلی عجیبه داداش منم دیشب داشت کلی حمله ذهنی بهم میشد که برم سمت خ ا ولی خدا نجاتم داد.. منم امروز تنبیه کردم نفسم رو.. به نظرم با وجود خوابای شما اتفاقی نیست اصلا
سلام داداش زیارتمون قبول رحیم جون💋
خیلی خفن خوش میگذره خیلی مرسی 🍷❤
همینطور آروم و ریلکس برو جلو❤
ممنون خداجون چقد دعا یاد گرفتیم جووووونز🙃🔥
سلام داداش رضا ممنون که لحظه لحظه ی سفر ت رو باما به اشتراک گذاشتی و از دعا و مناجات و نفس های عاشقیت برای ما گفتی…منم با تو سفر کردم البته روح ام بود و چقدر لذت بخش و شیرین بود….ممنونم…
سلام داداش
سفر بخیر
ی سوال دارم تو که برا محرم رفتی عراق ما که تهرانی هستیم ایده ای داری اصلا هیئت بریم یا نه
سلام زیارت تون قبول باشه💚
سلام داداش عالی بود…
داداش میشه برام دعاکنیدخیلی محتاجم
سلام زیارت قبول سلام مخصوص من را به اقا برسون خیلی عالی بود با دعاهات خیلی حال کردم هر زیارتی میرفتید واقعا از اعماق وجودم زیارت میرفتم خدا بهترینهاراروزی شما کند
داداش بابت دعا هایی هم که کردید برامون ممنونم ازتون مطمئنم که به زودی در زندگیمون این دعا ها مستجاب میشه🤩 چون آنقدر دلی دعا کردید😇
و الهی که هزار برابر این دعا در زندگی خودتون اتفاق بیوفته..❤
واقعا این حس و حال خوب کربلای شما به منم تزریق شد😁
سلام داداش قبول هممون باشه،خیلی خوش میگذره ممنون که ماروهم همراه کردین بازم دعاهای خوشگل کنین برامون🌷
سلام زیارتتون به عشق قبول 😍 تک تک لحظه هاتون عاااالیی بود👌 و منم کنار شما دو تا همسفر معنای بودم و هم بغض کردم و هم عاشقی🥹 التماس دعا به کربلایی فاطمه جان بگین به بابا علی سفارش منم بکنین که این سری سفری مثل شما داشته باشم با همسفری همدل 😍❤️
راستی به باباعلی جانم حسابی سلام منو برسونید
بگین دخترتون منتظر نگاه ویژه شماست .
وای چقد دلم تنگ شد چشام اشکی شد
باباعلی جانم دوستت دارم.
داداش سفربسیاربسیار دل انگیزی بود برام دعا من پیش امیرالمونین بیام پیش امام رضا تا حالانیومدم💛
سلام. انشالله نسیبت میشه.
عالی بود داداش حس کردم تک تک لحظات زیارت رو منم زیارت کردم:)))
کنار امام علی جون حسابی دعامون کن تو مسیر رسالتمون مثل خودش جنگی باشیم:))
زیاررت قبول
سلام رضا سفر عالیهههه وقتی عکس بقیرو میبینم بیشتر وایبر بدبختی و غم سنگین میده ولی این مسافرت تو وعکسات وایبر عشق میده شاید چیز زیادی نگفتی ولی دلیل شهید شدن امام حسین تو عکسات هست منم امیدوارم اینجوری کربلا برم اینجورییی محرم یعنی عاشقی یعنی ماه درس خیلی خوبه قبولل باشه اگه خودم میرفتم اینقدر حس خوب نمیگرفتم الهی همونی بشه که میخوای دستت درد نکنه برادر
داداش رضا خیلییی عالی بود با هر عکسی که میفرستادین چند ثانیه صبر میکردم و منم نفس میکشیدم چند ثانیه بعدش میرفتم عکس بعدی
خیلیییی حال داد این سفرتون
ایشالا در های زیادترییییی براتون باز شه و هر سری با چیزای جدید معنوی و خوشی های مادی روبه رو شیننن
سلام زیارت قبول
چه جالب داداش رضا
قبل از اینکه بگید میخواید مطالب گروه رو تبدیل به گتاب کنید و اسمشو الهی نامه بزارید
من داشتم دعاها رو مینوشتم و خودم تو دفترم اسمشو گذاشته بودم الهی نامه ، دعاها خیلییی فازش بالاست واقعا سطحش بالاست🌹🌹🌹
سلام داداش جان سفر بینظیری بود…شمارو وقتی اونجا دیدیم انگار که خودمون اونجا بودیم…و ممنونم که به نیابت یچه های سایت نماز خوندی و برامون دعا کردی…الهی همنشین خدا و اهل بیت و شهدا و صدیقین باشی
یاحق
سلام و خداقوت داداش رضا
زیارتتون قبول درگاه حق.
منم خیلی دلم میخاست که همین تایم بیام کربلا ولی بنا ب دلایلی نشد .و خداروشکر شما راهی شدین
با عکسا و فیلم هاتون انگار منم کربلا بودم .
و اینکه دقیقا یک شب من خوابتون دیدم و صبحش بی بی رقیه منو به حسینه شون دعوت کردن و رفتم کلی حال معنویم خوب شد و کلی نفس کشیدم .
خیلی خیلی برای من دعا کنین لطفا
چون توی یک مرحله بین میشه یا نمیشه هستم
انشاءالله ک هرچی شد خیره
حسابی بهتون خوش بگذره با آبجی فاطمه.
راستی یکی بود توی لایو گفت میخواد بره جواب آزمایش رو بگیره ، خواهر من هنوز توی فکرتم کاش بیای نتیجه رو بگی🥺🎀
سلام
سفر تا الان عالی خیلی خوش گذشت🪻
ممنون بابت لایو
فوق العاده بود 🦋
خدایا؟ ازت ممنونم که من رو با داداش رضا آشنا کردی ، همراه همیشگی من تویی ، همراه اول من تویی..
داداش سلام زیارت قبول ، برامون دعا که می کنین بیشتر هم دعا کنین که دیگه کلی خیر راهی بشه به روح تون ان شاء الله 🥳😍 برای منم دعا کنین ان شاء الله درس عام رو پاس بشم و ازدواج کنم.و بروبچ این شبا خط اول دعاهام شمایید ، الهی به تک تک آرزوهای تون برسید بیاید اینجا بگید من عشق کنم از قشنگی و مهربونی خدا🥺🎀 برای منم دعا کنیدااا ، یاعلی مدد😎
سلام داداش یه چیز جالب روز پایان چله شما روز تولد منم هست آیا این اتفاقیه؟!هرگز!😍😍
یه خبر خوب هم بدم… خدا رو شکر به تقریباً ۱۲۰ روز پاکی رسیدم♥️ پرواز تا بیکران
درضمن این روزا دارم سعی میکنم بیشتر بوی گل بدم تا پروانه بیاد سمتم… برام دعا کن🤗
داداش رضا مرسی که ما رو هم همراه خودت کردی… من واقعا موقعی که میومدم تو کانال حس میکردم عراقم و کربلا و سامرا و کاظمین🥹 التماس دعا داداش دمت گرمممم
و منم یه چله داشتم… که چند روزش خراب شد…اما بعد این قضیه مسجد سهله، منم انرژی گرفتم و با انرژی دو چندان این چله رو تموم میکنم و ولش نمیکنم🥳
سلام داداش زیارات قبول ، چقد حس خوب گرفتم از زیارتت احساس میکردم من با شمام و اونجام خیلی بهم چسبید ، دمت گرم💚
سلام داداش سفر عالی بود…
مخصوصا دیشب کاظمین من خیلی حالم خوب شد خیلی زیاد…
و یه قسمت از طرز تفکرم برام رو شد(بعد اینکه اون خواب رو گفتی دیدم و بعد فهمیدم که این یه نشونه اس که شیطون نمیخواد من خوب باشم) و فهمیدم یه چیزی هست که دارم با دیدگاه اشتباه میرم سمتش…
الانم دفتر الهامات رو باز کردم و میخوام بنویسم که درستش کنم😁
سلام داداش رضا واقعا من حس میکنم روحم توی این سفر به کربلا همراه شماست😍 به روح من که واقعا خوش گذشت الهی که جسمی هم به زودی شرایط اوکی بشه بتونم بیام…
میدونید داداش من از این این کربلای شما درس های خیلی خیلی خوبی گرفتم… یکیش اینه که زندگی عین یک مسافرت میمونه… زندگی عین یک سفر میمونه.
سفری که زود به اتمام میرسه و تموم میشه… مثلا شما خیلی قشنگ با برنامه و هدف پیش رفتید.. که تک تک این لحظاتش به خوبی بگذره…پس ماهم توی این سفر زندگی باید خیلی خوب قدر بدونیم و از ثانیه به ثانیه اش استفاده کنیم و براش برنامه بریزیم چون زودی میگذره…و میریم به خونه اصلی مون. که سرمون پیش خودمون بالا باشه و بگیم آفرین با تلاش و سخت کوشی و با هدف و برنامه گذروندی باریکلا 😁
من داداش واقعا ازتون خیلی خوب یاد گرفتم که چطور برنامه بریزم و هدف بریزم😊
الهی که عاقبت بخیر بشید داداش رضا ❤
سلام داداش
زیارتتون قبول باشه
الهی باباعلی بهت افتخار کنه
ممنونم که برامون دعا کردی انشالله بهترینها برات اتفاق بیفته و همیشه در حال رشد باشی..
داداش رضا خیلی ممنونم ازت🤍🌸
یاعلی❤
عالییییییههههخخ
سلام آبجی ها داداش های گلم
و داداش رضا
چالشی تو زندگیمه هر کاری میکنم درست شه بدتر میشه
میشه برام دعا کنید 😊 مرسی
داداش تو کربلا منو ویژه دعا کن یادت نره..
سلام داداش رضا خیلی حال معنویی خوبی داره زیارت همگی ما قبول داداش بیشترفیلم بگیر بذارید کانال ببینیم پلیز🦋
سلام ، زیارت قبول ، در طول سفر منم انگار همراه شما بودم، تو صحن ها، کنار ضریح ، تو بین الحرمین … و هی میفهمیدم اشکال کارم خودم و که اینجا اشکالت اینه ، اها نگا اینجا مدل دیدت اشتباهه و خیلی بهم کمک کننده بود …
روز اول که دعاکردن رو شروع کردین ، نمیدونستم … ولی حس خوبش رو تو وجودم احساس میکردم😇
الهی عاقبت به خیر و خوشبخت بشیم هممون دو دنیا با خدای رفیق و جذاب ، آمین .
بچه های سایت چَطور مَطورید؟😁
عالییییییییییییییی🥳🥳🥳🥳🥳🥳
دلم خیلی تنگ شده بود برا سایت و داداشا و ابجیام
سلام داداش رضا خیلی خیلی خوش گذشت هربار دعاهارو میخوندم احساس میکردم منم اونجا کنارت هستم و باهم دعا میکنیم
ممنونم ازت ان شاءالله همیشه دربالاترین حال خوب معنویت قدم برداری
ان شاءالله در هر لحظه چیزای بهتر و جدید کشف کنی
یاد سفر حج افتادم
ازت خواستم برام دعاکنی گفتم پایه نهم هستم و امتحان علوم دارم
اون امتحان رو من شب تا صبح خوندم و حس کردم با دعای تو ٢٠ شدم
من رسالتم تو درس خوندنه هدفی که من دارم با درس بهش میرسم
شماهم دعا کردین هرکس رسالتش درس خوندنه تمام نمراتش 20 بگیره
الانم ازت میخوام دوباره برام دعا کنی
برای گرفتن کارنامه و هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دعا کن معلما اذیت نکنن برای نمره دادن چون مجازی با خدای مسهل امتحان دادیم و دعا کن مدرسه شاهد منو ثبت نام کنن
منم همیشه برات دعا میکنم
الهی که در بهترین موقعیت خودت شهید بشی و روحت و جسمت رقص کنان پرواز کنه بغل خدا
الهی همیشه از ته دل بخندی طوری که اشکت بیاد و خدا با خنده هات جووون بگه و تو بشنوی
الهی که وقتت و روزت برکت زیادی داشته باشه طوری که بعد کلی مطالعه و کتاب خوندن تازه یکساعت گذشته ولی تو اندازه چهارساعت مطالب یاد گرفتی
الهی هرشب خدا بغلت کنه و بهت شب بخیر بگه
الهی هر روز خدا بیدارت کنه و بهت صبح بخیر بگه
الهی همیشه دستت تو دست خدا باشه
الهی دو ساعت خواب تو اندازه ٨ ساعت خواب آدمای معمولی باشه🤩🌿✨🤍
سلام .
این دو روز خیلی برام عجیبه .
من اصلا نمیتونم نماز صبح بیدار بشم اما دو روزه که صبحا خدا برام جرقه میزنه عین برق بلند میشم از خواب😁🫡
داداش این سفر به لطف خدا خیلی حال داد 😀
الهی قسمت همه باشه زیارت کربلا و نجف و سامرا و سوریه و مشهد و مدینه و خونه خدا و …
سلااااام داداش کاملا حس میکنم یه داداش رضا از طرف همه رفته زیارت. حس و حال عکسا خیلی واقعیه😍😍😍
التماس دعا🙏
الهی بهتون خوش بگذره و کلی لول آپ کنی داداش
داداش حرف دونم پره پرهه
الهی خیر ببینی
الهام بهم گفت نرم هیئت امسال منم با عکسات زیارت کردم🥺🍒
سلام داداش خیلی وقت بودمنتظربودم دیدگاه بازبشه یه چی بپرسم نظرت راجعبه این بیت چیه
درکوی نیک نامان ماراگذرندادن،گرتونمیپسندی تغییرده قضارا
سلاااام حاجییی داداااا زیلرت ها قبول باشه هم از شما وهم همه بچه های سایت و کانال که تو این سفر همراتون بودن عااااالی بود با ذوق اتون ذوق کردم و کلی دلم هوایی میشد تا الان مخصوصااا تا الان نرفتم کربلا کلااا ان شا اله روزی بشه تو بهترین زمان و مکان و قشنگترین سفر برم که قطعااا میشه. ان شا الله به اذن خدا. حسااابی حال دل وروحمون رو جلا دادین خداروشکر این سفر تو محرم روزیمون شد دعاهااااا بی نهایت به دل نشست و قطعااا اجابت شده هستن. بازم حساابی جای من و هرکسی نرفته دعا کنید و زیارت و درضمن دعاااا کردن مثل و به سبک اتون رو دارم تمرین میکنم دمتون گرم مثل همیشه علی یارتون. سلام مارو به شاه نجف قطعااا میرسونید چندین برابر برسونید. در پناه خدای حفیظ همیشه سالم و سللمت و به سفرهای زیارتی و سیاحتی باشین عاقبت همگی بخیر التماس دعا از همگی 🤲🏻🕋😍😍😍😍😍💐💐💐💐💐🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻.
سلام زیارتتون قبول خیلی حال خوبی دادید با عکسا و صحبتاتون
برا منم دعا کنید بتونم برم کربلا ، آخه نرفتم:) دوری هم داره اذیت میکنه
رفتید نجف به بابا علی بگید زندگی نرگس همش دست خودت ، خودت زندگیشون بساز و پیش ببر اون خیلی خسته شده
سلام داداش ممنونم که از همه جا عکس و فیلم میزاری
و دعامون میکنی 😍داداش از وقتی برای دیگران دعا میکنم به طور عجیبی همش دیگران برام دعا میکنن یا بهم پیام میدم فلان حرم برات دعا کردیم یا توفیقات خوبی بهم میرسه خدای فیکم صداش خیلی کم شده مثل اینکه دارم درست میشم انگار ذهنم دیگه گمان منفی به خدا نداره اتفاقا وقتی خدای فیکم یه چیزی میگه خدای واقعی میاد جوابشو میده راست گفتی وقتی کتاباتو خوب و کامل بخونیم این مشکلات درست میشه💯
سلام داداش خدا قوت.زیارت قبول باشه🥰
الهی شکر همه چی عالیه.واقعا انگار خودم اون جا هستم از بس که عکس هایی که می فرستی روح داره تعجبی هم نداره چون تو در کارات اخلاص داری و از همه مهم تر داداش واقعی ما هستی یا بهتره بگم داداش ذری😊 خیلی خوشحالم که در این محیط هستم واقعا خدایا شکرت😍
سلام سلاممم
زیارتتت کلییی قبول باشه
خیلی خوش گذشت😍🩵🫶
من تا الان سه بار رفتم کربلا ولی این یکی حال پیکه ای داشت از همشون بیشتر کیف داد بهم با اینکه این یکی مجازی بود😍
یه حس دیگه ای داشت انکار برای اولین بار بود میدیدم خیلی خوشگل بود
سلام داداشششش خوبینننن
این ماه عالییییی گذشت دمعرکههههه
من از اون آدمایی بودم داشتم رو به منفی صحبت کردن میرفتم که کتاب رقص آ جلد دوم خدا نجاتم داد
خیلی اتفاقات قشنگی افتادههه
حتی این سفر شما هم یه معجزه برای من بودو
سلام داداش زیارتت هزاران بار مقبول درگاه الهی کربلا که بودی بخاطر مرام و معرفتی که داشتی از امام حسین خواستم که شما را بغلش بگیره و صد بار ببوسه و بهت عشق بده عشق ناب و خالص خدایش ثانیه به ثانیه اش باهات حال کردم انشاالله همین جور که با معرفت و لاتی بود خدا هم هزار باربیشترش برات با حال و معرفت جبار بشه و برات جبران کنه و بهترین ها و والا ترین ها رابهت بده
سلام الهی شکرت تموم ارواح داداش رضای ها پیش اهل بیت سفر کرد😍🙏داداش التماس دعا
آینده میبینیم
زندگی دنیوی ما قشنگ تر میشه یا اونا
حال اونا واقعا خوب میشه یا ما
آرامش ما بیشتر میشه یا اونا
زندگی اخروی ما قشنگ تر میشه یا اونا
به قول داداش میفهمی نه فورا ولی حتما
داداش زیارت قبول دعا کن برم امام رضا 😍😍خیلی دلتنگ امام رضام
سلاممم داداشی خدا قوت
سفر خیلی عالی تا الان انگار هممون سفر هستیم من که با دیدنه فیلمو عکسا خیلی ذوق میکنم 😍🫠 جونززز 😁 منم دیشب کلی خواب های جنسی میدیدم مثله خودت پدره شیطونو در اوردیم که اینجوری ازیاتمون میکنه 😄🎉🎉👏👏 داداش همچی عالی ممنون ❤️❤️
داداش التماس دعا
ایشالا همیشه زیر سایه اهل بیت باشیم🤲💚
وقتی رفتی نجف گفتی ی حس بابا داشتن اونجا داری ی بابای قدرتمند
منم این رو حس احساس کردم داداش
داداش ی دعای ویژه پیش بابا علی برام بکن..
سلاممم بهت داداش
خوش به زیارتت
منم حس میکنم که این روزا یک نیرویی ما رو داره کمک میکنه و نمیزاره خودمونو چپ کنیم
سلام منو هم به بابا علی ویژه برسون
جونز 😘
سلام خوبی، داداش
الهی خیر ببینی برامون بیشتر دعا کن تا امیدوارگونه به زندگی ادامه بدهیم
داداش تورو خدا حتما برام دعا کن که منم امسال برم کربلا. چند ساله هرچه تلاش میکنم توفیق نمیشه. خیلی دلم گرفته😢😔
بچه ها من یک کمکی می خواستم… مشکل درون هم هست از بیرون نیست….
این روز ها در برخی ساعت ها اصلا حالم بد میشه… کلا
یعنی بدنم می لرزه اصلا یک حس استفراق بد غم هست. یا شایدم غم نیست؟ کلا اصلا اعصابم به هم میریزه…
به محض اینکه یکم برای خدا جون نامه می نویسم حسم خوب می شه ولی فردا دوباره همین داستان هست…
نکنه ایمانم ضعیف شده؟ نکنه عشقم کم شده؟ نکنه دارم دور میشم از خدا جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وایییییییییی نهههه
بعدش تلاش می کنم برای روزم برنامه ریزی کنم. چون باید از ثانیه به ثانیه عمرم استفاده کنم…
به قران هر روش برنامه ریزی که به ذهنم رسید را انجام دادم…
مثلا گفتم از این ساعت تا این ساعت این کار بعدش از این ساعت تا این ان کار… ولی هیچ وقت کامل نمیشه و یا وسطش یک اتفاق می افته کلش خراب میشه…
یا مثلا امروز باید این درس را بخوانم و این کتاب داداش را بخوانم بعدش میام شب نگاه می کنم میبینم وسط درس خسته شدم و کتاب داداش هم نیمه خواندم
شما چطوری برنامه ریزی می کنید؟ داره از درون می خوردم همش می ترسم الان به اندازه کافی تلاش نکرده باشم…
بعدش باز می ترسم الان همین فکری که کردم خودش کفر باشه باز نارحت میشم میگم هادی این چی بود گفتی خدا حون که هست…
یعنی اصلا هنگیدم… بعضی ساعت ها حالم توپه بعضی ساعت ها فاجعه…. چه مشکلی دارم؟ وسواسه؟ ولی خب من میدونم معصوم نیستم ولی حداقلش اینه که در طی روز تمام تلاشم را بکنم….
خدا حون کمکم کن دور نشم ازت….
سلام
آهسته ولی پیوسته قدم بردار پیامت رو که خوندم احساس کردم درونت خیلی بهم ریخته اس.. صداهای اشتباه یا همون وجدان بی ناموست حس میکنم خیلی زیاده ، بین الطلوعین رو بیدار باش و لایو های داداش رضا رو اون تایم گوش بده و خب طبیعیه برون ریزی هم داشته باشی، تلاش مهمه! نه صرفا نتیجه آخر شب
اگه برگه خوسازی رو پرینت نگرفتی پرینت بگیر شروع کن…
هر روز برای خدا نامه بنویس همه چیو بگو بگو خدایا اینا دست تو، من میرم تلاش کنم…
میتونی هم بزاریش بین قرآن
راستش منم همین شدم اصلا نمیفهمم مشکل از کجاست یعنی میفهمم ولی بازم میبینم مشکلات خیلی عمیق ترن یعنی تا میخوام یکی رو درست کنم بعدی رو پیدا میکنم
التماس دعا فراوان ویژه برام دعا کنید داداش رضا 🤍
زیارتتونم قبول باشه …🎀🩷
سلام ؛ زیارتتون قبول باشه ان شاءالله ⚘️🌺
و التماسِ دعایِ ویژه …🌸
سلامممممممممممممممممم دادا خوشگله چطورییی زیارتت قبول راستش داداش این روز ها خیلییییییییییییی دلتنگ کربلام یعنی هر کسی میره حسرت میخورم ولی وقتی شنیدم شما قراره بری خیلیییییی حال کردم و خوشحال شدم میشه بره ابجیت دعا کنی منم قسمتم شه
سلام داداش
زیارتتون قبول باشه واقعا به همچین زیارتی باید قبول باشه گفت
خیلی از دعاهاتون حس خوب گرفتم
خوشگل ترین وخوشمزه ترین دعا هایی بودن که شنیدم وخوندم پراز حس حال خوب که به منم تزریق شدن
سلام حتما خوبین. داداش منم میخوام🥲😂
خوشبحالت. مرسی ک دعا کردی برامون.
راااستی امروز یه جوجه گنجشک گذاشتم تو لونه اش😍😂
واییی خدا😍
ازش عکس نگرفتی؟
عکسسسسسسسسس
سلام داداش زیارتتون قبول
ممنون که ما رو همراه کردید
سلام داداش خیلی خوبه خصوصا تصاویر انگاری خودم اومدم کربلا
لطفا عکس بذار خصوصا عکس نوشته خیلی حس خوبی بهم میده
لطفا از نجف عکس بیشتر بذار
سلام داداش ممنون از اینکه مارو با خودتون همراه میکنید تو هر سفری و ممنون از دعاهای قشنگ واز ته دلتون🙏🌹
برای جبران، هرچند کم دیروز حرم حضرت معصومه بودم و به نیابتتون نماز خوندم و دعا کردم چون شما دستی از دستای خدا بودید برای هدایت من انشالله همیشه توراه زیارت باشید
سلام داداش مهربونم
زیارتت قبول 🤗
چقدر دعا هایی که برامون کردی قشنگ بود از خدا خواستم که تمام دعا هایی که در حقمون کردی صد برابر وارد زندگیت بشه
این روش دعا که گفتی واقعا فوق العاده است خودم به شخصه بلد نبودم چطور دعا کنم اما الان دیگه یاد گرفتم 🥲
داداش نجف برای ما ویژه کن
دمت گرم 🤍💙
داداش؟ الهی بعد دهمی دوازدهمی بشی😁اوف ☺️ماهم باهات بالا بیایم❤️
سلام دادااااااش رضا داداش خیلی بالا میبینت واقعا دمت گرم التماس دعا داداش مهربون
داداش درمورد اون چله ای که گرفتید هم صحبت کنید چی هست
مرسییی
زیارت قبول داداش رضا ،خوش به سعادتت،ایشالله دعاهاتون درحق بچه هامستجاب بشه،
یه حرکت پلنگی هم بزن بزنیم
سلام دادا
زیارت قبول
خیلی خوش میگذره زیارت با شما
حال ماهم با حال خوب شما و دعاهاتون و تنفس هاتون تو حرم یکی شده انگار خودمونیم.
ان شاءالله بهترینا بازم قسمتتون
یاعلی
زیارت قبول داشی
رفتی کپسول پر کنی دعاهم بکن دعاهای خیلی خفن
سلام داداش رضا خداخیرت بده
من تاحالا کربلا نرفتم دعاکن مارو هم بطلبه برای ازدواجم دعاکن که ازدواج کنم
خدا خیرتون بده پا به پای شما ماهم اومدیم کربلا با پیام و عکسای شما
ان شاءالله میری عزیزم🥰🦋
به وقتش…
ولی هیچ وقت حسن ظنت رو نسبت به اهل بیت از دست نده..
داداش تروخدا انقدر سایت رو نبند اینجا انگار خونه ماست بوی خدا میده 🥲🤍
هیق🥲🦋
منم موافقم💕
حس می کردم لال شدم. خخخخ
وای دقیقااااا🥲❤️
الهی من ناز تو و خدات بشم حاجی 😘
سفر تا حالا بی نظیر بوده🔥👌🏻
داداش تو خیلی خوب و مفید سفر میری انگار ادم خودش میره❤️ منهمش دعا میکنم شما زیاد سفر های زیارتی برید
سفر بی نظیری بود … با اینکه من نیومدم اما کاملا حس میکنم منم زیارت اومدم … تأثیر عجیبی روی بهتر شدن رابطم با اهل بیت گذاشته ،هی الی میگه برو باهاشون حرف بزن .
دمت گرم داشم با این دعا ها دعا کردنو یادمون دادی ..
چون من اینجوری بودم که لال میشدم موقع دعا 😂
ولی الان خداروشکر چم و خم کار دستم اومده .
جالبه … ثبت نام کرده بودم برای زیارت امام رضا برم مشهد ، ولی تو قرعه کشی برنده نشدم … اتفاقا انقد خوشحال شدم 🤲✨
الهی شکر
درسای خوبی بهم داد.
و من مطمئنم در بهترین زمان و بهترین مکان ممکن با دوست داداش رضاییم و دوقلوی ذریم میام 😁❤️
دمت گرم
واقعا کم نزاشتی توتک تک لحظاتت سهیم کردی مارو
از خدا همیشه میخوام بیشتر بهت حال بده
بابا رضا ❤️
سلام عزیزم الهی جوری بری زیارت که صد برابر رشد معنوی کنی در بهترین زمان و مکان و یه رفیق داداش رضایی
زیارتتون قبول داداش
بی نظیرههههه بی نظیر !
واقعا این مدلی زیارت رفتنتون یه حس سبکی وراحتی و آرامش داره نمیدونم چجوری بگم ولی انگار ذهنت درگیر چیزای فرعی نیست و تمرکزت رو حس خوب و آرامشه
سلام وعرض ادب وخداقوت به داداش رضای عزیز وآبجی فاطمه گل زیارتتون قبول باشه ان شاءالله با دست پر برگردید وحاجت روا باشید. کارتون حرف نداره 👌واقعا ممنونم که به یاد ماهم هستید خیلی التماس دعا دارم داداش مخصوصا برای جوون ها دعا کنید برای عباس هم دعا کنید داداش سلام بنده راهم به بابا علی مهربون برسون خیلی دوستش دارم درپناه حق باشید یاعلی 🌹🌿
سلام داداش خوبی زیارت قبول واقعا سفر شما خیلی به ماهم خس خوبی داده انگاری ماهم رفتیم کربلا دعاهاتون خیلی خوب وعالی بودن ازته قلبم لذت بردم خدا خیرتان بده ان شاءالله خیر دنیا و آخرت نصیبتون بشه التماس دعا
سفر عالی بود داداش.
همون جور، که داری تو پیشرفت میکنی ما هم با تو روز به روز پیشرفت می کنیم میریم بالا🔥
دم خدا گرم که با دست داداش رضا ،همه ما هم کربلایی کرد.
سلام. عاالی بود داداش. زیارتتون قبول. التماس دعای ویژه
عالی بود داداش
انگار قشنگ همراهت بودیم🥺
من اصلا اینکه کسی بگه کربلا به یادمه باور نمیکنم ولی اینکه شما رفتی فرق داشت واقعا
سلام داداشششششششششششششش. خیلی سفر حال داد به خصوص حرم امام هادی جون خیلی خفن بود کلا.
وااای سلام به همه خوبین
توی تک تک لحظات باهاتون بودم و همون حس و حال رو می گرفتم
عجب زیارتی واای
زیارت فقط این
دعاها رو نگم
هی می نویسم توی دفتر همراهتون
چقدر حرف دلم زده میشه
سللااآم
تا اینجا که خیلی خوش گذشته و ان شاالله بیشترم خوش میگذره تو حرم بابا علی❤️
خیلی لذت بردیم داداش انگار ما هم کنارت داخل حرم هستیم🌹
سلام زیارت قبول برای پسرم دعا کن…
دعک کن آدم با معرفت بشه
سلام داداش عالی عالییییی زیارت قبول باششش واقعا حال دلمون خوب شد ان شاءالله بهتر بهتر بهتررررر بشیننن ما هم بهتر بهترر بشیم دعا کن برامون
یا جونننننننننننننز
سلام داداش خداقوت راستش انگار خودم دارم زیارت میکنم خیلییی حس توپی داره عکسا دم شما ولرم😍😍
یا جونز
سلام داداش حاجی
زیارتتون قبول
داداش سفر عالی بود
مخصوصا الان که رفتید نجف
واقعا حس میکنم خودم اونجام🥹🌱
داداااااااااش الهی شکر که رفتی کربلا
دستت دردنکنه دعامیکنی ما رو