دانلود ترجمه صوتی قرآن استاد علی ملکی
سلام دوستان خوبم.
حالتون چطوره ؟
من یه خبر خوش براتون دارم :)
راستشو بخوای همیشه آرزو داشتم قران با زبون ساده و خودمونی ترجمه بشه…
همونطور که میدونید استاد علی ملکی این کارو قبلا کرده بود …ولی من دوست داشتم ترجمه استاد علی ملکی تبدیل به ترجمه صوتی قران بشه تا همه بتونن راحت گوش بدن…
خدارو صد هزار مرتبه شکر…
میدونی چرا ؟
چون بالاخره این آرزوی من برآورده شد و ترجمه قرآن استاد ملکی عزیز صوتی شد…
واقعا خیلی خوشحالم.
چون خودم شخصا قران رو فقط با ترجمه استاد علی ملکی میخونم.
ولی الان که دیدم ترجمه صوتیش اومده واقعااااااااااااااااااا خوشحال شدم.
جالب اینجاست که تازه سه روزه این صوت رو نمایی شده .
بچه ها ؟
این صوت قران با همه صوت ها فرق داره…
این شخصی که صوتی کرده بسیار صدای خوب و قشنگی داره…گوش بدید میفهمید که قران رو به صورت نمایشی صوتی کرده که بسیار زیبا شده.
من که خیلی حال کردم.
- میتونی موقع رانندگی تو ماشین بذاری گوش بدی…
- یا میتونی موقع آشپزی گوش بدی…
- یا میتونی موقع پیاده روی گوش بدی…
- حتی موقع خواب به عنوان لالایی گوش بدی…
وای …فوق العادست.
گوش بدید تا با قران انس بگیرید…واقعا عالیه…
من تموم صوت های قران رو گوش دادم…
ولی هیچ کدوم به گرد پای اینم نمیرسه.
هم صداش خوبه و هم عالی ترجمه شده…
دیگه چی میخوای ؟ ها ؟
دیگه بهونه ای داری واقعا ؟
نه…دیگه بهونه تعطیل.
دوره بردار این صوت رو گوش بده و لذتشو ببر..
قول میدم عاشقش میشی.
همه رو تو گوشیت بریز و به مرور گوش بده.
میدونی از چی دردم میگیره ؟
از این دردم میگیره که چرا قران به این خوبی تبلیغ نمیشه که همه داشته باشن.
خب…
میخوام ترجمه صوتی رو بذارم.
لطفا دانلود کنید و بعدش نظر خودتونو درمورد این ترجمه فوق العاده بگید :)
منتظرم :)



سلام داداش بعد از اون نذری که کردیم دارم قرآن رو میخونم روزی یکی دوصحفه بعد از نذرمون اومدم قرآن بخونم دوصحفه ای که خوندم دیدم سوره توبه است سورهٔ بعدی واقعا کفم برید❤عشقی خداجونم 🤤 فقط پیام دادنای یواشکیش که میخواد بهم قوت قلب بده چه نازهههههه🥺🦋😭💞
سلام داداش
عالیه حرف نداره😍
دمت گرممممم✨
سلام داداش
من دوباره دوره آیات انگیزشی قرآن و جوشن کبیر رو برنامه ریختم توی همین زمان گوش بدم و کیف کنم خیلی حال میده واقعا
سلام داداش لایو ۱۹ و ۲۰ رو گوش دادم من هم دوره برمیدارم و تواین ۱۹ روز دوره ترک تنبلی برمیدارم خدایا به تو قول میدم که پاره کنم اسرائیل درونمو تو هم اسرائیل بیرون منو پاره کن خدایا تو خیلی کریمی توخیای رحیمی خدایا من به یاد ندارم تو تاحالا جواب اشکای منو نداده باشی تو همیشه اجابت کردی هرکی که از ته قلبش تورو صدا زده همه ما داداش رضایی ها ازت میخواییم اسرائیل رو به هفت روش سامورایی مورد عنایت قرار بدی جوری که همه ببینن قدرت فقط خودتی بقیه اداتو درمیان خدای کریم من تورو به اون لحظه های نفس گیری که بچه ها تو وسوسه هستن اما بخاطر تو مقاومت میکنن نمیرن سمت سیاهی خدایا تورو قسم به پاکی داداش رضا به قسم به لحظه لحظه تلاش بچه ها و داداش تو مسیر خودت دست ایران رو بگیر که تو بهترین یاور مایی کمکمون کن و اسرائیل رو با خاک یکسان کن جوری که نتونه دیگه قدقد کنه
منم قول میدم از همین ثانیه سارایی بشم که تو ازم میخوای
الهی آمین الهی آمین
داداش من طبق حرف الهام از اول رمضان شروع کردم ترجمه قران رو
با این تفاوت شما از اخر به اول میای من از اول به اخر😂ناموسا انفال خیلی حال داد الان توبهم
با سلام و عرض ادب و احترام 🌷داداش رضا خوبی
التماس دعا 🤲 در این روزهای عزیز از اعضای محترم سایت
درحال دانلود فردا شروع😎💪
برم لالا فردا پر انرژی به لطف خدا جونز شروع کنیم
🏋♀️🏋♀️🏋♀️حالممممم جوری ک گویا در ابرهای اسمانم جوری ک انگار در بغل خدامممم و همینههه
وای استاد چه کردی
دمت گرم
سلام واقعا ممنون ♡♡♡
بوس به روحتون😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤️
سلام داداش من داداش من دانلود کردم همش میزارم گوش میدم اینقدر آرامش داره خیلی خوب واقعا حس خیلی خیلی خوبی داره
سلام ،انشاالله همیشه سالم و تندرست باشید 🤲،خدابیامرزپدرومادرت را،واقعا دست شمادردنکنه ،زحمت زیادی کشیدی همچنین صوت گرانبها را دردست ماقرادادید،درزندگی موفق ومویدباشید.
خیلی جستجو کردم فایل یکجا و زیپشدۀ این ترجمه رو پیدا کنم. یه ساعتی گشتم تا پیدا شد. من خیلی وقته از ترجمه خواندنی استفاده میکنم. خدا خیرتون بده.
خدا پدر و مادرت رو بیامرزه انشاءالله خود شما هم عاقبت بخیر شوید
سلام ودرررود فراوان بر شما واقع دمتون گرررم که با این وضعیت داغون اینترنت زحمت زیادی کشیدی این فایل ارزشمند رو اپلود کردید تا علاقمندان استفاده کنند خیر دنیا و اخرت همراه شما
سلام و دعای خیر برای حضرتعالی و تشکر بابت اشاعه فرهنگ قرانی و کمک به نشرقران به زبان ساده تر
عالی بود. الهی خیر ببینی. من میزارم تو ماشین و گوش میدم بهش. ثوابش برای شما هم نوشته شه.
دستت طلا خداوند این کارتو ذخیره آخرت قرار بده و خدا پدر ومادرت را ببخشه .ممنون
دمت گرم ❤️
سلام، خدا حفظ تان کند🤲
خیلی ممنونم ازتون. عاقبتتون به خیر.
عالی بود
بسیار عالی و شنیدنی.
واقعا ممنون
ممنون دمت گرم
سلام خدا اجرتون بده خیلی دنبالش بودم واقعا ممنون
سلامممنون.راحتتونستمتمامفایلرودانلودکنم.قبلانمشدبهراهتیهمیترجمهروکاملدانلودکرد.شایدممنبلد.نبودم.خیلهامثلمنن.بازم.ممنون
سلام ،انشاالله همیشه سالم و تندرست باشید 🤲،خدابیامرزپدرومادرت را،واقعا دست شمادردنکنه ،زحمت زیادی کشیدی همچنین صوت گرانبها را دردست ماقرادادید،درزندگی موفق ومویدباشید.
سلام .ممنون بابت این برنامتون
بسیار عالی
صوتی زیبا و دلنشین برای گوش فرا دادن به ترجمه خواندنی استاد علی ملکی
بسیار با طراوت و تازگی و زیبایی خاصی دارد
سلام میکنم به زحمت کشان که قرآن مجید را ترجمه فارسی کردن ممنون هستم از شما
آقا اجرتون با خدا باشه . من خیلی وقته دنبال یه همچین چیزی میگردم واقعا ممنون
دم شما گرم. هم نشین اولیا باشید🤲
عالی….باریکلا
خدا اموادت را بیامرزد.
خدا خیرت بده داداش❤
الهی عاقبت بخیر بشی!
سلام ممنونم بابت مهربونی که انجام دادین اجرتون با خدا 💐
اجرتون با صاحب قرآن
خیلی عالی شد به قول ترکا چووک گووزل🤩
خدا خیرت بده دمت گرم نمیدونی چند وقته دنبال همچین چیزی هستم هرجا هستی خدا پشت و پناهت❤️🙌🏻
واقعا زیباست
ممنون از زحماتتون
سلام خیلی ممنونم
واقعا زیباست
خدا انشالله همیشه بهتون سلامتی و آرامش بده
سلام اره الحمدالله این توفیق رو پیدا کردم وخوندم
و این ماه رمضونم دوباره هر روز یه جز با ترجمه استاد ملکی پیش میرم خیلی عالیه
الهی شکر
سلام دادش من ماه رمضان کلا معانی قرآن خوندنم ولی حرفاتون خوب تکونم داد میشینم فایل صوتی قرآن گوش میکنم
سلام من هنوز گوش نکردم ولی حتما کار برای خدا عالیه موفق باشی وسربلد وپیروز
سلام منم هنوز گوش نکردم
جناب آقاي ملکی وهمکاران محترمشان
سلام و درود
سپاسگزارم بخاطر این ترجمه وتفسیر بسیارعالی و گفتار بسیارزیبای جنابعالی وخانم محترم همراهتان .بسیاربسیارعالی.
اجرتان با خدای مهربان وبخشنده
سلام. سپاس از زحمتی که کشیدید. هر ایرانی مسلمان باید معنی قرآن کریم را بلد باشه و خواندن متن قرآن صواب و خوبی هاش با اینکه از قدرت توصیف من خارجه ولی به نظر من کافی نیست و معنی هم لازمه.
سلام داداش
خدا خیرتون بده هم در دنیا هم در آخرت🤲
خودم دارم استفاده میکنم ،،، هم ب چند نفر لینک رو فرستادم.
موفق و موید در پناه الله مهربان
خدا همه رفتگان شما را بیامرزد و انشاء الله که عاقبت بخیر شوی بسیار عالی عالی عالی ایکاش عمل به قرآن سر لوحه زندگی همه ما شود
سلام ممنون داداش
امروز که اول ماه رمضان هست من این ترجمه رو دانلود کردم، ان شاالله تو ماه رمضان بتونم معنی کل قرآن رو گوش بدم و بفهمم
خدا خیرت بده، اللهم صل علی محمد و آل محمد
سلام
جنس این ترجمه های قرآن با بقیه ی ترجمه ها واقعا فرق داره . وقتی درگیر کار های روز مره هستم صوت ها رو پخش میکنم و گوش میدم و با تمام وجودم لذت میبرم .
سلام
من دیروز برنامهشو دانلود کردم، خیلیییییییی عالیههه خیلییی، انقد خوبه که اصن دیگه به قرآن به عنوان یه کتاب خشک و زمخت نگاه نمیکنم، انقد باحاله ترجمههاش و البته پی نوشت هاش، آدم کیف میکنه، من اگه بخوام به کسی کادو بدم اینو براش میخرم میبرم.
به به. دستتون درد نکنه. خیر کثیر ببینید. 🙏🏻🌱
سلام دوستان عزیز خوبید یک راهنمایی چطور میشه قران روحفظ کرد رغهکغربدید ممنون
سلام داداش من یک روز نت نداشتم اصلانمیدونم چرااینجوری کردیدچرامتن میفرستیدلایواتون کجارفت
دوره قرائت قران یامعنیشه؟؟
سلام
من هر کاری میکنم استخراجش کنم نمیشه چیکار کنم؟
سلام.برنامه وین رار
داداش لایو نمیگیری؟
سلام داداش رضا همون قبلا که گذاشتید تو کانال من دانلود کردم همشو و گذاشتم تو پوشه بعد پدر من سواد نداره و اعتیاد هم داره خلاصه گوشیش پر آهنگ قدیمی و ایناست اما من همیشه از شما بهش میگم اون فیلم از لاک جیغ تا خدا شما که تو نت هست رو گذاشتم باهم نگاه کردیم لایو هاتون باهم می بینیم منو پدرم
بعد گفتم بابا داداش رضا معنی قرآن گذاشته تو کانال بریزم گوش بدی هیچی نگفت فهمیدم غرورش اجازه نمیده حرفی بزنه… بعد اهنگاشو پاک کردم معنی قرآن ریختم روش … اول وقتی فهمید یه خورده ناراحت شد چرا بی اجازه این کارو کردم ولی بعد دیدم داره گوش میده…. خلاصه که خیلی خیلی ممنون از اینکه این چیزای خوب رو واسه ما میذاری
سلام داداش رضا
مثل شهید اسماعیل خانزاده که ۱۱ رمضون امام زمان رو دیده ….اگه تو این رمضون امام زمان رو ببینم از تعجب سکته میکنم….اگه امام زمون ازم تعریف کرد که دیگه هیچی ….واااااااای اگرم ازم راضی نبود خیلییییییییی دااااااااغون میشم ….چه فانتزی جالبی😍
سلام داداش …
جدا از اینها ..یه راهکاری جلو پام بزارید دیگه توی درس هام تقلب نکنم🥺😔
خودم حسم بد میشه بعد اینکه تویه درس تقلب میکنم…
خواهشا کمکم کنید …
سلام ببین یه چیزی میگم امیدوارم وقتی خوندی دیگه هیچوقت تقلب نکنی
تو وقتی تقلب کنی یه دروغگو هستی میدونی که دروغ گو دشمن خداست به راحتی با تقلب دشمن خدا میشی چون به دروغ میگی این نمره ی منه درصورتی که نیس
مورد بعدی وقتی که تقلب میکنی حق تک تک بچه های کلاس که هیچ بچه های شهرستان هیچ همه ی بچه هایی که در این راستا سنجیده میشن و میان بالا میخوری یعنی می بینی سر پل صراط یه عالم آدم جلوته گرفته…
مورد بعدی اینکه وقتی تقلب کنی و بیای بالا حقوقت حرام هست یعنی هرچی بخری با اون پول حرامه سر سفره بذاری بچه هات حرام خور خلاصه همینطور نسل اندر نسل لقمه ی حرام به خوردشون میره
و از همه مهم تر وقتی آدم حرام خور بشه انگار داره آتیش میخوره و هیچوقت سخن حق رو متوجه نمیشن و خلاصه اینکه حرام خور ها بودن که پشت امام زمانشون تو واقعه کربلا خالی کردن و روبروش وایسادن و شهیدش کردن حالا ما خدایی به این همه زیان تقلب فکر کردیم؟؟؟ این زیان های اخروی بود که بدترشم هس ولی دنیوی دیگه خودتون میدونید به نظر من این وقتی که سر تقلب می ذاری بذار از خدا کمک بخواه تا کمکت کنه…. هم اینکه نمره کاغذی دنیای فانی مهمه یا نمره الهی؟
سلام. میدونم خیلی وسوسه کننده است. میدونم نمره خوب میخوای. میدونم احتمالا پدر یا مادری داری که انتظار نمره بالا ازت دارن. ولی به حس مزخرفی که بعدش میگیری اصلا نمیارزه. به هیچ وجه. تمام بیستهای کارنامه نمیتونن جای آرامش و عزت نفس و حال خوب دلی تو رو بگیرن. تو لیاقتشو داری که حست خوب باشه. تو میخوای که تغییر کنی پس میتونی که تغییر کنی. این میل به تغییر تو عالیه و تو رو به جاهای خوبی میبره. خدا و اهل بیت و شهدا و فرشتهها منتظرن تا تو شروع کنی تا بتونن در مسیر قشنگت همراهت باشن. من میدونم دلت میخواد نمرهای که میبینی نمره حقیقی تلاشهات و لطف خدا باشه. پس هرکاری که الهام بهت میگه انجام بده. و برو استارتش رو بزن. یا علی.
خیلی عالیه
همیشه دنبال یه همچین چیزی بودم
حتی توضیحات تکمیلی هم داره 😍😍
سلام داداش رضا دوره قرائت قران برگزار کردین؟ منم مایلم شرکت کنم میشه؟
الحمدالله
سلام
ان شاءالله قرآن در دنیا و آخرت شما رو شفاعت کنه
دعایی بهتر از این😅
سلام
ممنونم
دنبال این پست بودم
چرا برا من دانلود نمیشهههع
سلام.میشه.همه دانلود کردن.
سلام داداش دستت درد نکنه خیلی عالی وفوق العاده و تاثیر گزار هستش خدا خیرررررررررت بده داداش ممنون
خدارو شکر امروز سوره بقره تموم شد =)
هیچ وقت فک نمیکردم ی روز بشینم از اول تا اخر بقره رو بخونم
واقعا لطف خداس🙏
سوره بقره رو خیلی دوس داشتم👌
توش پر از داستان های واقعی و مستند بود ک ازشون میشد خیلی چیزا یاد گرفت ب علاوه ایات مربوط ب قوانین معامله و طلاق و اینکه چ قد خدا سعی کرده ی جوری قوانین طلاق رو وضع (نمیدونم املاش درسته یا ن خخخ) کنه ک هم حق زن هم حق مرد و هم حق بچه شون حفظ شه….
چ قد درک کردم ایراد بنی اسراییلی ک میگن یعنی چی :/
ولی از ی چیزی ترسیدم…
نکنه خیلی از خصوصیات بنی اسرائیل ک با شنیدن اش حرصمون گرفت رو خودمونم داریم و حواسمون نیس؟؟
مث نا شکری کردن… عالم بی عمل بودن… دونسته گناه کردن…شرط و شروط برا خدا گذاشتن…
و….
ولی از نظر من هیچ سوره ای سوره احزاب نمیشه پر از قصه های واقعی و عبرت گیر هست که تو این روز ها هم خیلی بدردمون میخوره تجربه یک بار خوندنش خیلی می ارزه…
متاسفانه تا حالا نخوندم 😞😑
تازه شروع کردم دارم قرانو عین ادم میخونم :/
ولی انشاءالله با کمک و لطف خدا تا آخر امسال ی دور معنی فارسی قرانو میخونم انشاءالله
ممنون از پیشنهادتون 🙏
سلام داداش رضا ممنون بابت این هدیه زیباتون اجرتون با حضرت زهرا
از اقای ماکی هم ممنونم که انقدر قران رو زیبا ترجمه کردن
داداش من به مشکل خوردم دانلودش کردم حجمم گوشیم داره اما اخطار میده و باز نمیکنه
برنامه دیگه ای نیاز داره که باید دانلود کنم؟؟
سلام.winrar
سلام🤞🏻🏅
باید خودکار بشه استرکتش کرد🤔
ببینید اینجوری میشه :
روی فایل نیگر دارید… وفتی انتخاب شد روی سه نقطه ها همون more بزنید و extract to رو انتخاب کنید…
* اگه زبان گوشیتون فارسی باشه شاید extract to رو زده باشه : استخراج… نمیدونم 🤔
سلام واااای به به واقعا عالیه دست شما و استاد درد نکنه ایشالله کربلا نصیبتون💚
انقد ذوق کردم دلم میخواد جییییغ بکشم عالی بود واقعا مرسی
داداش بازم زحمت کشیدی اجرت خدا مطمئنم بهت میده
سلام داداش رضا ممنونم ازتون خیلی لطف کردین خیلی منتظر بودم برای صوتی شدن این ترجمه
داداش یه سوال من الان دارم قرآن رو میخونم عربی و فارسی به نظرتون اول عربیش رو بخونم و بعدش فارسی یا با هم بخونم ؟
سلام.هر طور خودت صلاح میدونی عمل کن
سلام،
ممنون بابت گذاشتن قرآن صوتی
ولی حجمش خیلی زیاده ، اگه میشه دونه دونه سوره ها رو بزارید تا کم کم دانلود کنیم و نیازی بهwinrar نباشه.
سلام. همه رو با هم دانلود کنید داشته باشید بهتره
داداش خیلییی لطف کردید..خدا خیرتون بده
سلام داره دانلود میشه و سعی می کنم که به بقیه هم ارسال کنم
ان شاءالله که همگی عاقبت بخیر باشیم
ممنونم دست تون درد نکنه
داداش رضا ؟
یعنی هرچقدررررر ک از خوبی این ترجمه بگم کم گفتم
راستش دروغ چرا درک نمیکردم ک یعنی چی همینجوری هی روخونی کنیم بریم جلو خوب از کجا یفهمیم منظور قران چیع مگ نمیگن باید از قران تو زندگی استفاده کرد پس همین جوری تند خوندنش یعنی چی اخه ؟؟
چن باری هم شروع کردم ک بشینم فارسی قران رو بخونم ک لا اقل بفهمم چی ب جیه و مثلا روزی 1 ص یا روزی نیم ص ترجمه قرانو بخونم ولی شاید نهایتا تا ص 4 و 5 رفتم جلو و دیگ نکشیدم برم جلو از بس هی ی جاهایی گیر میکردم ک چی شد ؟ بعد محبور بودم ی وقتایی ی ایه رو 3-4 بار بخونم ک بفهمم واسه همین دیگ حوصله ام نمیکشید ک فارسی قران رو ادامه بدم خوندن عربیش ب تنهایی ام ک برام معنی نداش همین باعث شده بود خیییییییلی کم ب کم برم قران بخونم
ولی الان واقعااااا خوشحالم ک با این ترجمه اشنا شدم عالیه واقعااااا ب جرعت میتونم بگم بار اولیه ک دارم تو ایه ها تامل میکنم چون بار اولیه ک میفهمم قران چی میگه دفعه های قبلی انرژی ک باید صرف تفکر عمیق ایه ها میشد صرف این میشد ک اخه این جمله یعنی چی :/
دیگ همین خیلی خوش حالم باورم نمیشه امروز 15 ص قران قران و بازم دلم میخواد ادامه بدم 😀 میخوام خود جلد چاپیش رو بخرم و کلی برنامه ها دارم براش انشاءالله ک خود خدا کمکم کنه ✌
ولی سعی میکنم زیاده روی نکنم ک یهو زده نشم و ول کنم 🏃
خلاصه ب شدت ذوق دارم و دارم کیف میکنم با قران
خیلی خیلی ممنون ک با این ترجمه اشنامون کردین 🙏
راستی داداش توضیحایی ک در مورد ایه ها گفتین هم خیلی عالین 👌 واقعا عمق میدن ب قران خوندنمون 👌
مرسی 🙏
سلام
داداش شما قرآن با معنی حفظ کردید؟که مثلا برای یک آیه مشخصات دارید با موضوع
سلام.باید انس بگیری.
دقیقا…
هه..
یه زمانی ک حفظ میکردم فک میکردم اگه فقط مثل ضبط صوت بخونی مثلاً خیلی شاهکار کردی..
ولی بعد ازدوسال که بالاخره تونستم از اون حال بد خارج بشم و دوباره اراده کنم که حفظ کنم.. خیلی حس خوبی دارم انگار معنی و مفهوم تموم آیه هایی که تو این چند روز شروع کردم حفظ کنم و قشنگ میفهمم و دوست دارم ازشون استفاده کنم.. دیگه برای هرکلمه ای که حفظ میکنم ارزش قائلم و باهاشون ارتباط دارم…
خیلی حس قشنگیه خیلییی❤️
خیلی تحول بزرگی بود برام که شما باعثش شدین
الهی که عاقبت بخیر شین🙂
سلام من قرآن میخونم ولی انگار انس برقرار نمیشه
چرا؟
سلام.چون تمرکزت اینجا نیست
واااااااییییییی داداش رضا این ترجمه عااااااااالیهههههه.
هیچ ترجمه ای به این زیبایی و واضحی ندیدم و نشنیدم.اصلا از گوش دادنش خسته نمیشم.
ممنون داداش رضا
خدا خیرت بده.
انشاءالله تمام خوبیها و مصلحت ها و زیبایی های دنیا به زندگیتون بیشتر از اینی که هست سرازیر بشه…
انشاءالله شهید بشی داداش.
سلام.خدا خیرشون بده که صوتیش کردن. خیلی ممنون که فرستادید و وقت گذاشتید و حجمشو کم گردید دیروز میخواستم از ایران صدا دان کنم که خیلی طول میکشید ولی الان راحت دانلود شد.خدا خیرتون بده ان شا الله این تایمی که گذاشتید هزار برابر بهتون برگرده
سلام داداش رضا خیلی ممنون از زحمت هاتون فقط چرا دانلود نمیشه؟
سلام.همه دانلود کردن
سلام ابجی ی چک بکن شاید فضا ذخیره گوشیت کمه ک دان نمیکنه
عااااااالی….لذت بردم….چ شبایی بگذرونم باهاش😍
سلام داداش
میدونی اومدم کمک بگیرم ازت داداش از خدا دور شدم نماز نمیخونم دعا نمیکنم
دست خدا رو ول کردم تروخدا کمکم کن
میخوام درست شم ولی نمیتونم نمیدونم چ جوری
دیگه اون دختر قبلی نیستم نمیدونم چیکار کنم
فقط حجابمو نگهمیدارم
داداش با روضه گریم در نمیاد تروخدا کمکم کن
انگار سنگ شدم نمیدونم چیکار کنم
دارم شرمنده میشم
یعنی شرمنده شدم
لطفا کمکم کن نمیدونم از کی و کجا کمک بگیرم فقط فقط ی حسی بهم گف داداش رضا میتونه کمکت کنه
هی خدا لطفا کمک کنید
سلام آبجی
به ثدای درونت گوش کن
راه رو نشونت میده
باهاش حرف بزن
اون صدا، صدای خداست…
کتاب های آقای داداشی رو توصیه میکنم
از رفیق شیش شروع کن خواهرم
موفق باشی
خدا جمعا هدایتمون کنه
آمین
التماس امیدواری
سلام
نمیدونمچیکار کنم کدوم راه درسته کدوم غلط
نمازنمازام میمونه
روزه میگیرم ولی نماز نمیخونم
شیطونگولم میزنه
کلا اتفاق ک داداش رضا خودت بهتر میدونی
آقای داداشی یه پستی دارن در مورد نماز هست.. فاطمه خانم خودت معلومه علاقه و کشش داری بیایی توی راه…
واقعا خدا خیلی دوستت داره
پست نماز رو ببین…
باور کن سر نماز آدم عاشق خدا میشه…
دقیقا حالتو درک میکنم…
قدم قدم بیا جلو…
خدا همراهته…
وقتی بیایی دیگه دوست ندازی برگردی
🙂
سلام آبجی
اره دوست دارم مث داداش رضا باشم مث خیلیا ک نماز میخونن و…
ولی نمیدونم چرا نمیتونم
صحبت داداش رضا راجب حجاب خیلی خیلی روم تاثیر گذاشت ب حدی ک بیرون روسری مشکی میپوشم
ولی نماز و روضه رو نمیدونم چیکار کنم😭😭😭
اخ اجی چ قد من شبیه شما بودم…
منم دقیقا همین جوری بودم
روزه میگرفتم حجاب داشتم ولی نماز نمیخوندم :/
نمیدونم دلیل اینکه شما نماز نمیخونی چیه ولی من کلا ی مدت با خدا قهر بودم و لج کرده بودم اون روزه و حجابم خودم دوس داشتم ک مقید بودم ن چون خدا گفته بوده…
واقعا مسخره اس :/ الان ک فک میکنم میبینم چ قد جاهل بودم واقعا :/ روزه باشی ولی نماز نخونی چ پارادوکس عجیبی 🚶
یعنی من اون موقع ها اصلا با خدا و حرف خدا حال نمیکردم اصلا هرجا ی روحانی میدیدم فراری بودم ولی خوب با این حال بازم امام حسین رو دوس داشتم یادمه ی بار محرم ک رفته بودم نشسته بودم تو جلسه حرفای سخنران ب دلم تشست و بعد محرم هم سخنرانی هاشو دنبال کردم بعد دیگ کم کم حرفاش ب دلم نشست و یاد گرفتم و کم کم با خدا آشتی کردم و عوض شدم…
ابجی این حرفا رو من ب هرکسی نمیگم… چون از اون موقع هام بدم میاد و شرمنده ام دوس ندارم تعریفشون کنم ولی چون حس کردم مث منید گفتم…
اگ شما هم مث اون موقع های من افتادین سر لج و با خدا قهرین ب خود خدا قسم هیشکی ب جز خودش دلسوزت نیس اجی شاید ی وقتایی وای سه از دور نگاهت کنه ک ببینه چی کار میکنی و تو فک کنی ولت کرده ولی ولت نکرده
اتفاقا بیشتر همیشه حواسش بهته اگ باهاش قهری رو کن ب اسمون و باهاش حرف بزن یا ی کاغذ بردار و بهش نامه بده باور کن این قدررر خدا دوست داااااره ک نگو…
ب خدا وقتی بفهمی ک ج قد خدا عشقه چ قد خدا ماهه اصلا دیگ ازش ناراحت نمیشی باهاش دعوا نمیگیری دیگ نماز خوندن هم برات مثل بقیه چیزا راحت میشه
پس اگ داری با خدا لج میکنی ابجی من ب خدا داری با خودت لج میکنی چون داری خودتو تنها میکنی اخه کی مهربون تر و رفیق تر از خداس ؟ هوم؟ کی عشق تر و همراز تر و صمیمی تر از خداس؟ ها؟!
ولی اگ نماز نخوندت از چیز دیگ اس مثلا از رو تبلیه باید بری حفره تنبلیت رو پر کنی
شایدم نیاز داری ی نفر برات فلفسه نماز رو توضیح بده برا این کار میتونی تو نت سرچ کنی نماز دکتر شاهین فرهنگ برات ی سلسله جلسات میاره اونا رو گوش کن
یا میتونی بری حدیث هایی ک در مورد ستایش نماز خوندن یا نکوهش نماز نخوندنه رو سرچ کنی و بخونی
شاید اصلا شک داری ک واقعا خدا هس یا ن خوب برو کتاب خشت اول و رفیق شیش داداش رو بخون
خلاصه بیین حفره ات چیه
اگ مث من حفره ات لحبازی و قهر با خداس ک گفتم اگ سوالی هم داشتی بپرس
اگ حفره ات چیز دیگ اییه باید بری حفره ات رو پیداش کنی و پرش کنی
راستی اجی گفتی اشکت نمیاد… ی وقت این باعث نشه دیگ روضه نری هااااا برو روضه حتی اگ اشکت نمیاد برو بشین ی گوشه امام حسین خودش کارش رو خوب بلده :))
موفق باشی اجی🌸
سلام آبجی
نمیدونم شاید قهر کردم
شاید لج کردم نمیدونم
سر در گمم
تو روضه و نوحه خوبی گریه نمیکنم
شاید خدا قهر کرده با من
نمیدونم😭😭😭
سلام🤞🏻🏅
«مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَىٰ»
که خدا تو را بهحال خودت رها نکرده و از تو دلخور نیست…
سوره ضحی/ آیه ٣
سلام به همگی
داداش رضا من میخواستم یه چیزی بهتون بگم که شاید بتونه ذره ای خوشحالتون کنه پس لطفا اگه حتی ذره ای خوشحالتون کرد ممنون میشم جواب کامنتمو بدین تا منم با شور و شوق بیشتری اینکارو انجام بدم
داداش از وقتی که با یه عالمه ناامیدی اومدم داخل سایت چند ماهی میگذره اما الان طی همین چند ماه به قدری تغییر کردم که از تو حرفامم میشه فهمید هم ظاهرم تغییر کرد هم باطنم بخدا الان ارامش واقعی رو میفهمم الان نمازام واقعا از ته دله و اون ارامشی که بعد از خوندن سلام نماز خیلی یهویی به قلبم سرازیر میشه انگار جواب خدای مهربونمه به خاطر نمازی که دلی خوندم داداش همه حتی از حرف زدنمم کیف میکنن به خیلیا کمک میکنم خیلی پخته تر شدم و همه رو مدیون شما هستم انشالله اجرتون با امام حسین باشه خیلی خیلی ممنونم ازتون و از خدای بزرگ میخوام هرچی خیره براتون پیش بیاد
من مدتیه که شروع کردم به کمک به دیگران و به همه کسایی که میبینم واقعا اماده هستن برای یه خودسازی بزرگ سایت شمارو معرفی میکنم اولش به یه نفر که اماده نبود معرفی کردم که استقبال نکرد و حتی منو هم مسخره کرد اما ذره ای ناراحت نشدم چون از شما یاد گرفتم که هر ادمی بالاخره یه روز خسته میشه و زمان خودسازیش فرا میرسه من وظیفمو انجام دادم و بارها خواستم کمکش کنم اما نخواست ولی یه روز همونم بالاخره خسته میشه . الان اول خوب ادمارو میسنجم و واقعا به کسایی معرفی میکنم که امادگی کامل رو دارن و منتظر یه تلنگر هستن و میگم که شما چقدر به من کمک کردین که اگه نبودین من خودمو دستی دستی و با نادونی بدبخت میکردم
داداش هرچی اینجا ازتون تشکر کنم بخدا کمه برای همین با هدایت ادمها به سایتتون هم به اونا کمک میکنم و هم شمارو خوشحال میکنم داداش اگه ذره ای از کامنتم خوشحال شدین لطفا بی جواب نزارین
یاعلی
اگر آقای داداشی بود میگفتن،
تنها کسی که باعث هدایتتون شد خداوند بود…
مغرور نشید و ادامه بدید…
راه طولانی است بزرگوار…
هیچ اتفاقی اتفاقی نیست حکمت و خواست خدا رو شرح میده…
ان شاءالله که خیر ببینید
التماس دعا
سلام داداش
وااییی این چقققدددد خوبه
انگار داری داستان گوش میدی
خییلی ذوق کردم. دستت درد نکنه واقعا ممنون
داش واقعا شهید زنده ای. من خیلی بهت مدیونم منو از گناه نجات دادی دمتون گرم
سلام داداش رضای عزیز
داداش؟ من یه سوالی عجیب ذهنمو درگیر کرده
میدونم سرت شلوغه و تایم اینارو نداری ولی میشه خودت جواب بدی
سوال اینه . اگه شما تو بازداشتگاه ک توبه کردی و این داستانا پیش اومد ، اگه بعد خلاص شدن از شلاق و زندان توبه خودتو میشکستی و ادامه راه غلط قبلی میرفتی
چی میشد ؟ اصلا منظورم این نیس ک الان بگی فلان جا و با فلان کس لزدواج نمیکردم و حرم نمیرفتم
میگم خدا چیکار میکرد؟ انتقام ؟ دفعه بعدی اعدام ؟
نمیدونم هیچ جوابی پیدا نمیکنم ک با رحم و مروت و در عین حال با عدالتش جور در بیاد
سلام. قساوت قلب
این دوستانی ک خدا چیزایی از غیب نشون میده بهشون یا یه جرقه براشون روشن میکنه هدایت بشن اگ باز آدم نشن همین قساوت قلب نتیجشونه ؟
دقیقا
سلام
اگه یکی قساوت قلب گرفت چکار باید بکنه تا درست بشه
سلام.سحر خیزی.استغفار.کمک کردن.قران خوندن.یاد مرگ
سلام
میشه یه ترجمه قرآن که روان باشد به من معرفی کنید ممنون میشم
الان معرفی کردن دیگه… اما من خودم قرآن ترجمه استاد الهی قمشه ای دارم… فقط از همین ترجمه مطالعه کردم که قشنگ هم بود دیگه آشنایی ندارم… تعریف ترجمه استاد ملکی رو زیاد کردند
سلام شرمنده تمام خوبیات داداش انشالله عاقبت بخیر شی انشالله شهادتی نصیبت بشه که همه جا صدا کنه
میگم داداش اگه اینارا گوش بدیم ایا نیاز هست دیگه تفسیرم بخونیم ؟ اخه می خواستم تفسیر و ترجمه را باهم بخونم واسه همین گفتم اینو جدا گوش بدم بعد برم تفسیر خخ
سنگ بزرگ نشونه چیه ؟
نزدن 🤔
سلام داداش
نوشته بودین اگه خیلی به نجوم علاقه دارین چیکار کنین
من تا اومدم بخونم حذف شد 🤔🤔
شاید این لینک منظورتونه؟ دین فطری حاج آقا عظیمی؟
http://dadashreza.com/din-fetry/comment-page-1/#comment-149169
سلام آبجی سعی کن برای خودن قرآن، و ترجمه و تفسیر، عجله نکنی
هدف فقط ثواب نیست که
یک دوره برداریم ،وتمام کنیم ،وبزاریم کنار
ما باید همیشه ترجمه قرآن رو مرور کنیم ،
و بهش فکر کنیم ،
من شده روزهایی که چندین بار ترجمه یک سوره رو مرور کردم….
قرآن کتابی است که خواننده ان هیچ وقت فارغ تحصیل نمیشود، چون با هر بار خواندن یک چیز تازه در آن کشف می کنی..به نظر من انسان حتی اگه هزار سال عمر کند باز وقت کم میاره، برای خواندن ترجمه و تفسیر،
پس نباید زمان رو براش مشخص کرد،
من قبلا می گفتم سالی یک بار کل ترجمه قرآن رو بخونم ،ولی فهمیدم یک بار کمه،وباید هر روز خواند تا آخرین نفس ،
ودوره گرفتن برای قرآن معنی نداره ،…
سلام داداش.میخواستین لینک سخنرانی استاد عظیمی رو بذارین.چیشد؟پاکش کردین؟یا نذاشتین.😶یهو اومدم دیدم پستارو پاک کردین
سلام
تفسیر صوتی ندارند؟
سلام.تفسیر نیست . ترجمه هستش.
بله میدونم ترجمه هست
میگم تفسیر جدا ندارند ؟
سلام.
استاد ملکی ترجمه دارن تا جایی که میدونم.
داش رضا منبع سخنرانی استاد عظیمی هم لطف کن تو کانال بگذار
سلام داداش
خیلی ممنونم، واقعا عالی بود، خدا خیرتون بده.
چقدر زیبا ترجمه میکنند ب زبان سلیس، انگار داری داستان گوش میدی و میخوای بدونی بقیه اش چی میشه…
من ی بار ترجمه ی سوره رو بصورت صوتی گوش دادم ی موزیک ترسناکم پشتش گذاشته بودند مثلا تاثیر گذار شه… واقعاا ترسیدم، شب موقع خواب بود.
قبلا ترجمه ایشونو ب دانش اموزام معرفی کردم حتما ترجمه صوتی اشو هم ب دانش اموزان و همکاران معرفی میکنم.
سپاس
سلام
داداش من این فایل صوتی
رو غروب ک دانلود کردم خواستم برای دانش اموزامم بفرستم، اما خب حجمش شاید برای ی دانش اموزی ک نتشو برای درسش خرج میکنه و ممکنه والدینش اونو تهیه کنند، زیاد باشه.
میخواستم اگ زحمتی نیس لطفی بفرمایید ک آدرس سایت یا کانالی ک تک تکشونو ازش بشه دانلود کرد هم بگید ک، لینک یا ایدی اونو بدم بهشون ک برن ی نمونه گوش بدن اگ. خواستن بقیه رو دانلود کنند…چون خودمم توفیقشو داشتم ترجمه اشو خوندم دلم نمیاد بهشون نگم، مخصوصا ب ی دانش اموزم ک گاهی ازش الگو میگیرم یا کتابای خوبی معرفی میکنه بهم و از سوال هایی ک ازم میپرسه معلومه ک دنبال علمه..
ممنونم
سلام.خودتون یه کانال بزنید بریزید توش و قران رو تبلیغ کنید بین همه.ایده جالبیه
سلام. بله اینم ایده ی خوبیه خیلی ممنونم…
سلام داداش واسه من باز نمیشه فایل.چیکار کنم؟
سلام. فایل زیپ شده هستش…برنامه WINRAR نصب کن.
مرسی .درست شد.
سلام
فقط خود خدا می دونه که من توی سه روز اخیر چقدر از مسیر خودسازی دور شدم و گناه کردم
ولی واقعا امروز عذاب وجدان داشت خفم می کرد و حالم از خودم به هم می خورد . خراب کردم هرچی عهد داشتم با خدا .
تو فکر جبران بودم که این پست شما رو دیدم داداش.
امیدوارم خدا منو ببخشه بازم فرصت بده بهم
می خوام یه دوره دوماهه از ماه رجب تا آخر ماه شعبان بردارم و این قرآن صوتی رو هر روز بادقت گوش بدم و تاجاییکه می تونم دور کنم خودم رو از گناه.
کاش خدا ازم قبول کنه و کمکم کنه.
ازت معذرت می خوام خدا جونم
واقعا پشیمون هستم
منو ببخش
راستی خیلی خیلی هم ازت ممنونم که این راه جبران رو توسط داداش رضا و این سایت برام گذاشتی
در رحمت تو هبچ وقت به روم بسته نمی شه
منتها من خودمو می زنم به کوری
😞
خدایا کمکم کن محکم باشم رو قول و قرارم
سلام کتاب رفیق شیش رو بخونید از خدا دور نشید
سلام داداش رضا داغونم خیلی سعی کردم برای ترک خشم کتابت رو درمورد خشم هم دارم میخونم اما موفق نمیشم خیلی زجر میکشم نمیدونم.چکار کنم خیلی دعا میکنم موفق بشم اما راهکارها موقع خشم یادم میره بگو چکار کنم تا موفق بشم 😢
راهکار ها رو بنویس… منم مثل شما… تا کجا اومدید جلو؟ زجر کشیدن اجرتون رو زیاد میکنه مقاوت کنید خداوند با صابران هست.. نوشتن تو ذهن تثبیت میکنه
سلام
ممنون داداش رضا
حتما انشاءالله دان میکنم👌
الهی شهید شی 🏅
سلام داداش شبتون بخیر . داداش عالییییی بود تو یه گروهی عضو ام اونجام معرفی کردم همه خوششون اومد . داداش خدا خیرتون بده عاقبت به خیر بشین . ان شاءالله شهید بشین داداش عالیه عالی من واقعا وقتی ترجمه قرآنو میخوندم خیلی جاها هنگ میکردم که الان یعنی چی ؟ ولی خداروشکر الان آسون شد مخصوصا که ماه رمضون دیگه میتوتیم ختم قرآنو همراه با این ترجمه راحت تر بخونیم .
خیلییی ممنون به آبجی فاطمه ام سلام برسونید .
یاعلی مدد .
خوب این فک کنم بیشتر میشه زیر مجموعه تفسیر
یعنی ی نفر باید بیاد توضیح بده حالا همین کلمه صلاه ب معنی نماز واقعا یعنی چی !
میشه همون حکایت حضرت علی ک فقط تفسیر بسم الله الرحمن الرحیم سوره حمد ی شب تا صبح طول کشید و بازم تموم نشد !
سلام داداش رضا من فایل برای دوستام فرستادم
به هم گفتم برای داداش رضا را دعا کنید همگی برای شما دعا کردن و ازتون تشکر کردن
سلام.خیلی ممنونم :)
سلام داداش رضا همه حرفهاتون درباره امام رضا ع درست اما وقتی توی یه روستاباشی که هیچ جای تا حالا اجازه تنها رفتن بهت ندادباش و پدررهم نداشت باشی که بیارت حرم مادرت هم یه زن یاد و بی سواد باش و خودم اجازه رفت نداشت باشی اما عاشق امام رضا و جاهای زیارتی باش که بزرگ ترین آرزتون رفت به جمکران باش اما اجازه رفت نداشت باشی چیکار کنم ؟؟وقتی شب روز به فکر حرم باشی اما خانواد اجازه ندن که بیای چیکار کنم ؟؟داداش شما پسر هستید و خیلی راحت می تونید هر کجا دوست داشت باشی بری اما وقتی دختر باشی وخانوادت اجازه حتی مسجد رفتن که نزدیکه خونمون هست بهم ندن چیکار باید کنم ؟؟الان این چیزها که برای شما مینویسم با اشک دارم می نویسم وقتی خونت فاصله یک متری با مسجد باش و هر روز از در مسجد رد بشی و اجازه رفتن به مسجد نداشت باشی چی ؟میشه جواب این سوال ها بدین واقعا چیکار کنم؟؟وقتی موقعه اذان از در مسجد رد میشم خدا میدون چه حالی دارم با اشک و حسرت رد میشم که اجازه رفتن به مسجد ندارم بعد شما میکنید سالی چند بار بیایم حرم 😭😭 آره من از خدام هست ۲۴ ساعت حرم باشم با مسجد باشم اما وقتی اجازه نداشت باشم چی ؟؟؟اگه توی چت اشتباهی بود ببخشید چون با چشمای اشک مینویسم صفحه گوشی تار هست
سلام،آبجی، من فقط می تونم اینو بهت بگم …اولا دعا کن ،
بعد سعی کن همیشه این احساس ،
رفتن به مسجد و حر م رو در خودت حفظ کنی ، این با ارزش هست ،،
خدا نکند روزی بیاد که دیگه دوست نداشته باشی همچین جاهای مقدسی بری،این دوست داشتن قلبی،خودش نعمت هست که در قلب هر کسی نیست ،،،
سعی کن با اخلاق خوب و رفتارت نظر مادرت رو به خودت جلب کنی،
کم کم با خریدن یک هدیه کوچک
وروی گشاده دل مادرت رو به دست بیاری که هر چند وقت یک بار با هم برین مسجد ..
به خاطر مانع شدنت در رفتن به مسجد سرزنششون نکن ،،
سعی کن با رفتار وکردارت امر به معروف ونهی از منکر کنی نه با زبان
…
من خودم قبلنا هیچ جا نمی رفتم ،ولی کم کم اعتمادشان رو به خودم
جلب کردم …اوایل با مادرم میرفتم ،بعد به مرور رفتار وکردارم که عوض شد ،اعتماد کردن …
نگران نباش خودت رو با دیگران مقایسه نکن ،معصومین درک می کنن…مطمعن باش دختری که خونش تو مشهده ومیره حرم
با تو که از راه دور با عشق سلام میدی …فرق نمی گزاره شاید سلام تو را زودتر جواب بده چون مسیرت دوره …
سلام خیلی ممنونم به خاطر درک کردنتون اما مشکل من مادرم نیست مادرم خیلی خیلی بهم اعتماد داره اما متاسفانه داداشم که این اجازه نمیده که اونم گوشش به حرف مردم هست.نمیدونم این خوبه یا نه بگم یا نه اما هر زمانی مسجدمحله ما احتیاج به تمیز کار داشت باش من خوابشو می بینم که من دوستم و یه حاج آقای تمیز کاری میکنم مسجد وقتی از خواب بیدارمیشم حالا خیلی بده به خاطر این که نمیشه برم تمیز کنم😭😭
سلام
عاقبت بخیر شین داداش ک تمام تلاشتونو برای نشر خداشناسی میکنین
سلام داداش یه سوال من چند وقته تو ترکم اما امروز نمیدونم خواب میدیدم یا فکر میکردم صحنه های بدی میدیدم الان این خ.ا هست یا نه خیلی مخم درگیر شده میشه کمکم کنی چون صدا های اطراف و میدیدم ولی نمیتونستم بلند بشم ولی فقط همون صحنه بود کار اضافه دیگه ای نبود … ببخشید اینجا گفتم مجبور شدم
سلام
http://dadashreza.com/fekr-jensi/
دمتم گرم التماس دعا . میدونی داداش رضا من با این که مشهدم اما از وقتی الوده شدم به این گناه امام رضا من و قبول نکرد برم حرمش ولی ازشون قول گرفتم که اگه ان شاالله چهل روز پاک موندم برم حرمشون و برم سر مزار حاج خانم واحد زاده برام دعا کن هر وقت میبینم میرید حرم از غصه میخوام دق کنم برام دعا کن 😔
سلام.واقعا چرا میگی گناه کردم امام رضا علیهالسلام منو نطلبید برم پیشش یا میگید توفیق نمیشه بیام حرم…
واقعا این حرفارو حداقل پیش من نگید.
من از همتون همه جوره داغونتر بودم.ولی چون با تموموجودم میخواستم هم توفیق میشد و هم طلبیده شده…
پس نگید اینارو …چون امام رضا علیهالسلام اصلا اینجوری مثل ماها نیست.اتفاقا خیلی مهربون و کریمه.حتی اگه گناه هم میکنید بیاید حرم چون نسخه درمان شما اینجاست.
اگه نیای یعنی شیطون خوب تونسته موفق باشه !
کاری نکن شیطون بهت بخنده و مسخرت کنه.
قوی باش و بزن تو پوز شیطون !
جز معدود زماناییه ک داداش اینقد توضیح داده تو جوابا😀
پس برام دعا کن داداش فقط چهل دقیقه با حرمش فاصله دارم دعا کن منم ببر این دو سال برام بدون امام رضا خیلی سخت گذشت دعا کن برم بهش بگو مهتابت میخواد بیاد بهش بگو داداش بگو 😭😭
سلام توروخدا زودتر پاشو برو حرم ۴۰ دیقه فاصله هرچه سریعتر برو التماس دعا
ببخشید یه سوال بی ربط به این پست میپرسم…چند روز پیش یه عکس از کامنتا تو کانال تلگرام گذاشتین بعدش هم گفتین بیاین لایو..بعد من یه جا تو سایتتون خوندم که ظرفیت اسکای رومتون ایکس نفره همون موقعم زدم اما خب پر شده بود ظرفیت اما همون سوالا سوالای منم بود که دوست داشتم جوابشو بدونم…نمیشه یه جور باشه که ما هم بتونیم از مطالب لایو استفاده کنیم یا حداقل چند ساعتی داخل کانال تلگرامتون بمونه؟!😕
سلام.فعلا لایو نمیذاریم.
ببخشید سلام..ممنون
سلام داداش.انصافا عالی بود.واقعا عالی.من همیشه دعاگوی شما هستم و از خدا میخوام به من کمک کنه تا بتونم یکی مثل شما بشم.من یکبار سال 96 یکی از دوستام سایتتون رو بهم معرفی کرد.ولی نمیدونم چرا وارد سایت نشدم.سال 98،به صورت تصادفی سایت شما رو دیدم و عضوی از گروه شما شدم.و از دیروز تصمیم گرفتم روزانه پست های شمارو بخونم و خودسازی رو شروع کنم.واقعا خداروشکر میکنم که بهم توفیق داد.داداش حتما دعامون کن و بیشتر باهامون صحبت کن.ممنونم بخاطر همه چیز.
سلام…خداقوت به شما و همه دست اندرکاران این پروژه معنوی
ماشالا به همت و تلاشتون واسه رسوندن آدما به خدا ..خدا خیرتون بده
من و دوستام رو هم دعا کنید که بتونیم اونجوری که باید بندگی کنیم💔
سلام.درسته.ولی انصافا از بین ترجمه های موجود بهترینه…
من اولش عاشق زیارت امام حسین شدم و عشق حضرت رسوخ کرد تو دلم ولی زیارت نصیبم نشد همیشه آرزوم زیارت امام حسین بوده و هست
بعد یک روز به صورت اتفاقی تو مترو حدیث امام صادق رو دیدم که گفته بودند : هر کس خدا خیرش را بخواهد محبت حسین علیه السلام و شوق زیارتش را در دل او می اندازد بعد گفتم خدا اگه خیرمو میخوای چرا نمیزاری برم کربلا و همش گریه میکردم عکس کربلا رو میدیدم گریم میگرفت میگفتن بین الحرمین گریم میگرفت الان میفهمم خدا میخواد منو پاک به کربلا ببره نه گناهکار و خدا خیلی خیرمو میخواد که منو با این سایت آشنا کرد و هر روز منو عاشق تر میکنه و هر روز عاشق تر میشم واقعا خدا خیلی خیرمو میخواد که توان مقبله با گناه رو به من داده خدا خدا خیلی ممنونم
و از شما هم ممنونم که این راه رو برامون هموار کردین
خدا قوت
الانم که این ترجمه قران آرامش واقعیه چقدر قشنگه و داستانیه حتی برادر کوچیکم هم خوشش اومد واقعا قشنگه
سلام داداش،
خدا را شکر …ممنونم.
بارالها،بار پروردگارا قسم به رحمتت تموم بزرگواران و عزیزانی که برای بندگی بهتر ، ما را کمک می کنند عاقبت بخیر بفرما.
الهی آمین
داداش؟
با اینکه چیزی نیستم ولی دعاتون میکنم هم شما رو هم آبجی فاطمه رو هم همه بچه های سایتو
فوق العاده بود، اجرایی بسیار زیبا و هنرمندانه
بسیار ممنونم از شما بابت معرفی این اثر ارزشمند
سلام
خیلی ممنونم داداش رضا…
خیلی نیازداشتم.
من همیشه دعاتون میکنم.
سلام آخه خیییلی خوبه این که….
الهی خدا با اهل بیت محشور کنه همه کسایی که برای ساختنش زحمت کشیدن و داداش رضا رو که این صوت رو در اختیار ما گذاشت🙂
خدایا به من توفیق بده به همه اینا گوش بدم و عمل کنم… خدایا عاقبت به خیرمون کن…
خیلیییییییی ممنونم ازتون
عوض شد زندگیم با این سایت کلا:)
سلام داداش
خدا خیر کثیر هم به شما هم به آبجی فاطمه بده
من برای حفظ قرآنم خیلی نیاز داشتم به یه تفسیر و ترجمه خوب که درست متوجه بشم
واقعا خیلییی خیلی خوبه
انشاءالله عاقبت بخیر بشید داداش رضا
سلام
چجوری تشکرکنم
چی بگم جز اینکه خدا ببخشیدتون و همه گناهاتونم ببخشه
عااقبت بخیر بشید
شهید بشید به دست دشمنان خدا
نمیدونم چجوری تشکرکنم خیلی خوووب بود کارتون،عااالی بود.
خدایا تو به من بگو چرا اینقدر مهربانی .؟
خدایا دوست دارم ماچت کنم ،قلبم داره از شرمندگی میسوزه
و چشمانم از اشک خشک نمیشه ،
خدایا تو کی هستی ؟
بع من بگو؟
خدایا این انسانهای مخلصی که خالصانه کلام نورانی و هدایت کننده تورا برای ما صوتی،و ترجمه، و ارسال می کنن،رو از نگاه پر محبتت بهره مند کن ،
خدایا نمی دانم دوست داشتنت را چگونه بر زبان بیارم و بنویسم.
به خودت قسم از مهربانیت دارم از خود بی خود میشم
حرف دله من و زدین دقیقا باورم نمیشه همچین ادمی باشه اصن
اگر سزاوار من باید سوختن
لب ز دفع آن باید دوختن
من نمی خواهم جز آنچه خواهد او
حال من می داند ومی بیند او
این ترجمه فوق العاااااادس،فقط کافیه گوش کنید ،همین،با قران مؤنس میشید و حال خوش معنوی بهتون دست میده👌🌹🌸
سلام
هرروز صبح بهش بگو سلام خدای عزیزم ممنون که دوباره بیدارم کردی وبهم عمردادی تابندگیتوبکنم وبرای منم لطفادعاکن قلبم دردمیکنه🙂
سلام
خدا خیرتون بده
عالی بود
یه دنیا ممنون
سلام . مرسی داداش خیلیییی عالی بود . واقعا کیف کردم. دمت گرم. ان شاالله عاقبت بخیر بشی و بشیم .
من میخوام یه دونه واسه خودم سفارش بدم :)یه ساعته دارم فکر میکنم که کدوم رنگ رو انتخاب کنم اخه همش قشنگن :) فقط یه سوال ایا شما فرق جلد گالینگور و چرم رو میدونید چیه؟ منظورم اینه که کدومش بهتره ؟!
اخ دقیقا منم 😂
از بس ک همش خووووشگلن اخه 😍
کلا قران ها تا جایی ک دیدم همین دو تا نوع جلد رو داشتن اونایی ک چرم نیس گالینگوره
خیلی خوب توضیح دادم دیگ ن ؟ 😂😂
ی جورایی میشه گفت حالت مقوا ضخیم نمیدونم دقیقا چ جوری میشه توضیح داد 😅
بهتر بودنشم فرق نداره سلیقه اییه من خودم چرم بیشتر دوس دارم
خخخخ :) گرفتم چی میگیی… من بین نارنجی و قرمز و ابی و زرد و سبز و صورتی موندم :| کلا دلم همه شو میخواد….
از اول گفتم چرم بگیرم گفتم شاید گالینگور بهتر باشه چون اکثرا این جنسو انتخاب کرده بودن .. ولی حالا باتوجه به دل خودمو نظر شما و فاطمه جان چرم میگیرم :) ولی رنگو چیکار کنم …خخ
چرم بهتره
سلام
کارتون ارزشمنده
حاجت روا به حق شهدا
خیلی التماس دعا
یاعلی
سلام داداش
من قبلا این ترجمه رو از طریق برنامه اش تو بازار خونده بودم …
خیلی ترجمه ی خوبیه برخلاف خیلی از ترجمه های دیگه ساده و روان و خودمونیه و قشنگ میفهمی چی میگه ، الان هم که صوتیش رو شما گذاشتی تو سایت خیلی خوشحال شدم خدا خیرت بده
ان شاالله که عاقبتت ختم به خیر و شهادت بشه …🤲
سلام
عالیه خیلی ممنون ازتون
انشاالله به هرچی میخواین برسین
سلام داداش رضا
چند شب پیش به خدا گفتم چه خوب میشد که صوت ترجمه ی علی ملکی بیرون میومد… اینجوری بهتر میفهمیدم…
وای خیلی خوشحال شدم😭🥳😭
کلی سجده ی شکر رفتم…!
دمت گرم خدای مهربون((:❤️❤️❤️
خیلی به رشدم کمک کرد…خیلییی
{هنوز فقط سه تاشو گوش دادم}
ممنونم ازتون که دست خدا شدید…
همچنین از اون اقاهه که مدیر کانال بود…
عاقبت به خیر شیم(:
سلام داداش رضا من چند وقته ترجمهی قرآن را شروع کردم با خودم می گفتم ترجمهی صوتی باشه راحتتر میشود هر زمان گوش داد قربون خداوند متعال واهل بیت برم که برای من فراهم کردن واز شما هم سپاسگزارم که واسطه فیض الهی برای ما می شوید
سلام
من دیشب موقع خواب گوش کردم خیلی خوب بود .
به کسایی گوش ندادن پیشنهاد میدم حتما گوش کنید پشیمون نمیشید👌
سلام داداش رضا
واقعا دستتون درد نکنه من مدت ها بوده به دنبال ترجمه قرآن بودم ولی نمیتونستم و بعد دنبال فایل صوتیش بودم
ممنونم..ان شاءالله همیشه تو زندیگتون پیشرفت کنین
منم دعا کنین
خدا خیرتون بده🌹
سلام… برای همه بچه های سایت و کانال و استاد ملکی و گوینده … و داداش رضا صلوات…
سلام داداش
الهی عاقبت بخیر و شهید بشی
باور کن من همیشه دعا میکنم که کنار فاطمه جان بیشتر از این خوشبخت باشید و حرفتون با هم یکی باشه
الهی اونقدر به خدا نزدیک بشی که موقع شهادت فقط عشق کنی و بری پیش خدا ان شاءالله 🌹
داداش گلم مرسیییی دعا میکنم خدا تو رو هم مثل من دلشاد کنه چون من ترجمه رو که گوش میدم تفسیر خودمونی مربوط به اون سوره هم گوش میدم
و پس فردا که قراره 12 ساعت تو اتوبوس باشم سعی میکنم خوب راجب ایه ها فکر کنم و بهره ببرم
راستی من صبحا خدا بیدارم میکنه اما نمیدونم بهش چی بگم؟://
خوش ب حالتون دعا کنید ما هم بیدار شیم 🙏
ب تظرم همین صوت ها رو نیم ساعت گوش کنید و نیم ساعت بعدی در موردش فک کنید و با خدا حرف بزنید
یا مثلا در مورد کهکشان ها و نعمت های خدا فک کنید و ب خدا بگین ک چ قد خفنه :)) ک این حرفا
یا اینکه دعا کنید…
تو ی پست های اخیر فک کنم داداش مفصل تر گفته باشن
سلام ممنون … خیلی ترجمه قابل فهم و خوبیه صدای گوینده شم خیلی جالبه
خیلی خوب بود داداش واقعا صوت ها افکت و حالت نمایشی جالبی داشت و خیلی ساده بود و… خیلی آدم بهره میبره واقعا
مثلا من میخوام ماه شعبان یک دوره وردارم این صوتارو گوش کنم از تفسیر استاد ملکی بهره ببرم ان شاء الله
سلام داداش خیلی عالیه خیلی خیلی…دستتون درد نکنه ان شاء الله بعد رسوندن رسالت به اون صورتی که خدا دوست داره و ازت انتظار داره به بهترین و عشقی ترین شکل شهید بشی طوری که زندگی تو یه رسالت باشه و شهادتت هم .. شمام تو دعای خیررتون یادمون کنید ماهم به خدا تقرب پیدا کنیم عاشق خدا بشیم 🥰
سلام
خیلی عالیه ویس هاش
من یکی که دوست داشتم…
سلام داداش
خدا خیرتون بده
امروز رفتم نگاه کردم قرآن با ترجمه استاد ملکی رو داشتم ولی خودم نمیدونستم🤭
ولی به صورت صوت خیلی بهتره حتما شروع میکنم گوش دادن ممنون🌷
داداش ،از خوشحال،سجده رفتم وخدا رو شاکرم .از این نعمت بزرگ
من همیشه برنامه ریزی می کردم سالی یک بار ترجمه قرآن را کامل بخونم ،ولی نمیشد
ولی الان دیگه بهانه ای نمی مونه
عشق من فقط خدااااااااااااااااااااااا ست
خیییییلی دوست دارم معبود من
وای خدا رو شکر
من که کیف میکنم شما ها رو اینجوری میبینم
الحمد الله
وااای داداش خدا خیرت بده واقعاً چقدر خوب شد که ترجمهی استاد ملکی صوتی شده خییلییی خوشحال شدم😍
.
.
راستی داداش به نظرم برای ماه رجب و شعبان یه برنامهی خودسازی دسته جمعی داشته باشیم.🙂🌸
خیلی خوب میشه🙂😍
سلام
یکم سرعتش پایین بود برا دانلود ولی بالاخره دانلود شد
ممنون ازتون که ترجمه صوتی رو گذاشتید عالی بود
خداقوت
پیشنهاد میکنم اگه دانلود نکردید دانلود کنید چون خیلی ساده قرآن رو معنی کردن
سلام. من با سوره واقعه خیلی جو گیر میشم 😂از این سوره غافل نباشید دوستان حتما سوره واقعه رو هر شب بخونید
سلام.خیلی سوره سنگینیه.هرکیبخونه عمرا گناه کنه.
سلام
من همیشه به معلممون که این سوره رو بهم معرفی کرد مدیونم
زندگیمو عوض کردش…
تایم خوندن سوره توی اشک غرق شده بودم….
بزرگان گفتن :سوره واقعه هر وقت خوندین ،هدیه کنید به مولا علی علیه السلام ..
سلام
واای آره آبجی عالیه
یکم پیش با این ترجمه خوندمش چقدر قشنگه آخه!🙂❤️
الحمدلله واسه بودن همچین خدایی💕
سلام داداش
وای من عاشق این ترجمه شدم
مگه سیر میشم چه حالی کردم بعد نماز گوش دادن
یه فرصت بدست میارم گوش میدم خیلیی ممنون واقعا
خیلی می چسبه
سلام داداش
خیلیییی عالیه ازتون ممنونم
همون موقع که تو کانال گذاشتین دانلودشون کردم بعضیا رو و همه سوره هارو برای خودم فرستادم
خدا خیرتون بده که باخبرمون کردید
سلام داداش
عالیهههههه خیلی ذوق کردم وقتی شنیدم
هم صداشون خوبه هم ترجمش عالیه
خیلی وقت بود دنبال همچنین چیزی میکشتم
ممنون ان شاءالله عاقبت بخیر بشید
سلام داداش رضا ممنون واقعا من راستش اتفاقا یه مدت منتظر منی قران اینجوری بودم به نظرم خیلی خوبه چون راستش من خودم چشمام ضعیف شده یک کم خوندن برام سخته با گوش دادن راحت ترم بعد اینکه ادم با این ترجمه خواه ناخواه حواسش جمع میشه و اینکه داستانی هست و پی نوشت هم داره که خیلی عالیه ممنونم داداش رضا راستش من خودم حالم خیلی خوب میشه وقتی ترجمه قران رو گپش میدم حتی اگه حواسم نباشه حتما گوش بدید من خودم تازه دارم گوش میدم ولی خیلی عالیه ادم با تمرکز گوش بده …
عالی بود داداش رضا انشاءالله به حق امام رضا عاقبت بخیر بشی .
سلام داداش
دست گلت درد نکنه
سلام داداش واقعا خدا هرچی می خواین بهتون بده ان شاءالله به حق همین قرآن شهادت قسمتتون بش واقعا عالی عالی عالیییییییی واقعا خوشحالم چنین صوت قرآنی هست نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم فقط همین برای شهادتتون دعا میکنم واقعا ممنونم عالی خیلییییییییییی
سلام من داخل اتوبوس گوش دادم البته صدای اهنگ بود گفتم اینو گوش ڪنم ترجمه سوره بقره رو دوساعت بود در خواب و بیداری گوش ڪردم👀
داداش رضا خیلی خوبه کاش تعداد لایو هایی که میذارید تو کانال بیشتر میشد
سلام
خداخیلی خیرتون بده
شهادتت نصیبتون ان شاالله
پاک برین سمت خدا
پاک پاک
چجوری تشکر کنم اخه….
سلام چقدرجالب من الان تودوره خوندن ترجمه فارسی قران هستم خیلی خوشحال شدم.
ممنون
سلام،ان شاء الله خداوند
شما،و استاد علی ملکی،گوینده این صوت را عاقبت بخیر کند …
سلام داداش رضا و آبجی فاطمه من از دیشب که البته فایل ترجمه قرآن صوتی رو گذاشتید به صورت تک تک همون موقع از ذوق دانلود کردم سه تا سوره رو سوره ناس و الرحمن و محمد(ص) عالی بودن مخصوصا که حالت نمایشی بودن و تند تند برای همه دوستام فرستادم و چقدر خوششون اومد و البته بیشتر چسبیدن این قرآن صوتی این بود که با شما در ماه رمضان دوره جهل روزه ترجمه قرآن رو برداشتم و خوندم یادش بخیر. عاقبتت بخیر و ختم به شهادت. التماس دعا در این ماه که به حقیقت باید گفت ماه ظهور ولایت هست. علی علی یارت . یازهرا
سلام داداش رضا خیلی مرد ی انشالاه همیشه اینجور پرتلاش باشی خدا تو رو رسوند به من وهمه بچه های سایت تو زندگیمونو دگرگون کردی انشالاه ترجمه صوتی به همه ما کمک میکنه یا علی مدد
سلام
داداش عالیه این ترجمه واای انقد ذوق کردم تا حالا همچین ترجمه ای ندیده بودم!
خیلی باحاله
خدا خیرتون بده داداش
ان شاء الله عاقبت بخیر شین
التماس دعا